glijmiddel en kinderwens
maandag 18 juli 2011 om 16:42
Hoi dames,
Misschien een rare vraag, maar ach.. Stel m toch maar.
Ik gebruik etos huismerk glijmiddel op waterbasis. Nu hebben manlief en ik sindskort een kinderwens. Ik vraag me af of ik dit nog kan/mag gebruiken.
Zijn er mensen die dit weten of gewoon ervaring hebben met het gebruik van glijmiddel en zwanger worden?
liefs,
Misschien een rare vraag, maar ach.. Stel m toch maar.
Ik gebruik etos huismerk glijmiddel op waterbasis. Nu hebben manlief en ik sindskort een kinderwens. Ik vraag me af of ik dit nog kan/mag gebruiken.
Zijn er mensen die dit weten of gewoon ervaring hebben met het gebruik van glijmiddel en zwanger worden?
liefs,
maandag 18 juli 2011 om 16:53
Je moet heeeeeel goed zoeken wil je glijmiddel tegenkomen die niet ook zaaddodend is. Het bestaat echter wel dus daar zou je naar op zoek kunnen gaan.
Waarom gebruik je echter glijmiddel? Heb je moeite met nat worden of ben je niet opgewonden genoeg als je sex hebt? Het beste is namelijk om het niet te gebruiken als je zwanger wilt worden.
Waarom gebruik je echter glijmiddel? Heb je moeite met nat worden of ben je niet opgewonden genoeg als je sex hebt? Het beste is namelijk om het niet te gebruiken als je zwanger wilt worden.
maandag 18 juli 2011 om 16:58
quote:Gravinnetje schreef op 18 juli 2011 @ 16:53:
Je moet heeeeeel goed zoeken wil je glijmiddel tegenkomen die niet ook zaaddodend is.
Als ik het goed begrijp is zowat al het glijmiddel zaaddodend? Dan heb ik 1 tip....
gebruik deze flesjes niet als anti-conceptie!!!!
Je moet heeeeeel goed zoeken wil je glijmiddel tegenkomen die niet ook zaaddodend is.
Als ik het goed begrijp is zowat al het glijmiddel zaaddodend? Dan heb ik 1 tip....
gebruik deze flesjes niet als anti-conceptie!!!!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
maandag 18 juli 2011 om 16:59
maandag 18 juli 2011 om 17:01
Sensilube is ook ok zie ook http://www.etos.nl/verzorging/intimiteit/hulpjes
maandag 18 juli 2011 om 17:03
of kijk hier: http://condomerie.com/glijmiddel/zaadvriendelijk.html Wel heel duur dat pre-seed spul, 20 euro voor 6 doses!
maandag 18 juli 2011 om 17:04
quote:himalaya schreef op 18 juli 2011 @ 16:59:
[...]
Ik voel alweer een nieuw 'ben ik zwanger?' topic aankomen...
Maar dan hoop ik voor TO dat het haar topic zal zijn en dus zeer gewenst. Succes TO met zwanger worden, en ik las een goeie tip die je kan bestellen bij de apotheek.
(Mijn hilariteit komt door het feit dat hier ooit een topic was van iemand die het durex-play-glijmiddel flesje als anti-conceptie gebruikte.)
[...]
Ik voel alweer een nieuw 'ben ik zwanger?' topic aankomen...
Maar dan hoop ik voor TO dat het haar topic zal zijn en dus zeer gewenst. Succes TO met zwanger worden, en ik las een goeie tip die je kan bestellen bij de apotheek.
(Mijn hilariteit komt door het feit dat hier ooit een topic was van iemand die het durex-play-glijmiddel flesje als anti-conceptie gebruikte.)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
maandag 18 juli 2011 om 17:13
maandag 18 juli 2011 om 17:28
quote:Fame schreef op 18 juli 2011 @ 16:58:
[...]
gebruik deze flesjes niet als anti-conceptie!!!!Gut ja, dat meiske die hier een keer langs kwam met "Ben ik zwanger? Als anticonceptie heb ik die flesjes van durex gebruikt .. "
[...]
gebruik deze flesjes niet als anti-conceptie!!!!Gut ja, dat meiske die hier een keer langs kwam met "Ben ik zwanger? Als anticonceptie heb ik die flesjes van durex gebruikt .. "
dinsdag 19 juli 2011 om 15:32