Gezocht: goed excuus!
donderdag 21 oktober 2010 om 07:49
Sinds anderhalve week weet ik dat ik zwanger ben (Yeah!) maar heb binnenkort allemaal etentjes. Dus niet drinken maar dat gaat op een gegeven moment wel opvallen denk ik. Nu kan ik wel zeggen dat ik antibiotica kuurtje doe maar dan vragen ze vast "oh waarvoor heb je antibiotica dan?". Geen idee wat ik dan moet zeggen
Dussss heeft iemand een goeie smoes voor me?
Dussss heeft iemand een goeie smoes voor me?
donderdag 21 oktober 2010 om 07:53
donderdag 21 oktober 2010 om 07:56
Haha, op deze manier kwam iedereen erachter dat ik zwanger was. Met een glas water en een 2 cupmaten groter aan de eettafel zitten beweren dat ik aan de antibiotica was;-)
Gewoon zeggen dat je nog een kater van de vorige dag hebt als iemand ernaar vraagt. Misschien valt het niet eens op dat je niet drinkt als je er zelf niet over begint.
Gewoon zeggen dat je nog een kater van de vorige dag hebt als iemand ernaar vraagt. Misschien valt het niet eens op dat je niet drinkt als je er zelf niet over begint.
donderdag 21 oktober 2010 om 07:58
donderdag 21 oktober 2010 om 08:00
quote:Starshine schreef op 21 oktober 2010 @ 07:58:
of gewoon geen smoesjes en zeggen dat je zwanger bent.
Ja dat wil ik nog niet rond vertellen, heb in het voorjaar een miskraam gehad en vond het toen ook vervelend om te vertellen dat het toch mis was gegaan.
Ik wil nu graag "zeker" weten dat het goed gaat voor ik in hallelujah stemming ga vertellen dat ik zwanger ben.
of gewoon geen smoesjes en zeggen dat je zwanger bent.
Ja dat wil ik nog niet rond vertellen, heb in het voorjaar een miskraam gehad en vond het toen ook vervelend om te vertellen dat het toch mis was gegaan.
Ik wil nu graag "zeker" weten dat het goed gaat voor ik in hallelujah stemming ga vertellen dat ik zwanger ben.
donderdag 21 oktober 2010 om 08:18