goedkope kinderkapper

24-03-2010 13:04 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Mijn dochter heeft inmiddels allemaal pieken en plukken en ik kom er zelf niet meer met de schaar, wil graag een keer met haar de kapper. Maar ik vind het zo duur in Amsterdam (gemiddeld 17,50!)

Heeft iemand misschien goede/goedkope tips voor mij?
Zelf knippen. Is helemaal niet zo moeilijk hoor. Ik doe dat al jaren bij mijn dochters en ze zien er altijd prima uit. Voorwaarde is wel dat ze redelijk stil kunnen zitten en je een goede scherpe schaar hebt..Anders een mobiele thuiskapper zoeken, die zijn niet zo duur.
in ieder geval niet zelf knippen, mijn moeder deed dat ook altijd vroeger, vreselijk. Heb er nog een trauma van

Google eens op thuiskappers, ideaal je kan je dochter voor de tv parkeren zodat ze mooi afgeleid is en het is stukken goedkoper.
Roc scholen met een kappersopleiding knippen gratis. Ze hebben mij vorige keer geweldig geknipt en ga binnenkort met dochter.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Naar de Turkse kapper gaan, heb je vast in overvloed in A'dam.

Hier knippen ze wonderbaarlijk goed, mijn haar tenminste, de jongens knippen ze vaak te kort, ik hou van lang haar en op de een of andere manier kunnen ze jongens niet leuk knippen.
Zelf knippen moet je alleen doen als je dat kunt, anders is het zielig voor het kind. Een keer proberen dus.
Ik las: Goedkope kidnapper...

Ontopic: kan ik geen nuttige bijdrage leveren
Hier kost de kapper 11 euro geloof ik, dus dat scheelt nog al.

Bij ons hebben ze op het kdv ook een kapper, maar als dat bij jou het geval was geweest had je dat wel geweten denk ik.

Zelf knippen zou ik niet doen. Mijn oudste was altijd zoet bij de kapper, maar Knorrie zit niet stil en dan is het echt een kunst om een beetje netjes te knippen.

Staan er geen kappers op marktplaats die bij je thuis komen knippen? Is vast goedkoper.
Ben zaterdag met dochter bij Brainwash geweest. 14euro. Weet niet of die ook in A'dam zit.
ook mijn tip: Brainwash. Weet niet of die in Amsterdam zit inderdaad.
quote:keeprunning schreef op 24 maart 2010 @ 13:17:

Ik las: Goedkope kidnapper...

Ontopic: kan ik geen nuttige bijdrage leveren Ben blij dat ik niet de enige ben die dat dacht.....
Nou, dat moet je inderdaad alleen doen als je het kunt, maar ik kan het dus en mijn kinderen lopen echt niet voor paal. Men vraagt juist vaak aan me waar ik met hen naar de kapper ga...
Ze is anderhalf dus ik weet nog niet of ik het kan Maar stil zit ze zeker niet. Ik heb het idee van afentoe naar de kapper voor een goede basis, en dan zelf afentoe de plukjes bijwerken. Het is mijn eerste kind dus het fenomeen zelf knippen is helemaal nieuw voor me.

Kapperschool vind ik wel een goed idee om te proberen, die is hier op fietsafstand! Zeer hartelijk bedankt voor het meedenken.
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die ''Goedkope Kidnapper'' zag.
Oja, thuiskappers, ik weet het niet, het idee van een vreemde in mijn huis die met een schaar bezig is staat me tegen. Maar als ik viavia een goede referentie zou horen zou ik het wel doen denk ik.
Anderhalf en dan 17.50 is idd wat prijzig. Gaat het alleen op de pony? Meeste kappers hebben een pony-service en knippen dus gratis.
Ik heb 2 jongens dus dat is misschien wat makkelijker.

De nek&zijkanten met een tondeuse,en bovenop iets bijknippen.

Niet teveel want ik vind zo'n kortgeschoren jongens koppie vreselijk,mijn zoons willen altijd stekels/spikes houden van minstens 5cm.

Ik zet ze voor de computer om een spelletje te doen.
Misschien toch even rondbellen bij kappers. Turkse kappers ken ik niet.

Je hebt zelf geen vaste kapper? Wrs. dat je daar wel voor een fijn prijsje mag.

Hier heeft één van de kappers in de stad een kindertarief op woensdag (10 euro) en de andere dagen kost hij 12,50.

En als je kind nog nooit is geknipt dan moet je het zeker even laten doen, want de baby-pluisharen moet er nog uit worden geknipt... daar wordt het wel mooier en gelijkmatiger van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven