Goedkope kinderwagen

01-02-2011 20:04 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft de gouden tip?

Ik ben op zoek naar een nieuwe kinderwagen. Nummer 1 en 2 hebben het met een Quinyy Speedi gedaan. Geen topding, maar ach. Nu is nummer 3 in aantocht. Duurt allemaal nog wel even maar aangezien de speedi echt niet meer doet wat ik wil moet er een nieuwe komen zodat kindje nummer 2 ook nog even gebruik kan maken van de buggy.

Maarrrr, ik wil er niet teveel geld aan uitgeven. Het liefst koop ik de bugaboo. Waarom? omdat ik zie dat kindjes in de buggy goed rechtop kunnen zitten. Dat zie ik terug bij weinig andere wagens.

Maar ik wil er vooral niet teveel geld aan uitgeven. Eigenlijk tussen de 2 en 300 euro, all in. Maar wat zijn goedkope B-merken die best ok zijn? Iemand tips?

Bedankt!
is de bekleding voor frog en cameleon hetzelfde? kun je anders nog wel goede bekleding krijgen?

ik heb cameleon en ben erg tevreden!
Ik zou ook voor een 2ehands bugaboo gaan, het zijn echt degelijke wagens die echt wel een aantal rondes meegaan als de gebruiker er een beetje netjes mee is omgesprongen.

Met een beetje geluk kun je hem daarna weer doorverkopen voor een leuke prijs.
Onze bugaboo was al 2,5 jaar intensief gebruikt voor dochter. Ik kwam bij de huisarts met mijn zoontje van een paar maanden, zegt hij: 'Zo, een mooie nieuwe bugaboo?'. Nee, al 2,5 jaar oud dus . En ik had hem echt niet van tevoren gewassen dus. Prima ding!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven