Golden egg diggers

06-05-2011 22:13 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat er maar weer veel gouden eieren bij mogen komen!

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

87,5cm / 11kg

sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6

Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg

R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB

13/5/11

GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr

03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr

MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)

KathF: 24/08/1074cm /9000gr

Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
schijt, ik moet donderdag naar praag, staakt het openbaar vervoer daar!!!
Lengte 74, gewicht 9785.
Wow , s wordt ook al echt groot annika

husk, ruzie nog niet helemaal bij gelegd

maar er speelt iets meer, mss leg ik het vanavond even op haives ui
S lengte: 81 cm en gewicht 9740 gram.
shit niet quoten
Wow dat is zeker lang, rain! Ik gok dat A ongeveer hetzelfde weegt bij pak hem beet vijf cm korter.

Beck, hoe is rest vd dag gegaan?
Wow, wat een lange slungel is S geworden rain! Echt een groeispurt heeft ie gemaakt of niet?
IK heb even wat op haives gezet.
Jeetje wat een grote vent Rain! Tja, kan me voorstellen dat ie dan weinig moeite steekt in vetjes kweken.. Nou ja, op naar de Maccie D. dan maar!

Moom, ha ha, dat gaat bij ons al echt lekker.. Moeten opnieuw in ondertrouw want de vorige is verlopen.. Zo zie je maar hoe belangrijk we het vinden.. Doen nu al 3 maanden over het weer opnieuw uitprinten van de paspoorten van de getuigen.. Had ik vandaag eindelijk bedacht om dat maar eens te doen, want moet morgen toch naar het gemeentehuis om paspoort van F op te halen, blijkt dat mijn vader zijn paspoort niet gemaild heeft, maar gewoon op papier gegeven, en die heb ik natuurlijk niet meer.. T staat niet echt hoog op t prioriteitenlijstje zeg maar, dus waarschijnlijk gaat F. haar verjaardag niet meer lukken..

Becks, hoe ging het verder? Is ze alweer gaan slapen? T arme meisje toch..

Hier is t dada, jaja, wawa, mama (ja, ik ben na weken weg te zijn geweest, weer terug in de gratie!) baba en nog wat.. Maar de dada bij het zwaaien kan ook een lucky shot zijn geweest.. Nog niet zo duidelijk weer teruggehoord.. O, maar wel heel lief: ze kan kusjes geven! Ik zeg dan "kusje?" en doe dan zo'n kusmondje, en dan gaat zij met een open mond, liefst nog een beetje met haar tong uit haar mond naar onze mond.. Een soort tongzoenen voor baby's zeg maar.. Nou ja, zo lang het nog maar bij haar ouders is.. Zal haar op het kdv in de gaten laten houden!

Vanmorgen was t hier overigens 5 uur, pfff. Ik heb niet meer geslapen daarna, zij nog wel een uurtje.. We gaan hier nu naar 1 middagslaapje, maar dat is eigenlijk soms nog net een beetje te lang, waardoor ze soms al tegen 18 uur echt moe is.. Probeer het dan nog een beetje te rekken, maar op een gegeven moment lukt dat echt niet meer dus.. Moet haar in de middag wat later naar bed doen denk ik, maar dat is dan ook zo'n lange ruk.

Schema is nu zo:

6 uur wakker (+/- een half uurtje) Voeden en meteen weer naar bed (als dat kan, dus 2 dagen per week niet).

7:30 weer wakker, en dan tegen 9:30 weer naar bed, tot ongeveer 11:30. Dan tegen 15:00 uur (+/- een half uurtje) weer naar bed, maar dan slaapt ze eigenlijk niet zo lang, ongeveer een uurtje. Dan is het best een lange ruk tot 19:00 uur.

Hadden jullie daar ook even wat last van?
wat slaapt F nog veel! dat heeft A nooit gedaan. nu is het meestal zo:

half 7 wakker

half 10 naar bed

11 uur er uit

2 uur naar bed

half 4 er uit

half 7 naar bed.
Becky, slaapt N. overdag wel zonder huilen/pijn? Had je al geprobeerd haar ’s middags warm te laten eten om te kijken of het daarmee te maken heeft?

Donderdagochtend hebben we de afspraak voor de 20 weken echo. Ik zal kijken of ik op mijn werk een berichtje kan doen want ’s avonds ben ik er niet.

Wat leuk om te lezen dat het met de ontwikkelingen zo snel gaat.

N. gaat nu zo snel met de taalontwikkeling en fantasiespelletjes. Ze probeert elk woord na te zeggen en zegt soms al een soort zin (3 of 4 woorden achter elkaar).Vandaag hebben ze op het kdv een liedje gezongen wat ze thuis ook probeerde te doen. En ze keek me zo vragend aan van ‘mama zing dan mee’ maar ik herkende het niet .

Ook kan ze al een beetje tellen. Als ik met één begin, zegt ze twee, drie en ….. vijf (de vier vergeet ze steeds). Ik vind dit echt de aller-leukste leeftijd en fase tot nu toe en geniet er heel erg van want straks krijgen we de 2 jaar fase (maar misschien valt het mee).
Ebp. Kweenie wat mijn kind heeft hoor. Gister kwam onze cm langs voor de bruiloft. N heeft van 8 tot 9 onbedaarlijk gehuild. Ging pas om half elf !! Slapen en is nu doodmoe maar al weer een half uur klaarwakker. Ze krijgt nu de papfles en zal haar eens terugleggen als het lukt
Ben alweer uur aan het werk moet nu wachten tot kantine open gaat voormijn ontbijt
Vreemd hoor beck. Wat is het toch he?

Kath: hier zelfde schema als moom. Soms gaat ze, omdat ze bekaf is 's middags nog wel eens eerder naar bed en dan leggen we haar rond een uur of 4 soms nog even neer, maar dat werkt niet altijd.
'oi
Goeiemorgen! Hier weer heerlijk geslapen.

Net ontbijtje op en vandaag lekker vrij! En ik ga eens lekker qualitytimen met mijn zoon.
Rain, wat vreemd dat ze zeggen dat S meer eten moet. J1 zat vorige x lengte boven gemiddeld en gewicht net onder middellijn en was juist hartstikke goed volgens cb hier.

benieuwd hoeveel hij gegroeit is wij moeten morgen weer

Kath, toen J1 naar 1 slaapje ging heb ik t ochtendslaapje weggelaten en dan om 12uur broodje eten en daarna op bed. anders is de midddag wel heel erg lang

Murron, leuk is dat he dat ze alles nazeggen. J1 is soms ook net een papegaai (tot t iritante af hij herhaalt vaak de vraag die wij stellen ipv antwoord te geven). of dan komt er ineens een opmerking waarvan je denkt he hoor ik dat nou goed?
nieuwe statistieken

9880 gram / 76,6 cm (als ik het goed verstaan heb)

24/8 cb (bmr prik)

Pffff, t was hier 1:00 uur, 2:30 uur en 5:45 uur.. Maar vrolijk dat t kind is...! Zie wel dat haar andere boventand ook doorgekomen is, misschien dat dat t was.. Zo paspoort ophalen, kom later nog even buurten!
Becks... dikke knuffel nog maar weer..

Even weer ego: schoonzus is overgebracht naar ander ziekenhuis (UMCG). Stand van de baarmoeder was weer slechter geworden. Ze heeft prikken gehad voor de rijping van de longetjes, het ziet er niet naar uit dat ze de bevalling nog lang uit kunnen stellen.. Ben er zo verdrietig van..
Och Duuv, wat vreselijk.. Hopelijk kunnen ze de baby in Groningen nog even binnenhouden..

Maya, ze gaat nog niet naar 1 slaapje hoor, maar van 3 naar 2. Maar ze is momenteel echt helemaal ontregeld.. Vanochtend eerst geslapen van 6:00 tot 8:00, toen van 9:30 tot 10:30 en nu alweer moe, dus maar weer naar bed. Wordt een raar dagje zo..

Moom, F slaapt dan toch niet zo heel veel meer dan A? Schema's lijken wel op elkaar, alleen wordt ze 's ochtends wat vroeger wakker en wil ze dan nog wel eens een uurtje liggen (soms ook gewoon een beetje liggen brabbelen).

F is nu officieel, schattig hoor, zo'n paspoort!

Eh Rain, begint een beetje irritant te worden hoor, al die verliefde verhalen over je zoon.. Kun jij ook es iets vertellen over eet-, tandenpoets- of slaapdrama's..?

Becks, wat een gedoe weer.. Kan me voorstellen dat je echt zo graag wilt weten wat er nou aan de hand is!
Haha sorry Kath, maar er is hier gewoon geen drama te melden op dit moment. Hij is gewoon echt uberleuk nu! En hij is ook wel makkelijk hoor, dat scheelt. Hij vind tot nog toe alles prima en is ook niet eenkennig. Ach, komt vast een tijd dat ik het allemaal even niet meer zo leuk vind
Och nee toch duvel! Gelukkig is ze in groningen in goede handen!
jemig duuv

en qua ontwikkeling rain, S ook al aan het lopen enzo?

kath heeft uiteraard gelijk, per saldo slapen ze ongeveer erven veel. maar '3 slaapjes' klinkt veeeel meer.
Pff Duvel, wat schrikken weer, hopelijk gaat het nog een tijdje goed.

Inderdaad ik heb van Rain eigenlijk nog nooit gehoord dat S. een keertje opstandig is Doe mij die schoonzoon!

Kath I. heeft een hele tijd geslapen om half 10 een uurtje, dan na het brood eten 2 uurtjes en dan vaak om half 6 nog een keer een half uur of zo, dat laatste slaapje was echt een tijdje wel/niet/wel/niet en een beetje rekken soms.

Becky ik val in herhaling, maar jemig wat zou het nou toch moeten zijn, kan me voorstellen dat je er wel moedeloos van wordt

Vanochtend bij de verloskundige geweest voor de "nacontrole". Ze vond R. een supergrote baby! Ze groeit ook als kool volgens mij.

Leo hoe'stie? Is M. eigenlijk te vroeg of te laat geboren? Dan weet ik een beetje waar ik op kan rekenen

Wij gaan trouwens laatste week van juni een midweekje naar L@ndal Land van Bartje! Woont er nog iemand in de buurt daar soms?

En over de meet, moeten we niet even wat reserveren in H. Bij dat ding wat Annika de vorige keer voorstelde?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven