goedkope kinderkapper
woensdag 24 maart 2010 om 13:04
woensdag 24 maart 2010 om 13:09
woensdag 24 maart 2010 om 13:14
woensdag 24 maart 2010 om 13:16
woensdag 24 maart 2010 om 13:20
Hier kost de kapper 11 euro geloof ik, dus dat scheelt nog al.
Bij ons hebben ze op het kdv ook een kapper, maar als dat bij jou het geval was geweest had je dat wel geweten denk ik.
Zelf knippen zou ik niet doen. Mijn oudste was altijd zoet bij de kapper, maar Knorrie zit niet stil en dan is het echt een kunst om een beetje netjes te knippen.
Staan er geen kappers op marktplaats die bij je thuis komen knippen? Is vast goedkoper.
Bij ons hebben ze op het kdv ook een kapper, maar als dat bij jou het geval was geweest had je dat wel geweten denk ik.
Zelf knippen zou ik niet doen. Mijn oudste was altijd zoet bij de kapper, maar Knorrie zit niet stil en dan is het echt een kunst om een beetje netjes te knippen.
Staan er geen kappers op marktplaats die bij je thuis komen knippen? Is vast goedkoper.
woensdag 24 maart 2010 om 19:38
Ze is anderhalf dus ik weet nog niet of ik het kan Maar stil zit ze zeker niet. Ik heb het idee van afentoe naar de kapper voor een goede basis, en dan zelf afentoe de plukjes bijwerken. Het is mijn eerste kind dus het fenomeen zelf knippen is helemaal nieuw voor me.
Kapperschool vind ik wel een goed idee om te proberen, die is hier op fietsafstand! Zeer hartelijk bedankt voor het meedenken.
Kapperschool vind ik wel een goed idee om te proberen, die is hier op fietsafstand! Zeer hartelijk bedankt voor het meedenken.
donderdag 25 maart 2010 om 11:05
Ik heb 2 jongens dus dat is misschien wat makkelijker.
De nek&zijkanten met een tondeuse,en bovenop iets bijknippen.
Niet teveel want ik vind zo'n kortgeschoren jongens koppie vreselijk,mijn zoons willen altijd stekels/spikes houden van minstens 5cm.
Ik zet ze voor de computer om een spelletje te doen.
De nek&zijkanten met een tondeuse,en bovenop iets bijknippen.
Niet teveel want ik vind zo'n kortgeschoren jongens koppie vreselijk,mijn zoons willen altijd stekels/spikes houden van minstens 5cm.
Ik zet ze voor de computer om een spelletje te doen.
donderdag 25 maart 2010 om 11:11
Misschien toch even rondbellen bij kappers. Turkse kappers ken ik niet.
Je hebt zelf geen vaste kapper? Wrs. dat je daar wel voor een fijn prijsje mag.
Hier heeft één van de kappers in de stad een kindertarief op woensdag (10 euro) en de andere dagen kost hij 12,50.
En als je kind nog nooit is geknipt dan moet je het zeker even laten doen, want de baby-pluisharen moet er nog uit worden geknipt... daar wordt het wel mooier en gelijkmatiger van.
Je hebt zelf geen vaste kapper? Wrs. dat je daar wel voor een fijn prijsje mag.
Hier heeft één van de kappers in de stad een kindertarief op woensdag (10 euro) en de andere dagen kost hij 12,50.
En als je kind nog nooit is geknipt dan moet je het zeker even laten doen, want de baby-pluisharen moet er nog uit worden geknipt... daar wordt het wel mooier en gelijkmatiger van.