Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jongste zoon van mijn zusje (net twee) heeft ook echt al voorkeur voor bepaalde kleren. Hij wil 1 bepaald truitje absoluut niet aan want 'nee mooi'. Jongetje hier zal het allemaal worst wezen, die trekt gewoon aan wat ik neerleg voor hem. Bij Kruimel merk ik er ook niet veel van. Meisje vindt het wel belangrijk wat ze aanheeft, maar ze wil niet hetzelfde als ik (want dan zou ze wel eens een rokje willen).

Koekerd is even de babyfoon bij de buren aan het terugbrengen en heeft voor het gemak de voordeur open laten staan, lekker fris
Ik heb weleens kleding van de buurvrouw 'geweigerd'. Heel ondankbaar misschien maar was van die enorm dure merkkleding wat haar kind wel staat maar wat gewoon niets is voor Mini. En ik vond het ook niet leuk. Als Mini dat had aangetrokken was ze Mini niet meer geweest.

Ik lig al een hele tijd in bed maar ik ga nu ook echt slapen.
Trusten Mif!

Ik ga ook slapen.
Waarom ondankbaar? Als het echt niet bij je kind past, draagt ze het toch niet want dan voelt ze zich er waarschijnlijk niet eens prettig in.
Mannie is nog wel om te praten, Mini moet ik echt omkopen Mannie loopt trouwens het liefst in zijn ondergoed, zodra hij de kans krijgt liggen zijn kleren door de kamer en zit hij lekker in zijn boxershort

Trusten
Ik niet

Ik blijft Remi hier achter.
Pam ook trusten dan.
toch maar even weg ivm herkenbaarheid.
Remmi
Wow, das wel een hele minne opmerking. Lekker dan.
Uiteraard bedoel ik de opmerking van buuf Pammie.
Dat dit kind met haar karakter bij die ouders is geboren is echt een mismatch. Dat moet ergens gigantisch fout gaan in de toekomst.
Ik ga nu echt. Baaaai!
Baaaaaaaaai.
quote:remma schreef op 23 maart 2010 @ 22:54:

Uiteraard bedoel ik de opmerking van buuf Pammie. Goed dat je dat nog even zegt Remmi, anders was ik boos naar bed gegaan
quote:koeky schreef op 23 maart 2010 @ 22:59:

[...]

Goed dat je dat nog even zegt Remmi, anders was ik boos naar bed gegaan
Baaaaai
baaaaaaaaai!
quote:Pammie schreef op 23 maart 2010 @ 22:10:

Herkenbaar, dat wil Mini ook. Van die zwierjurkjes en gebreide jurkjes. En haar broek net zo strak rond haar benen als bij mama (ik krijg haar maar niet uitgelegd dat mama dat weer minder leuk vindt )

Jullie zijn wel weer op dreef vanavond zeg, terwijl ik de was opvouw

moest even grinniken op Pammie's opmerking. Limoen kon dat laatst ook zo leuk vertellen: mama, waarom heb ik van die dunne beentjes, ik wil ook dikke benen, zoals jij

Zwierjurkjes zijn ook favoriet "want die gaan zo mooi open als een bloem, als je ronddraait"

Ik ben pislink op man. Limoen komt de laatste tijd zo ongeveer iedere dag thuis met poep in haar onderbroek. Het is me nog niet duidelijk of ze steeds te laat is, of ze gewoon niet goed haar billen af kan vegen, of ze het wel of niet weet dat het mis is gegaan, en of ze dan wel of niet aan juf durft te vragen om een verschoning. Maar goed, ik was meestal de onderbroekjes uit. Nu vroeg ik man vanavond het te doen. En hij weigerde. Hele flauwe discussie volgde, of eigenlijk, hij zweeg en ik accepteerde het niet. Ben zo boos. Ik ben tenslotte een vrouw, was uiteindelijk zijn conclusie. En ; dan zou hij de onderbroek wel weggooien.

Edit: hij heeft het toch maar gedaan
Is het trouwens gek als ik niet weet wat treggings zijn, Remma?

Taalworkshops lijken me hartstikke leuk, vooral die met Loesje spreuken.

De eerste mug heb ik al weer gesignaleerd in de slaapkamer

Het is echt lente volgens mij, jullie zijn ook opruimerig en koperig, ik heb er ook last van.
quote:citronella schreef op 23 maart 2010 @ 23:10:

[...]

Ik ben tenslotte een vrouw, was uiteindelijk zijn k*topmerking.

En daarom moet jij de onderbroeken in huis wassen? Oef, ik geloof niet dat ik de neiging zou kunnen onderdrukken daar heel kinderachtig op te reageren.

De dag moet nog beginnen en ik ben nu al moe: weer eens vanaf 4 uur wakker geweest. Misschien dat ik de volgende keer maar een Nippo moet doen en man dan maar ga wakker te maken om te gaan vrijen

Koffie dan maar?

Zou man dat waarderen Mif?

Wat een kutopmerking Citro, zou ik ook pislink om worden.

Nacht was beter, ik moest om half 3 wel een autootje zoeken maar verder lekker geslapen. Nu ga ik even opruimen en dan de tegels van de voortuin begieteren met anti-groene-aanslag-spul. Was en vaatwasser draaien al, boodschappen zijn gedaan.

De kinderen hebben een leuke ochtend; Mini ging door het dorp wandelen langs de favoriete plekjes van klasgenootjes (thema deze week is 'je omgeving') en Mannie ging naar het museum.
De teakloungechair staat te ontgrijzen en ik ga even naar de Boerenbond om wat gezellige plantjes te halen. Ik vreesch dat ik ook nieuwe potten moet hebben want er zijn er nogal wat stuk gevroren. Beetje jammer.
Hij legde het vanmorgen nog even uit (ik had gisterenavond geen zin meer om met hem te praten) : Jij doet toch ook geen klusjes in huis. Dat klopt, in die zin, ik boor niet, alles wat met een schroevedraaier of hamer moet doe ik ook wel. Maar ja, hij kookt ook niet, doet nooit administratie, koopt nooit kleren voor de kinderen, zet nooit de wasmachine aan (tenzij ik de was en het wasmiddel er al in heb gedaan) dus ik vond zijn argument niet van toepassing.

Boerenbond is het nou echt weer voor, veel plezier!
maar dat doe je dan toch omdat je het niet kunt, niet omdat je het niet wilt? (tenminste, dat zou bij mij het argument zijn)

en mij maak je niet wijs dat hij geen onderbroeken uit kan wassen.

wat een activiteiten, Pam. tis er ook wel weer voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven