Gestopt met de pil in februari,spannend! Deel 2!

20-05-2008 20:56 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer dames!!! Lipa, ik durf het bijna niet te vragen.... Wil jij een opzet maken voor het schema? Dat kun jij zo goed . Beloof ik dat ik hem weer braaf bij zal houden .

Atheena 15 mrt. 27 okt. Boepie 21 nov. Claudiajoy Cuore Drew20-23 nov. Estherz 31 mrt.26 nov.23 nov. Fennah 03 feb.jongenLente7 dec. Lieselotje3 dec. Lipa26 15 feb.11 nov. meisje/trouwen 17 nov.Marmira2 dec. Nikiet 07 jan. jongenSchrijvertje 22 apr.24 okt. Vliet11 nov. Zina72 23 mrt.
Hee Zina,

Ja ik heb ook eens even geschreven bij zwanger en boven de 35 maar toen kwam ik deze tegen en ben blijven hangen... het is hier namelijk aanstekelijk gezellig!

Ik moet zo naar een verjaardag om te fotograferen. Mijn eerste klus sinds een jaar ofzo hahaha en het betaald: een fles wijn. Ja die vrouw is dr man 2 jaar geleden verloren, en nu geeft haar dochter van 9 voor het eerst weer een feest en ze wilde zooooo graag dat ik ook kwam... ja fotograferen dus haha. Na goed, als iemand dan vraagt 'wat wil je ervoor' kun je moeilijk zeggen dat ik in NL een uurprijs had van 150,-...

( ja meiden klinkt veel maar ik had niet elk uur werk hoor! en de belasting moest er ook vanaf. Vaak verdiende mijn schoonmaakster meer met haar 10,- per uur zwart dan ik!)

Na goed, maakt me niet uit, het is een klus, ookal stelt het geen zak voor, ik wordt weer eens gevraagd! En dat doet me toch weer goed :-)

Vanavond ook visite dus ik ga me even opleuken!!

bisous!!
jemig begin ik nou alweer een nwe pagina??
Veel succes met je klus Lente, en in Frankrijk zullen ze toch ook professionele tarieven kennen. Misschien niet nu maar voor later.. En weet wat je bedoelt als free-lancer is het echt geen vetpot heb het zelf ook gedaan.

En Schrijvertje, jammer maar dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Heb zelf ook last van hooikoorts en ik gebruik homeopatisch spul heb de indruk dat dat minder invloed heeft.

En het is idd gezellig hier! Schrijf me suf
Hallooooo,

Ben een avond en een dag weg geweest en moest net 3 pagina's bijlezen ! Normaal zijn we niet zo spraakzaam in het weekend toch? Wel gezellig hoor.

@ Fennah: hoe reageerden je schoonouders?

Wordt het nu voor je gevoel al wat echter?

@ Lieselotje: (volgens mij was jij het) wat vervelend dat de band met je ouders niet zo lekker is. Ik zou het inderdaad ook niet leuk vinden als ze niet even vragen of hij goed is aangekomen bijvoorbeeld, of even naar jouw gevoelens informeren.

Mijn band is heel erg sterk, zowel met mijn ouders als met mijn zus. We weten ook altijd alles van elkaar en zien elkaar regelmatig. Mijn ouders vinden het hartstikke leuk dat mijn zus zwanger is en willen dan ook alles weten.

De familie van mijn vriend is weer heel anders, en die zien we ook niet vaak. Maar zijn zus is ook zwanger en zijn vader weet bijvoorbeeld niet precies hoe ver ze is of wanneer ze is uitgerekend. Dat is dan voor mij heel gek om te zien....

Maar misschien kan je het toch eens voorzichtig aankaarten..?

@ Schrijvertje: wat raar hoor die vegen. Jaammer dus dat je tweede test ook negatief was.

@ Atheena: fijne vakantie! Wanneer ga je weg?

@ Lente: gore beesten he die teken? Heb je zelf geen tekentang? Ik heb gelukkig nog nooit ene teek gehad, tenminste voor ik weet niet.

@ Zina: Ik werd na het stoppen van de pil ongesteld. daarna duurdehet 26 dagen tot mijn volgende OD. Ik weet dus niet of dat nu weer zal gebeuren of dat mijn cyclus nu langer duurt.

Eigenlijk is het dus vanaf dinsdag al spannend voor mij. Heeeeel misschien ga ik op donderdag testen, en anders zaterdag. Maar ik heb het idee dat ik gewoon ongesteld ga worden...maar morgen kan dat idee weer helemaal anders zijn hoor!

Ik heb trouwens gisteren op mijn werk mijn eigen Hb gemeten omdat ik teeds zo duizelig ben. Uiteraard kwam toen net mijn bass weer terug van visites rijden...en die bleef staan tot ik de uitslag had. De uitslag was goed, dus hij gooide het op een lage bloeddruk. Wel lief dat hij bezorgd was...

Maarja, Boepie zei dat het een teken van zwangerschap kan zijn...ik hoop het maar!! Want het is best vervelend eigenlijk.

Nu ook even mijn vriendje "de hemel inschrijven": Wij hebben elkaar 8 jaar geleden leren kennen via internet...jaja...toen kon het nog. Ik woonde vlakbij Amsterdam en hij in het Oosten van het land. Elk weekend dus met de trein heen en weer...en uiteindelijk is hij deze kant op gekomen. We wonen nu 3,5 jaar samen. Hij is 10 jaar ouder dan ik, voelt zich nog jong en wordt ook altijd jonger geschat. In het begin had ik er wel moeite mee om het leeftijdsverschil aan vriendinnen te vertellen ofzo, maar nu denk ik "als het goed voelt is het goed".

De hyvers onder ons hebben hem vast wel gezien op de foto's.

Bij Drew is het net andersom toch?

Nou ga nog even de tuin in.

Heeeeeeeee dames!

Lente: altijd al gewild... nooit gebeurd..... Maar stel nou, stel nou.... dat ik zwanger zou raken. Dan wil ik zo graag mooie foto's van mijn dikke buik. Lijkt me zo mooi!!!!!!!

Hoewel mijn buik nu ook mooi is, vind ik een giga buik mooier om te fotograferen..

Daar heb ik wel een fles wijn voor over hahahaha

Weet je wat vandaag ook hielp tegen mijn zieligheid (jajaja vind mezellf echt beetje zielig) shoppen. Heb vier truitjes gekocht.

Krijg ik net een smsje van vriendlief: ik hoop wel dat ze de boel bedekken hahahahahahahahah.

Nou... zo feestje. Gezellig, heb er zin.

En lente: je hebt van die speciale apparaatjes zodat je die teken zelf kunt verwijderen. Kweetniet of ze die ook in france verkopen.
He Lipa! leeftijd zegt toch niks. Als jij happy bent is het toch goed!!!! En over mijn ouders: pfff..... ze zoeken het maar uit. Als ze zo wllen zijn vind ik het prima (tot ik het zat ben). Ik ga niet vragen of ze aub geintresseerd in me willen zijn. Is blijkbaar niet zo.. nou ok dan!
Zina: ik geloof dat alcohol gewoon echt niet goed is... Zeker niet als je zwanger bent of probeert te worden.

Maar ja..... ik heb zin om vanavond wat te drinken en ik ga echt vanaf zondag tot volgende week dinsdag (NOD 17 juni) niks meer drinken. Heb toevallig de afgelopen dagen een paar leuke dingen gehad. En daar drink ik graag wat bij.....

Maar helemaal de bedoeling is het niet volgens mij. Eigenlijk gewoon helemaal stoppen. maar volgens mij doet niemand dat hier toch???
Ik wel hoor! Drink geen druppel meer sinds ik in actie ben gekomen. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik ook nooit echt een zuiplap ben geweest, maar ik laat het nu wel heel bewust!
Zo, ik ben de foto;s aan het uploaden :-) Het was wel leuk, maar ik moest toch wel een uur heen en weer rijden en dat met die benzineprijzen van tegenwoordig... ik word er niet rijker van ahaha en heb een flesje witte wijn gekregen... duh

Ja ik heb nu zelf ook een tekentang.,twee zelfs. Deze teken waren echt superklein, en dr buikje is nu ook kapot van die hork, die gewoon niet ff de moeite nam goed de teek te pakken maar de (veel te grote) pincet lekker in dr buik te zetten...

Maar goed, ze is het allang vergeten ( ik niet haha)

Eh... ohja Lieselot, als jij zwanger bent dan gaan we je buik fotograferen. Ik was zo idioot veel aangekomen, dat was absoluut niet fotogeniek. Ik had wel wat foto;s maar dat had veel weg van zo'n gorilla met een slecht humeur... niet normaal, ik ben ze wel bewaard trouwens haha

Vanavond ook visite, weer bbq en ook lekker een wijntje. Ik dacht eerlijk gezegd dat het van mij niet zo hoefde een tweede.... erg he, en dan wel proberen en zul je net zien dat je dan zwanger bent.... maar ik zag zoveel voordelen om het bij eentje te laten... en als ik het dan zo weer aan het tikken ben denk ik ook weer, ah mens mekker niet zo het is toch leuk een tweede....

Twijfels twijfels, we zien het wel
Wat leuk dat er zoveel wordt geschreven dit weekend. Meestal is het veel drukker op werkdagen, erg eigenlijk haha.

Kom net van mijn schoonouders vandaan. Nou ben echt blij dat ik het verteld heb, ze reageerden zo leuk, nu krijgt het voor mij ook meer vorm. We hadden gebak meegenomen en een rol beschuit ingepakt (naar het idee van Lipa, thanx!). Ze snapten er helemaal niks van, dus na een minuut vertelden we er maar bij dat ik zwanger ben, je had die gezichten moeten zien. Schoonmoeder helemaal in tranen. Wel meteen bezorgd dat ik contact op moet nemen met mijn internist, darmontsteking is weer opgevlamd dus die ga ik maandag echt wel bellen. Uurtje later kwam de broer van mijn vriend plus vriendin en kinderen. Ben zowat dood geknuffeld door mijn schoonzus, ze stond te springen van blijdschap. Ze is thuis allemaal spullen aan het uitzoeken, aangezien zij een zoon en een dochter hebben, willen ze veel spullen aan ons geven, nou hartstikke fijn, je weet van wie het komt. Dus ben nu helemaal vrolijk.

Lente, getverdemme 2 teken in je dochters buik. Hoe heb je dat zo snel gezien, die krengen zijn zo klein. Ja, die artsen lijken soms weinig gevoel te hebben, zeker als het op kinderen aankomt. Hou de plek wel goed in de gaten he.

Leuk dat jij zo goed kan fotograferen, zo maak je van je hobby je beroep, ideaal!

Schrijvertje, wat wordt je toch heen en weer geslingerd he. Hoop dat je snel zekerheid krijgt, want dit is ook niks. Snap die vage vegen niet, zeker als jij altijd een flinke menstruatie had, hoe kan het dan nu zo vreemd zijn? Ga voor je duimen meid, je kans voor deze maand is nog niet verkeken!

Zlna, je vroeg hoe de cyclus was na het stoppen met de pil. Ben midden in een strip gestopt en kreeg na 3 dagen mijn onttrekkingsbloed, dit duurde zo'n 4 dagen. Daarna niet meer ongesteld geworden, heb flink lopen mopperen dat mijn menstruatie niet meer op gang kwam, dus wie weet helpt het bij jullie ook ;) Ovulatietesten waren ook nog eens altijd negatief.

Lipa, dat leeftijdsverschil vind ik ook helemaal geen probleem. Ik scheel 6 jaar met mijn vriend, vind dat het erom gaat dat je op dezelfde golflengte zit. Ik heb mijn vriend jaren geleden ook via internet leren kennen, wat toevallig. Niet via een datingsite, maar zo'n jongerenchatsite, waar we zelf voor het eerst kwamen en later nooit meer. Ja, niet alle internetliefdes zijn tijdelijk ;)

Lieselotje, ik drink helemaal niks meer, maar moet eerlijk zeggen dat ik eerder maar heel incidenteel een wijntje dronk, dus is voor mij geen opgave. Weet ook niet of dit kwaad kan, zolang je nog niet langer dan 6 weken zwanger bent en je drinkt soms een wijntje, kan dit denk ik geen kwaad hoor.
37 weken zwanger!
Hoi fennah

Wat fijn dat ze zo leuk reageerden !

Dat maakt het toch wel echter nu lijkt mij.

En jeetje wat een toeval...ik heb mijn vriend ook via een jongeren chatsite leren kennen. Daar kwam ik ook nooit en hij ook niet. Na 2x keer chatten icq uitgewisseld omdat er steeds van die vage mensen tussenkwamen die ook een prive gesprek wilden. Dus via icq en later msn en mail enz.

Was wel spannend om elkaar toen voor het eerst te ontmoeten hoor, snap nu nog niet dat ik dat ooit gedurfd heb!

Woonden jullie ook zo ver uit elkaar of zocht je het in de regio?

Ik ga zo slapen, vanmorgen ook weer vroeg opgestaan dus morgen lekker uitslapen.

Hoe is het met onze ?

Slaap lekker allemaal !!

He Lipa, ben ook blij dat ze zo leuk reageerden. Maar ben nu weer bang, stel dat ik een miskraam krijg, dan moet ik dat ook weer vermelden. Maar anderzijds ik zou dit kind niet willen ontkennen. Las namelijk net dat de kans 20%, redelijk angstaanjagend, maar je kan het toch niet voorzien.

Grappig dat jullie in dezelfde situatie hebben gezeten. Wij hadden een kwartier op zo'n site geklets en meteen gebeld en op msn verder gekletst. Week later hebben we mekaar al ontmoet, voelde zo goed! Ik woonde toen nog in rotterdam en hij in zuid-limburg, dus een hoop gereis haha. Ben voor hem naar zuid-limburg verhuisd en was een hele goeie beslissing!

En ook ik denk achteraf, hoe heb ik het gedurfd haha.
37 weken zwanger!
Mogge dames!

Wat leuk dat jullie je vriendjes zo hebben ontmoet! Ik denk wel dat deze tijd weer een beetje anders is, als ik mijn nichtje van 16 zo op de computer volg dan hebben ze het al over telefoonsex enzo... en ze drinkt al als ze uit gaat... ja ik ben een ouwe muts maar ik vind het toch wel een beeeetje vroeg voor zulk volwassen gedrag. Maar goed, das de nwe generatie ( haha ik praat al net zo als mijn ouwe tantes waar ik een hekel aan had) Ik was vroeger ook geen lieverdje...

Mijn vriend is 4,5 jaar jonger. Ik word ( eigenlijk werd, het word nooit meer tegen me gezegd dat ik er jonger uitzie... maar ik spreek dan ook niet veel mensen haha) ook meestal wel 33 geschat. Dat is ook precies hoe ik me voel, 33 was een mooie leeftijd vond ik. Toen ontmoette ik mn vriend via een (door een wederzijdse kennis) geregelde Blind Date! haha, was ook leuk! Het is een erg knappe vent dus ik was redelijk geimponeerd. Maar het is ook een hele lieve dus ik heb het enorm getroffen.

Fennah, ja die onzekerheden verschuiven zich steeds en ik zie dat echt dat je moederinstict nu al lekker aan het ontwaken is. Nu bang voor een miskraam, later weer als je het een halve dag niet hebt gevoeld, dan weer voor de bevalling, en daarna kon ik ook niet even een relaxde wandeling maken door het bos... bang dat ze werd afgepakt ofzo. Klinkt allemaal missch beetje vergezocht maar die hormonen waren bij mij heeeeel heftig aanwezig. Nu is dat allemaal wel weer tot normale waardes gezakt haha, maar het maken/ krijgen en hebben van een kind, maakt je bijzonder kwetsbaar
Goedemorgen!

We maken er maar weer eens een regenboogpost van!

Zlna, ik heb heel lang moeten wachten op regelmaat na het stoppen. Sterker nog: ben nog steeds onregelmatig (en ben augustus 2007 al gestopt. Ben dus een echte ontpiller). Vandaar dat deze menstruatie ook zo vreemd is, want heb in de tussentijd welliswaar onregelmatig, maar wel normaal gementrueerd. In ieder geval: ontpillen kan even duren!

Lente, zijn de foto's mooi geworden? Vind het zo knap als iemand mooie foto's kan maken! Kijk, een camera bedienen en op een knopje drukken kan iedereen. Maar een mooi plaatje produceren is toch een vak apart!

Kreeg je dan ook geen reiskostenvergoeding? Dat lijkt me toch wel het minste?....

Moeilijk he, wel een tweede, niet een tweede.... Je moet er natuurlijk wel helemaal achterstaan, want inderdaad voor je het weet is de tweede op komst! (Gaat vaak sneller, lijkt het wel, bij de mensen die er minder mee bezig zijn).

Lipa, je hebt je HB gemeten, maar kun je via je bloed niet ook je hcg meten? Of kan dat niet???

Lieselotje, probeer er het beste van te maken! En shoppen kan dan een goede remedie zijn. Lekker veel afspreken met vriendinnen en jezelf flink bezig houden, helpt ook vast! En natuurlijk veel lezen en posten hier!

Fennah, wat gaaf zeg dat iedereen zo enthousiast reageerde!!! Maar ze moeten het allemaal natuurlijk nog wel even geheim houden! Leuk hoor! Vind het maar spannend allemaal!

Tja en inderdaad, hier worden we aardig heen en weer gegooid. Slopend!

Fennah en Lipa, wat een bijzondere manier om je vriend zo te ontmoeten. Tegenwoordig gebeurt dit natuurlijk wel vaker, maar vind het toch nog steeds wel apart. Leuk hoor! En zo te horen kan het prima!

Atheena, ik ben het even vergeten, maar jij was toch ook nog niet ongesteld geworden? Spannend!

Laat ik dan ook nog even opscheppen over mijn man (en het is al zo duidelijk waarom het zo'n lieverd is!) Het moge duidelijk zijn dat de hormonen hier door mijn lichaam gieren (nog steeds waterverf bruine vegen.... ) en dat ik alles behalve gezellig ben op het moment. En wat doet manlief? Die gaat in z'n uppie boodschapjes doen, neemt al mijn lievelingsgerechtjes mee (als ontbijt, tussendoortjes, avondeten etc) haalt maandverband en gaat vervolgens ook nog speciaal terug omdat ie bedenkt dat ie iets, dat ik zo lekker vind, vergeten is! Het is echt een schat!!! Snap niet waar ik hem aan verdiend heb!!!!

Gelukkig hebben we er gisteravond nog een fijne avond van gemaakt. Even naar een pollenvrij gebied gereden, zodat ik even niesvrij kon zijn (i.c.m. de neusspray die hij ook voor me gehaald heeft). Was erg gezellig!

Ik moet ook nog even zeuren hoor, want die menstruatie zet dus gewoon nog steeds niet door! Hoe moet ik dit nu opvatten dan? Als menstruatie of niet? (i.v.m. nieuwe eisprong enzo) En gek genoeg lijkt het wel alsof mijn borsten op gaan zetten en ze zijn ook wat gevoelig/pijnlijk. Geloof me dames, ik was er in het begin enorm mee bezig. Maar ik had me er volledig bij neergelegd dat ik ongesteld ging worden! Dus deze rare ongesteldheid heb ik echt niet zelf veroorzaakt.... Wat is dit toch irritant!! Ga natuurlijk weer van alles lezen op internet en je komt de meest aparte dingen tegen. Varierend van mensen die toch ongesteld worden tot aan mensen die pas na zes zwangerschapstesten en vijf weken overtijd zijn positief testen.

Schiet mij maar een boom in!
Meisjes... ik zou graag even op alles willen reageren, maar ik heb nogal haast. Feestje gisteren is uitermate vroeg geworden (vanmorgen vroeg En ik moet nu snel inpakken want ik ga een paar dagen kamperen met vriendinnen en de kinderen. Kinderen zijn hier tot donderdag vrij.

Nu hopen op een zonnetje.

Dusse.......... ik b en er ff niet. Tot dinsdag of woensdag.

xx
Lieselotje, mocht je dit nog lezen: kampeer ze!!! 'Ik hoop dat je het droog houdt!
Lieselotje, heeel veel plezier!! Ga je wel missen hoor, je komt hier zo lekker van kletsen. Hoop op lekker weer voor jullie! Have fun!

Schrijvertje, hoe jij bij mij overkomt vind ik wel dat je zo'n lieve vriend verdient hoor. Jij lijkt me namelijk ook ontzettend lief en meelevend, je past niet voor niks bij mekaar he Wel ontzettend lief zeg dat hij je lievelingseten haalt, alles doet om je je beter te doen voelen. En volgens mij heeft het ook wel een beetje gewerkt! Neemt je ongeduld en twijfels vw je menstruatie niet weg, maar daar kan hij natuurlijk ook niks aan veranderen. Nogmaals, hoop dat je snel zekerheid hebt. En inderdaad, wat je allemaal vind op internet, werkelijk alles kan. Sommige mensen zijn al 8 maanden en weten het dan nog niet, hoe weird.

Lente, ik ben inderdaad echt bezorgd. Te meer omdat ik bang ben dat mijn garnaaltje mijn darmontsteking niet aankan. Of hoe werkt zoiets. Omdat mijn hele dikke darm ontstoken is word mijn eten niet goed opgenomen enz, maar in hoeverre krijgt dat garnaaltje er iets van mee? Mijn internist zei namelijk eerst; een ontsteking is schadelijker voor het ongeboren kind dan de medicijnen. En als dit echt zo is, laat mij dan maar weer aan de medicijnen, maar dan moet ik de verloskundige afzeggen en overstappen op de gynaecoloog (lijkt mij een stuk minder huiselijk helaas). Waarom zijn die gynaecologen bijna altijd mannen, viespeukjes haha Ik ben sowieso heel zorgzaam en moederlijk hoor haha, dan heb je goed opgemerkt. Toen onze hond nog heel klein was had ik echt ogen in achterhoofd. Niet te wild mee omgaan, pas op hij valt, haha, mijn familie moet wel gedacht hebben, die wordt echt een beschermdende kenau als het haar eigen kind betreft. En ze hebben gelijk
37 weken zwanger!
Hallo Fennha,

Dank je wel voor je lieve berichtje!

Wat rot dat je je zo'n zorgen moet maken over jouw lichaam en misschien nog wel meer over dat kleine garnaaltje! Je moet maar snel een afspraak maken met je internist en rustig de tijd nemen om alle info uit hem/haar te trekken die hebben wilt! het is belangrijk dat je op de hoogte bent van alles wat er gaande is en wat eventuele risico's en mogelijkheden zijn, zodat je een goede keuze/beslissing kunt maken!

Natuurlijk is het vervelend als je zou moeten overstappen naar een gyn, maar je moet natuurlijk alles doen wawt nodig is om voor je garnaaltje te zorgen.... En wie weet, als je het goed met je internist kunt vinden, weet je internist wel een leuke gyn!

Ik hoop dat je er ondanks alles ook nog een beetje van kunt genieten!
Even heel snel, mijn vriend flipt als hij me nu achter de pc ziet want we vertrekken over 15 minuten op vakantie.

Maar zojuist een helder rode veeg, ook een flinke. Wil de jullie toch even laten weten dat het waarschijnlijk wel genieten wordt van de goeie franse wijnen, en nog geen souvenir. Maar we gaan 3 weken, dus we kunnen nog een souvenir gaan maken daar!

Helaas dus rode veeg....

Nu lekker op vakantie, tot in juli! Hopelijk dan weer meer JA's hier!

Liefs,

Atheena
Atheena, een hele fijne vakantie toegewenst!! Gaat nu iedereen op vakantie vandaag? Blijf ik alleen hier boehoe ;) Balen dat je menstruatie waarschijnlijk toch doorzet, maar inderdaad over 2 weken ongeveer heb je je ei, toch wel een heel mooi idee dat misschien in frankrijk je kindje verwekt. Geniet lekker van de franse wijnen en kazen mmm.

Schrijvertje, bedankt voor je berichtje. Kan er pas van genieten als de echo's goed zijn, dus zit nog wel ff in spanning. Maar dat schijnt er allemaal bij te horen, hoe fijn :s Ga morgenochtend meteen bellen en overleggen.

Hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag? Het zou vandaag heerlijk zonnig weer worden, maar hier is de lucht nog grijs. Zal wel een wandeling met de hond worden, lekker relaxen vandaag.
37 weken zwanger!
Jammer Atheena, maar nu wel de kans om een Frans ei te gaan maken Ik wil je toch (ondanks de teleurstelling die er misschien toch is) een fijne vakantie toewensen!

Fennah, ik blijf hier ook hoor! Dus je bent niet alleen! Het is hier trouwens mooi weer! Ga vanavond bbq'en met man
Atheena is lekker op vakantie, heerlijk hoor. Jammer van de rode veeg...maargoed kan ze wel extra genieten van de wijn en kazen, en wie weet is het haar volgende ei wel raak.

Wel leuk om je kindje dan op vakantie verwekt te hebben.

Ik ben er ook nog hoor. Hier is het al de hele ochtend zonnig en lekker warm. Het is in de tuin goed uit te houden, nog niet zo smerig benauwd of plakkerig.

Alleen hebben ze 3 huizen verderop een feestje, er staat een groot springkussen en ze hebben een soort van bbq aanstaan. Het hele huis stinkt naar die bbq, en als je in de tuin zit word je gek van die lucht. Naar binnen vluchten heeft geen zin, want daar ruik ik het nog veel erger lijkt wel.

Bah...vanavond maar even goed luchten dus...als het wat koeler wordt.

Drew, Woesel en ik zijn de volgende kanshebbers...spannend. Hopelijk is minimaal 1 van ons zwanger, dat zou statistisch moeten kunnen hoor!

In het schema staat mijn NOD op de 11e, maar volgens de pc wordt ik het a op de 10e. Dus vanaf dinsdag is het spannend, afwachten dus maar. Mijn ouders en zus weten wanneer mijn menstruatie was omdat ik toen liep te klagen dat ik er zoveel last van had. Dus ze weten nu ook wanneer ik ongesteld zou moeten worden. Vrijdag gaan we naar cabaret met zijn allen, dus dan zal het wel gevraagd worden denk ik. Mocht het raak zijn dan kan ik het dus niet lang voor me houden...haha...ik kan daar moeilijk over liegen.

Als het nu niet raak is dan heb ik mijn volgende NOD in mijn vakantie...dus dan gaat de test meer op vakantie hoor.

Nou ga het weer even proberen in de tuin.

Fijne dag allemaal.
Ik ben ook nog niet met vakantie, moet nog drie weken wachten. Ben je toch niet zo heel erg eenzaam Fennah.

Ik duim voor jullie hoor Drew, Lipa en Woesel!
Waarschuwing, enorm bla-bla-gehalte

Haai daar ben ik weer eens. Heb af en toe nog wel mee gelezen met alle periekelen hierzo, maar geen tijd om te posten. Eigenlijk ook weinig nieuws hierzo. Komende vrijdag mijn NOD. Tenminste ik denk vrijdag. Maar, net als schrijvertje heb ik ook al 2 dagen bruine vegen. Niet van die donkere, zoals schrijvertje. Meer lichtbruine slakken ofzo. Ook al n dag idee dat ik ongesteld ga worden, maar dat snap ik niet, want dat zou toch echt pas over een paar dagen moeten. Als t eerder is, dan snap ik mn cyclus en mn ei ook niet meer. Want ik dacht dat ik mijn ei voelde, maar als dat mij ei was zou ik op zijn vroegst dinsdag ongesteld moeten worden (12 dgn na ei). Anyway, I'm confused. Maar reken sterk op een rode strepen, voel namelijk niets raars aan mijn lichaam. Boepies zijn t zelfde en niet gevoelig. (Ik dacht overigens echt dat Atheenas boepies groeide omdat ze zwanger zou zijn...)

Had wel donderdag/vrijdag enorme last van hormonen zeg. Echt erg. Ik moest gewoon janken. Mn vent vragen hoezo, maar dat wist ik ook niet. Omdat ik moe was enzo. Misschien heb ik dan ook PMS. Vroeger, met de pil, had ik dat wel t weekend voor mijn OD (ik werd ma ongesteld). Dus t zou wel wat vroeg zijn, maar ja, je hele cyclus is natuurlijk anders...

Zo dat was een flinke ego-tour, haha.

Leuk dat je fotografeerd, Lente! Hiero in huis is dat ook een hot-item. T liefst zou ik t hele huis behangen met zelfgemaakte (door mij, of mn partner) foto's :-) Ik heb ooit, toen ik nog thuis woonde, een Doka van mn opa gekregen (die had hij over). Dus toen heb ik af en toe een weekend de badkamer geconfisqueerd en omgebouwd tot een donkere kamer (om zelf foto's af te drukken). Erg leuk werkje, maar geen doen als je elke keer de badkamer moet ombouwen :-) Gelukkig zijn mijn ouders top, en geven/gaven die ons altijd genoeg ruimte om hobby's etc te ontwikkelen.

Balen Liselotje, dat je geen steun krijgt van je ouders. Ik ken jou gedrag: Als niet, dan niet, ook prima. Maar diep van binnen is dat toch niet zo... Ik heb ook wel eens van die vlagen dat ik vind dat ik niet genoeg aandacht krijg, haha. Maar meestal heeft dat meer te maken met mijn eigen ik die even in de knoop zit. En dan kan ik ook nooit lang koppig blijven, want mijn fam prikt daar zo snel doorheen. Bijna annoying.. Iets teveel psychologen. Maar, vind je het eigenlijk niet vervelend om dan in een familiebedrijf te werken?

Zijn jou kids eigenlijk niet van je huidige man? (heb ik even gemist)....

Leuk om te kamperen met vriendinnen en kids. Ik hou ook echt enorm van kamperen en met kids en vriendinnen lijkt me echt gezellig! Helaas weinig potentiele kandidaten om mij heen. Ik heb meer "luxe" vriendinnen. Zowie zo weinig kids, maar dat kan nog komen...

Trouwens, over teken gesproken. Ik heb daar een abonnement op. Wij kampeerden vroeger altijd in de rimboe (in nederland, goed zoeken, dan vind je die wel) en ik heb echt ontelbaar veel teken gehad. Ik vind ze ook eigenlijk niet zo eng. Laatst had ik er weer een. Enige wat ik eng vind is als ze op een plek zitten waar ik niet bij kan, zodat ik niet in de gaten kan houden of ze kringen achter laten (symptoon ziekte van Lyme)...

Lache trouwens, die internet-liefdes... K kan me dr niets bij voorstellen, heb, tot dit topic, nog nooit via internet contact gehad met onbekenden... Onze liefde was vakantieliefde. Of eigenlijk vakantievriendschap, want we hadden eerst allebei nog een partner te dumpen, voor we samen aan de slag konden

Fennah, echt fijn dat je schoonouders zo reageerden! Heeft vast warm en welkom gevoeld.

Voor Zina; Mijn cyclus was na het stoppen van de pil eigenlijk vrij snel regelmatig. Tenminste, redelijk regelmatig: 29-26-26-24. Hmmm, als ik t zo bekijk valt t nog wel mee, met de regelmaat. Maar bij anderen is t vaak genoeg onregelmatiger.

Op zich is het niet erg om een korte cyclus te hebben, mits hij maar niet korter is dan 21 dgn. Als hij korter is, kan het zijn dat je geen ei-sprong hebt. Periode tussen ei en volgende OD is altijd 14 dgn (officieel 12-16 dgn). Als je een langere cyclus hebt, betekend dat alleen dat er meer tijd tussen OD en ei zit. En dat je langer moet wachten op een nieuwe poging.

OD >--- variabel ----> EI >----14dgn ----> OD

Overigens, dames, mijn NOD staat op 13 juni, maar gezien mijn cyclus denk ik dat ik wel tot zondag wacht met testen. Aangezien ik niet altijd een cyclus heb van 24dgn...
Hallo dames, zo vlak voor de bbq weer even een update:

Het is definitief: ik ben ongesteld! Vanmiddag kwamen de herkenbare krarmpen en de boel is nu helder rood. Snap de aanloop niet helemaal, maar hier kan in ieder geval geen misverstand meer over bestaan. En dan nu op zoek naar een nieuwe NOD..... Zal mijn gegevens even in de comp zetten en hou dus vandaag maar aan als menstruatiestart??? Wat vinden jullie? En dan geef ik zo mijn nieuwe ongeveer nod door....

Fijne avond!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven