Goede kinderschoenen
donderdag 22 augustus 2013 om 09:22
Een aantal jaar heb ik mijn kinderen op modieuze maar wel uitverkoop schoenen/gympen laten lopen. Zelf de maat opgemeten en besteld via internet of op de gok gekocht. Veel geld bespaard, en ze zagen er leuk uit.
Helaas blijkt mijn oudste zoon nu iets doorgezakte voeten te hebben volgens de fysio. Ik schaam me dood. Ben snel naar de goede schoenwinkel gerend en heb schoenen met voetbed aangeschaft voor 130 euro.
Daar is hij nu helaas alweer bijna uitgegroeid.
Voor de winter wil ik dus voor alledrie wel echt goede schoenen aanschaffen. Welke merken zijn echt goed qua voetondersteuning en ook liefst niet al te duur. Tips zijn zeer welkom.
Wat is jullie gemiddelde schoenbudget en waar let je dan op?
Helaas blijkt mijn oudste zoon nu iets doorgezakte voeten te hebben volgens de fysio. Ik schaam me dood. Ben snel naar de goede schoenwinkel gerend en heb schoenen met voetbed aangeschaft voor 130 euro.
Daar is hij nu helaas alweer bijna uitgegroeid.
Voor de winter wil ik dus voor alledrie wel echt goede schoenen aanschaffen. Welke merken zijn echt goed qua voetondersteuning en ook liefst niet al te duur. Tips zijn zeer welkom.
Wat is jullie gemiddelde schoenbudget en waar let je dan op?
On ne voit bien qu'avec le coeur.
donderdag 22 augustus 2013 om 21:55
vrijdag 23 augustus 2013 om 10:40
dochter van 5 jaar hetzelfde verhaal, ook doorgezakte voeten door slechte schoenen! Duren schoenen zijn NIET altijd GOEDE schoenen!!
Ik koop mijn schoenen nu bij een echte goede schoenenwinkel een oud mannetje die echt verstand heeft van goede schoenen. Mijn dochter heeft een hele smale voet en blijkbaar heeft ze te vaak om de wijde schoenen gelopen i.p.v. van schoenen voor een smale voet.
Ik heb nu hele goede schoenen (merk weet ik even niet..) voor maar ¤45.00 (wel uitverkoop prijs).
Mijn dochter moet nu schoenen met voetbed en vooral geen gympen.
Ik koop mijn schoenen nu bij een echte goede schoenenwinkel een oud mannetje die echt verstand heeft van goede schoenen. Mijn dochter heeft een hele smale voet en blijkbaar heeft ze te vaak om de wijde schoenen gelopen i.p.v. van schoenen voor een smale voet.
Ik heb nu hele goede schoenen (merk weet ik even niet..) voor maar ¤45.00 (wel uitverkoop prijs).
Mijn dochter moet nu schoenen met voetbed en vooral geen gympen.