Golden egg diggers

06-05-2011 22:13 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat er maar weer veel gouden eieren bij mogen komen!

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

87,5cm / 11kg

sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6

Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg

R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB

13/5/11

GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr

03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr

MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)

KathF: 24/08/1074cm /9000gr

Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Ebp?

Balen van je auto gw.

Yaya, fijn dat het weer wat beter gaat en dat je binnen kortde straat weer op mag.

A kan kruipen en zelf zitten!

Hier alles super. Lekkere vakantie. Met s alles super. Ze loopt het liefst de hele dag achter haar buggy, heeft ze ineens ontdekt hier. Knapperd.
Eerste keer vanaf mijn mobiel!

Wow, snelle s die al achter wagen loopt.
S. gaat A & M inhalen !!! knappe meid !!
Poeh. Huisje naast ons zes jongens die om drie uur 's nachts de volumeknop uit gingen testen. Tot half vijf. En ik ging naar bed met koppijn. Je snapt, die is niet weg.. Maaaar, A sliep overal doorheen. Knapperd!
Dat meen je Moom.... heb ik zo'n ontzettende rothekel aan...
voor alle knappe kindjes!

becks, leuk gehad?
Helaas fan. Geen grap. Ga vandaag klagen. Vind dit niet normaal

Knap van S annika! Grappig al die ontwikkelingen op vakantie
Ik vind het ook heel knap van annika haha!

Maar alle gekheid op een stokje wat een knappe meid die S!

hier wel redelijk geslapen. J2 was om 6.45 wakker bij mij in bed nog tot 8.15 geslapen, toen eraf. nu nog geen eten gehad, heeft blijkbaar alleen slaap uit

J1 slaapt nog
Moom, wat asociaal om 3 uur s nachts de muziek luid aanzetten!
Hihi, S was weggevallen.

Ja, dacht eerst dat het bij dauwtrappen hoorde?
(Wij kennen alleen Luilak, zaterdag voor pinksteren)
Dauw trappen kende ik wel maar daar doen we niet aan
Moom, ik benijd je niet qua buren....

Oh, H is zo lief vandaag, we komen net van de turkenmarkt vandaan, er heen op die fiets, daarna H in de manduca gedaan, heeft ze gewoon een uur op mijn rug geslapen! Zo lief!
En verse baby bij de buren!
Welke buren?
Je hebt gelijk dat je gaat klagen Moom. Vind het ook echt niet kunen !!
die die nergens over mogen praten.
Maya hier om de hoek/ Waar ben je dan? Drukke agenda het hele weekend? Ik zeg mini meet!

Moom balen van zulke buren, ik zou van ergernis al niet meer slapen.

S. aan de wandel, stoer!

Ow even naar boven... I. was in de auto in slaap gevallen de laatste 5 minuten voor we thuis kwamen net, en dan is thuis verder slapen altijd lastig..
Husk, we zitten in Breedenbroek. S middags is aardig vol gepland, maar s ochtends meestal wel rustig.
Zo, iedereen lekker een lang weekend of een aantal dagen weg!! Heerlijk zeg! Lekker genieten!

Zit er hier helaas niet in, ben vandaag en morgen wel vrij, maar moet weekend werken!

Vandaag natuurlijk wel wat leuks gedaan met ons 3en, en genoten van het prachtige weer!

Verder wel wat bijgelezen, maar kom morgen wel even reageren!

Nog paar daagjes, en dan voor het eerst naar de vk! Vind het toch wel weer heel erg spannend!

Verder nog steeds moe, misselijk, en bij inspanning ook af en toe flinke buikpijn! (herkenbaar bij iemand, die buikpijn in zo'n vroeg stadium?)
Haaai en doei, was super gister en we zijn nu bij mijn ouders. Het is echt supergoed gegaan met logeren, N heeft voor de derde nacht op rij doorgeslapen en dat is echt een unicum. Hopelijk heeft ze het nu echt echt uitgevonden. Ik ga zo ook slapen ben echt doodop.
Becky, wat fijn!! Zou ze het nu dan echt doorhebben? Ik hoop het voor jullie!

He leuk, mini-meet bij husk!
Bij ons gaat de tv ook uit bij het eten. Sesamstraat komt op het perfecte moment, namelijk als ik aan het koken ben. Als het afgelopen is, is het eten ook zo’n beetje klaar. Ik moet wel bekennen dat de laatste dagen tennis (Roland Garros) wel aan blijft staan maar daar heeft N. geen interesse voor.

N. vindt vooral dat zonnetje met dat babyhoofdje geweldig. Ze doet dan precies dezelfde lach na. De rest van de Tubbies en Bumba ook. Met het slechte weer had ik dat vaak wel aanstaan ’s ochtends. Nu alleen even met luier verschonen.

Moom, ik vind dat A. ontzettend op jou lijkt, vooral jullie ogen.

Husk, wij hebben 16 juni de afspraak voor de 20 weken echo. De jongensnaam van de vorige keer wordt het in ieder geval niet. Ik zet nog wel een keer op Hyves wat dat was.

GW, wat shit van je auto. Zo’n lekker klein ding en dan weten ze hem nog te raken….

Yaya, hier zijn de hoektanden ook door en door aan het komen. Raar hè, dan is het bekkie bijna compleet.

Duvel, gaat D. naar de zolder? N. ook straks maar ik heb er wel moeite mee dat ze op een andere verdieping komt te liggen. Gevoelsmatig is het te ver weg. Maar ja, we moeten wel want hebben maar 2 kamers op de 1e verdieping.

Ik heb een paar keer een traan gelaten bij de afgelopen aflevering van Babyboom. Dat doet me wel beseffen dat het heel bijzonder is om 2 x zwanger te worden, te zijn en hopelijk ook 2x een gezond kindje te krijgen.

Justdeb, gelukkig gaat het snel tot de 1e afspraak bij de vk. Echt buikpijn herken ik niet. Wel een soort onprettig gevoel.

Wij zijn vanochtend met buren en buurjongetje naar een kleine dierentuin geweest. Helaas viel het park een beetje tegen. Allemaal van die kleine dieren met schutkleuren. Tja, dat zien die kleintjes niet. Nou ja, we hebben ons wel vermaakt. Vanmiddag lekker gespetterd in een zwembadje.
Ebp! Half zes blijft gewoon veel te vroeg. Wel weer een nacht doorgeslapen dus dat is wel fijn. Nu nog dat vroege patroon doorbreken. Als dat lukt.

Nu nog in het zuiden straks even voor N shoppen en dan naar huis voor een klusweekend.
Als je de tip hebt hou ik me aanbbevolen qua langer slapenu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven