Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Ik ben zo onwijs boos op mijn directeur, zit helemaal te trillen. Prutser!
Alle reacties Link kopieren
quote:Pammie schreef op 25 maart 2010 @ 12:46:

Ik ben zo onwijs boos op mijn directeur, zit helemaal te trillen. Prutser! wat heeft-ie gedaan? of niet gedaan? of misdaan?
Dat klinkt niet lekker Pammie! Kun je hier iets erover vertellen?

Ik had ook het een of ander verhaal klaar over nitroman om op citro's onderbroekenverhaal en de rol van haar man hierin voort de borduren. Ik werd er alleen een beetje depri van, dus maar gelaten voor wat het was. Net weer een "discussie" gehad over mijn (hele korte) dienstreizen en de kosten die erdoor ontstaan (of meer: die door het feit ontstaan dat hij mede door zijn rijbewijsweigering mijn afwezigheid niet kan compenseren).

Oudste heeft gisterenavond gebedeld om zonder luier te mogen slapen. Hij wilde anders altijd zelf een luier, en ik vond het niet zo'n goed idee omdat zijn luiers altijd nat waren. Maar het is heel goed gegaan. Hij was heel trots op zichzelf en hield van louter trots zijn plas nog een uur langer op na het opstaan zodat hij later toch nog in z'n broek plaste En ik dacht dat na kdv + 3 uur speeltuin jongste eindelijk eens goed zou gaan slapen, maar hij piepte nog vrolijk door tot 21 uur. Waar z'n broer als een blok in slaap valt en dan vroeg wakker is, is de jongere s'avonds eeuwig wakker en s'ochtends haast niet uit z'n bed te krijgen. Lekker dat ze elkaar zo afwisselen, dan heb je tenminste s'ochtends EN s'avonds gedoe. Ik ben al heel benieuwd wat de zomertijd gaat brengen.
Wat een rust hier. Pammie, uitgetrild?

Nitro, Pluis is net als jouw jongste. Nu maar hopen dat we er niet eentje bij krijgen met het ritme van je oudste.

Ik ben op Schiphol. Tot begin volgende week!
Dat is hier ook Nitro; Mannie ligt en slaapt, Mini piept altijd nog een tijdje door.

Mijn baas kan geen beslissingen nemen en is de meest wantrouwende controlfreak die ik ken. En is dus álles een probleem. Verhaal staat in de ak. Lang verhaal om niks eigenlijk want het gaat uiteindelijk om iets waar een leidinggevende niet eens over na zou moeten hoeven denken, laat staan een half jaar.

Anyway.

Kindjes waren blij dat Pamman er weer was. Hij kwam vanmiddag ook eventjes ineens bij mij op kantoor, als verrassing. Dat was lief
Pfff. ben een beetje gaar, Mandarijntje was weer eens ruim voor zessen op, en ze hadden een verjaardagfeestje bij gastouder, ze mochten ook blijven eten. Hartstikke handig, want man zou uit het werk meteen door gaan ergens anders naar toe, dus ik hoefde helemaal niet te koken. Ze waren alleen een beetje bekaf toen ik ze ophaalde dus al op de terugweg naar huis was het Groot Drama. Vooral Limoen hield niet meer op met piepen. Ik ben heel geduldig gebleven, maar ik heb nu wel een punt hoofd. En Mandarijntje ook maar dan letterlijk. Limoen wilde niet dat ie bij haar in bed kroop dus ze gooide hem eruit. Toen was het weer drama omdat ik Mandarijn zijn bult ging koelen; zij had ze graag alle aandacht van mama gewild. Zucht

Op het werk ook nog wat doms gedaan, maar ook weer wat slims, dus hopelijk compenseert het een beetje. Ik ben gewoon te moe om nog na te kunnen denken. Als de was klaar is kruip ik mijn bed in.
Nitro, vraag jij je nooit eens af waar je al die energie nog insteekt?
Trusten dan Citro.
En Remma, hij leeft nog Lief dat je even smste
Oh da's geen fijne baas Pammie, ik ga zo het AK verhaal even lezen.

En Miffy veel plezier in het buitenland. (handig, zo;n mutsenpositiekledingruilbeurs trouwens )

Nitro, wat knap van oudste, opeens zonder luier geslapen.
oh de was is nog niet klaar hoor, ik denk nog een uurtje, ofzo
Goed dat je het zegt, van die ruilbeurs. Loop meteen even naar boven voor die broek.
Wat lief trouwens van Pamman dat ie bij je op kantoor kwam.

Vraag me hetzelfde af als Pammie Nitro, d'r zullen vast redenen zijn waarom je er nog energie instopt, maar het klinkt mij in de oren als een bodemloze put (dat moeten jullie over mijn man vast ook wel eens denken maar ja )
quote:Pammie schreef op 25 maart 2010 @ 20:39:

Nitro, vraag jij je nooit eens af waar je al die energie nog insteekt?Jawel hoor. Maar ik ben gewoon een schijterd. En het is natuurlijk ook best mijn eigen schuld omdat ik maar niet leer om meer voor mezelf op te komen.
Ik heb bij Nitro het idee dat het op alle fronten niet goed zit. En bij jullie heb ik dat niet Citro (kiek, er is nog hoop )
Nitro, hoe is het met je vader eigenlijk?

Citro, nog wakker?
ja wel hoor, d'r is nog hoop, ik wil ook helemaal nog niet van hem af, wil hem alleen wel regelmatig achter het behang plakken, naast de kinderen

yup, nog wakker, die was schiet maar niet op, denk dat ik zo maar vast in bed ga liggen, dan zie ik wel of ik het einde van de was nog haal
Lief dat je vraagt. Hij krijgt momenteel een keer per week chemo (poliklinisch). Hij heeft er gelukkig verder niet zo'n last van, af en toe een dagje beetje misselijk, maar verder vind hij het goed te doen. En voor de rest heeft hij nog steeds nergens last van, absoluut geen van de symptomen die zo typisch zijn voor die ziekte. Vandaar dat het me op het moment wel erg makkelijk afgaat om mijn hoofd in het zand te steken en het gevoel te hebben dat het maar een kuur is en hij dan wel beter zal zijn. Ik weet best dat dat bedriegelijk is, maar niemand heeft er wat aan als we iedere dag over zijn aankomende begrafenis zitten te piekeren ipv zijn verjaardag in april.
dat lijkt me wel raar Nitro, dat je weet dat je ernstig ziek bent maar dat het niet zo voelt, op zich heel fijn dat ie zich nog goed voelt natuurlijk, maar toch een raar idee, kan me voorstellen dat je bijna zoiets hebt van; het is niet echt..
Hebben ze dan al gevonden wat hij heeft?
Inderdaad, citro. Vandaar dat we ergens toch wel een sprietje hoop hebben. Meestal komen de mensen via duidelijke klachten erachter dat ze alvleesklierkanker hebben, en bij mijn vader was het puur toeval bij een bloedonderzoek. Misschien zijn ze er heel snel bij (hoewel: er zijn al uitzaaingen) en is hij een van de heel paar gelukkigen die het overleven. Heb jij eigenlijk nog hinder van je hartverhaal ooit?
Dat hoop ik wel Nitro, dat hij één van die paar is
Alvleesklierkanker, pammie, met uitzaaingen in de lever en galblaas (en bot?! ergens daar in de buurt).
Ik kruip er alvast in, welterusten.
Weltrusten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven