Gestopt met de pil... januari 2009

09-09-2009 15:40 2821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel III

Kunnen we weer even vooruit...

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateFuturemaman 27jr28 jan 0923 okt��Yaelle2 30jr1 jan 091 nov��Loesssie 28jrjan 096 nov lnl��Jippiedepippie 30jrsept 08Hij is geboren!!! 10 oktoberNietvoordepoes 30jr1 jan 09Ze is geboren!!! 12 oktoberAkka 29jr25 sep 08Ze is geboren!!! 20 okt 09Muca 26jrjan 098 okt vlk24 okt 09Jowellie 35jrdec 0819 nov gyn+echo!20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0927 okt vlk26 jan 10Mundy 34jr22 jan 0922 okt vlk30 jan 10Xasi 26jrdec 0827 okt vlk10 feb 10Uggie 31jrjan 092 nov vlk/echo25 apr 10Coco1977 32jrsept 09? vlk1 mei 10Bebje 28jr13 feb 099 nov termijnecho18 mei 10
BEP! GEFELICITEERD!!!!!

Streep, hoe licht ook = zwanger!!!!!!

Wel vaag dat je nu tussen je schoonouders in zit...... Met zulk nieuws!!

AAAAHHHHH, Hoe ga je het tegen je liefje zeggen????
Jieehaaa!!! Bebje zwanger!! yes yes yes!

Gaaf!!!!

ga je zeker wachten tot je vriendlief ziet? Hoe ga je je mond houden tegen schoonouders?

@xasi: ik zou het nu lichamelijk nog prima vinden om op vakantie te gaan. Voel me lekker fit en nauwelijks belemmerd door de zwangerschap / buik. Maar je kan er inderdaad niet veel van zeggen hoe je zwangerschap verloopt. En idd met vliegen wordt het misschien lastiger.

Tijgerbalsem: geen idee...

OHja, akka, die 100 kg. ik was 83 ofzo voor ik zwanger werd en zit nu op iets van 97. Dus 14 kg aangekomen. Moeten we dus twee wedstrijdjes houden. Eentje van de 100+ en eentje van het meeste aankomen! Wie wint de molenpaardbokaal?
AAAAAahhhhhhhhh Bebje!!! Zwanger!!!!

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb je je vriend al gebeld?
Whaaaaahhhhh!!!! BEBJE!!!!

Gefeliciteerd! Je bent gewoon keihard zwanger!!!! Te gek gaaf hé, ik zit hier echt met kippenvel en tranen in mn ogen!

Haha... en dat je nu met dit nieuws zo rustig tussen je schoonouders moet zitten en nu wsl lekker aan de nasi zit. Niks zeggen hoor. Eerst vriendje!! My God, die gaat van zn graat als die dit nieuws hoort!!!

Ik ben zo blij!
@FM, wanneer is jouw volgende LNL?
HAHA ik ben ook mega benieuwd naar de reactie van jouw vriend. Hij schrikt zich vast een hoedje.
dat stond in het vorige topic...

ff opnieuw rekenen... eh 23 september
hahaha bebje ik moet echt lachen om je situatie!!! je zit waarschijnlijk te stuiteren en daar zit je dan tussen je schoonpaps en mams!! hahaha

Maaaarrrrrrr GEFELICITTTTTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BEBJE IS ZWANGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

STUITER STUITER STUITER!!!
Kijken jullie ook Expeditie Robinson btw?
Lekkere banale vraag zo tussen alle stuiterberichtjes door...
haha Ugg, zie je, je stuitermoment en heftige niet te stoppen obsessie met het idee dat je zwanger bent, neemt af. Je kan zelfs al banale vragen stellen hahahah

maar ik heb geen idee wat het is, dus ga er vanuit dat ik het niet kijk!

wij hebben ook staatslot gekocht (laten kopen)....ik voel dat ie deze kant op komt zwemmen, die lieve kleine guppie!
Meen je niet, ken je dat programma niet? Heb jij geen RTL4,Net5 enzo daar op dat koraalrif van je?
Bebbbbb, is vriendlief al gearriveerd????????????
nope, wel NL 1 2 3 en zo'n honderd amerikaanse en latijnsamerikaanse zenders...dus heeerlijk grey's deperate housew. etc etc
Oké, kun je iig wel Hello Goodbye kijken! Godsamme, tis voetbal vanavond dus geen exp. Robinson... Damn!
@Bepje: Hoe reageerde je lover lover??

Ben blij voor jullie!
Thanx lieve Yael en lieve alle anderen!

Maar serieus: ik wacht morgen de test af. Ochtendurine is geconcentreerder dus hopelijk een dikke streep. Want hier geloof ik echt nog niks van!

Vriendje gesproken in de auto. Reed knoerhard over rotondes. ik: "je moet wel voorzichtig met me doen hoor". Hij eerst grijnzen (drong niet echt door dus) en toen opeens keek ie me echt zo heerlijk verwilderd en geshockeerd aan. " Nee toch niet echt he?!" zegt ie. Helemaal in shock! Wennen!

We spreken elkaar dalijk in bed, hij is nu nog met zn broer aan het sleutelen in het huis. Dus vanavond even samen goed bedenken wat we nu moeten...

Morgenochtend samen testen... En dan hopen dat alles goed blijft gaan!

Jee ik merk echt niks! Ben niet eens helemaal blij. Omdat ik het niet geloof denk ik... Ben wel gigantisch geland! Stuiteren is over. Tot morgen denk ik. Zit nu in een soort bubbel.

Schoonouders weten nog van niks.
Ben wel zwaar gelukkig trouwens op het moment. Maar had meer een overtreffende trap in het stuiteren verwacht. Kom eigenlijk tot rust nu! Vaag....

Maar Mariska, wat zie je er mooi uit! Supermooie foto's!
Bebje, dat het een licht streepje is is niet zo raar. Je bent ook nog niet zo lang zwanger natuurlijk! Morgen is ie vast duidelijker!

Ik durf je al best te feliciteren!
Wat ben jij vroeg wakker poes! Taart aan t bakken voor je laatste dag?
Bebje; jij al wakker? Geloof je het al?? Hihi
Ik was inderdaad erg vroeg wakker, maar taart was al klaar (bananoffee pie... kwijl....). Kon gewoon niet meer slapen.

En ik wilde zo graag verlof, maar nu vind ik het eng.

Ik moet thuis gaan zitten wachten tot ik 'mag' baren. Ik wil niet meer.
Het forum stoort! Dus ik houd het kort. Hopelijk tot later!

IK BEN ZWANGER!
Ja DUH!

Gefeliciteerd meid!! Echt helemaal super!
@Poes, je laatste dagje!!!!! Lekker!! Die taart klinkt heerlijk, kun je niet even een stukje doormailen? Hmmmm... Maar je was wel erg vroeg wakker zeg! Pffff... Komt helemaal goed, je kan het!

@Beb, waar zit je? Nog getest vanmorgen? Een streepje is een streepje, er zou namelijk helemaal niets komen als je geen HCG in je urine zou hebben gehad. En dat zit er wel in, dus.... ben je zwanger! Raar gevoel heb je dan hè, nu is het mss eindelijk zover en kun je het gewoon echt niet geloven. Ik heb dat nu zelfs nog en ik ben alweer een paar weken verder. Het blijft zo raar, ik moet eerst maar volgende week vrijdag zien of er een hartje klopt, mss dat het daarna werkelijker wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven