Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
ontaard, koeky wel sneu voor meisje. en dat koekiemonster van je moet een draai om zijn oren: te hard werken en relaxen op onmogelijke tijden is niet handig.

kennû jullie lullû zeg! moest drie bladzijden teruglezen. ik was nl bezig met het lezen van 2 kranten. ik had altijd al Volkskrant en voor het weekend het Parool erbij. heb me laten verleiden tot proefabonnement Parool dat langzaam steikem toch omgezet werd in een definitief abonnement. Eigenlijk vind ik Parool fijner, maar ik kan geen afscheid nemen van de VK. dus lees ik er maar 2 (daar heb ik de trein voor) redelijk veel dus, maar ik merk dat ik wel bij ben.

fijn dat Mifman een vast contract heeft, Miffy!

Sokman ging net even de vuilnis buiten zetten en bleef vervolgens een half uur weg. Hij was één van onze buurtouwehoeren tegengekomen. ik was la bang dat hij even een pakje sigaretten was gaan halen....
ik ga mezelf ook schoppen; ik hoef niet te werken, maar ben eigenlijk gewoon moe.

Poek mocht vandaag verkleed komen op school. wij hebben geen verkleedkleren, maar gelukkig nog wel een Chinees pakje en dat wilde ze wel aan. Ze viel wel een beetje uit de toon naast al die prinsesjes volgens Sokman Gelukkig was het vriendinnetje dat vanmiddag kwam spelen als indiaan.
Ik ga ook naar bed. Gelukkig morgen niet werken (vrijdag dan wel weer helaas).

trusten
Eh, we moeten weer eens na gaan denken over een nieuwe titel. Over krap 300 berichten moet dit topic dicht (dat zal, in dit tempo, overmorgen zijn ).

Ben nu echt weg!
zit ik even te bellen, loop ik al weer 3 pagina's achter..

maar Pammie het was ongeveer zoals het eerste plaatje, maar dan een getekende versie heb al gegoogled maar kan het niet vinden..

Koeky, ik vind niet dat je zeurt, Koekkerel werkt te veel en moet meer bewegen, dat weet ie zelf vast ook wel gezien wat ie doet. En dan inderdaad niet tijdens jullie spitsuur.

Beterschap voor meis, Koeky (had er daarstraks even overheen gelezen dat ze ziek was).
quote:sokje schreef op 31 maart 2010 @ 22:59:

Poek mocht vandaag verkleed komen op school.

Verlate carnaval?

Ik heb morgen een dagje vrij, maar het wordt wel langzaamaan bedtijd.
Kind in mijn buik vindt het juist tijd voor actie. Hij kan in elk geval goed schoppen!
Ik moet morgen werken, daarna gaan we naar een concert en ik moet ook nog een was ophangen, dus vroeg wordt het weer niet vanavond, wanneer leer ik het nou (is een hoe heet zo'n vraag ook al weer, ik verwacht geen antwoord hoor)
Een retorische vraag Citro. Ik zou inderdaad ook niet weten wanneer jij het nou eens leert

Sok, wat een fijne foto van die poesjes. Hoe is het eigenlijk met slome poes? Weer beter?

Hè Mif, wat gezellig, een trappende baby in je buik. Ik word wel een klein beetje weemoedig van het idee dat dat voor mij voorbij is.

In kelder nog klein flesje cola gevonden (we hebben een voorraadje van dingen die we zelf niet drinken voor de oppas), prik eruit, aan meisje gevoerd, maar ze vond het heel vies. Daarna nog eeen kabouterslokje water gegeven. Ben benieuwd hoe dat valt.
Succes vanacht, Koeky!

Ik ga nu maar eens echt naar boven. Man gaat geloof ik mee.
Ik lig in bed. Ga slapen. Koekerd gaat nog even auto's kijken op MP.
Asjemenou. Heb ik hetzelfde als Citro, bericht staat er ineens 3x.
-
Goede nacht gehad allemaal?

Goedemorgen dus! Wat een snertweer zeg, ik heb nog niet naar buiten durven kijken, maar het klinkt herfstig.
Ook goedemorgen. Hier is het eigenlijk prima weer, alleen ontzettend koud, het heeft zelfs gevroren zag ik op het dak van de aanbouw.

Meisje is weer redelijk in orde, ze heeft lang geslapen, de cola en het water zijn erin gebleven alsmede een paar slokjes water die ze later nog heeft gedronken. Nu net een paar echte slokken gehad, als dat goed gaat gaan we maar eens een beschuitje proberen of zo. Ze heeft ook alweer wat praatjes. Ik heb gewoon een dag vrij genomen, ga lekker een beetje aanrommelen vandaag, stiekem vind ik het eigenlijk heel fijn.

Ik ga een boekje lezen met de patient.
Arm Koekenmeisje! Ik had stiekem gehoopt dat het buikgriepseizoen al over zou zijn ... Ik vind het best mannentypisch, koeky, werken, werken, en dan in familiespitsuur willen recreeren.

Vandaag lekker een dagje bijkomen op m'n werk nadat de laatste dagen belachelijk druk waren. Morgen is Duitsland vrij, dus ik moet wel even uitrusten voordat er 4 dagen een familie moet worden vermaakt! Dinsdag had ik een leuke meeting met beste vriendin die 150 km verderop woont. We zagen elkaar nooit meer (zij heeft ook kleine kinderen), en nu ontmoeten we elkaar om de paar maanden op het station in een stadje tussen onze steden in, zonder mannen en kinderen. Het is helaas maar goed voor 3 uur kletsen, maar het is wel de moeite waard. Ik was wel helemaal kapot/ziekig de laatste dagen s'avonds, en pas toen mijn lippen gisterenavond op gingen zetten, wist ik weer dat het hooikoortsseizoen is aangebroken. Ik heb er al jaren last van, maar het overvalt me iedere keer weer (net als kerst ... ).

Fijn dat je je beter voelt, Anky.
O, ik ga vanavond ff naar de AK kijken... Sorry Mifs, overheen gelezen.

Skates bevallen goed, zonnebank was lekker. Ik ben op tijd gaan slapen en dat is altijd lekker.

Nu ff werken. Kusjes.
Hier vriest al het prille lentegeluk weer dood geloof ik, het is echt vies koud.

Fijn dat meisje weer wat opgeknapt is. En zo'n stiekem dagje tussendoor met 1 kind is ook heel fijn. Stiekem dan hé

Ik kan vandaag niet uitrusten, heb het druk. Vanmorgen bel ik Pamman of hij vanavond thuis is zodat ik even boodschappen kan doen. Moeders komt morgen om 11 uur en voor die tijd moet ik aan de andere kant van de stad nog collectebussen oppikken. En dan ook nog boodschappen doen met 2 kinderen is me iets teveel van het goede. Maar goed. Hij moet naar de fysio, ik vraag of hij dan even boodschappen wil doen daarna zegt 'ie dat hij dat liever morgenavond doet. Duuuuuuuuuuuuh Als dát zou kunnen zou ik het niet vragen wel? Enniewee, toen vond ik hem stom, hij vond mijn toon verkeerd en ik heb opgehangen. Doei. Stom gedoe.

Nu weer wat doen!

Bye

Koffie anyone?
er springt hier een mal jongetje van de eerste traptrde 'Gjappig!'

over vriendinnen gesproken: gisteren kwam ik op het statiopn van de Wooden City een oud-studiegenoot tegen. ik had haar zeker 13 jaar niet gezein. het toevaal wilde dat zij op weg was van Utrecht Centraal naar Lunetten, waar ze de auto had staan, maar vergeten was uit te stapppen. in de Wooden city was ze alsnog uitgestapt om terug te reizen. Hoezo toevallig! was wel erg leuk om haar even te spreken.

fijn dat meis weer wat beter is Koeky! en geniet maar even van je ongewild vrije dagje; beetje keutelen is in deze hectische dagen nooit weg.

ik ga vanavond naar de sauna met zuslief; zin in!

tis idd k-met-p-weer; had net een stuk gefietst met slof, maar had het er knpa fris bij

ik ruik wat: actie
Koffie uit de fluitketel, lijkt me lekker Pam! En fijn, zo'n cooperatieve Pamman. Ik zit ook te puzzelen wanneer ik boodschappen moet gaan doen. Denk dat ik het morgen ergens in het programma probeer te frotten.

Meisje heeft al een beschuit op en een kiwi, heeft even Moffel en Pier enzo gekeken en is nu aan het prikken. Dat klinkt toch goed, niet?

Wat grappig Sok, dat je die vriendin tegenkwam. Sommige dingen zijn zó onvoorstelbaar toevallig.

Nitro, geen ervaring met hooikoorts, maar het is vast geen feest. Gebruik je er iets voor (tegen bedoel ik eigenlijk)?
O ja, Es, klinkt lekker, zonnebankje en goed geslapen. Ik zou ook wel eens een keertje onder de zonnebank willen maar ik zou eigenlijk niet weten waar ik dat zou moeten doen. Zeker in deze tijd van het jaar knap je er enorm van op.

Ik ga even Pammieen. Wasje draaien en stofzuigen enzo. Zou handig zijn als ik daadwerkelijk 8 armen zou hebben.
Hier ook vies koud. Echt saunaweer. Klinkt helemaal goed Sokje! Veel plezier!

Hier was bloeddruk vanmorgen toch weer veel te hoog, dus nu toch medicijnen en dan kijken hoe die aanslaan en of ik geen last krijg van bijwerkingen.

Oja, boodschappen moet ik ook nog doen. Met 3 kinderen. Joepie! (al zijn ze altijd erg lief in de supermarkt, ik ben alleen altijd Maby heel erg kwijt, die rent meteen weg en die vind ik dan meestal na 10 min heel hard zoeken pas weer terug).
Ah, ik zie nu dat de Jumbo in mijn werkdurp morgen tot 19 uur open is. Kan ik dus mooi na het werk (in mijn eentje ) paasinkopen doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven