Goed gemutst!
donderdag 25 maart 2010 om 13:46
Dat klinkt niet lekker Pammie! Kun je hier iets erover vertellen?
Ik had ook het een of ander verhaal klaar over nitroman om op citro's onderbroekenverhaal en de rol van haar man hierin voort de borduren. Ik werd er alleen een beetje depri van, dus maar gelaten voor wat het was. Net weer een "discussie" gehad over mijn (hele korte) dienstreizen en de kosten die erdoor ontstaan (of meer: die door het feit ontstaan dat hij mede door zijn rijbewijsweigering mijn afwezigheid niet kan compenseren).
Oudste heeft gisterenavond gebedeld om zonder luier te mogen slapen. Hij wilde anders altijd zelf een luier, en ik vond het niet zo'n goed idee omdat zijn luiers altijd nat waren. Maar het is heel goed gegaan. Hij was heel trots op zichzelf en hield van louter trots zijn plas nog een uur langer op na het opstaan zodat hij later toch nog in z'n broek plaste En ik dacht dat na kdv + 3 uur speeltuin jongste eindelijk eens goed zou gaan slapen, maar hij piepte nog vrolijk door tot 21 uur. Waar z'n broer als een blok in slaap valt en dan vroeg wakker is, is de jongere s'avonds eeuwig wakker en s'ochtends haast niet uit z'n bed te krijgen. Lekker dat ze elkaar zo afwisselen, dan heb je tenminste s'ochtends EN s'avonds gedoe. Ik ben al heel benieuwd wat de zomertijd gaat brengen.
Ik had ook het een of ander verhaal klaar over nitroman om op citro's onderbroekenverhaal en de rol van haar man hierin voort de borduren. Ik werd er alleen een beetje depri van, dus maar gelaten voor wat het was. Net weer een "discussie" gehad over mijn (hele korte) dienstreizen en de kosten die erdoor ontstaan (of meer: die door het feit ontstaan dat hij mede door zijn rijbewijsweigering mijn afwezigheid niet kan compenseren).
Oudste heeft gisterenavond gebedeld om zonder luier te mogen slapen. Hij wilde anders altijd zelf een luier, en ik vond het niet zo'n goed idee omdat zijn luiers altijd nat waren. Maar het is heel goed gegaan. Hij was heel trots op zichzelf en hield van louter trots zijn plas nog een uur langer op na het opstaan zodat hij later toch nog in z'n broek plaste En ik dacht dat na kdv + 3 uur speeltuin jongste eindelijk eens goed zou gaan slapen, maar hij piepte nog vrolijk door tot 21 uur. Waar z'n broer als een blok in slaap valt en dan vroeg wakker is, is de jongere s'avonds eeuwig wakker en s'ochtends haast niet uit z'n bed te krijgen. Lekker dat ze elkaar zo afwisselen, dan heb je tenminste s'ochtends EN s'avonds gedoe. Ik ben al heel benieuwd wat de zomertijd gaat brengen.
donderdag 25 maart 2010 om 20:36
Dat is hier ook Nitro; Mannie ligt en slaapt, Mini piept altijd nog een tijdje door.
Mijn baas kan geen beslissingen nemen en is de meest wantrouwende controlfreak die ik ken. En is dus álles een probleem. Verhaal staat in de ak. Lang verhaal om niks eigenlijk want het gaat uiteindelijk om iets waar een leidinggevende niet eens over na zou moeten hoeven denken, laat staan een half jaar.
Anyway.
Kindjes waren blij dat Pamman er weer was. Hij kwam vanmiddag ook eventjes ineens bij mij op kantoor, als verrassing. Dat was lief
Mijn baas kan geen beslissingen nemen en is de meest wantrouwende controlfreak die ik ken. En is dus álles een probleem. Verhaal staat in de ak. Lang verhaal om niks eigenlijk want het gaat uiteindelijk om iets waar een leidinggevende niet eens over na zou moeten hoeven denken, laat staan een half jaar.
Anyway.
Kindjes waren blij dat Pamman er weer was. Hij kwam vanmiddag ook eventjes ineens bij mij op kantoor, als verrassing. Dat was lief
donderdag 25 maart 2010 om 20:39
Pfff. ben een beetje gaar, Mandarijntje was weer eens ruim voor zessen op, en ze hadden een verjaardagfeestje bij gastouder, ze mochten ook blijven eten. Hartstikke handig, want man zou uit het werk meteen door gaan ergens anders naar toe, dus ik hoefde helemaal niet te koken. Ze waren alleen een beetje bekaf toen ik ze ophaalde dus al op de terugweg naar huis was het Groot Drama. Vooral Limoen hield niet meer op met piepen. Ik ben heel geduldig gebleven, maar ik heb nu wel een punt hoofd. En Mandarijntje ook maar dan letterlijk. Limoen wilde niet dat ie bij haar in bed kroop dus ze gooide hem eruit. Toen was het weer drama omdat ik Mandarijn zijn bult ging koelen; zij had ze graag alle aandacht van mama gewild. Zucht
Op het werk ook nog wat doms gedaan, maar ook weer wat slims, dus hopelijk compenseert het een beetje. Ik ben gewoon te moe om nog na te kunnen denken. Als de was klaar is kruip ik mijn bed in.
Op het werk ook nog wat doms gedaan, maar ook weer wat slims, dus hopelijk compenseert het een beetje. Ik ben gewoon te moe om nog na te kunnen denken. Als de was klaar is kruip ik mijn bed in.
donderdag 25 maart 2010 om 20:56
donderdag 25 maart 2010 om 20:58
donderdag 25 maart 2010 om 21:31
donderdag 25 maart 2010 om 21:33
Lief dat je vraagt. Hij krijgt momenteel een keer per week chemo (poliklinisch). Hij heeft er gelukkig verder niet zo'n last van, af en toe een dagje beetje misselijk, maar verder vind hij het goed te doen. En voor de rest heeft hij nog steeds nergens last van, absoluut geen van de symptomen die zo typisch zijn voor die ziekte. Vandaar dat het me op het moment wel erg makkelijk afgaat om mijn hoofd in het zand te steken en het gevoel te hebben dat het maar een kuur is en hij dan wel beter zal zijn. Ik weet best dat dat bedriegelijk is, maar niemand heeft er wat aan als we iedere dag over zijn aankomende begrafenis zitten te piekeren ipv zijn verjaardag in april.
donderdag 25 maart 2010 om 21:42
Inderdaad, citro. Vandaar dat we ergens toch wel een sprietje hoop hebben. Meestal komen de mensen via duidelijke klachten erachter dat ze alvleesklierkanker hebben, en bij mijn vader was het puur toeval bij een bloedonderzoek. Misschien zijn ze er heel snel bij (hoewel: er zijn al uitzaaingen) en is hij een van de heel paar gelukkigen die het overleven. Heb jij eigenlijk nog hinder van je hartverhaal ooit?