Goede luieremmer?
maandag 26 januari 2009 om 21:23
Hallo meiden, een enorm spannend onderwerp de luieremmer! Toch ben ik zo benieuwd naar jullie aan- en afraders dat ik er een topic over open.
Zelf heb ik de luieremmer van Tommee Tippee en daar heb ik inmiddels spijt van. Het werkt prima, geen vieze luchtjes in de kinderkamer, maar die navulcassettes zijn zo duur. Ja, het was natuurlijk fijn geweest als ik me dat vooraf had gerealiseerd, maar goed.
Volgens mij kan ik beter nu een nieuwe luieremmer aanschaffen waarbij ik geen dure navulcassettes nodig heb, dan ben ik op lange termijn veeeeel goedkoper uit. Dus: welke luieremmer gebruiken jullie?
Zelf heb ik de luieremmer van Tommee Tippee en daar heb ik inmiddels spijt van. Het werkt prima, geen vieze luchtjes in de kinderkamer, maar die navulcassettes zijn zo duur. Ja, het was natuurlijk fijn geweest als ik me dat vooraf had gerealiseerd, maar goed.
Volgens mij kan ik beter nu een nieuwe luieremmer aanschaffen waarbij ik geen dure navulcassettes nodig heb, dan ben ik op lange termijn veeeeel goedkoper uit. Dus: welke luieremmer gebruiken jullie?
dinsdag 27 januari 2009 om 08:40
dinsdag 27 januari 2009 om 10:02
Hier een nappy wrapper in huis. Voor mij had een gewone luieremmer ook prima volstaan, maar Wolkeman wilde per se een nappy wrapper. Ik vind de navul-cassettes trouwens ook rete-duur! Ik heb eigenlijk nooit bijgehouden hoe lang we met een navul-cassette doen. Wat ik wel altijd doe: als er een luier in gaat, de cassette eerst terugdraaien zodat de luier meteen bovenop de vorige valt, en daarna weer dichtdraaien, dan doen je minstens twee keer zo lang met een cassette. Komt dus eigenlijk neer op een gewone luieremmer.....
dinsdag 27 januari 2009 om 10:27
dinsdag 27 januari 2009 om 10:30
dinsdag 27 januari 2009 om 16:54
Ik ga maar eens kijken voor een diaper champ, dat klinkt wel goed. Géén luieremmer is geen optie hier in huis, en een gewone luieremmer gaat denk ik toch te veel ruiken (als ik jullie reactie zo lees ). We wonen nogal klein, luieremmer staat op de babykamer dus daarom ben ik wel gevoelig voor reukloos.
Poepluiers ga ik voortaan trouwens wel buiten weggooien in de prullenbak op het balkon. Vies idee eigenlijk, hoe langer ik er over nadenk! Zoon poept niet zo vaak dus dat is te doen .
Poepluiers ga ik voortaan trouwens wel buiten weggooien in de prullenbak op het balkon. Vies idee eigenlijk, hoe langer ik er over nadenk! Zoon poept niet zo vaak dus dat is te doen .
dinsdag 27 januari 2009 om 17:02
quote:Ainne schreef op 27 januari 2009 @ 16:57:
Ik vind luieremmers echt heel vies. Bij ons worden luiers de trap af gegooid richting voordeur
WAT??? :puke:
(poepluiers in een zakje, dat wel).
Ohw gelukkig!
En de eerste die bij de voordeur in de buurt is moet naar buiten om ze in de container te gooien. Werkt prima.
Ik vind luieremmers echt heel vies. Bij ons worden luiers de trap af gegooid richting voordeur
WAT??? :puke:
(poepluiers in een zakje, dat wel).
Ohw gelukkig!
En de eerste die bij de voordeur in de buurt is moet naar buiten om ze in de container te gooien. Werkt prima.
dinsdag 27 januari 2009 om 17:14
woensdag 28 januari 2009 om 10:53
Of juist dat er wel iemand de trap op loopt, handig om frustraties af te reageren .
Maar weer even on topic: blijft de diaper champ reukloos, ook als baby wat ouder wordt, vast voedsel gaat eten en enorm stinkende poepluiers krijgt? Mijn baby zit nu nog op volledige bv dus qua stank is het allemaal nog erg onschuldig.
Maar weer even on topic: blijft de diaper champ reukloos, ook als baby wat ouder wordt, vast voedsel gaat eten en enorm stinkende poepluiers krijgt? Mijn baby zit nu nog op volledige bv dus qua stank is het allemaal nog erg onschuldig.
woensdag 28 januari 2009 om 11:49
woensdag 28 januari 2009 om 11:53
Wij hebben een gewone afvalbak in de gang staan met klepperdeksel van blokker. Daar gaan alle plasluiers in. Ruik je niks van. De poepluiers gaan bij ons ook in zo'n zakje en direct naar buiten in de kliko.
Die luieremmers met zo'n deksel vond ik echt een verschrikkelijk ding. Het ging niet met 1 hand open en was altijd stinken en geklugel. Dat ding heb ik dus weggegooid.
Die luieremmers met zo'n deksel vond ik echt een verschrikkelijk ding. Het ging niet met 1 hand open en was altijd stinken en geklugel. Dat ding heb ik dus weggegooid.