Gestopt met de pil in februari,spannend! Deel 2!

20-05-2008 20:56 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer dames!!! Lipa, ik durf het bijna niet te vragen.... Wil jij een opzet maken voor het schema? Dat kun jij zo goed . Beloof ik dat ik hem weer braaf bij zal houden .

Atheena 15 mrt. 27 okt. Boepie 21 nov. Claudiajoy Cuore Drew20-23 nov. Estherz 31 mrt.26 nov.23 nov. Fennah 03 feb.jongenLente7 dec. Lieselotje3 dec. Lipa26 15 feb.11 nov. meisje/trouwen 17 nov.Marmira2 dec. Nikiet 07 jan. jongenSchrijvertje 22 apr.24 okt. Vliet11 nov. Zina72 23 mrt.
He Lipa, je bent toch gewoon werken vandaag? Moeilijk om te concenteren, kan ik me voorstellen! Cool hoor.

Jij wilde toch niet de 13e testen? Je zou het pas zondag doen, ofzo. Hahaha...

Estherz, je bent niet de enige die denk dat het eeuwig gaat duren hoor. Ik denk dat iedereen dat bij vlagen heeft. Ik had het dit weekend en gister ook enorm. Vandaag weer even niet. Maar zodra ik ongesteld wordt waarschijnlijk direct weer :-)
Uhhhh.... ik weet niet wat ik lees hier!

Lipa en Drew....wat geweldig...en echt geloof het nou maar een streepje is een streepje en die krijg je écht alleen te zien als er hcg in je pies zit hoor.....dusseh....volgens mij kunnen we jullie gewoon feliciteren !

Gaat wel snel ineens zeg....schrijvertjuhhhhhhh je bent niet de enige die bang is dat íe overblijft hoor....

Zina, wij proberen het in de week van het ei minimaal om de dag of meer te doen. Alleen.....afgelopen donderdag was dus (volgens de calculator) mijn laatste ei-dag en wilde we het persé doen maar....we hadden echt totaal geen zin allebei maar we hadden zoiets van "het moet, het moet, het moet"

Zoals je wel kunt raden.....het werd dus niks....! We hebben er wel om moeten lachen hoor....wat een getob zeg...dit hadden we nog nooit meegemaakt.

Ik weet ook eigenlijk niet of het daaraan lag hoor maar ik had die hele week weinig zin en heb daar normaal echt nooit geen last van.

Woesel, spannend jou NOD is ook aardig in zicht nu.

Heb je al een datum in je hoofd voor een eventuele test?
Hihi, ik wil ze eigenlijk ook wel feliciteren (Drew en Lipa) maar ze moeten t ook eerst even zelf geloven. Ik kan me goed voorstellen dat ik t ook nog niet zou geloven.

Ja spannend hier. Ik weet niet wanneer ik ga testen. Had daar tot nu toe vrijdag de 13e voor staan. Maar ik ben de hele tijd bang dat ik toch ongesteld ga worden. Dus eerst dacht ik, net als Lipa eerder testen, maar toen dacht ik; dan krijg ik weer een teleurstelling omdat ik een dag later ongesteld wordt, ofzo. K heb gister ook gelezen dat het niet wordt aangeraden omdat het dan nog fout kan gaan, dus dat je beter 14dgn na ei aan kan houden. Ei was de 29e, dus.... AnyWay, ik weet het dus nog niet.... Denk vrijdag de 13e s avonds. In de rust van Ned-Fra ofzo, hahah.

Lache (of eigenlijk niet) verplicht sexen en dat t dan niet lukt. Heb ik ook een keer gedaan. Klinkt raar, maar ik heb nu toch zo iets van "dan maar niet".
Ja ik begrijp je ook wel hoor Woesel....ik had de vorige keer ook toen iedereen maar zat dat ik moest testen. Ik durfde gewoon niet zo goed ook denk ik omdat ik niet het idee had dat ik zwanger was of zou kunnen zijn.

Als je nou echt duidelijke symptomen hebt dan durf je denk ik wel sneller te testen....

Maar goed....ik hou je in de gaten hoor ....ben erg benieuwd.

Verplicht sexen ja...das dus echt niks. Ik zei dus ook van laat maar zitten hoor, het moet wel leuk blijven. Daarbij hadden we het de avond ervoor ook al gedaan dus hopelijk waren er nog wat van zijn zwemmertjes aan het watertrappelen voor mijn baarmoederpoort.
Haha, zou wel schelen als t die zou worden. Scheelt een hoop zwemles kosten....vrijstelling voor diploma A moet er dan toch wel inzitten
hahahaha lol
ow Drew wat gaaaaaf! Nou een glaasje virtuele champagne op Lipa en Drew.

Wel leuk, want ik heb ook gedroomd dat mn test positief was, dus dat geeft me dan weer moed :-)
Woesel: ik wilde inderdaad pas zondag testen. Maar nu ik die test in handen had en me ook helemaal niet lekker voelde...toch maar getest.

Ik hoop dus niet dat ik nu niet alsnog ongesteld word en dat het op die manier dus misgaat. Als ik dan had gewacht tot na mijn NOD dan wist ik van niets...snappen jullie het nog?

Ik ben gaan werken vandaag ja. Voel me in vlagen heel raar, licht in het hoofd en beetje misselijk denk ik. Maarja dat is niet echt een reden om thuis te blijven he?

Ik zat vanmorgen wel met mijn moeder in de trein ivm de busstaking, en dat was toch wel even heel raar! Wil het zo graag vertellen!!! Ze is donderdag jarig, dus weet gaan we even op de koffie met een ingepakte test...haha...

Tijdens mijn eiweek had ik mijn ei voorspeld op donderdag, maar achteraf kon het ook woe zijn geweest. We hebben toen op maandag en woensdag gevreeen en that's it !!! De rest van die week niet meer, en dus het weekend ervoor ook niet! En toch meteen raak...waarschijnlijk dan.

Ik wilde toen ook nog donderdag, maar mijn vriend vond dat wel erg gemaakt, dus uiteindelijk niet gedaan.

Onvoorstelbaar dus dat het met die 2x raak kan zijn geweest.

Ik denk ik het donerdag pas echt geloof...als ik dan nog steeds positief test dan...

Ik heb voetbal half gezien. Heb de hele avond in bed gelegen met mega koppijn, en durfde dus geen medicijnen te nemen. Uiteindelijk om 21.30 al in slaap gevallen, was erg moe.

De eerste 2 doelpunten heb ik dus nog gezien. Ik vind het leuker als ze echt ver komen, dan ga ik ook wel de hele wedstrijd kijken hoor.

Huh, ik heb gisteravond om 22.30 nog hier gekeken of er nieuwe berichten waren en nu kijk ik in mijn pauze op het werk en ik zie dat er gisteravond wel veel is getypt, vaag.

Lipa en Drew, mag ik jullie een heeeele dikke knuffel geven.

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!! Jullie zijn echt zwanger hoor, je krijgt alleen een streep op de test als er hcg in je urine zit. Wat geweldig, ik ben zo verbaasd, nog 2 zwangeren erbij!!

Volgens mij is dit echt een vruchtbaar topic. Dus voor de dames die denken dat het bij hun lang gaat duren, dat kan niet, ik geloof erin dat er nog meer zwangeren binnenkort gaan volgen.

Lipa, ik zag vanmorgen op mijn werk ook dat wij zo´n hcg test via de post hebben binnen gekregen. Nu heb ik er zelf natuurlijk niks meer aan, maar het ziet er wel professioneel uit hoor. Dus ga er maar gewoon vanuit dat je donderdag een positieve test hebt. Snap niet hoe je het volhoudt om nog 2 dagen te wachten haha. Ik heb bij de eerste positieve test meteen mijn vriend naar de apotheek gestuurd en heb nu in totaal 4 testen gedaan

Lente, hoop dat je snel weer beter in je vel zit. Komt denk ik ook omdat je je vent mist he? Hoop dat de weken heel snel voorbij zijn! En hier mag, nee moet je zelfs, klagen als je je klote voelt. Daar zijn we toch voor.
37 weken zwanger!
Da's een cool verjaardagskado voor je ma!

Vandaar dat je donderdag nog een test wil doen :-D

Fennah -> Stuur die ultra-test naar per koerier naar mij
anoniem_66365 wijzigde dit bericht op 10-06-2008 13:07
Reden: dit is mijn 100e bericht :-D
% gewijzigd
Lipa, inderdaad een heel vreemd gevoel. Het begint nu stilletjesaan tot me door te dringen en zou het al van de daken willen schreeuwen maar dat doe ik niet. Denk er inderdaad ook aan of het zo'n goed idee was om op voorhand al wat te testen. Nochtans was het niet zo'n test als de jouwe (denk ik toch) - een HCG testje en een predictor). Ik weet eigenlijk niet goed wanneer ik precies ongesteld moest worden, maar denk dat dit toch nog niet vandaag was. Meestal heb ik een cyclus die meer dan 28 dagen duurt. Ik belde de huisdokter en hij zei me dat ik deze week moet afwachten en dan bij hem langsgaan om bloed te laten prikken, hopende dat mijn maandstonden er nu toch niet meer doorkomen. Jeezus, ik ben blij maar zo bang tegelijk.

Aan de anderen, kop op he!! Iedere maand is een nieuwe kans. Ik hoop dat het voor de anderen snel lukt, ondertussen schrijven we hier toch lekker gezellig samen.

Ben onmiddellijk moeten stoppen met die spasmomen, zit ik hier met verstopte darmen van hier tot in Tokio. Heb de laatste maanden ook zoveel stress gehad dat ik me stiekem afvraag of mijn lichaam er wel klaar voor is. Mijn lichaam is al sterker geweest dan hoe ik me vandaag voel, dat is zeker. Maar goed, ik hoop en doe een klein schietgebedje dat iedereen die zwanger wordt een goede zwangerschap doormaakt en een gezonde baby op de wereld zet. Mijn vriend praatte al over ons baby'tje, ik probeer daar nog niet te erg in mee te gaan, het zijn eigenlijk alleen nog maar enkele celletjes die zich aan het vermenigvuldigen zijn. Zuch, maar diep vanbinnen toch die euforie..
hihi, das lieselotje die dr vent mist hoor, ik zie de mijne best regelmatig

En de ochtenddip is helemaal weg!
Btw, vanaf wanneer test je positief, nadat het eitje is ingenesteld of nadat het is bevrucht in de eileider?????
pas na de innesteling volgens mij, want dan gaat je lichaam echt in actie komen zeg maar en dat HCG produceren. En dat blijft het doen totdat je placenta het 'overneemt' zeg maar, en dat is vaak na 3 maanden. Die HCG maakt je volgens mij ook misselijk en als je placenta de boel gaat regelen dan stopt de misselijkheid ( als ik het goed onthouden heb haha)

Bij mij was het echt op de dag af, 3 maanden en ik was niet meer misselijk. Zoooo fijn!!!
@ Drew: volgens mij is je ei dan al ingenesteld. Je ei leeft maar een paar uur namelijk, hooguit een dag. En je kan testen minimaal 7 dagen na de conceptie...dus dan is je al lang ingenesteld.

Voor iedereen: is het een idee om het schema te splitsen? Dan worden de NOD-ers wat duidelijker, en kunnen we dingen als eerste echo bij de zwangeren ook noteren.

Dus 2 kleinere schema's, de NOD-ers als eerste, dan een nieuw schema eronder met de zwangeren. Dan dus duimen dat iedereen snel onderin komt te staan!

Ik wil vanavond wel een schema proberen te maken hoor Boepie. Maar dan alleen als iedereen het een goed idee vindt!

Nogmaals fijn voor jullie hoor Lipa en Drew. Ik zou ook zo opgewonden zijn in jullie plaats. Geniet er lekker van en niet teveel stressen, he! Is nergens voor nodig, gewoon rustig aan doen en hopelijk over 9 maanden een gezond kindje \\:-)//

@Lente, klaag gerust, is toch juist de plek ervoor...

Nog bedankt voor alle reacties over hoeveel sex jullie hebben. Gelukkig geen abnormale hoeveelheden. Een enkele vriendin van mij doet het elke dag. Echt bewonderenswaardig maar ik heb daar echt geen puf voor. Bij ons was het wat ingewikkeld omdat mijn man sinds januari (stress op het werk) veel minder zin had. En om hem er nu toe te dwingen? Zeker omdat ik ook wel eens tijden heb gehad dat ik absoluut geen polonaise aan mijn lijf wilde, terwijl hij 3 per dag kon en wilde.. Dus deden we het afgelopen tijd 1 x in de week, en dat zet geen zoden aan de dijk. Gelukkig lijkt dat langzaam over te gaan en is zijn libido weer terug. Dus eigenlijk zijn we pas afgelopen maand serieus begonnen met kinderen.

Hoop echt heel erg dat het niet jaren gaat duren. Of dat ik moeilijkheden blijk te hebben. Is toch een angst waar ik mee zit, vooral omdat hij al langer kinderen wilde maar ik dat nog niet wilde omdat we geen stabiele relatie hadden. Ben beetje bang dat ik straks 'schuldig' ben en dat mijn diepste verlangen moeder worden niet gebeurt. Ik weet dat het onzin is om me zo te voelen, maar ik kan het niet altijd tegen houden. Ff klagen van mijn kant...

Fijne dag nog!
goed id!

volgens mij kan het wel een aantal dagen dagen duren voor het ei&zaad mengel zich in je baarmoeder nestelt. Ze komen wel eerder samen maar moeten dan nog samen we weg vinden.

Tijdens die tour vermenigvuldigen en splitsen ze zich steeds....
Oja, Lente das ook zo haha. Ben inderdaad even in de war met Lieselotje. He, ik dacht al dat ik de reden van je dip had gevonden... weet je zelf waarom je kl*te voelt?

Zlna, hier ook geen dagelijkse seks hoor. We hebben dus maar 3 weken kunnen oefenen en deden het om de dag, om de 2 dagen. Beetje kwestie van geluk denk ik en weten wanneer je ovulatie plaats vindt, dat wist ik helemaal niet, vandaar dat we maar wat deden :p

Lipa, ik vind het een prima idee hoor. Wat vinden de anderen ervan? Moeten we alleen weer even in kleur de bijzonderheden doorgeven, zodat Boepie, of jij, niet het hele topic hoeven door te speuren. Snap je ongeloof wel hoor. Ik heb 4 positieve testen en ik geloof het ook nog niet. Pas als ik een echo heb gezien en mijn buik wat begint te groeien. Zie er naar uit!

Drew, leuk dat je het het liefst van de daken wilt schreeuwen. Ik ben al even verzadigd, heb het afgelopen zaterdag aan mijn schoonfamilie verteld. Mijn vriend belde gisteren met zijn moeder en de hele buurt weet het al, ze is zo trots!
37 weken zwanger!
Lipa en Drew, van harte! Leuk man! Nou, als we zo iedere maand doorgaan..... :-)
Fennah: ook zo rustig bij jou op de praktijk? Hahaha...Of zit je thuis, kan ook natuurlijk

Ik zal kijken of ik een schema kan maken vanavond.

Iedereen bedankt voor de felicitaties...begint nu toch wel leuk aan te voelen. Misschien doe ik speciaal voor jullie vanavond nog een test.

Leuk joh Fennah dat je moeder zo blij is en iedereen laat meegenieten! Echt leuk, is wel eens anders.

En Lipa, is wat mij betreft prima idee. Maakt het iets helderer. En spannend er zijn er al een paar die de komende dagen weer aan de beurt zijn waaronder ikzelf. Jippie. Heb nu nergens last van, geen puistjes, geen rugpijn en geen buikkramp. Mijn borsten zijn gevoelig maar dat zijn ze altijd voor de menstruatie. En rugpijn heb ik altijd of vlak voor of op de dag zelf van de NOD. Ik denk niet dat het raak is dit keer. Maar misschien is het uitblijven van klachten juist een goed teken? We'll see...

En sorry wil niet een soort emotionele praatgroep beginnen over panieken, angsten en andere neuroses, maar moest het ff kwijt.
Gefeliciteerd, Lipa en Drew!!

Mijn NOD mag in het schema worden doorgeschoven naar 8 juli...
He MarMira, leuk dat je weer ff bericht. Jammer dat het niet al te positief is. Tenminste, ik begrijp uit je blauwe tekst dat je ongesteld geworden bent? Baal je, of valt t mee? Indien t eerste:

Zina, no worry's, ook hier mag gewoon geklaagd worden hoor. Doe ik ook. Zijn gewoon vrouwen-gedachtes.

Ik denk ook wel eens; stel dat het niets lukt of het duurt heel lang, terwijl ik al 10jr een relatie heb.... Maar ja, ik vind ook dat je dr pas aan moet beginnen als je dr aan toe bent. En hoewel ik al vanaf mn 20e af en toe denk "ik wil, ik wil :blob", wist ik ook dat ik het beter vond om te wachten. Hoe stabieler en meer levens ervaring je hebt, hoe stabieler je een kind op kan voeden. Denk ik altijd.

Haha, Lipa, je voornemen om pas donderdag te testen passeer je wel erg snel hoor! Niet dat ik het erg vind

Lente, fijn dat je humeur weg is!

Kan me voorstellen dat je nog niet echt durft te juichen, Drew... Is natuurlijk niet zo maar wat.... Komt vanzelf wel. Je hebt 9 maanden om daarna te springen van vreugde. Of 7 want daarna kom je de lucht niet meer in
MarMira....begrijp ik nu goed dat je ongesteld geworden bent? Balen zeg..... Het is ook allemaal wel wisselend hier hoor, de ene is superblij (en terecht) en de ander moet zicht weer gaan focussen op een nieuwe maand.....

Je kan elkaar enorm steunen op een forum als dit maar het kan ook erg confronterend en hard zijn.

Ik heb juist wel weer een kramperig gevoel in mijn buik en voel mijn onderrug (laatste kan ook van weekend londen zijn) Mijn NOD is pas de 18de dus dat kan het niet zijn.....hoop ik.

Heb al op "innesteling" zitten zoeken en dan kan het ook goed dat je krampjes hebt en dat zou ook precies rond deze tijd moeten zijn....

Maar..wil mezelf niet gekmaken (waarom zoek ik dan naar "innesteling" op internet?) Zucht.....

Gewoon maar geduld hebben tot volgende week of langer.

Lipa....lief dat je voor ons nog even wilt testen vanavond....maar volgens mij is het verspilde moeite hoor meis....je zit echt met kip.. geen twijfel mogelijk.
Ha leuk Cuore, wij lopen dan een beetje synchroon haha.

Ik heb ook beetje kramp, beetje rugpijn, en was vanmorgen beetje uit mn hum. Nu weer helemaal ok, maar ik vindhet wel een beetje te warm buiten

(klaaag klaag)

Leuk dan kunnen wij een beetje onze klachten vergelijken.

Ik heb mn ei afgelopen vrijdag ( 6 juni) gehad dus de innesteling zou 5 dagen later zijn en das morgen.

We zullen zien. Ik was wel een beetje laat met sexen want ik had die menstruatiekalender verkeerd ingevuld en dacht dat mn ei zondag zou komen. Beeetje dom. Daar kwam ik donderdag achter geloof ik en toen do en vr sex gehad en vrijdag mn ei dus helemaal theoretisch doe ik deze ronde nog wel mee.

Ik heb ook al een beetje zere boobies, trekkend ad zijkant, maar dat heb ik altijd na mn ei... dus zegt hier nix!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven