Gestopt met pil

16-07-2010 19:39 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik slik al ongeveer 14 jaar de pil. Vorige week ben ik ongesteld geworden en ik moest eigenlijk afgelopen maandag weer met een nieuwe strip beginnen. Nu hebben we besloten om met de pil te stoppen. Hoe hebben jullie dit ervaren? Wanneer word ik dan weer ongesteld? Deze week? Of pas over 4 weken weer? Is andere afscheiding normaal?

Let me know! Thanks voor de antwoorden!
Tja, je ongesteldheid is vanaf nu een verrassing. Waarschijnlijk niet deze week al, misschien over een paar weken, misschien over ene paar maanden. Be ready to be surprised!

En de pil kan je afscheiding zekere veranderen, dus stoppen ook.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Ja, je moet het nu eerst even een tijdje aankijken. Even bijhouden wanneer je ongesteld wordt en de lengte van je cyclus bepalen. Kan zijn dat er in het begin geen enkele regelmaat in zit. Maar het kan ook gewoon wel zo zijn.

Toen ik was gestopt met de pil kreeg ik allerlei 'klachten': veranderde afscheiding, puistjes, vettere huid. Vooral van de huidproblemen heb ik bijna een jaar last gehad, daarna werd het rustiger. Het is bij iedere persoon verschillend, dus niemand kan jou hier hét antwoord geven. Gewoon je lijf een beetje in de gaten houden, dan leer je snel genoeg hoe het hormoonloos functioneert .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven