Gestopt met de pil... januari 2009

09-09-2009 15:40 2821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel III

Kunnen we weer even vooruit...

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateFuturemaman 27jr28 jan 0923 okt��Yaelle2 30jr1 jan 091 nov��Loesssie 28jrjan 096 nov lnl��Jippiedepippie 30jrsept 08Hij is geboren!!! 10 oktoberNietvoordepoes 30jr1 jan 09Ze is geboren!!! 12 oktoberAkka 29jr25 sep 08Ze is geboren!!! 20 okt 09Muca 26jrjan 098 okt vlk24 okt 09Jowellie 35jrdec 0819 nov gyn+echo!20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0927 okt vlk26 jan 10Mundy 34jr22 jan 0922 okt vlk30 jan 10Xasi 26jrdec 0827 okt vlk10 feb 10Uggie 31jrjan 092 nov vlk/echo25 apr 10Coco1977 32jrsept 09? vlk1 mei 10Bebje 28jr13 feb 099 nov termijnecho18 mei 10
@Loesssie, heel veel succes vandaag!! Ik ben keihard aan het duimen!!

@Coco, klaag maar lekker hoor, het is gewoon vreselijk als je je zo slecht voelt! Hopelijk wordt het toch echt 1 dezer dagen minder... Gezellig als je ook op hyves komt! Ben ook erg benieuwd naar jou! Het is ook echt een wonder hè, dat kleine mensje van een cm of 7 wat in onze buik zit!
JOEHOE!!! GEFELICITEERD MENEER EN MEVROUW AKKA!!

Wow wat een lange bevalling! Heldhaftige daad lijkt mij!

Even hyves checken dan maar voor de naam!!

Pfff balen Coco, dat je zo ziek bent! Bahbah!
Hoe is het vandaag met jou Beb? Nog lekker met een boek op de bank?
JIEUUUUUUH mini Akka is geboren !! Van harte gefeliciteerd Akka en Akka-man!! Wat fijn dat alles goed is.
Hé Loesssie, hoe laat moet je naar de hospital?
quote:Ugglover schreef op 20 oktober 2009 @ 10:57:

Hoe is het vandaag met jou Beb? Nog lekker met een boek op de bank?

Nou eigenlijk wel oke. Ik ben net terug van een lekker wandeling. Meteen even naar de geitenwollensokkenwinkel geweest op zoek naar een middeltje tegen vermoeidheid in de zwangerschap. Nu heb ik een drankje met ijzer e.d. Ze beloofde dat het best lekker was qua smaak... Ben benieuwd. Kan in ieder geval geen kwaad en ik hoop dat het werkt. Raar hoor, om in zo'n winkel te zeggen "ik ben zwanger en zoek...". Wel kicken eigenlijk!

Vanmiddag neem ik een vitaliserend en activiverend bad (met olie, ook uit die winkel) en de rest van de middag natuurlijk de zaadjes van loessssie-man toejuichen op hun tocht!
JIPPIE MINI Akka is geboren!!!!!!!!!!!!!!!!! SUPER!!!!!!!!!!!

GEFELICITEERD!!!!!!!!1
@Beb, hmmm, dat bad klinkt me goed in de oren, ik heb het hier zo koud op kantoor, ik zie gewoon blauw! Hopelijk helpt de geitenwollensokkendrankje tegen vermoeidheid. Ik vind dat ook nog steeds heel raar om te zeggen; ik ben zwanger. Ik zeg het altijd heel snel en zacht... haha! Wanneer ga je nou echt over in jullie eigen huis? Groeit jouw buik al een beetje?
DE geitenwollensokkendrankje moet natuurlijk HET zijn...
en IN moet NAAR jullie nieuwe huis zijn... lekker bezig hierzo!
Dubbel
Dubbel
Hihi ugg, je bent zwanger dus je hebt een excuus.

Akka: had je al gekrabbeld vanochtend, nogmaals gefeliciteerd. Wat een superprestatie! Ben heel benieuwd naar de foto's en je ervaringen.

Hier voel ik een ongesteldheid aankomen. Word er een beetje depri van...
Oh FM, ik hoop het toch niet hoor!! Arme jij... Wachten duurt lang. Ik gun het je zo!
AKKA EEN BABYMEISJE IN HAAR ARMEN!!! GEWELDIG!!!!!!
Dames mag ik even een ego berichtje plaatsen? Heb al wel niet echt meegelezen en zo...maar moet het even kwijt!

Ik ben kapot....ben gewoon zo moe! Met bezoek in huis ben je toch de hele dag bezig en onderweg. Dan tussendoor ook nog werken....

En heel verdrietig. Met de kat ging het heel goed met de honden. En van de week heeft 1 hond haar opeens gedood.......

We hebben die hond nu laten ophalen door het asiel. We zijn bang voor wat ze met de baby zal doen, mochten we een keer even de andere kant op kijken en zij los breken.

Ik vond het heel verdrietig en naar, maar weet ergens ver weg wel dat het moest.

Dat alles bij elkaar maakt me helemaal op. En bezoek neemt me totaal niet kwamlijk als ik zeg, vandaag even niet...maar ja dat kan ik weer niet. Ik vind het ook weer gezellig en wil geen miepert zijn...maar eigenlijk zit ik er nu op dit moment even helemaal doorheen.

Sorry even ego en zeuren....zullen de hormonen wel zijn!
Fm shit balen! Maar er is nog een kansje toch? Ik riep als hardste dat ik weer ongesteld ging worden, ik wist het zeker....toch is mijn buik nu heel groot.......dus wie weet!

(wil geen valse hoop geven, maar hoop toch heel hard voor je)
@ Fm, ik hoop niet dat je gevoel klopt...

@ Xasi, nee hoor, je mag echt wel ego zijn! Wat naar dat je katje dood is... Heeft je hond geen aanleiding gehad? En wat je zegt; natuurlijk is het heel naar, rot en verdrietig, maar je weet in je achterhoofd dat je het risico niet wilt nemen als straks de baby er is, je weet dan niet wat ze met de baby zal doen. Je hebt een goed besluit genomen door je hond op te laten halen door het asiel.
@FM: Ik hoop het ook niet voor je meid. Kan me voorstellen dat het te lang gaat duren. Kleine troost, bij mij voelde het beide keren alsof ik gewoon ongesteld ging worden.

Enne ik wist niet dat jij de mex. griep hebt gehad. Ik had al begrepen dat de griep zo mild is dat het op een gewone griep lijkt.

@Jowellie: Ik slaap ook best ligt. Gelukkig hoef ik er niet zoveel meer uit om te plassen. Ik drink voor het slapen gaan niet zoveel meer en ik denk dat die blaasontsteking ook meespeelde. Soms word ik wakker en lig ik uren wakker, laatste tijd alleen veel wakker worden.

Verder kleine dingen. Verstopte neus grootste gedeelte van de dag schijnt ook met de zwangerschap te maken te hebben. Bij mij is die buikpijn ook weer terug. Heb ik heel lang gehad en toen een paar weken niet en nu weer terug. Verder ook rugpijn bovenin als ik lang sta. Denk bij mij van verkeerde houding, borsten zijn wel iets gegroeid, maar bijna niet.

En als ik veel doe op een dag ben ik laat in de middag echt moe. Maar het zijn maar kleine dingen, heb weinig te klagen tot nu toe.

Onze mini is ook flink aan het schoppen de hele dag, zo grappig. Ik zit ongemerkt ook heel veel aan mijn buik, of te aaien of gewoon hand op mijn buik. Beetje beschermend naar de kleine toe denk ik hahaha.

@Ugg: Je mini nog gevoeld? Wanneer is de dochter van Akka eigenlijk geboren? Gisteren of vandaag nog?

@Loessie: Ik denk aan je vandaag!
@Xasi: Ow wat erg van je katje en idd toch verstandig om de hond weg te doen. Hoe erg dat ook is.

En zeg hier maar gewoon hoe jij je voelt hoor. Je bent geen miepert. Je bent zwanger en dan zijn sommige dingen gewoon zwaarder dan eerst. Maar lekker aan toegeven hoor en jezelf niet voorbij lopen!

@All: Vandaag onderzoek gehad voor zwangerschapssuiker. Ik had gehoopt een paar uur in een bed te kunnen liggen, dat kon een paar jaar geleden met hetzelfde onderzoek ook. Nu moest ik gewoon in een wachtkamer zitten 3,5 uur met een hoop andere mensen en maar lezen of wat dan ook. Nou ook niet de beste stoelen hahaha. Is wel meegevallen hoor, behalve het prikken. Konden ze geen aders vinden. 1 arm blauw. Prikken was ook erg pijnlijk, normaal voel ik er niets van of maar een heeeeeel kleine miniprikje. Nou nu dus niet, 2 keer echt lopen jodelen. Maar ben flink gebleven en niet opnieuw een prik fobie gekregen. Ik was daar eerst zo bang van, dan ik met knikkende knieeen binnen kwam en al begon te huilen voordat de naald er in zat gewoon door de angst. 1 keer zelfs dikke tranen naar zo'n balie, en dan snikkend vertellen (als volwassenen) dat je bloed moet laten prikken en zo bang bent. Die verpleegster dacht toen dat ik net te horen had gekregen dat ik ernstig ziek was, zo overstuur was ik. Puur van angst. Nou dat heb ik dus niet meer gelukkig, ben ik ook trots op. En na vanmorgen ook heel rustig gebleven.

Uitslag komt al snel geloof ik.
Arme Xasi! Maakt niet uit meid, doe maar lekker een ego postje. Wat vreselijk van je poezel èn van je hond! Ik snap dat je er helemaal doorheen zit! Was het dezelfde hond als die de vorige poes te pakken had genomen? Ik snap dat je dat risico niet durft te lopen met straks een kleine. Klote zeg... Wanneer gaat je bezoek weer weg? Tuurlijk wil je niet zeggen, nee, vandaag ff niet! Maar mss toch even een rustdag inlassen? Zij/hij begrijpt dat heus wel...

@Maris, wat een naar verhaal! Knap hoor dat je zo goed als over die angst heen bent! Hoe vaak moesten ze prikken dan voordat het raak was, een blauwe arm!!?? Whaah, dat klinkt niet goed! Spannend even dus voor de uitslag, maar je denkt zelf van niet toch? Ik heb trouwens ook een verstopte neus, al weken, verder helemaal niet verkouden ofzo. Maar dat kan dus een zwschapskwaaltje zijn?

Ik heb dat gevoelletje niet nog een x gevoeld. Dus geen idee of het mini is geweest... nog een paar weekjes geduld! Ik denk dat mini Akka vandaag geboren is, omdat ik dat sms iets na 5 uur vanmorgen kreeg... maar zeker weten doe ik dat niet!
@Ugg: Ze hebben bijelkaar een keer of 9 10 geprikt en hoefde maar 4 keer. Die ene arm die blauw is was al heel snel blauw. Die ene verpleegster snapte er ook neits van deed alsof haar collega aan het prutsen was. Maar vond ik niet terecht. Bij haar deed het ook zeer en oke zij kreeg er wel bloed uit, maar ze was er niet bij bij de andere keren en ze zei zelf dat mijn aders niet goed zichtbaar waren.

Ja verstopte neus zonder verkouden te zijn is een zwangerschapskwaaltje. Omdat je slijmvliezen geirriteerd raken. Zo kan je ook heel snel een bloedneus krijgen.

Ik heb dat al bijna de hele zwangerschap. In de loop van de dag wordt het iets minder, maar 's morgens zit hij echt dicht.
O ja en ik zelf denk niet dat ik het heb, vk denk ook van niet omdat ik dan de vorige keer weer zoveel aan had moeten komen. Maar ze wil het zekere voor het onzekere nemen.

Ijzer is ook geprikt, ben daar benieuwd naar omdat ik toch wat vaker moe ben. Maar kan er ook gewoon bijhoren.
Hmm Maris, wist ik niet van die verstopte neus, grappig! Naar verhaal zeg van dat prikken, altijd makkelijk de schuld bij een ander leggen.... Hopelijk krijg je snel de uitslag en is deze positief!
@Mariska, begrijp ik nou goed dat dat onderzoek 3,5 uur geduurd heeft? Jeetje wat lang, waarom moet je daar dan zo lang zitten? Vervelend dat het prikken niet goed ging, ik ben zelf ook behoorlijk bang voor naalden!

Dat van die verstopte neus wist ik ook niet, ik word elke ochtend wakker met mijn neus dicht. Ook bloed mijn neus erg snel, waardoor ik steeds allemaal opgedroogd bloed in mijn neus heb zitten. Niet echt fijn... Ik hoorde dit weekend pas, dat dat door de zwangerschap kan komen, dat wist ik helemaal niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven