gestopt met de pil, negatieve test, menstruatie blijft uit
donderdag 13 september 2007 om 14:44
Hallo, ik ben eind juli gestopt met de pil. 29 juli heb ik mijn laatste menstruatie gehad (met pilgebruik dus) en inmiddels ben ik nog niet ongesteld en dus 18 dagen overtijd. Ik heb al meerdere keren negatief getest en mijn HA zegt dat ik als ik na drie maanden niet ongesteld ben contact met hem op kan nemen. Waarschijnlijk moet ik gewoon ontpillen, maar zou graag ervaringen horen van meiden die dit ook hebben gehad en hoe lang het bij hen duurde voordat de menstruatie weer op gang kwam?

donderdag 13 september 2007 om 14:47
donderdag 13 september 2007 om 18:47

donderdag 13 september 2007 om 22:29
jamaar je zei er niet bij dat je er blijer van wilde worden! lol
sorry, maar dat is hoe het bij mij ging.. niet gezegd dat het bij jou ook zo lang duurt.. ik vond het wel lang maar mijn huisarts (waar ik was voor iets anders en gelijk maar even vroeg) zei dat het best lang kan duren.. dat bleek dus ook
sorry, maar dat is hoe het bij mij ging.. niet gezegd dat het bij jou ook zo lang duurt.. ik vond het wel lang maar mijn huisarts (waar ik was voor iets anders en gelijk maar even vroeg) zei dat het best lang kan duren.. dat bleek dus ook
zondag 16 september 2007 om 17:23
Hi Mandy,
Ben zelf in januari gestopt met de pil. De eerste 6 keer een cyclus van 27 of 28 dagen. De laatste twee keer van 41 dagen. De eerste keer zoveel dagen over tijd heb ik wel een zwangerschapstest gedaan omdat ik het toch wat raar vond. Nu is het weer op dag 41 begonnen en heb nu zelf het idee dat 41 dagen mijn nieuwe cyclus is. Kan dus best wel een poosje duren. Wel ben ik van plan om deze week even naar de HA te gaan voor de zekerheid. Verwacht wel dat ze dan zegt dat ik het gewoon nog even aan zal moeten kijken.
Weet niet of je hier iets aan hebt, maar zo loopt het nu bij mij.
SUc^ermee
Ben zelf in januari gestopt met de pil. De eerste 6 keer een cyclus van 27 of 28 dagen. De laatste twee keer van 41 dagen. De eerste keer zoveel dagen over tijd heb ik wel een zwangerschapstest gedaan omdat ik het toch wat raar vond. Nu is het weer op dag 41 begonnen en heb nu zelf het idee dat 41 dagen mijn nieuwe cyclus is. Kan dus best wel een poosje duren. Wel ben ik van plan om deze week even naar de HA te gaan voor de zekerheid. Verwacht wel dat ze dan zegt dat ik het gewoon nog even aan zal moeten kijken.
Weet niet of je hier iets aan hebt, maar zo loopt het nu bij mij.
SUc^ermee