Gewoon Thuis
dinsdag 2 maart 2010 om 22:03
Lief maar niet Lief!
Vish is zo Lief!
En ook erg goed in hele hele leuke kadootjes. Ier heeft het er nog steeds over
Star, nou, dat is eigenlijk niet goed, dus we gaan, omdat schuurtje te klein is een overdekte fietsenstalling maken in de tuin, links achter zeg maar, naast de (kapotte ) poort.
Hij zit wel onder Baboe Big Pyjama (alle jezus zo heet het echt), oftewel groot groen zeil
Hier ook altijd luizencheck na vakantie, godzij dank niets gevonden. Ik haat luizen
Gel slim, Tea Tree Oil ook goed, dat vinden ze stinken.
Vish is zo Lief!
En ook erg goed in hele hele leuke kadootjes. Ier heeft het er nog steeds over
Star, nou, dat is eigenlijk niet goed, dus we gaan, omdat schuurtje te klein is een overdekte fietsenstalling maken in de tuin, links achter zeg maar, naast de (kapotte ) poort.
Hij zit wel onder Baboe Big Pyjama (alle jezus zo heet het echt), oftewel groot groen zeil
Hier ook altijd luizencheck na vakantie, godzij dank niets gevonden. Ik haat luizen
Gel slim, Tea Tree Oil ook goed, dat vinden ze stinken.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
woensdag 3 maart 2010 om 20:14
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 02 maart 2010 @ 22:26:
Ik heb een stomme rug, want doet al een week zeer en nu ineens heel erg
Ben je misschien zwanger?
Ik zou een topic openen!!
En ook
naar hoor. Misschien even rustiger aan doen. Zwanger zijn zwaar voor gewrichten en zo en daar heb jij sowieso snel last van. Xan laten masseren?
Ik heb een stomme rug, want doet al een week zeer en nu ineens heel erg
Ben je misschien zwanger?
Ik zou een topic openen!!
En ook
naar hoor. Misschien even rustiger aan doen. Zwanger zijn zwaar voor gewrichten en zo en daar heb jij sowieso snel last van. Xan laten masseren?
woensdag 3 maart 2010 om 20:16
woensdag 3 maart 2010 om 20:56
Vooral last laag betekent niet dat al t andere is uitgesloten natuurlijk
Misschien kun je ook ontspanningsoefeningen doen? Kan best zijn dat je toch anders zit/staat/loopt en zo vanwege dikker wordende buik en extra gewicht. En ook vooral lekker veel blijven bewegen, geloof echt dat je daar leukere zwangerschap door hebt en door ook gezond te blijven eten.
Misschien kun je ook ontspanningsoefeningen doen? Kan best zijn dat je toch anders zit/staat/loopt en zo vanwege dikker wordende buik en extra gewicht. En ook vooral lekker veel blijven bewegen, geloof echt dat je daar leukere zwangerschap door hebt en door ook gezond te blijven eten.