getest maar

17-03-2009 20:15 224 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo bekende viva 'mede' chatters

Mijn zenuwen konden niet meer stuk en ik werd er soms ook letterlijk benauwd van.

Zo doende heb ik een test gekocht, ver voor dat ik het oorsprongelijk hoor te doen. (27 maart pas)

Morgen is pas de innestel dag.

De test was helaas negatief, kan het zijn dat het de 27ste weer anders is? Hoe groot is de kans nog dat het veranderd naar een positieve test?

Laten we duimen, want ik ben anders kapot!
Kapot? Is het je laatste IVF-poging dan?

Als de vrucht niet ingenesteld is, wordt er geen hcg aangemaakt en is testen dus volslagen zinloos.
www.babybrabbel.nl
The time is now
Hi Lies,

Geen idee of het de 27ste anders kan zijn, daarmee kan ik je helaas niet helpen.

Maar waarom ben je zo vroeg aan het testen? Ben je al zo lang bezig omdat je schrijft anders ben ik kapot?
10 dagen van te voren testen????

En inderdaad, hoe lang ben je beizg om zwanger te worden?
quote:Parnell schreef op 17 maart 2009 @ 20:18:

Kapot? Is het je laatste IVF-poging dan?

Als de vrucht niet ingenesteld is, wordt er geen hcg aangemaakt en is testen dus volslagen zinloos.

Ik hoop dat ik zwanger ben en zou gewoon graag willen dat het me lukt. mannetje is tot en met juli op vakantie vandaar.

helaas, dan wacht ik tot de 27ste en dan maar hopen! het is een gewone DA test dus eerder testen kan het niet.
Meid, wat ga jij nog een hoop rottigheid tegemoet, als dit al zo'n finale tegenslag zal zijn. Get real!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:PLUKKIE78 schreef op 17 maart 2009 @ 20:19:

Hi Lies,

Geen idee of het de 27ste anders kan zijn, daarmee kan ik je helaas niet helpen.

Maar waarom ben je zo vroeg aan het testen? Ben je al zo lang bezig omdat je schrijft anders ben ik kapot?Ik hoop het gewoon zo erg
quote:peggysue2 schreef op 17 maart 2009 @ 20:22:

10 dagen van te voren testen????

En inderdaad hoe lang ben je beizg om zwanger te worden?mijn eerste keer, maar zeg nooit, nooit bij een eerste poging
6 maanden is ze ongeveer bezig om zwanger te worden.

@lies ik dacht dat je zou wachten, wat doe je jezelf aan, even rustig afwachten, je maakt jezelf gek. en het is inderdaad klote als je niet zwanger blijkt te zijn, maar dan ga je even heel hard huilen en als je man weer terug is, het weer proberen!
jezus lies, je hebt nog geen 5 dagen terug een topic geopend of je zwanger kon zijn terwijl je pas over 2 weken ongesteld moest worden oid!!!

Nu vraag je wéér of er een paar mensen in hun glazen bol kunnen kijken "hoe groot de kans" is dat je zwanger bent... want anders ga je "kapot"...

doe anders morgen, en overmorgen, en daarna, en daarna ook iedere dag een test en open een topic of je zwanger kan zijn .

beetje relativativerings vermogen zou je goed doen...
Zelfs al zou je inderdaad toch bevrucht zijn (minimale kans, maar goed) en zelfs al zou die bevruchte eicel gaan nestelen, dan is het nu ONMOGELIJK om al te testen of je zwanger bent of niet. Zelfs een bloedtest kan dat nu nog niet.

Ik begin bijna te denken dat je vriend/man bij je weg is gegaan en je hoopt hem vast te kunnen houden met een nieuwe zwangerschap ofzoiets...
omg .... meisje, zoek in godsnaam een hobby...
Ja, dat vind ik echt.
quote:Lies78 schreef op 17 maart 2009 @ 20:15:

Hallo bekende viva 'mede' chatters

Mijn zenuwen konden niet meer stuk en ik werd er soms ook letterlijk benauwd van.

Zo doende heb ik een test gekocht, ver voor dat ik het oorsprongelijk hoor te doen. (27 maart pas)

Morgen is pas de innestel dag.

De test was helaas negatief, kan het zijn dat het de 27ste weer anders is? Hoe groot is de kans nog dat het veranderd naar een positieve test?

Laten we duimen, want ik ben anders kapot!Hoe dramatischer jij de dingen voor jezelf verwoordt en doet alsof je leven er vanaf hangt, hoe groter de kans dat je inderdaad kapot gaat aan dit proces. Een zenuwinzinking wel te verstaan.

Vind je dit een geschikte mood om aan een kind te beginnen? Want trust me, mét positieve test komt je nog wel spannender momenten tegen dan dit hoor, tijdens én na de zwangerschap. Veel, vaak en heftig. Met kind krijg je ook nog gratis een vat angst, een vat sentiment en een vat schuldgevoel erbij dus ik vrees dat ze je dan echt op kunnen nemen.

Of misschien is het handiger om één en ander een beetje te blijven relativeren?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Zo gek als een deur.

Kind, serieus, hou op met testen. Als je zwanger bent, heb je nog negen maanden om het te ontdekken. Dus chill. En gedraag je niet zo psychotisch!
Ik hoop niet dat je iedere keer als je hoopt zwanger te zijn een nieuw topic gaat openen. Als iedereen dat zou doen, zou het hier barstens vol staan met al die ben-ik-zwanger-of-niet ongein!
Ga fietsen. Of hou het bij 1 topic.
En volgens mij hebben we hier een Troll. Mocht dat niet het geval zijn dan vraag ik me af of voortplanten wel toegestaan is. Dit kán niet meer serieus zijn.
quote:Mamasaar schreef op 17 maart 2009 @ 20:28:

omg .... meisje, zoek in godsnaam een hobby...

dagelijks testen uitvoeren.

serieus lies, ga iets doen met je leven. Als je 6 maanden bezig bent om zwanger te worden en je gaat "kapot" als het NU niet lukt dan ben je echt rijp voor hulp of je hebt nog niks meegemaakt in het leven....
quote:Lies78 schreef op 17 maart 2009 @ 20:25:

[...]

mijn eerste keer, maar zeg nooit, nooit bij een eerste pogingWat ben jiji een vreselijk mens. Nog nooit iemand meegemaakt die 1, vreselijk dom is 2, erg ongeduldig. 10 dagen van tevoren testen, en dan ook pas met ronde 1 bezig zijn. Jij krijgt het nog erg zwaar. Ik zou nog erg veel onvriendelijke dingen willen zeggen maar ik hou me in. Wat erg dit.
Mannetje tot en met juli op vakantie? Túúrlijk. 3 maanden vakantie zonder je partner. Best logisch.

Ik zou het opgeven als het nu niet gelukt is, dan lukt het vast nóóit meer, dus waarom proberen?
ikzegnietsikzegnietsikzegnietsikzegniets
Niet alle mannen zijn scherpschutter en schieten in een keer raak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven