glijmiddel en kinderwens

18-07-2011 16:42 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Misschien een rare vraag, maar ach.. Stel m toch maar.

Ik gebruik etos huismerk glijmiddel op waterbasis. Nu hebben manlief en ik sindskort een kinderwens. Ik vraag me af of ik dit nog kan/mag gebruiken.

Zijn er mensen die dit weten of gewoon ervaring hebben met het gebruik van glijmiddel en zwanger worden?

liefs,
Google is je vriend.
haha ja die heb ik ook gelezen, maar er zijn ook andere verhalen over. Vandaar dat ik ook benieuwd ben of er ervaringsdeskundigen zijn of andere artikelen die mogelijk het tegendeel 'bespreken'
Even bellen/mailen met Etos.

In mijn stad werken altijd hele kundige dames. Of de huisarts of apotheek bellen. Apothekersassistente heeft laatst ook stad en land voor mij afgebeld voor medicijnen die ik niet zou mogen slikken ivm kinderwens.
Je moet heeeeeel goed zoeken wil je glijmiddel tegenkomen die niet ook zaaddodend is. Het bestaat echter wel dus daar zou je naar op zoek kunnen gaan.

Waarom gebruik je echter glijmiddel? Heb je moeite met nat worden of ben je niet opgewonden genoeg als je sex hebt? Het beste is namelijk om het niet te gebruiken als je zwanger wilt worden.
quote:misspoez schreef op 18 juli 2011 @ 16:46:

Google is je vriend.Is al uit 2006....
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Gravinnetje schreef op 18 juli 2011 @ 16:53:

Je moet heeeeeel goed zoeken wil je glijmiddel tegenkomen die niet ook zaaddodend is.

Als ik het goed begrijp is zowat al het glijmiddel zaaddodend? Dan heb ik 1 tip....

gebruik deze flesjes niet als anti-conceptie!!!!
-
ky jelly heeft geen spermacide stoffen en dus niet zaaddodend
quote:Fame schreef op 18 juli 2011 @ 16:58:

[...]

Als ik het goed begrijp is zowat al het glijmiddel zaaddodend? Dan heb ik 1 tip....

gebruik deze flesjes niet als anti-conceptie!!!!Ik voel alweer een nieuw 'ben ik zwanger?' topic aankomen...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Sensilube is ook ok zie ook http://www.etos.nl/verzorging/intimiteit/hulpjes
quote:himalaya schreef op 18 juli 2011 @ 16:59:

[...]

Ik voel alweer een nieuw 'ben ik zwanger?' topic aankomen...Dit was ooit een topic meen ik mij te herinneren

gebruik deze flesjes niet als anti-conceptie!!!!haha, leuk topic was dat
of kijk hier: http://condomerie.com/glijmiddel/zaadvriendelijk.html Wel heel duur dat pre-seed spul, 20 euro voor 6 doses!
quote:himalaya schreef op 18 juli 2011 @ 16:59:

[...]

Ik voel alweer een nieuw 'ben ik zwanger?' topic aankomen...

Maar dan hoop ik voor TO dat het haar topic zal zijn en dus zeer gewenst. Succes TO met zwanger worden, en ik las een goeie tip die je kan bestellen bij de apotheek.

(Mijn hilariteit komt door het feit dat hier ooit een topic was van iemand die het durex-play-glijmiddel flesje als anti-conceptie gebruikte.)
overigens lilly: ik weet niet of je nog aan de pil bent, maar het kan best zijn dat als je stopt met de pil je geen glijmiddel meer nodig hebt. Dat was bij mij iig het geval. Hadden die hormonen toch veel effect bij zowel sex/vochtig worden als sexdrive. Dus misschien eerst zien hoe t gaat?

[...]

gebruik deze flesjes niet als anti-conceptie!!!!Gut ja, dat meiske die hier een keer langs kwam met "Ben ik zwanger? Als anticonceptie heb ik die flesjes van durex gebruikt .. "
quote:perseph0ne schreef op 18 juli 2011 @ 17:28:

[...]

Gut ja, dat meiske die hier een keer langs kwam met "Ben ik zwanger? Als anticonceptie heb ik die flesjes van durex gebruikt .. "Hoe zou het met haar en haar kindje(s) zijn?
quote:Zima schreef op 18 juli 2011 @ 16:52:

Even bellen/mailen met Etos.

In mijn stad werken altijd hele kundige dames. Of de huisarts of apotheek bellen. Apothekersassistente heeft laatst ook stad en land voor mij afgebeld voor medicijnen die ik niet zou mogen slikken ivm kinderwens.thanks!
You're welcome. Mijn buurvrouw heeft een antenne om in de rij te staan als ik zwangerschapstesten wil kopen. Lijkt dit me iets fijner
Preseed

Ik heb ook nog wel wat ter overname denk ik...
gisteren de apotheek gebeld en die zeggen dat het gebruik van glijmiddel geen kwaad kan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven