Gilluhhhh!!!!

05-04-2012 13:04 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb een dagje vrij vandaag, dus dit is het tweede topic dat ik open deze ochtend..

Het gaat nu hierom:

Mijn buren hebben een dochter van 17 jaar.

Het komt regelmatig voor dat ze in een tussenuur van school naar huis komt en haar vriendinnen meeneemt.

Het is heel vreemd wat ik tijdens deze uurtjes aan de andere kant van de muur hoor.

Die meiden gillen echt de hele tijd.

Keihard, brullend, elkaar overstemmend, en het is niet dat ze hard lachen en daar niet meer mee kunnen ophouden (ik had dat zelf nog wel op die leeftijd, van die onbedaarlijke lachbuien, dat zal ook best volume gehad hebben), maar ze gillen en schreeuwen echt alleen maar aan één stuk door. Het lijkt nergens speciaal over te gaan, puur gillen om het gillen.

Het zijn dunne wandjes en horen en zien vergaat je zo ongeveer.

Niet dat het me ergert, het verbaast me alleen zo.

Als ik haar niet anders kende zou ik twijfelen aan haar verstandelijke vermogens.

Ze zijn nu dus met zijn vijven hiernaast binnen, de buren zelf zijn aan het werk.

Ik weet wel dat de buuf wel altijd kwam melden wanneer haar partijtje werd gegeven, en het dan ook inderdaad altijd leek of een kudde dolle stieren aan het rondrennen was.

Ikzelf heb twee jongens, en ook vaak vrienden over de vloer, maar die ´chillen´ en af en toe hoor ik zo´n zware stem door de slaapkamervloer-plafond in de woonkamer heenbassen, maar dat is omdat er even een levendig gesprek wordt gevoerd.

Ik heb sowieso meer met jongens dan met meiden, ik vind jongens gewoon gezelliger, dus misschien ben ik wel bevooroordeeld.

Het beeld wat ik op dit moment door krijg is dat van een van de vijf dames is vastgebonden op een eetkamerstoel en dat de anderen eromheem zijn aan het dansen en een pré-slachtingsritueel aan het zijn uitvoeren.

Misschien hebben ze wel een blok-tussenuur!
Vraag het de buurvrouw als ze thuis is.
vraag het aan het buurmeisje. klop aan en zeg: joh het is zo'n lawaai en er wordt zo gegild : ik kom even kijken of alles goed gaat met jullie , het klinkt nl. alsof jullie overvallen worden o.i.d.
Misschien zijn ze aan het gamen
Misschien zijn ze een aan het multi orgasmeren
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Als ze weer weg gaan, stap dan zelf ook even 'toevallig' naar buiten. Zeg ze gedag en zeg terloops 'zo, het was gezellig zeker?'
Ik denk dat ze n spin zien..,

Nee, serieus. Dat gillen om t gillen is best apart. Doen ze dat altijd?
Ik had ze al gevraagd om hun fietsen niet tegen mijn raam te pleurenneer te zetten, dus die staan nu driedubbeldik voor de pui van hiernaast, dan ben ik straks 'dat zeikwijf van hiernaast'.

Maar het gaat mij er ook niet om dat ze moeten stoppen ofzo, ik vraag me alleen af waaróm?

Dat kan ik bij gelegenheid wel eens vragen aan mijn buurmeisje. Als ze me dan durft aan te kijken, tussen haar haren door, schuins met haar gezicht naar beneden gericht.
O, dan denk ik dat ze het nu doen vanwege je fiets pleur vraag.
ik bedoel ook niet dat je ze terecht moet gaan wijzen, maar gewoon zeggen dat het vast gezellig was is gewoon belangstellende en en passant weten ze dus ook dat ze erg hoorbaar zijn. Wie weet krijg je nog antwoord ook: oooh ja, het was zo leuk. We hebben het hele uur op de WII gespeeld.'
quote:missy_acy schreef op 05 april 2012 @ 13:24:

Ik denk dat ze n spin zien..,

Nee, serieus. Dat gillen om t gillen is best apart. Doen ze dat altijd?

Ja, het is standaard.

En ik kan dat van jongere kinderen nog wel begrijpen, maar het is een stel 17-jarigen, dat is toch raar op die leeftijd?

(Ik denk dat ik best streng was voor mijn kinderen, maar die hebben zich nooit zo imbeciel gedragen, ook niet als ik er niet was, dat wéét ik gewoon).
Wat gek.

Kan mij niet herinneren dat wij dat deden?!

Jij wel?
quote:missy_acy schreef op 05 april 2012 @ 13:29:

O, dan denk ik dat ze het nu doen vanwege je fiets pleur vraag.

Nee dat is het niet, want als ik werk en mijn kinderen zijn ook thuis hoorde ik het ook als dat overdag had plaatsgevonden.

Tot ik het zelf een keer hoorde, geloofde ik mijn jongste niet.

Hij zou wel weer overdrijven toen hij zei dat hij zich niet kon concentreren op zijn leerwerk.

(Hij heeft van die typische mannentrekjes, zoals een verstopte neus hem al een 'zwaarverkouden' houding doet aannemen, compleet met om het kwartier zijn temperatuur opnemen enz.

(Dit ter illustratie, niet terzake doende)

Nu zijn ze aan het proberen wie het hoogst kan gillen.

Die moeten straks toch een rauwe strot hebben?

Ik ga trouwens boodschappen doen.
ik vat het even niet....Je bedoeld dat ze echt aan een stuk door gillen dus. Niet gepraat, hard gelach, gilletjes, maar echt aan een stuk door 'IIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih'?

Alsof ze inderdaad met z'n vijven op een rijtje op de bank zitten en een gilwedstrijd doen?

dat is wel vreemd dan.

Ik zou buurmeisje daar toch eens op aanspreken (dan maar een zeikwijf). Doet ze dat ook als haar ouders thuis zijn?
Erg apart. Misschien proberen ze te zingen?
quote:Starshine schreef op 05 april 2012 @ 13:39:

ik vat het even niet....Je bedoeld dat ze echt aan een stuk door gillen dus. Niet gepraat, hard gelach, gilletjes, maar echt aan een stuk door 'IIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih'?

Alsof ze inderdaad met z'n vijven op een rijtje op de bank zitten en een gilwedstrijd doen?

dat is wel vreemd dan.

Ik zou buurmeisje daar toch eens op aanspreken (dan maar een zeikwijf). Doet ze dat ook als haar ouders thuis zijn?

Ja, daar lijkt het inderdaad op. En tussendoor is het wel even stil, dus dan zullen ze waarschijnlijk even normaal wat woorden wisselen, en dan komt er weer zo'n aanval, net of ze compleet waanzinnig zijn. Dwangbuisrijp noemen wij dat hier.

Ik heb het inderdaad ook wel eens gehoord als haar moeder thuis was. Dan braken ze op haar kamer de tent af. Maar die heeft zo'n houding van tsja, kinderen, die maken nu eenmaal herrie..

En inderdaad vind ik dat kinderen enorm herrie kunnen maken, maar dan heb je het over kínderen. Als je je eindexamen middelbare school bijna gehaald hebt, misdraag je je toch allang op een andere manier? Zuipen of zo?

En dat is denk ik waar ze kort wordt gehouden, volgens mij mag ze niet zo veel uit en dergelijke..
Misschien zijn ze de kwaliteiten van vriendjes in kwestie aan het bespreken..?

dat ze daarom zo gillen,omdat het zo goor is ofzo?/ ik doe maar een gooi..

Gillen van het lachen deden wij vroeger trouwens ook om alles,hoor.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Volgens mij is gillen tegenwoordig ook hip. Ik zie het veel bij van die Amerikaanse programma's als America's next topmodel als ik er langs zap. Zegt zo'n presentator iets, gaan die meiden meteen gillen (in mijn ogen een wat overdreven uiting van enthousiasme )
Misschien willen ze graag schor worden, zo'n zwoele hese stem :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven