Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Jin, hoe is het daar? Ook zulk prachtig weer?

Ik ga op zoek naar iets anders, nu sowieso al inschrijven vast bij uitzendbureau's.
Het is hier enorm buiig (zowel buiten als het humeur van oudste).

Blijven ze echt bij drie dagen?
Oei, en manlief aan het werken? Sterkte met buien!

2.5 dag ligt nu bij HR en manager. Afwachten dus maar weer. Ze hebben wel al te kennen gegeven dat het niet kan, dus waar ze nu nog over aan het steggelen zijn...
Gatverdergatverdegatverdegatver. Zo, voor jou.
Dank je, back at you
Jaaaaaaaaaa, ik kan erop! Ik heb Mozilla Firefox gedownload en nog geen foutmelding gezien. Jeuj!

Nu kan ik bij gaan lezen. Nouja, niet 2 weken terug, daar heb ik geen tijd voor maar een paar pagina's moet lukken.

Verder heb ik het best druk. Sport me ongans, school en dan nog kinderen halen, brengen, etc.

Afgelopen weekend wel heel relaxed weekend gehad. Lekker achter in de tuin! Die ze trouwens eind van deze maand komen aanleggen. Kost echt HEEL veel geld (ik bleef er bijna in toen ik het hoorde) maarja, dan heb je ook wat (hoop ik dan toch).

Vakantie zit er hier niet in dit jaar. De auto komt niet door de keuring (de oude Renault) dus die moet ook vervangen worden.

Hoe gaat het met de beebs in de buik? Suze, Star, alles goed?

Compu, gets, balen van dat tandje. Gijs had er een stukje af en het werd een beetje grijs en dat vond ik al helemaal niet leuk. Maar gelukkig komt er nog een mooie grotemensentand voor terug!

Jinny, dat takkeweer krijgen wij hier ook. Bah, ik was net helemaal gewend aan dat prachtige weer en dan moet het weer slecht worden. Lang leve NL!

Balen Star, dat het niet kan (minder werken). Ik had eerst aangegeven dat ik vier dagen wilde werken maar ik heb me bedacht. Ik ga voor max. drie dagen. Ik wil eigenlijk 60% op drie dagen maar het kan best zijn dat het 50 wordt en dan is het ook maar best zo. Dan werk ik 2.5 dag en dan heb ik lekker veel tijd voor mezelf.

Cas had blijkbaar een keer op het potje geplast op het kdv ... nou, nog een maand of 2-3 en hij is ook zindelijk. En dan kan ie in januari naar school en dan heb ik ze echt allemaal op school zitten. Time flies!

Voor de kindjes hier wordt volgend jaar natuurlijk een spannend jaar, allemaal naar school alweer! Gijs vindt het echt heerlijk en is al echt een echte kleuter.

Zit de Dalai Lama nou bij College Tour? Wauw!

Ok, ik moet gaan nakijken. Wat heb ik daar toch een enorme GRAFhekel aan.
Haai Cin! Fijn dat je weer in ons midden bent. Bijzonder woord GRAFhekel .
Dames, nu naar Hello, Goodbye gaan kijken als je echt even wil lachen

Op NL1
Ha ha ha, wat een mens die blonde.... Om in je broek te plassen, dat haaaar

Zo, avond al te saam. Hebben we nu bijna iedereen aan de nieuwe browser? Naat, download nou even wat nieuws (als je naar google gaat staat Chorme er al direct, bij beetje snelle pc staat het er in 2 minuten op, et voila, probleem opgelost!).

Wat goed dat Tobias al 3 letters kan zeg! Jeetje nog helemaal niet mee bezig.

Cin, 2,5 a 3 dagen werken, lekker hoor! En meer dan genoeg. Ik ga terug naar 3 ipv 3,5 ook prima.

Ga jij nog met ons mee naar Efteling trouwens?

Jinster, hier ook niet lekker meer: koud ineens . Nou ja, hopelijk snel weer beter.

Hoe zou Hellus het hebben met de pony in de backyard? Zou ze het poepscheppen al onder controle hebben ?

Kokos, maak me gek! Een groot stuk speculaas wil ik ook.... Alleen heb ik het niet, snik
Suze, wanneer gingen jullie dan? Als ik meekan, vind ik het wel leuk! Hadden jullie al een datum?

Pony in the backyard? Echt? Waar? Hoe komt die daar? Vertel!
Lekker Suus, minder werken. Vrijwillige keuze?

Hahaha ik moet nu aan Hel denken.... op een pony.... aan het poepscheppen....

Hoe zou Mal het hebben?
Hellus zit in Ponypark Slagharen in een huisje met een pony Cin. Lachen he?

25ste hebben we staan. Kan je dan? Ik kan nog wel schuiven ook hoor voor vakantie. Ff op groep verder bedenken hoe/wat?

Jin, ja, ik vind het wel best 3 dagen per week. Ma, di en vrij in principe. En dan heb ik donderdag na school 2 extra kinderen (en ma en di gaat Jeetje met hen mee na school). Deze constructie door gebrek aan BSO (natuurlijk....). Overigens vind ik het wel prima. De BSO is zo waanzinnig druk op die dagen dat ik het de Freule helemaal niet aan wil doen (40 a 45 kinderen.....in 1 lokaal dus...).
Nou heb ik zoveel moeite gedaan om te kunnen stemmen morgen (in Nl via machtiging) en nu heb ik echt geen idee wat ik moet stemmen en die stemwijzer helpt me ook geen zier.
Goed geregeld zeg! Je bent al helemaal ingeburgerd daar zeg.
Heej cool, da's een donderdag, dan kan ik wel normaal gezien! Breng ik alleen Gijs mee, denk ik. Die vindt het heerlijk, een dagje alleen met mama op pad. Sam moet perse naar school en Cas is alleen maar lastig als we dan ergens in willen, die kan gewoon naar het kdv.

Ik ga niet stemmen, heb het niet geregeld, helemaal niet aan gedacht dat dat moet nu we geemigreerd zijn. Goed van je Jinny dat je het wel gedaan hebt!
Goedemorgen!! ........
Goeiemorgen!

Cin, je bent er weer! Hopelijk doet dat belgische internet nu niet meer moeilijk. Gaan ze nou vanaf 2.5 meteen hele dagen naar school in Belgie?

Suus, Google Chrome is ook niet zaligmakend. Ik heb het gedownload, maar nog steeds regelmatig een foutmelding.

Hè bah, kijk net naar buiten, regent het hier gewoon!

Gisteren kinderen lekker vroeg naar bed gedaan en daarna met z'n tweetjes gegeten (het was onze trouwdag). Dat is ook wel eens lekker hoor!
Voor de naaiende dames onder ons, ik heb gisteren onwijs leuke bandjes en lintjes besteld bij www.stoffenkamertje.nl . En een Matruska die ik alleen maar op hoef te strijken, die wil ik op een kussenhoesje maken.
quote:Suze2 schreef op 03 juni 2009 @ 21:22:

25ste hebben we staan. Kan je dan? Ik kan nog wel schuiven ook hoor voor vakantie. Ff op groep verder bedenken hoe/wat?

Euhm, ik had wat op de groep geschreven heur
quote:Jinny schreef op 03 juni 2009 @ 21:22:

Nou heb ik zoveel moeite gedaan om te kunnen stemmen morgen (in Nl via machtiging) en nu heb ik echt geen idee wat ik moet stemmen en die stemwijzer helpt me ook geen zier.Bij mij ook niet, PVV staat zelfs op drie bij mij
Nog gefeliciteerd met trouwdag Mamax!
Crap, nu ben ik mijn hyves-wachtwoord weer vergeten. En da's nog niet het ergste maar ik ben OOK mijn loginnaam vergeten.

Soms ben ik echt dom.

Mamax: ze gaan naar school zo vaak als je ze brengt. En Gijs gaat iedere dag. Sam ging altijd maar 2-3 dagen per week op die leeftijd maar voor Gijs is het beter om iedere dag te gaan. Hij heeft de structuur nodig om lekker in zijn vel te zitten. De lange vakantie (ze hebben negen weken hier) die eraan komt is voor hem niet fijn.

Vanmorgen hadden we oudercontact (10minuten gesprek) over Gijs. En hij doet het heel goed op school. Hij kan alles wat ie moet kunnen, is een lekker wilde jongen en hij doet steeds beter zijn werkjes (ze proberen hem te stimuleren om mee te doen maar ze hoeven het nog niet).

Nog een half jaartje en Cas gaat ook alweer naar school. Ze hadden op school al over hem gehoord. Hij heeft al een reputatie. Cas is echt de voorlijkste kapoen van het hele KDV. Die is nu al toe aan school, volgens de juffen.

Ok, ik moet nakijken. Heb al 1 SO gedaan. Nog 3 te gaan.
Lekker handig Cin

Ik zal je wel even een berichtje sturen. Dan krijg je een mail dat je een berichtje hebt en als je in die mail klikt ga je meteen ingelogd en wel op Hyves. Dan kan je naar ons doorklikken.

Als je dit soort grappen allemaal aan hebt staan natuurlijk.

Hoe is het met de schilders Star? Toch geen weer om buiten te zitten dus laat maar lekker doorwerken. Balen van die dagen die niet geruild kunnen worden

Ik ga zo even op hyves bekijken wat er allemaal bijgekletst is en de koters van Naat bewonderen.

Bam hoe is het met jou? Is je gezicht al weer helemaal oke?
Hi Cin, fijn dat je weer online bent!

Mamax, nog gefeliciteerd met jullie trouwdag.

Tim heeft geen één ondertandje maar het zijn er twee. Nou ja, dan heeft hij dat tenminste gehad.

Vanochtend een bakkie koffie bij mijn ouders gedaan, ze gaan zaterdag op vakantie.
ha fijn dat het gelukt is Cin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven