getest maar

17-03-2009 20:15 224 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo bekende viva 'mede' chatters

Mijn zenuwen konden niet meer stuk en ik werd er soms ook letterlijk benauwd van.

Zo doende heb ik een test gekocht, ver voor dat ik het oorsprongelijk hoor te doen. (27 maart pas)

Morgen is pas de innestel dag.

De test was helaas negatief, kan het zijn dat het de 27ste weer anders is? Hoe groot is de kans nog dat het veranderd naar een positieve test?

Laten we duimen, want ik ben anders kapot!
och, ik vind t wel sneu worden. (maar wel grappig)

herinnert zich voornemen:

*.......................*
Waarom hebben zoveel zeer geschikte mensen zoveel moeite met het krijgen van kinderen terwijl ze zoveel kunnen bieden en krijgen anderen ze gewoon omdat ze ze "wouden nemen"?? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!
Omdat het ze niet minder geschikt maakt als ze 'wouden nemen' schrijven. Daarom.
ik zet in 100 euro op antwoord A
Haha, moeder natuur is toch minder slim dan ik dacht dan...
quote:jippie81 schreef op 17 maart 2009 @ 22:51:

Haha, moeder natuur is toch minder slim dan ik dacht dan...De tijd zal het leren.
:-)
Ik ga voor B!
Ik ga trouwens voor C.

Hoewel ik natuurlijk wel gewoon hoop dat ie daar idd zit voor de opnames van het nieuwe seizoen Groeten uit de Rimboe.
Als jij nou zou gaan verhuizen ben je voor altijd onvindbaar voor hem!

Weet hij je achternaam wel?
Lies, goedemorgen. Gebruik je googledoos es voor wat anders dan rekenmodules voor je zogenaamde innesteldag? (Ter info: zelfs als je élke maand een cyclus van 28 dagen hebt, is je eisprong lang niet altijd op dag 14...).

Want als je even in Google zou intikken 'Kameroen internet', kreeg je deze: http://sync.nl/internet-verdringt-ander ... -kameroen/

Lekkere wereldreiziger, die vent van jou...
Dat je zwanger wílt zijn van zo'n gast.....?!
Tia
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Liesje, grow up of als het echt is: zoek hulp..

Btw. Dat van Natje, was dat echt niet waar?
1 keer is genoeg
Lies, ik hoop dat je nog even komt reageren. Ik wil nl zo graag weten wat nou waar is over jouw vriend en of je het zelf echt allemaal gelooft.
quote:Tia Dalma schreef op 18 maart 2009 @ 09:05:

Lies, goedemorgen. Gebruik je googledoos es voor wat anders dan rekenmodules voor je zogenaamde innesteldag? (Ter info: zelfs als je élke maand een cyclus van 28 dagen hebt, is je eisprong lang niet altijd op dag 14...).

Want als je even in Google zou intikken 'Kameroen internet', kreeg je deze: http://sync.nl/internet-verdringt-ander ... -kameroen/

Lekkere wereldreiziger, die vent van jou...in mijn vorige leven, toen ik nog jong en ongebonden was en een vrije geest had, was ik ook wereldreiziger. En reken maar dat als je ergens goed kan internetten of smsen, dat dat in de krochten van donker afrika is. Op elke vierkante meter wel een internet cafe. Mobiele telefoontjes met simkaarten overal te koop en niks zo makkelijk als bereikbaar zijn daar.
quote:danivo schreef op 17 maart 2009 @ 21:42:

[afbeelding]

Whahahahahaha

(tonsilsplaatje, even voor de duidelijkheid )
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:Lies78 schreef op 17 maart 2009 @ 22:16:

[...]

Hij wil wel mailen, maar hij mag het niet van zijn baas. Hij is naar kameroen met zijn baas en een collega van hemLief hersenloos wezen van 30/31, als je dit soort verhalen al gelooft dan moet de wereld toch echt levensgevaarlijk voor jou zijn. De wereld van de teletubbies is nog geloofwaardiger dan de verhalen die je vriend ophangt. Tuurlijk moet je elkaar kunnen vertrouwen, maar maanden geen contact omdat het niet mag van zijn baas, tenzij hij ontvoerd is door rebellen en vastgehouden wordt in de rimboe, is dit het grootste gelul van de wereld. Zelfs in de meest vreselijke gevangenissen wordt contact nog toegestaan. get a life en als je echt zwanger wilt worden dan ook maar meteen een echte vent.
Misschien is haar vriend Arjan Erkel en leeft ze in het verleden.
quote:Anastacia 34 schreef op 17 maart 2009 @ 22:45:

We kunnen hier een pol plaatsen.

A: Lies is 16 jaar verveeld zich en loopt hier de boel te sarren.

B: Lies probeerd zo snel mogelijk zwanger te worden om haar vriendje aan haar te binden door een kind.

C: Lies is zo dom dat ze geloofd dat vriendje geen internet/telefoon/ tamtam heeft voor 3 maanden. En netjes monogaam op vriendje nu gaat wachten die de bloemetjes in Kameroen buiten zet.Ik vrees dat het een combinatie is van B en C.
Oe, misschien is vriend wel een Kamaroenees (kamaroeniër, wat is het eigenlijk) en mag hij alleen terug naar nederland komen als Lies inderdaad zwanger is. Verblijfsvergunning enzo.
Wat voor werk doet die vriend? Werkt hij voor "the Unit"? Is hij op een geheime missie waar de wereldvrede van afhangt en is het gewoon te gevaarlijk om z'n vriedin te contacten?

En stel nou dat Lies echt is en niet een of andere trol die lachend over de grond rolt als ze onze reacties leest....hoe moet dat dan straks als ze echt een kind heeft????

Zie het al helemaal voor me, elke dag een paar topics met gruwelijke problemen. Babies ademen de eerste tijd zo raar, kreunend en kuchend en onregelmatig.

Krijgen we dan een paar topics per dag over "hoe groot is de kans op wiegendood?", "Heeft mijn baby longkaner?", "CTscan schoon maar weet de dokter wel wat hij doet?"

Of als de baby zijn/haar fruithapje niet netjes opeet: "hoe snel verhongert een baby?", "wanneer aan het infuus bij uithongeren?", "eetprobleem therapy bij 6 maanden?"
Mijn god, waarom zijn voor kinderen krijgen geen diploma's nodig?!
quote:fleurtje schreef op 18 maart 2009 @ 12:56:

Misschien is haar vriend Arjan Erkel en leeft ze in het verleden.Goh Fleurtje, je geloof wordt toch langzaam minder?
Ja, dat vind ik echt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven