Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Weltrusten en neen.

Maar ik mag morgen uitslapen en dat weet hij.
Alle reacties Link kopieren
trusten sok

Tja, maximum is er wel, in de visie van de school (yuk) maar goed, soms kan je niet anders, blijkbaar.
Dan hoop ik dat ie een beetje helder thuiskomt straks
Dat hoop ik ook voor hem en anders heeft hij pech.

Ik ga ook naar bed, je wordt heel moe van langlaufen (kijken)

G'night!
slaapze!
De laatsten zullen de eersten zijn.

Goedemorgen
morgen!

'we' hebben weer goud, las ik op Twitter?

poek was bij ons om half 7, Sokman ging er om 8 uur uit en ik bleef nog 'even' liggen; half 10 was het ineens; snap er niks van

zometeen douchen en naar vader
Ja 'we' hebben er weer 1.

Ik werd ook zomaar ineens om half 10 wakker.Zo gek
Ging Remman er uit met de koters, Remma?

Kan iemand mij uitleggen waarom het weer nog steeds vriest?
Ik meld me af, wij gaan de dierentuin in Essiestad.

Bye!
quote:Pammie schreef op 21 februari 2010 @ 11:20:

Ik meld me af, wij gaan de dierentuin in Essiestad.

Bye!

veel plezier! Dino's kijken? Essiestad staat ook nog steeds op het programma, maar Blijdorp lijkt me voor Slof zo leuk; hebben zo'n aquarium waar je onderdoor loopt. tis zo'n vissies-frak.

hoe issut met citro?
Met ups en downs, ben weer thuis.

Vooral Limoen was er erg aan toe om weer naar huis te gaan en die had papa erg gemist.

En ik, tja, zal later wel weer een update in de AK zetten.
Ik ben er ook weer, maar ga nu even nog wat dingen doen waar ik geen zin in heb, maar die helaas wel nodig zijn. Geen computertijd dus, misschien morgenvroeg nog even.
Hai Anky. Tot 5.30 uur
Okeeeeee, waar is uuuuuuuu?
heb net 'Mama Mia' zitten kijken (voor ¤5 gekocht gisteren) errug grappig en werd er erg vrolijk van.
daar was ik dus....
Jaaaaaaaaaaaaa, dies leuk. Die heb ik met een collega gezien in de bios en wij kwamen er ook helemaal vrolijk uit.
moet eerlijk zeggen dat ik 'm door jouw enthousiasme destijds heb gekocht (en omdat-ie zo goedkoop was natuurlijk ) but it was worth it
Ik moest alleen zo wennen aan PB in een zingende rol. Eigenlijk ben ik daar de hele film nooit aan gewend geraakt.
Ik vind PB lekker, weet niet of ik hem persé blij en zingend wil zien. Volgens mij is het killing voor zijn sex-appeal

Het was erg leuk in de dierentuin vanmiddag hoewel ijskoud. We waren om 6 uur thuis, snel eten maken, eten en grut naar bed. Ze zaten beide met hoogrode konen. Ik ben even in een heul heet bad geweest met mijn nieuwe boek, ik werd maar niet warm.

Verder weinig spannends, ik moet de lasagna nog even uit de oven halen. Die ruikt zo lekker dat ik weer trek krijg...
quote:Pammie schreef op 21 februari 2010 @ 22:55:

Ik vind PB lekker, weet niet of ik hem persé blij en zingend wil zien. Volgens mij is het killing voor zijn sex-appeal

exactly my point. Het duurde ook even voor het erweer was :P
Ik zie hem liever als James B. Grappig dat jij PB ook lekker vindt, meestal word ik er om uitgelachen
Ik val wel op oudere mannen:P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven