Gestopt met de pil in februari,spannend! Deel 2!

20-05-2008 20:56 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer dames!!! Lipa, ik durf het bijna niet te vragen.... Wil jij een opzet maken voor het schema? Dat kun jij zo goed . Beloof ik dat ik hem weer braaf bij zal houden .

Atheena 15 mrt. 27 okt. Boepie 21 nov. Claudiajoy Cuore Drew20-23 nov. Estherz 31 mrt.26 nov.23 nov. Fennah 03 feb.jongenLente7 dec. Lieselotje3 dec. Lipa26 15 feb.11 nov. meisje/trouwen 17 nov.Marmira2 dec. Nikiet 07 jan. jongenSchrijvertje 22 apr.24 okt. Vliet11 nov. Zina72 23 mrt.
oja, over dat schema, maakt mij niets uit hoor, ik vind dit schema ook prima. Je kunt er ook een extra dingetje achter zetten, of de echo bij bijzonderheden. Is iets minder werk.
Lipa en Drew gefeliciteerd!!!

Ik ben gister bij de huisarts geweest, zoals ik al een beetje had verwacht heeft hij me niets nieuws verteld.

Heb ook met verloskundige gebeld, daar gaan we op 1 juli heen! Heb er nu al zin in. Is avondspreekuur, dus hoef ik gelukkig niet weer vrij te regelen op het werk.

Helaas ben ik nu echt beroerd (ook niet naar het werk gegaan). Bah, hoop dat het snel overgaat. Er heerst hier ook een of ander virus, dus wie weet heb ik dat wel en heeft het niets met zwanger zijn te maken. Dus ik duik zo mijn bed maar weer in.
Jij ook Drew, wat leuk!!! Twee vliegen in 1 klap :-). Ik snap jullie angsten hoor, volgens mij hebben we die allemaal. Word ik ooit zwanger? Heb ik niet te lang gewacht? En als je dan positief hebt getest, blijft het allemaal goed gaan? Komt er echt over acht maanden een (gezond) kindje? Wanneer mag ik blij zijn en het iedereen vertellen?

Hoe het schema eruit ziet maakt mij niet uit hoor, zolang ik het maar niet hoef te maken :-).

Walinde, beterschap meis! Wat spannend, 1 juli! En wat heerlijk dat er een avond spreekuur is. Hoop dat mocht ik zwanger zijn ik ook 's avonds terecht kan, want sinds kort moeten we dus in onze eigen tijd naar de dokter... En aangezien ik misschien wel extra vaak op controle zal moeten hoop ik niet dat ik daar iedere x vrj voor moet nemen.
Schrijvertje, wanneer is jouw nieuwe NOD?
huh, boepie, waarom zou jij extra vaak op controle moeten? ik geloof dat ik dat, door de sloot aan informatie op dit forum, gemist heb...
Ik krijg ook niet alles mee hoor Woesel :-). Ik heb een afwijking aan mijn baarmoeder. Normaal gesproken groeit je baarmoeder uit twee delen aan elkaar, bij mij is dat dus niet gebeurd. Mijn baarmoeder is alleen aan de onderkant aan elkaar gegroeid en ziet er dus uit als een soort hartje. Omdat ik een enigzins verhoogde kans heb op een vroeggeboorte moet ik op controle bij de gyn ipv bij de vlos.

Een collega van me heeft trouwens kort geleden een baby gekregen, een meisje en nu hebben ze precies de naam uitgekozen die ik al heel lang in mij hoofd had...
Ik zie een ja in het schema...joehoeeee !!

Valt het jullie ook op dat het wel erg netjes om en om is? Dus Boepie en Vliet zijn nu aan de beurt.

Ik ga zo aan de slag met het nieuwe schema....is wel een werk maar misschien wordt het dan wel wat overzichtelijker.

Ik heb nog een keer getest en dit keer met een clearview test, dus geen extra gevoelige ofzo. En deze had ook een streepje !!!! (ja duh...dat was voor jullie wel duidelijk he?) Hij is wel heeeeeeel erg licht, maar hij is er wel!

Donderdag nog een keer om een dikkere streep te krijgen.

Nu ga ik aan de slag met het schema tot het eten klaar is.
Boepie: sterretjes even weghalen in BEIDE schema's.

[**table width=h200 border=h1 cellspacing=h2 cellpadding=h2]

[tr]

[td]Naam[/td]

[td]Leeftijd[/td]

[td]Kind[/td]

[td]Gestart[/td]

[td]NOD[/td]

[td]Zwanger?[/td]

[td]Bijzonderheden[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Atheena[/td]

[td]30[/td]

[td]1e[/td]

[td]mrt 08[/td]

[td]23 mei[/td]

[td]-[/td]

[td]-[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Boepie[/td]

[td]28[/td]

[td]1e[/td]

[td]feb 08[/td]

[td]23 mei[/td]

[td]-[/td]

[td]-[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Cuore[/td]

[td]34[/td]

[td]1e[/td]

[td]apr 08[/td]

[td]19 jun[/td]

[td]-[/td]

[td]-[/td]

[/tr]

[tr]

[tr]

[td]Estherz[/td]

[td]32[/td]

[td]1e[/td]

[td]mrt 08[/td]

[td]27 mei[/td]

[td]-[/td]

[td]-[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Lieselotje[/td]

[td]37[/td]

[td]3e[/td]

[td]apr 08[/td]

[td]19 mei[/td]

[td]-[/td]

[td]-[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Marmira[/td]

[td]31[/td]

[td]1e[/td]

[td]apr 08[/td]

[td]11 jun[/td]

[td]-[/td]

[td]-[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Schrijvertje[/td]

[td]28[/td]

[td]1e[/td]

[td]mei 08[/td]

[td]4 jun[/td]

[td]-[/td]

[td]-[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Vliet[/td]

[td]31[/td]

[td]1e[/td]

[td]apr 08[/td]

[td]15 jun[/td]

[td]-[/td]

[td]-[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Woesel[/td]

[td]27[/td]

[td]1e[/td]

[td]feb 08[/td]

[td]21 mei[/td]

[td]-[/td]

[td]-[/td]

[/tr]

[/table]

ZWANGER:

[**table width=h200 border=h1 cellspacing=h2 cellpadding=h2]

[tr]

[td]Naam[/td]

[td]Leeftijd[/td]

[td]Kind[/td]

[td]Uitger.[/td]

[td]Echo[/td]

[td]Vlk.[/td]

[td]Bijzonderheden[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Drew[/td]

[td]35[/td]

[td]1e[/td]

[td]?[/td]

[td]-[/td]

[td]-[/td]

[td]-[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Fennah[/td]

[td]23[/td]

[td]1e[/td]

[td]?[/td]

[td]14 mei[/td]

[td]-[/td]

[td]-[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Lipa26[/td]

[td]27[/td]

[td]1e[/td]

[td]17 feb.[/td]

[td]-[/td]

[td]-[/td]

[td]-[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Nikiet[/td]

[td]35[/td]

[td]2e[/td]

[td]7 jan.[/td]

[td]-[/td]

[td]-[/td]

[td]-[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Toffifee[/td]

[td]27[/td]

[td]1e[/td]

[td]18 jan.[/td]

[td]-[/td]

[td]-[/td]

[td]-[/td]

[/tr]

[tr]

[td]Walinde[/td]

[td]30[/td]

[td]1e[/td]

[td]30 jan.[/td]

[td]-[/td]

[td]-[/td]

[td]-[/td]

[/tr]

[/table]
jaaaa als het zo om en om blijft ben ik ook aan de beurt! En ik ben wel bijgelovig van aard dus eh.... hou het schema nog maar ff zo dan!
dan nog ff extra hard GEFELICITEEEEEEERD voor de twee nieuwe moekes hihi
Haha, die Lipa. Je verwoord precies mijn gedachte toen ik het schema zag! Maar ik schreef het niet, want daarmee zou ik zeggen dat ik het iig niet zou worden. En dat wil ik niet ....

O ja, Boepie, een hartvormige baarmoeder. Nu weet ik het ook weer.

En wat die naam betreft. Irritant. Tsja, of je bedenkt nog een nieuwe/leukere, of je neemt m lekker toch. Over een paar jaar ken je die collega misschien toch niet meer...

Ik kwam zo een keer iemand tegen met een naam die ik altijd heel leuk vond. Maar diegene bleek stom te zijn joh! Die naam heb ik dus niet meer als optie
Hallo,

Lente, daar komen de kwaaltjes weer! Je weet maar nooit; misschien is het dit keer wel raak. Je zult nog wel een tijdje geduld moeten hebben! Mekker rustig verder tijdens die dagen hoor!

Lipa, he jouw test is dus voor iedereen verkrijgbaar?! Leuk! Maar niets voor mij want ik word er gillend gek van denk ik. Vind het zo spannend voor jullie!!!! Denk toch echt wel dat je de test mag geloven!

Drew, wat lees ik nu?!?! Heb je positief getest!!!! WHAAAA!!! Gefeliciteerd!!!! Wat gaaf!!!!

Woesel, stop met speuren!!! Je wordt hartstikke gek als je al die kwaaltjes die wel en niet iets kunnen beteken leest!!!! Trust me, I know!

En inderdaad, ik durfde ook niet heel veel eerder te testen omdat ik bang was dat het dan misschien alsnog fout zou gaan....

Estherz, nog even doorzetten tot de vakantie! Jammer dat niemand de poule geraden had En ook ik heb angst dat het niet snel gaat gebeuren! Raar gevoel he?!

Nikiet, dank je wel voor je opbeurende berichtje! Natuurlijk gaan we er weer voor, maar we gaan nu eerst even ongesteld zijn! En dan maar kijken of we de actie een beetje spontaan en gezellig kunnen houden! Hoop in ieder geval dat ik uit het medische circuit kan blijven!

Cuore, ze zeggen dat je vanzelf extra zin krijgt als je ei springt. Maar ik vraag het me af, onder deze omstandigheden. Hebben jullie nu helemaal niets gedaan? (dus deze periode geen kans? Of zit er nog wel een kansje in?) Oh, jullie hadden de avond ervoor al geklust zie ik

Ik vind de schemtip prima!

Moet nu eerst eten, lees later de rest (oef ben nog niet bij! )
het nieuwe schema is top Lipa!!

@Woesel, inderdaad irritant met die namen. Slechte associaties heb ik ook met bepaalde namen... Eerst maar eens afwachten of ik uberhaupt zwanger ben
Oh ja, dat om en om gebeuren had ik ook al gezien :-).
Volgens mij staat iedereen erin toch?

De echo's zijn wel genoemd, maar misschien kan iedereen hem nog eens melden...anders is het zo'n terug lees gebeuren.
Ben ik weer voor het commentaaar op de rest van de posts

Zlna, klaag maar hoor, ook dat mag hier! Enneh, die emo-praatgroep was ik ook al begonnen hoor!!! Ik duim voor je!

Fennah, leuk dat je schoonmoeder zo heerlijk trots is!!! Lief! En misschien zijn jullie wel zwanger geworden juist omdat je maar wat deed! Je hoort toch vaak dat mensen pas zwanger raken als ze ontspannen??? (Ojee dat wordt dan nog wat )

Cuore, lang leve het internet... AARGH!!! Dat maakt je echt helemaal gek! Geloof me: wat je zoekt zul je vinden! Oef!

Walinde, wat spannend, naar de verloskundige! Balen dat je je zo rot voelt. Hopen dat het snel voorbij is!!!

Boepie, balen dat je collega jullie naam gepikt heeft!!! Kan ze niets aan doen natuurlijk, maar ja leuk is het niet! Hebben jullie nog meer opties? En had je de naam al met je kerel besproken?

Lipa, hihi ze worden hartstikke rijk van al jouw getest!! Zoals ie bij een stoplicht niet groener wordt als ie groen is, is een streep een streep hoor!!!

Welk om en om gebeuren bedoelen jullie? Of doelen jullie op het oude schema? En wanneer ben ik dan aan de beurt???

Als het gaat om namen is het werken in onderwijsland erg lastig. zoveel leerlingen, zoveel namen en zoveel associaties.... Lastig lastig!

Mijn NOD is volgens de computer: 22 juli. Maar hij gaat dan uit van een cyclus van zes weken. Zelf hoop ik stiekem dat ie iets eerder is. Laat em voor de zekerheid maar op 22 juli staan, dan staat ie in ieder geval niet te vroeg.

Wat een zwangeren al in het tabelletje he?! Ik hoop dat de andere dames (en ikzelf natuurlijk) snel mogen volgen!!!! Spannend!!
Aarrghh, had ik een heel bericht getypt, krijg ik weer zo'n foutmelding. En nou weet ik echt niet meer wat ik allemaal getypt had...

Mooi schema! Alleen ga ik nog even lastig doen

Mijn leeftijd is 24 en ik heb 17 juni een echo bij de gynaecoloog. Solly!

Lipa, het was vandaag inderdaad erg rustig op de praktijk, hoe raad je het zo haha. Met mooi weer hebben mensen wel wat beters te doen, dan langs de huisarts te gaan. Ik moest toevallig ook de volgende dag werken, toen ik positief had getest. Dan ben je er op z'n zachts gezegd niet helemaal bij met je hoofd he.

Walinde, wat vervelend dat je je zo beroerd voelt. Wat zijn je klachten? Ik ga morgenochtend al beginnen met die pillen, kunnen gelukkig absoluut geen kwaad bij een zwangerschap. Hopelijk knap ik dan ook wat op. Een zwangerschap is niet alleen maar rozengeur merk ik. In mijn geval zeker het tegenovergestelde van rozengeur hahaha

Viel mij ook al op bij het oude schema, dat de zwangeren om en om zitten. Boepie en Lente, veel oefenen dus.

Schrijvertje, wie weet heeft dat bij ons geholpen, dat we er vanuit gingen dat het toch niet zo snel raak zou zijn. Maar ik kan nou ook weer niet zeggen dat het de meest romantische nachten waren die we samen hebben beleefd, met een pup die je iedere keer bestormd Uiteraard slaapt ze niet op bed, maar ze is zo jaloers als we al een zoen geven, tis een kunst dat het gelukt is.
37 weken zwanger!
Boepie, misschien een idee om het vak 'vlk' te veranderen in vk/gyn? Weet in ieder geval dat wij tweeen al naar de gyn moet ipv de vk. Vind eigenlijk dat jij de volgende zwangere moet worden, aangezien je topicopener bent, ik ga voor je duimen!
37 weken zwanger!
ik wil ook in het schemaaaaaa boehoe

mijn NOD is 19 Juni.

pleaze?
oja, en ik ben 37... nog... en dit was eigenlijk mijn laatste poging deze maand dus Boepie... wij gaan deze maand samen over de finish haha

en de rest van de meiden zijn allemaal tegelijk zwanger in de volgende ronde.

zo

daar
Lente, jij gaat echt niet stoppen Vind het niet leuk als je hier stopt met schrijven. Maar denk dat het sowieso toch ook moeilijk is om te stoppen? Wil je niet overhalen hoor.

Denk dat Lipa de gegevens van het oude schema had overgenomen, vandaar dat sommige gegevens niet meer kloppen. Jij hoort er natuurlijk ook in.
37 weken zwanger!
En ik wil ook in het schema snik thnx! Ben trouwens als ik er serieus naar kijk vanaf maart 08 bezig al doet dat er niet veel toe.

Als je zo het rijtje zwangeren ziet gaat het echt snel, geweldig hoor. Over een tijdje staan we er allemaal bij!

En Lente, wat bedoel je laatste poging deze maand?

En Schrijvertje, je klinkt geweldig rustig en opgewekt. Heel goed, volgende ronde volgende kansen

Woesel, ik heb ook gespeurd naar symptomen voor innesteling en het lijkt echt om het even. De een voelt van alles en de ander niets. Maar soms is het gewoon ook lekker om je bezig te houden met alles wat je voelt.

Ga nu eten.. (dit forum is verslavend geloof ik)
Zlna, ik ben ook verslaafd aan dit forum hoor. Moet iedere keer even kijken of er al nieuwe berichten zijn geplaatst.

Ja van googlen wordt je vaak niet wijzer. En staat zoveel (tegenstrijdige) info op dat je bij klachten van alles kunt hebben. Net zo goed als je daadwerkelijk zwanger bent, iedereen heeft weer andere klachten, of helemaal geen.

Ik googlen expres niet en ga pas weer in mijn boek van Mariel Croon lezen als ik mijn 12 weken echo heb gehad. Ben nog steeds bang dat het fout gaat, wat een muts he
37 weken zwanger!
kom net uit bad en die steken!!! auwa! Maar tis nu wel duidelijk waar die van komen, want ik had een bruine veeg... maar dan van de andere kant wehehehe. Geintje, tis ook bietje onsmakelijk dan he, maar het is dus diaareeeeejhollakideej...

Morgen moet ik op visite dus hopelijk is het dan over. Zal wel weer van de creche komen ofzo, altijd fijn :-)

Wie is Mariel Croon eigenlijk? Ik zal eens ff googelen...
Wil iedereen die iets in het schema wil dat weer even aangeven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven