Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is hier helemaal niet zo warm, eigenlijk.
Zeg, hoe vinden jullie dit? 'k Heb net skates gekocht. Was vroeger nogal van 't skaten en Lizzy is er momenteel helemaal gek van. Bel is dol op haar rolschaatsen. Dus ik dacht, ach, laat ik ze eens kopen, kan ik nog eens een rondje met ze gaan skaten!

Wahahahaha, dus als ik vanavond forum vanuit de Eerste Hulp, dan weete gij waarom.
Leuk Es! Ik skate bijna elke avond een paar rondjes met meis en oudste. Het is echt leuk en gezellig, we kletsen heel wat af.
He, goed te horen Remma! Lijkt mij ook superleuk! Kan niet wachten tot vanavond. (Nu maar hopen dat de Kletsen wel met mij willen skaten!)
Leuk Es, skaten. Ik heb ze nog ergens op zolder liggen maar ik heb het al vreselijk lang niet meer gedaan.

Wat een gezeur Citro. Ik zou onderbroeken trouwens niet uitwassen maar gewoon in een emmer in de week zetten. Lekker lui

Boerenbond had niet zoveel maar wel wat viooltjes en ander spul voor in de potten. Leuker dan al die dooie zooi die er nu in staat. De tuintafel is weer in de olie gezet, de loungechair ook en 2 tuinstoelen. Maar nu heb ik geen zin meer. Ik ga plantjes potten.

Mini had afgesproken met een vriendin uit groep 6. Ideaal
O, daar heb ik ook zo'n zin in, viooltjes in de tuin zetten! Ga ik dit weekend doen.

Groep 6, o, dat is zeker ideaal!
En? Heb je geskate vanavond Es?
Ze staan erin hoor, de violen, en geschoffeld, geharkt, geveegd. Ben de hele middag in de tuin geweest (zelfs met onze postzegel kun je druk zijn ). Kinderen waren ook gaar na een dag druk spelen. Samen in bad geweest en hop, naar bed. Nu zit ik gaar te zijn, ben helemaal rozig van al die frisse lucht. Pamman belde net, hij stond op het vliegveld. Morgenochtend heel vroeg komen ze aan.
Mannie vrat vanavond zo een halve avocado weg. Vind dat zo grappig, dat hij dat lekker vindt.
Ik heb een klein wijntje maar die komt me toch een partij aan, pfff
Pammie, je envelop is er! Bedankt! Ik ga zo passen.
Da's mooi. Ben benieuwd of het past! En of je het wat vindt.
En en? Zit het? Past het?
Ik kijk Criminal Minds met het geluid uit omdat ik manloos thuis te schijterig ben
Blegh, ben nog steeds boos op man, vind ie mij kinderachtig, want het was niet zo serieus bedoeld, zegt ie nu. Zak hooi. D'r staat nog een poepbroek in een teiltje, mag ie die mooi ook doen, om het goed te maken. (en ik zet ze ook in de week hoor, maar dan nog moet iemand die poep er weer uitwassen toch.. )

En lekker geskate Es?

Zou d´r bijna ook zin in krijgen, met jullie enthousiasme.

Ik had heel veel gekocht bij H&M vandaag, maar heel veel past ook niet. Ik hou van de hele stapel 1 shirt voor mijzelf, 1 bloesje voor Mandarijn en een shirtje voor Limoen over. Broekje voor Limoen veel te wijd, en die van Mandarijn pasten wel maar stonden een beetje lullig.

Lekker Pammie, hele middag in de tuin. Hier ook lekker buiten geweest (niet de hele middag helaas, want moest gewoon werken) en man heeft met schoonvader nog de laatste klusjes gedaan, we hebben nu een thermostaatkraan en Limoen heeft ook een verduisteringsrolgordijn. Hopelijk slaapt ze dan wat langer.

Nu nog grote opruiming houden dan kan het er hier wel weer mee door.
Ik vind man kinderachtig. Zo.
Ik ook.

Citro, als ik iets in de week heb dan pleur ik het daarna meteen in de wasmachine. Dat ga je toch niet op de hand doen?

Ik heb deze CM gelukkig al gezien, pfieuw.
Zou Mif verdwaalt zijn in die broek?
Oftewel, je hebt het geluid weer aan nu
hij doet het, mijn nieuwe mobi?altijd fijn, zo'n nieuw speeltje!
uhm... ik wil jullie niet al te veel afschrikken met de onsmakelijke details, maar je moet toch op zijn minst de aangekoekte poep die losgeweekt is er weer uitspoelen, ik was die onderbroeken echt niet helemaal op de hand hoor, het ging er alleen om dat ie de poepresten er uit spoelt, voor het in de wasmachine kan..

ik denk dat ik er overigens maar een gesprekje met de juf aan waag, ik begrijp nog steeds niet waarom ze iedere dag met poep in haar onderbroek thuis komt, het lijkt wel of ze haar billen helemaal niet afveegt, of dat ze standaard te laat is ofzo, af en toe een keer een streep ok, maar iedere dag weer zo veel poep..
quote:remma schreef op 24 maart 2010 @ 21:52:

Oftewel, je hebt het geluid weer aan nu Neen, ik lig in bed.
Mannie is ook geen held in zelf billen afvegen maar veel verder dan een dikke vette streep komt het bij hem niet (en ook niet iedere dag).
Nou, Pammie, kijk jij in de linkerpijp, kijk ik in de rechter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven