Gestopt met de pil... januari 2009

12-01-2009 12:43 4490 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!! Zaterdagavond mn laatste pil ingenomen en nu gaan we ervoor!!

Misschien nog meer meiden die net gestopt zijn?

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateUgglover 31jr1 mei 0930 juni��Futuremaman 27jr28 jan 0912 juni��Yaelle2 29jr1 jan 0921 juni��Rianne2910 24jrnog niet���Bebje 27jr13 feb 0921 juni��Loesssie 27jrjan 0911 juni��Coco1977 32jrsept 0929 mei��Nietvoordepoes 29jr1 jan 098 juni vlk+pretecho!JA! 9 okt 09Akka 29jr25 sep 086 juli vlk/10 juli echoJA! 17 okt 09Jippiedepippie 30jrsept 0823 juni vlkJA! 20 okt 09Muca 26jrjan 097 juli vlkJA! 24 okt 09Sunshine09 32jr1 jan 0915 juli 20 wkn echoJA! 29 nov 09Jowellie 35jrdec 0822 juni gynJA! 20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0923 juni vlk / echoJA! 29 jan 10Mundy 33jr22 jan 0918 juni vlkJA! 30 jan 10Xasi 26jrdec 082 juniJA! 11 feb 10
[quote]Ugglover schreef op 24 februari 2009 @ 13:01:

Lijkt me op zich wel leuk om Hyves gegevens maar ik moet er nog ff over nadenken... ik geef mezelf dan wel gelijk heel erg bloot!

quote]

Denk er maar rustig over na hoor. Je geeft je dan idd ook erg bloot. Maar omdat we het hier ook al hadden over een meeting, lijkt me hyves een leuk begin.

Maar iedereen moet dat voorzichzelf weten natuurlijk. En vooral niets doen waar je niet achter staat.
Even heel dom hoor, hoe geven we die hyves dan aan elkaar door zonder het hier te posten? Ik heb ook wel hyves, maar voel er weinig voor dat hier te plaatsen. Of kun je ook persoonlijke berichten versturen o.i.d.?
@Xasi, vertel mij wat over het internet afsnuffelen (over grappige woorden gesproken: snuffel snuffel..). Zijn vaak geen leuke verhalen die je daar leest. Onthou dat vooral de mensen bij wie het niet goed ging/gaat op internet schrijven, de succesverhalen zijn meestal ook de korte verhalen! Ik zeg dit tegen jou maar (vooral) ook tegen mezelf hoor.

Misschien toch een test doen? Of wacht je liever nog even af?

Hoe onregelmatig was je vroeger dan eigenlijk?

@ugglover en Mariska: mijn menstruatie is ook een stuk minder (minder dagen en ook minder bloedverlies) dan vroeger. Toen was het echt vechten tegen het (door)lekken zeg maar. Het schijnt dat je cyclus in de loop van je leven nog wel verandert, dus mss komt het daardoor.

Ik wil naar buiten, de zon schijnt!!!
zon schijnt hier ook!

sunshine weet je ik kan me alleen herinneren dat er geen touw aan te knopen was vlak voor ik aan de pil begon zo'n 7/8 jaar geleden. maar daarvoor weet ik het eigenlijk niet meer.....my mind is playing tricks with me!

Nvdp je kan volgens mij via de moderator opvragen om het pryve aan elkaar door te geven....weet t niet precies hoor hoe het zit.

ben net testje gaan halen....
We kunnen idd via viva berichtjes laten sturen naar ons prive mailadres. Zo staan onze gegevens niet hier op de site.

Ben wel benieuwd naar jullie hihihiii.

Diegene die mijn mailadres wil geef maar een gil en dan vraag ik het via viva.
@Xasi: Spannend!!! Laat ons weten als je hebt getest! Ik duim voor je!
hahahaha kon dus helemaal niet wachten...had eerst besloten van wel...maar nu dus niet meer, ik dacht wie hou ik nu voor de gek..

maarre zoals ik al dacht no baby in my belly....
Jammer Xasi, maar misschien nog iets te vroeg getest. Even wachtten nog en mss nog eens testen.

Ik leg de vraag even neer bij de moderator hoe wij het beste gegevens uitkunnen wisselen als we dat willen, omdat er misschien toch best een aantal zijn die dat willen. Wat dan het makkelijkste is.

Ik vind het vooral leuk om zo een foto van jullie te zien en wat meer over jullie te lezen en zo te weten.

Waar ik wel mee op wil passen is met berichten op hyves plaatsen. Ik wil dus absoluut niet dat familie en vrienden weten dat wij bezig zijn met kinderen.
In het 1e bericht van de moderator staat dat je in dit forum je elkaar als vrienden kan toevoegen en zo gegevens en berichten kunt sturen. Helaas kan het niet bij iedereen (storing ofzo) en dan moet je haar ff mailen.

Dus we kunnen elkaar berichten sturen via viva! Wie wil natuurlijk!
mariska,

neuh denk t niet hoor.

wil nu gewoon dat ik ga lekken zodat ik weer naar de volgende ronde kan gaan! hahah
Jaaaaaa ok dan ga ik dat bij jou proberen Mariska. Even een testcase zeg maar!
Ik heb je een uitnodiging gestuurd!
Ik heb ook een paar meiden een uitnodiging gestuurt. Weet niet of die in je gewone mailbox komt of je viva box.

Mijn pc is alleen mega traag, dus heb niet iedereen gehad, dus wie mij wil uitnodigen graag!
Ik je uitnodiging gekregen, ik heb het bevestigd!!!

Ben benieuwd!

@Xasi, balen, maar misschien over een paar dagen nog even testen.

Ik heb wel, sinds ik gestopt ben met de pil dat ik minder lang en minder heftig ongesteld ben.

Bijna klaar met werken...pff.. daarna direct door naar de sportschool... heerlijk!!
Ik heb nog niets van je ontvangen NVDP. Jij wel van mij?
hey marika heb t geaccepteerd en je een email/bericht gestuurd...moet je me maar even laten weten of t werkt
Ik zag je bij mijn vrienden staan Xasi en heb jou ook een bericht gestuurt. Ik ga even kijken of ik wat van je ontvangen heb.
Hyves lijkt me leuk maar vind het ook link. Precies om de rede die Mariska aangeeft; fam. + vrienden + kennissen weten nog nergens wat van af..... One slip of the tong en het gaat het hele www rond!

Wel handig om elkaar privé berichten te kunnen sturen! Zo kan je foto's etc. mailen! Ben benieuwd hoe het precies werkt....

@xasi: Jammer zeg! Vage cyclus heb jij
Ik zal eens even kijken!
Ik weet al waar het bij mij ligt, mijn mailadres klopt niet meer.

Ik ga dat veranderen en als dat juist is kan je mij ook uitnodigen en berichten sturen!
Oh ok. Dan probeer ik dat als ik straks thuis ben!
Yaelle ja stomme cyclus

mariska he b je t al veranderd? dan stuur ik je nogmaals een bericht, laat maar weten.
Ik heb mijn mailadres aangepast!
@xasi: Cool! We zijn vriendjes!

@Maris: Ga je nu ook uitnodigen!
@Ugglover: Gezellig! Maareh, hoe stuur je een bericht? AAAHH

Supersuf waarschijnlijk maar zie het ff over het hoofd....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven