Gestopt met de pil

18-08-2007 10:34 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk

Jongen

Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas

Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
Pff, lastig dilemma! Ik kan me voorstellen dat jullie tegenover elkaar staan en er niet uitkomen.

Voor mij is de belangrijkste vraag wat het peetoomschap voor jullie inhoudt. Is het een puur ceremoniele en emotionele functie, of verwachten jullie dat wanneer jullie onverhoopt iets overkomt, de peetooms de zorg over de twee knullen op zich nemen?

In het eerste geval, zou ik geneigd zijn niet te moeilijk doen en "gewoon" voor de combi J&R te gaan. Puur gevoel, ik kan het niet beredeneren. Wanneer het puur ceremonieel is, zouden jullie ook voor een andere combi kunnen kiezen, bijvoorveeld wel de bijna tante en een goede vriend.

In het tweede geval is het voor mij veel duidelijker. Dan zou ik R en vriendin kiezen. Dit kun je ook makkelijk "verkopen" binnen de familie.

Hmmm, hoe langer ik erover nadenk, hoe lastiger het wordt...

Blink: Leuk, ik regel de kaarten! Ik zal ze aanvragen, ik hoor volgende maand pas of we de loting hebben "gewonnen". Bij deze voorstelling lijkt het me geen probleem, maar bij bijvoorbeeld Guido Weijers is er een wachtlijst....

En wat knap van Vincent! Lijkt me een heel schattig gezicht! Ik zal hem zondag eens uithoren! Guido praat ook nog nauwelijks. Papa, mama, bah en dan houdt het ook wel op. Komt helemaal goed met die jongens van ons!
Oei Nadine, idd erg lastig zeg. Dacht je eruit te zijn krabbelt hij terug.

Ik ben het wel eens met Ongeduld. Als het iets ceremonieels is zou ik toch beide broers doen net als bij Nick, maar gaat het om de zorg als jullie iets gebeurd dan zou ik voor jou broer en vrouw gaan. Maar ik weet niet of jullie al iets vast gelegd hebben voor 'later'. Dan kun je wel beide broers als peetoom doen, maar dan in je testament zetten dat als er iets gebeurd de kinderen naar je broer en vrouw gaan. Is dit misschien een oplossing? Dan stoot je niemand voor het hoofd, maar is het wel goed vastgelegd. Ik zeg maar iets.....

Wij hebben trouwens nog niets vastgelegd. Erg moeilijk vind ik het en zou niet weten wie ik moet vragen. Mijn mans broer heeft 2 dochters en hebben we altijd voor klaar gestaan. Echter sinds Vincent er is horen we bijna niets meer van hun. Onze oppaswerkzaamheden en uitjes zitten er blijkbaar op, want de dames redden zich alleen zijn nu groot genoeg. Erg jammer dat ze dan vergeten dat wij het ook leuk zouden vinden dat ze naar onze spruit komen op visite en geinteresseerd naar hem vragen.....niet dus! Ze zijn niet eens op zijn eerste verjaardag geweest, want dat kwam ze niet goed uit. Nouja! Ook Sinterklaas niets laten horen, maar die van haar zus krijgen wel cadeau's. het gaat me niet om de cadeau's, maar het steekt me behoorlijk dat ze ons kleine mannetje negeren en alles vergeten wat we voor hun hebben gedaan. Dus contact is zeer slecht op het moment.

Mijn broer (we dachten de eeuwige vrijgezel haha) heeft net een vriendin, maar ik zie ze nog niet mijn kind opvangen. Wonen ook nog niet samen is nog erg pril.

Ik heb nog wel neefjes en nichtjes waar ik erg close mee ben en wel het zie doen, maar dan heb ik het gevoel dat ik zijn zusjes passeer voor later als hun kinderen hebben.

Kortom ik weet het echt niet...... ZUCHT

Maar veel succes met overleggen. Is altijd erg moeilijk!
Ongeduld, leuk! Kijken of we kaarten krijgen. Guido Weijers is idd erg lastig kaarten te krijgen. Ik wil graag naar Jochem Meijer, maar die was al uitverkocht!! Krantje is net uit.

Volgende maand gaan we naar Herman Finkers. Beste man was ziek in februari dus hopen dat hij in juni weer op de planken staat. Zou ik erg leuk vinden!
Hallo meiden

Ben ik weer even. Met goed en slecht nieuws....

Eerst het goede nieuws, ik heb een appartement gekocht. Ben helemaal blij, in de zomervakantie verhuizen we...:-)

Het slechte nieuws, ik ben weer single, hij was toch niet helemaal wat ik nodig had en ik begon me meer en meer te irriteren dus heb ik er een punt achter gezet. En hij heeft niet eens tegengeprutteld dus ja dan weet je genoeg he...jammer maar helaas. Ik heb het even lastig gehad maar nu gaat het wel weer. Een relatie moet echt een aanvulling zijn en anders maar niet.

Verder ben ik druk met werken en helemaal uitgeteld als ik 's avonds thuiskom. Ik ga om 22 uur slapen als ik moet werken en dan sta ik om 6 uur op. En zelfs die 8 uur slaap zijn eigenlijk niet voldoende voor me....pfffff maar goed dat ik op die momenten geen man heb waar ik nog leuk tegen moet doen of eten voor op tafel moet zetten :-)

Verder Nadine wat een heftig verhaal van je nichtje vreselijk gewoon.

En zwangere dames hoe is het verder?

Al de rest dikke dikke knuffel

Ik kom binnekort echt weer vaker....

xxx
Hé lieve meiden,

alsof ik nog niet genoeg dilemma's had, heb ik vanmorgen te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd wordt ivm de economische crisis.... Nu loopt het nog wel tot half oktober, maar na m'n zwangerschapsverlof moet ik toch weer hard aan het solliciteren!

Vanmiddag heb ik vrij gekregen om het eens allemaal te laten bezinken en volgende week hoefde ik maar één dag te werken en die heb ik ook maar vrij genomen. Nu hoef ik dus pas 25 mei weer aan het werk...

Zo dat moest ik ff kwijt. Nu ga ik ff 't dorp in, moet nog wat boodschapjes doen.

Doei
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Jeetje Nadine, dat is balen zeg!! Daar had je helemaal niet op gerekend he. Kan me voorstellen dat je er verdrietig van bent!

Dikke knuffel!!!
Meissie, wat jammer zeg dat het toch niet ging. Maar je weet het zelf het beste natuurlijk. Wel fijn dat jullie een nieuw huis krijgen met zn twee. Ben erg benieuwd! Moet je maar even foto's plaatsen op onze hyves.

Liefs...
Nadine: Wat ongelooflijk k.t! Echt heel vervelend! Heb je het aan zien komen? Als ik zo vrij mag zijn om je van ongevraagd advies te voorzien: richt je nu eerst op de kleine spruit en laat het zoeken van een nieuwe baan even zitten tot na de bevalling. Misschien makkelijk gezegd van mij..... En tips en trucs mag je altijd vragen. Ik zit natuurlijk in de werving & selectie en Bloem zit in de HR. Maar voor nu is het gewoon ongelooflijk vervelend!

Meissie: Gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje! Ik ben ongelooflijk nieuwsgierig! Kun je een link op onze hyves zetten? En jammer dat het niets is geworden met deze meneer! Je bent een topmeid, dus die topvent kom je echt nog wel tegen!

Domme muts dat ik ben. gooi ik een kop thee over me heen....

Blink: Jeetje, wat naar dat het zo loopt met jullie zwager! Zou je ook niet verwachten als je zo hoort hoe jullie de nichtjes hebben opgevangen... Je hebt trouwens je mans naam in je bericht genoemd. Was dat wel de bedoeling???

Kaartje moet helemaal goedkomen! Ik heb met het theater gebeld en zij verwachtte dat die voorstelling nooit op voorhand is uitverkocht. Oja, die kaartjes voor Jochem Meijer hebben wij...

Hoe is het met de rest?

Sweety: lang niet gezien, gaat alles goed?

Bloem: Hoe is het met je buikje?

Utah: Hoe is het met de combi school, stage, 2 deugnieten?

Zaza: En jouw dropje Lynn??

Tinkerbel: Wat een geweldige foto's van Tomas!

Harley: Dikke knuffel voor je!
Meiden, morgenmiddag heb ik het rijk alleen (Nick heeft inhaalmiddag op kdv) en ga ik serieus een poging wagen om op iedereen te reageren!

Maar nu lekker pitten, ben helemaal op.....
Ongeduld, goed dat je het zag van die naam. Ik zat het gewoon heel boos te typen, want ik maak me er nog steeds kwaad over! Heb het even verandert!

Jij wel kaartjes voor Jochem....... Ik ben jaloers!!

Als manlief toch niet meewil houdt ik me aanbevolen!

Nadine, ben je er al uit met de keuze van peetoom/tante???

Het is hier idd erg rustig. Dames wel ook jullie verhalen blijven vertellen. Vind ik erg leuk om te weten hoe het met jullie gaat en wat jullie bezig houdt op dit moment.

Zo, Vincent ligt net te slapen. Ga ik nog even poetsen.

Fijn weekend iedereen!!!
Grrrrr..... ik word helemaal kriegel van die foutmeldingen!!!!

@ Blink: wat een toestand met die broer van je man. Soms weet je gewoon niet wat mensen beweegt. Lastig maar waar. Ik snap er ook niks van waarom broer van manlief nooit ff zomaar spontaan langskomt. Zijn pech, want we hebben zo'n fantastisch kind denk ik dan maar....

Tis ook moeilijk om iets vast te gaan leggen is zo'n situatie. Laat het nog even op z'n beloop, er doet zich tzt vast een mogelijkheid voor, wie weet!

@ Ongeduld: bedankt, wie weet ga ik in de toekomst nog gebruik maken van je aanbod! Het is misschien een schrale trootst, maar ik weet ondertussen dat er gisteren in totaal 8 mensen de laan uit zijn gestuurd (dus of geen ctr.verlenging of ontslag).

Ik ga eerst maar eens lekker genieten van onze nieuwe spruit, maar ik kan wel vast wat voorbereidend werk doen vind ik. Nu solliciteren heeft toch geen zin, dat snapt elk mens!

Ennuh..... kaartjes voor Jochem Myjer, potdorie, daar ben ik ook wel ff poepjaloers op!!!!! ik aanbid die man!!! (bij wijze van spreken dan hè...)

@ Meissie: wat jammer van je lieffie, maar als ie niet goed genoeg bij je past, dan beter nu korte pijn als over 3 jaar lange pijn!! Van harte proficiat met je appartementje, ben erg benieuwd!!!

@ Sweety: hoe is het met de tandjes van Laura afgelopen? Ik heb ook een poosje Chamodent gebruikt, maar die vond ik toch minder goed werken dan Dentinox.

@ Bloem: hoe is het met je? Ik vind het fijn om de laatste weken weer zo'n hoop van je te lezen. De blijdschap straalt van je berichtjes!!! Zo fijn!!!! Ik snap dat je aan het aftellen bent tot de 20 weken echo en ik steek er een kaarsje voor aan, dat je daar alleen maar goed nieuws krijgt. We hebben de afgelopen maanden allemaal zo met je meegeleefd, dat dat wel het minste is wat ik voor je kan doen...

@ Zaza: hoe is het met Lynn? Doet ze alles netjes volgens het boekje? en is het een echt dametje met een eigen willetje?

Ergens vind ik het wel jammer dat we geen meisje krijgen, maar als ik bedenk hoe onze knullen lekker met elkaar zullen kunnen spelen, maakt het me ook eigenlijk niet uit!!!

@ Tink: wat is die Tomas een lachebekje, geweldig leuke foto's!!!

@ Utah: we zitten weer met smart op zo'n lap tekst van je te wachten!! Hoe gaat het met je studie? En met die 2 bandieten van jullie?

@ Harley: meid, hoe is het met jou? Ben je al weer toe aan een stukkie tekst op ons topic?

Hier gaat alles goed. Nick z'n kamer is nu nagenoeg helemaal geschilderd. De vloer is besteld en kan ergens volgende week gelegd worden. En dan kunnen EINDELIJK de meubels in elkaar en kan de kamer ingericht worden!!! Ik ben zooooo benieuwd!! We hebben dan ook het plan om Nick z'n speen "kwijt" te raken. Hij wordt 's nachts nog wel eens wakker dat ie dat ding mist en dan kunnen wij er natuurlijk uit om 'm die speen weer terug te geven!!! Met de komst van nr. 2 gaan we toch al weer nachtelijke taferelen krijgen, dus vandaar het plan om de speen bij Nick nu snel af te gaan wennen zodat we daar in ieder geval ons bed niet meer voor uit hoeven!

Gisterenavond de discussie over het peetoomschap maar weer eens aangezwengeld.... Ik had geen zin om nog 3 dagen discussie te moeten voeren en er niet uit te komen. Dus ik heb manlief gezegd dat als hij dan toch niet na wilde denken over eventuele andere opties (bijv. mijn beste vriendin en dan iemand van 'zijn kant'), ik dan wel mijn voorstel zou laten varen en dat we dan J&R zouden kiezen (dit alles bracht ik trouwens weinig subtiel, eerder licht gepikeerd, dat moet ik wel toegeven....). Toen ging ie plots overstag en zei hij dat hij wat vaker naar mijn goed onderbouwde motivaties moest luisteren en dat broer en a.s. vrouw eigenlijk nog helemaal niet zo'n slechte optie was, zeker gezien het feit dat ze gingen trouwen.

Ik heb ook nog over jullie woorden nagedacht met welke intentie dat we de heren/dame peetoom en/of peettante willen maken, maar dat heeft mijn keuze niet makkelijker gemaakt. Sterker nog, nu ben ik eigenlijk een beetje aan het twijfelen geraakt, maar DAT heb ik (nog) maar niet aan manlief verteld. We gaan het morgen nog wel een keer bespreken en misschien dat we dan toch wel gewoon voor J&R kiezen en vrouw van broer suikertante maken ofzo; dat kan natuurlijk ook nog. Pffff als ik het zo teruglees word ik er nog niet wijzer van....

M'n vader is trouwens vandaag de korte wanden van Nick z'n nieuwe kamer groen komen schilderen. Xal kijken of ik straks nog wat foto's van de zolder op hyves kan plaatsen. Het wordt nu echt wel heel mooi!!!

O ja, en ik was afgelopen woensdag een proefles wezen zwangerschapszwemmen (ipv zwangerschapsgym, dat geloof ik deze keer wel!). Nou werkelijk waar heerlijk!!! Ga woensdag weer!!!

Nu ga ik er vantussen. Moet de auto van man ophalen bij de garage.

Veel liefs en een dikke van mij! X
Nadine, wat een gedoe allemaal. Behoorlijke tegenvaller dat je geen contractverlenging krijgt, zeg! Zou ook proberen lekker te genieten van je zwangerschap en daarna komt er vast iets anders op je pad!

Lijkt me een lastig keuze over de peetoom/-tante. Maar de vraag wat je er precies mee wilt, wat het voor jullie inhoudt, lijkt me heel belangrijk.

Blink, ook geen fijne situatie met je zwager zo. Raar dat ze zo doen. Heb je er wel eens wat van gezegd?

Meissie, gefeliciteerd met je nieuwe huis! Leuk hoor. In de zomer verhuizen, dat is al best wel snel. Lekker.

Wat jammer van je vriend, je was zo blij met hem. Maar als het inderdaad het net niet is, dan kan je er beter niet mee doorgaan.

Net een berichtje op hyves.. gisteren een vriendin alleen op de sportschool laten staan. Helemaal vergeten.. (normaal sporten we op donderdag, niet op vrijdag) Erg lullig..

Gisteren nog een andere ontzettend domme actie, die gelukkig goed afliep omdat Lynn in bed lag. Mijn moeder zou komen oppassen op Lynn, zodat ik kon leren voor mijn tentamens. Ze belt aan, maar er rent ineens een hond in onze voortuin. Mijn moeder probeert die hond weg te jagen, maar die springt tegen haar op. Dan loop ik ook de tuin in, om die hond bij haar weg te halen. Valt de deur achter me dicht..

Dus, buitengesloten en Lynn binnen. Gelukkig ligt ze in bed en niet nog op de grond te spelen.

Al met al viel het gelukkig erg mee, man was dicht in de buurt met een sleutel, dus daar heen gereden om die op te halen.

Maar niet handig!

Nu heeft Lynn koorts en ligt al voor de tweede keer weer terug in bed..

O ja, als je geen foutmeldingen wilt op het forum, moet je Mozilla Firefox gebruiken ipv Explorer.
Nadine, hoe was het bij de vk van de week? Of heb ik gemist dat je dat wel verteld hebt?
O ja, wat stom zeg?!

Was idd afgelopen dinsdag op controle geweest en alles was goed! Mooie bloeddruk en om met de woorden van de VK te spreken: het kindje is FLINK gegroeid! (Ik was dan ook 3 kg aangekomen in 4 weken tijd, maar daar zat ook de vakantie tussen...)

@ Zaza: wat een strakke acties zeg! HAhaha! Gelukkig is alles goed gegaan!

Man komt thuis met br. kroket dus ga ff eten.

Doei!
hoi meiden,

even een betichtje van mij. Alles gaat goed, ben nu 13 weken. Het wordt alleen zo spannend nu, mijn buik groeit, mensen weten het (en zien het) en ik wil zo graag weten of het babietje in mijn buik gezond is. Hoe kom ik die 7 weken door?? Mijn bloeddruk is gelukkig goed, maar 's nachts heb ik veel last van hartkloppingen. Zal dan ook wel door de stress komen. Maar ik blijf positief hoor.

Nadine: lief berichtje van je

Fijn dat alles goed was bij de vk! Lastig dilemma van de peetouders. Mede door jouw berichtje en die van ongeduld ben ik daar ook eens langzaam over aan het nadenken en dan met name voor als er iets met mij en mijn lief gebeurt. Je moet dat toch regelen idd...

K... van je baan zeg. Maar het is wat ongeduld zegt, focus je eerst maar op je zwangerschap, daarna komt die baan wel weer. Maar rot is het wel voor je.

Zaza: lekkere actie haha Maar wat zul jij je machteloos hebben gevoeld! Gelukkig weet Lynn er zelf niets van.

Meissie: gefeliciteerd met je nieuwe huis. Wat jammer van je relatie, maar idd liever nu dat over een tijdje. Zeker omdat Charlotte dan ook een band heeft opgebouwd. Nog contact met de vader van Charlotte?

Blink: wat een raar gedoe met je zwager. Wat egoistisch.

Zou je er iets over durven te zeggen?

verder voor iedereen veel liefs!

zal proberen wat vaker te komen hoor, maar pfff die zenuwen. Het liefst ga ik 7 weken in bed liggen en kom er wel uit als "ze" zeggen dat de baby gezond is....
Bloem: Wat kan ik me goed voorstellen dat de komende weken slopend zijn! Ik wens je heel veel rust & vertrouwen toe! Dikke knuffel! Je mag hier altijd even komen "zeuren"!

Nadine: Hoe was je dagje alleen? Heb je alles kunnen laten bezinken? Het is inderdaad een schrale troost dat er meer mensen uitvliegen....

Wij waren ook blij dat we de loting voor de kaartjes hadden "gewonnen". Er hadden 6000 mensen ingeschreven voor 1000 kaartjes! Ik ben benieuwd of we het komende seizoen ook zo'n geluk hebben!

Wel goed trouwens dat jullie wel in gesprek blijven over het peetoomschap. Ik hoop dat jullie eruit komen!

Oja, ik ben benieuwd naar de foto's!

Zaza: Jeetje, wat zul jij gestresst hebben toen de deur dichtviel! Het zou mij ook kunnen overkomen, maar dan hebben we geen sleutel in de buurt. Toch maar es wat bij laten maken en bij de buren neerleggen,....

Sweety: Ik begin me een beetje zorgen te maken om je afwezigheid! Niets voor jou..... Je weet dat je hier altijd terecht kunt he! Hier, op hyves, prive.. Dikke knuf!

Donderdag belde ik met de gastouder, werd ze ineens heel serieus en wilde ze nog iets overleggen. Hmmmm..... Je bedenkt dan echt vanalles.... Wat was er nou: Guido was enorm dwars geweest, hij wilde niet luisteren en bleef maar uitdagen. Dus had ze hem in de hoek gezet. Wilde ze weten of wij het wel met zo'n aanpak eens zijn. Helemaal goed natuurlijk! We wilden dat zelf ook gaan doen, maar twijfelden of Guido niet nog te jong was. Maar hij blijft prima staan, legt zijn hoofdje tegen de muur en staat zacht te snikken. Hij heeft dus helemaal door dat het "straf" is. Na een half minuutje halen we hem er weer uit met een dikke knuffel, en dan luistert hij ook weer. Dikke prima dus!

Ik ben druk bezig met mijn fotografiecursus. Volgende week moeten we de foto's inleveren, en ik moet nog best wat opdrachten maken.....

Straks in de dierentuin afgesproken met Blink & Vincent! Duimen jullie mee dat het straks droog is?
Zaza, idd wat een blunder zeg. Gelukkig lag Lynn fijn in haar bedje en heeft ze er niets van gemerkt. Maar kan me indenken dat je wel even in de zenuwen zat!

Bloem kan me voorstellen dat je blij bent als je de 20 weken echo maar gehad hebt. Idd wens ik jou ook veel rust en vertrouwen net als Ongeduld. We slepen je wel door die 7 weken heen en dan kun je fijn genieten van dit wondertje!

Nadine, fijn dat de controle goed was. Altijd fijn om het hartje weer even te horen!

Sweet, idd gaat alles goed meid? Het is zo rustig.....

Over mijn zwager. Tja, wat kan ik zeggen. Ik heb zoveel voorbeelden waarmee ze ons hebben teleurgesteld. En het is echt sinds dat Vincent er is. Zou toch heel iets moois moeten zijn, maar nu hebben we ze alleen met moederdag gezien en verder al vanaf januari niet meer. Met oud en nieuw belden ze nog boos op dat we wel bij zijn ouders waren geweest, maar niet bij hun (ze wonen 4 straten verder). Maar Vincent was moe en moest op bed. Ze hadden toch ook ipv bellen gewoon langs kunnen komen? Maar ze zijn zo gewend dat wij altijd kwamen dat ze dat volgens mij niet kunnen bedenken ofzo. Maar ons dit verwijten, terwijl ze het jaar ervoor niet bij ons zijn geweest (Vincent was toen 3 maand), terwijl we een huis verder wonen dan zijn ouders en daar zaten ze wel.

Mijn schoonvader heeft ook een keer een opmerking gemaakt tegen hem dat het toch niet mooi was dat hij ons kind vergat met Sinterklaas, maar wel naar die van haar zus ging. Vond hij maar raar dat we dat niet leuk vonden. Dus het doet hem niets blijkbaar. Als mijn man hem ziet doet hij ook net alsof er niets aan de hand is. Nou dat kan ik zelf niet zo goed. Voor ons was de druppel dat hij met Vincent zijn verjaardag niet was geweest, dat is toch zoiets speciaals en ze waren thuis en wonen hier toen nog 5 minuutjes vandaan. Ook toen ik met mijn moeder haar hartstilstand in Zwolle zat en de weken ernaar met mijn handen in het haar zat om Vincent hebben ze niet 1 keer aangeboden om op te passen. Je wilt niet weten hoe vaak we daar altijd hebben opgepast.

Maar zo kan ik nog wel even doorgaan. Vind het ook zo kinderachtig klinken, maar het zijn gewoon zoveel gebeurtenissen die ik gewoon niet meer zomaar opzij kan zetten. Ze hebben door zo te doen ons erg veel verdriet gedaan en ons erg teleurgesteld. Denk dat het ook niet meer goed komt. Ik vind het vooral erg voor mijn man. Die mist hun 2 meiden ook verschrikkelijk, die zien we namelijk ook niet meer. Terwijl hij ze normaal elke week wel even zag.
Blink, kan me voorstellen dat jullie erg teleurgesteld zijn in je zwager. Hebben jullie het wel eens rechtstreeks gevraagd waarom ze zo doen?

Bloem, heel begrijpelijk dat je het erg spannend vindt tot de 20 weken echo, probeer te bedenken dat de kans heel groot is dat het gewoon allemaal goed is. Makkelijker gezegd dan gedaan en ik hoop dat de tijd een beetje opschiet bij jullie.

Lynn is een beetje ziek. Koorts en veel slapen. Snel huilen, ontlasting met veel slijm erbij. (tandjes?? - zou ook wel tijd worden ) Maar ze is de laatste tijd ook heel schrikkerig. Herkent iemand van jullie dat? Op internet vind ik wel veel over jongere baby's, maar niet meer bij deze leeftijd (ze is nu 9 maand). Schrikt heel snel, ook bij onverwachte geluiden die helemaal niet zo hard zijn.
vandaag weer een echo gehad. De baby was weer erg druk en heeft leuk gezwaaid! Het was heerlijk om te zien, ik kan er nu weer even tegenaan :-)

O ja hij/zij was wel iets groter dan gemiddeld, zat iets boven de curve en kwam uit op 14 weken ipv 13+4. De gyn zei dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken. Probeer ik ook maar niet te doen, liever iets groter dan kleiner toch?

zaza: sorry nog geen ervaring, misschien de andere meiden??

en nog even iets heel anders: ik heb zo'n zin in greys vanavond!! Baal als een stekker dat het de laatste aflevering van het seizoen is, maar het wordt volgens mij wel een klapper
Bloem, fijn dat de echo goed was! Leuk om je kleine even te zien zwaaien naar papa en mama!

Ik baal ook dat het de laatse aflevering is!! Gaat altijd zo snel vind ik. Maar ik zit straks weer op de bank!!

Zaza, ik herken het ook niet dat schrikken van Lynn. Ik kan je helaas niet helpen. Vincent heeft dat niet gehad....

Nadine, hoe gaat het met de kamer van Nick? Schiet het al mooi op? Weet je al hoe je de babykamer gaat maken of blijft het hetzelfde als bij Nick?

Sweet, dikke knuffel meid!! Kijk uit naar een berichtje van je.

Harley, knuffel! Hoop dat we snel iets horen van je met goed nieuws!

Meissie en Utha, ook 2 knuffels voor jullie!

Man heeft wel gesprek gehad met zwager dat hij teleurgesteld was. Dit is echter al een paar maanden geleden en er is dus weinig verandert. Het is niet anders denk ik maar...

De dierentuin was een kort uitje. Het weer zat behoorlijk tegen en het was behoorlijk druk! Vincent vond het stil zitten maar niets en was niet in zijn hum. Guido daarintegen bleef zo lief zitten. Zou willen dat Vincent wat minder druk was....

Ik heb jullie tips opgevolgd met het in de hoek zetten van Vincent. Nadine, heb jij het ook gehad dat Nick er een grapje van maakt? Ongeduld dacht dat het misschien zenuwen waren waarvan Vincent gaat lachen, maar ik heb echt het gevoel dat hij het als een spel ziet. Gisteravond was hij zo ondeugend! Ik wist echt even niet meer wat ik moest doen. Heel serieus en streng straf geven (op de stoel in de hoek van de kamer) en meneer heeft dikke lol. Ik vind het zo moeilijk soms. Gelukkig was hij vandaag wat beter te spreken, maar ik hoop dat die fase van slaan snel voorbij is. Hij is anders zo lief, maar dit vind ik echt niet grappig.
Bloem: Wat fijn dat de kleine al even naar je gezwaaid heeft! Kun je niet iedere week even een korte echo krijgen? Als het jouw geruststeld!

Zaza: Guido schrikt niet echt, maar zou het ook een stukje eenkennigheid kunnen zijn? Of misschien heeft ze door dat ze bij deze reactie juist jullie aandacht krijgt. Misschien eens bellen met het cb?

Blink: Wat jammer van jullie zwager, helemaal omdat je man het gesprek al eens is aangegaan. Lastig hoor!

Ik heb dit laatste seizoen van Grey's Anatomy eigenlijk helemaal niet gevolgd... Ik kijk nauwelijks nog tv.

De dierentuintrip was inderdaad niet echt succesvol... Guido werd ook nog eens niet lekker toen we thuiskwamen. Hij had zo'n diarree, echt heel sneu. Gelukkig was hij gister weer een stuk beter te spreken. Alleen nu ben ik weer niet lekker! Guido en ik houden vandaag dus een pyamadagje...
Sorry dames alles goed hoor...kom straks even uitgebreid reageren...
Ongeduld, wat sneu zeg! Beterschap voor jullie allebei!
Meissie: Gefeliciteerd met je huis! Toppie! En wat jammer dat het niks geworden is..maar idd je bent een topmeid dus de ware komt voor jou ook hoor!

Ongeduld: Beterschap voor jou en je kleine man.

xxxx

Bloemetje: Wat fijn dat het zo goed gaat meid en natuurlijk is het allemaal spannend.

Maar je mag erop vertrouwen dat het nu goed gaat meis..

Neemt niet weg dat de herinnering aan je eerste kindje blijft...gelukkig wel.

Jullie hebben dat zo mooi gedaan allemaal.

Nadine: He wat balen van je contract...

Zaza: Klinkt als tandjes hoor

Meiden allemaal dikke hug!
wat staan we laag...even omhoog hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven