Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Sorry dat ik hier niet zoveel ben, maar ik word echt schijtziek van die foutmelding. Sommige dagen kom ik er echt niet op!

Verder hier alles goed, de jongens doen het leuk

Ik hoop dat het snel beter gaat hier op het forum.
En ik hoop dat het goed gaat met jou Naat! En de mannen. Je kan wel op Hyves?
Haai!

Even een korte reactie van hier, denk niet dat het teruglezen wordt..

CG is op haar tand gevallen en de tand is grijs oftewel dood. Met dank aan oma grrr. Dat is valpartij no. 3 alweer. Ben er nu wel een beetje klaar mee, zitten we voor 3 jaar vast aan een gekleurde tand. Daar zat ik nou net niet op te wachten.

Zo, even mono gespui, excuus!
OOOH Compu, wat ontzettend klote! Daar mag je toch heel erg van balen! Is het een voortand? Oma voelde zich ook lullig? Kan je met CG geen extra fysio oid krijgen om haar motoriek wat te verbeteren?

Amalia, ik herken het hoor, wat je schrijft. En achteraf denk ik dan: zo, toch maar mooi geweest. Maar op het moment zelf kan je echt jezelf wel voor je kop slaan waarom je niet heerlijk thuis bent gebleven .

Naatie, ik hoop dat je snel weer wat vaker kunt komen. Fijn dat het allemaal goed gaat.
Goedemorgen!!!!

Er zijn vandaag opendagen op campinaboerderijen, leuk!! maar nu ligt te server plat, wegens drukte.....

Naatie: Ik zou echt Google chrome of dat van star instaleren, dan ben je echt van het probleem en de irritatie af.

Compu: Ohh balen zeg, heeft ze er ook last van?

Jinny: Klinkt als erg en druk die bbq. Hoe was het eigenlijks met je zus?

Amalia: Pff wat een nachtmerrie dat eten, maar gelukkig toch nog gezellig gehad.

Over dat zindelijk zijn: Ik denk dat als je zegt geen luier meer aan dat je dan ook niet meer terug moet gaan naar up to go, maar gewoon volhouden. Schijnt erg verwarrend te zijn.

Als je hem toch maar steeds weer een luier aangeeft hoeft hij ook niet zindelijk te worden.
Ik ben net geweest naar Campina, leuk hoor! In eemnes. Druk maar niet té. Aanrader dus.
Hai,

Wij hebben de IKEA bezocht, ook gezellig hoor!

Compu: oh wat balen! Ties heeft ook een grijze stukke tand en het ziet er idd niet fijn uit. Hij heeft het nu al bijna 1 jaar, maar het went nog steeds niet helemaal... En kan me bij jou helemaal voorstellen dat je het nu even gehad hebt met de ongelukken!

Naatie: hoop ook dat je er snel weer bij bent, stomme foutmeldingen! Fijn dat alles goed gaat!

Amalia: klinkt inderdaad beregezellig! hihi...

Ben ik nou de enige hier die geen Nick Jr. kijkt?
Bridges ,ik kijk het ook niet hoor, maar we hebben het 2 weken op proef. Is geen blijvertje

Compu, balen van de tand! kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt. Is oma niet zo handig met Cg, of had het jou ook kunnen overkomen.

Pfff, de halve dag bezig geweest een 10 meter hoge (nouja, 6 meter) hulst uit de tuin te halen en in stukken te zagen. Nu ligt er 2 bij 3 meter hulst naast het huis. Eens bedenken hoe we dat weg gaan krijgen.

En nee, we hadden niets beters te doen tijdens deze 28 graden. ha ha.
Ha ha, ik spuit Laurens net nat met de tuinslang:

Niet doen, ik vind het niet gráppig!

Sorry, ik moet er smakelijk om lachen. Is dat erg zielig?
Even vluchtig gescand want warm en weer naar buiten zo

Compu, wat vervelend van tandje van CG! Kan me voorstellen dat je er flink de p in hebt. Heeft ze er ook last van?
Denk van niet dat ze er last van heeft. Maar ik moet 'm wel in de gaten houden, als er een fistel ontstaat, dan moet ie eruit.

Het komt doordat ze meer risico neemt (rennen b.v.) zegt de fysio. Het is dus deels een goede ontwikkeling.

Oma is relaxed en ik overbeschermend. Vandaar dat het bij mij minder gebeurt denk ik.

Jammer dat Ties ook zo'n tandje heeft. Die kijken we er ooit uit he. Nouja, er zijn ergere dingen natuurlijk.

Wat een klus, Amalia. Liepen de jongens erbij rond?
Compu, een hele dikke . Dat kun je wel gebruiken. Ben je een beetje nijdig op oma (stiekem)?
Grote klus Amalia. Nou ja, het is weer gebeurd he? Had je beter met de kerst kunnen doen, had je leuke decoratietakken .
JA!!!

Oh wat heerlijk. Dat lucht op. Dankje Jin. :-)
Balen Compu, wat naar. Hopelijk heeft ze er geen last van? En hier hoef je niet stiekum nijdig te zijn hoor.

Bridges, hier ook geen Nick jr; kom niet verder dan zappelin.

Amalia, sorry, moest ook beetje (erg) lachen om je dinerverslag. Was jij nou degene die nog een derde wilde? Ah nee, flauw... Sorry...

Iedereen genoten van het mooie weer?! Wij na 2 dagen hoge koorts toch maar naar de hap, niks ernstigs gelukkig dus kunnen morgen op vakantie (zie vakantierooster groep). Was vet drama geweest als dat niet door had kunnen gaan want ze heeft het over niks anders meer.

Verder weinig nieuws. Kennismakingsavond op Mare 'dr school gehad, ze krijgt leuke juffen en zit bij haar vriendinnetje van het kdv in de groep (ze schelen 2 wkn dus gaan nagenoeg gelijk over). Dus helemaal leuk.

En tot mijn verbijstering: kind is vorige week helemaal alleen in de ballenbak bij Ijea geweest (op een heel drukke zaterdagmiddag nog wel), vind het helemaal geweldig en keurde me geen blik meer waardig. Moest eraan denken dat we het er hier een tijdje terug nog over hadden, en dat ik schreef dat ik haar no way alleen zou laten gaan. Zo snel kan het dus gaan.

Lieverds, sorry voor de ego (mono - mooi gevonden Compu ), ben nog steeds wat "afwezig" maar ben na vrijdag gewoon weer terug.
Fijne vacantie Hel
Iedereen fijn weekend gehad?, wat een heerlijk weer was het.

Wij zijn zondag met de huifkar & paard op pad geweest. dat was echt super leuk. Na uitleg, mochten we met het paard op pad, zo relaxed. Echt een aanrader.
Grbml k*tkl%tef&ckschilders.
O leuk Bam met paard en huifkar, dat hebben jullie al eens eerder gedaan toch, zelfde plek?
Fijne vakantie Hel, geniet van drollen rapen
Sorry Amaal, ik moet er ook wel erg om lachen je restaurantavontuur. En tuurlijk kan lief er om lachen, die zat niet onder de poep
wat is er met die schilders?

Ja 3 jaar geleden hebben we het ook gedaan, zelfde plek idd.

Vorige keer hadden we korte route gedaan en nu de lange route, en onder weg gepicknickerd, echt helemaal leuk.

is een leuk meetingsuitje
Goedemorgen,

Mamax, lekker balletje geslagen? Wist niet dat jij een golffanaat bent. Leuk!

Jin, ha, da's een goede deal die je had gemaakt op marktplaats :-)

Bridges, knap van je dat je die wandeling hebt gedaan.

Joh, wat schrikken van die leidinggevende.

Suus, dat had je goed geregeld, dagje voor jezelf. Lekker.

Naat, fijn dat het goed gaat. Hopelijk ben je snel weer hier.

Amaal, ik vraag me elke keer af waarom jij geen columns schrijft, om je restaurant/poepverhaal moet ik erg lachen (zie het als een compliment )

Compu, balen van het tandje!

Bam, leuk met huifkar en paard!
Wat nou weer met schilders???!! Gaan jullie nou weer beginnen ?

Mogge dames,

Bam, klinkt inderdaad erg leuk! Waren jullie met zijn 3-en?

Hel, fijne vakantie! Lekker weertje heb je dus komt vast helemaal goed. Koorts nu weg bij Mare dan? We moeten nodig even bellen mop.... Ongezellig zo!

Star, jammer dat het niet te regelen valt met de wisseling van de dagen. Heb je het ook al geprobeerd met een collega te regelen? Misschien is er 1 die wil ruilen? Overigens is de BSO op woensdag zo gek nog niet hoor ik overal: lekker rustig. Bij ons is dat samen met vrijdag ook de dag dat er direct plaats is. Ter illustratie: op een normale dag zitten er 18 kinderen. Op woensdag 10 en op vrijdag maar 7. Jeetje gaat dus lekker vrijdag, prima oplossing.

Compu, dat is balen zeg. Ik snap je frustratie.
Hier relaxte dagen gehad. Verjaardag nog gevierd met bbq, was gezellig.

Ondertandje van Tim is door, hij heeft er geen last meer van.

Wat erg hè, van die vliegtuigcrash bij Brazilië.

Goed, ik ga wat aan het huishouden doen! Ciao.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven