Good Luck 2
woensdag 24 juni 2009 om 20:56
Ja hoor hallo Bam een week. Ik heb een week in het zkh gelegen en daarna nog 3 weken thuis!!! Was wel 10 kilo kwijt want ik vergat te eten van de pijn... enige voordeel.
Jee Kokos, ik zou dat niet durven in m'n uppie met 2 kinderen naar het strand! Maar Tim loopt natuurlijk nog niet. Ik snap dat je weg bent gegaan!
Zeg wat die NY foto's betreft: het zijn gewoon de standaardfoto's. Niet echt Hyveswaardig. Ik heb wel 2 leuke van lief en mij samen maar dat gaat dan weer niet over NY eigenlijk. Nou goed, ik plaats wel een keertje iets maar ga er maar niet op wachten....
Jee Kokos, ik zou dat niet durven in m'n uppie met 2 kinderen naar het strand! Maar Tim loopt natuurlijk nog niet. Ik snap dat je weg bent gegaan!
Zeg wat die NY foto's betreft: het zijn gewoon de standaardfoto's. Niet echt Hyveswaardig. Ik heb wel 2 leuke van lief en mij samen maar dat gaat dan weer niet over NY eigenlijk. Nou goed, ik plaats wel een keertje iets maar ga er maar niet op wachten....
woensdag 24 juni 2009 om 21:33
Ow, klinkt als een bezoeking Kokos! Ik zie je al staan: verhitte baby aan de ene kant, pootjebaaiende peuter aan de andere, en in de verte een wegstuiterende parasol. Van die momenten dat je denk: en waarom was dit ook alweer zo'n goed plan? Maar je hebt je er cool uit gered! En ontzettend lief van Lianne dat ze zo zonder morren mee ging.
Bam, ik hoop wel dat een een blijvertje is, die vriendin van je zwager! Ha ha, wat een welkom! Leuk hoor.
Amalia, ik ben ook altijd wel gerust als kind eens bij opa en oma logeert. Maak me meer zorgen om oma dan.
Bam, ik hoop wel dat een een blijvertje is, die vriendin van je zwager! Ha ha, wat een welkom! Leuk hoor.
Amalia, ik ben ook altijd wel gerust als kind eens bij opa en oma logeert. Maak me meer zorgen om oma dan.
woensdag 24 juni 2009 om 21:42
Ik was 18 Bam en heeeeel zielig. Nou, 5 dagen zkh en toen mocht ik voor het weekend naar huis maar daar was de arts achteraf boos om want ik had het weekend toch moeten blijven.
Ik kon niet praten, niet eten, niet slikken. Afschuwelijk. De eerste keer dat ik at had mijn moeder zout op de aardappels gedaan en dat deed zooooo'n pijn! Ik moest om het uur wakker gemaakt worden om te drinken en het voelde als scheermesjes.
Toen ik na 2 weken op controle kwam en het niet beter ging werd de arts heel boos. Hij zei: als je niet eet word je niet beter, dus nu eten.
Kan me echt niet meer voorstellen dat ik zolang niet heb gegeten ha ha ha! Is toch wel een hobby van me
Ach, ik was nog jong....
Ik kon niet praten, niet eten, niet slikken. Afschuwelijk. De eerste keer dat ik at had mijn moeder zout op de aardappels gedaan en dat deed zooooo'n pijn! Ik moest om het uur wakker gemaakt worden om te drinken en het voelde als scheermesjes.
Toen ik na 2 weken op controle kwam en het niet beter ging werd de arts heel boos. Hij zei: als je niet eet word je niet beter, dus nu eten.
Kan me echt niet meer voorstellen dat ik zolang niet heb gegeten ha ha ha! Is toch wel een hobby van me
Ach, ik was nog jong....
woensdag 24 juni 2009 om 21:44
woensdag 24 juni 2009 om 21:52
ach ik hou wel van dingen bedenken, dus van mij mag ie om de paar jaar wisselen hoor 
Dat van die scheermesjesgevoel herken ik wel ook de zeren oren is hier bekend, trok bij mij helemaal naar mijn oren.
Eten is ook gewoon KUT, maar goed ik moet gewoon werken en heb ook gewoon een kleine man rondlopen, dus ik prop er gewoon eten in, anders voel ik me zo lamlendig.
maar dat van jou klinkt wel erg heftig hoor!!
Dat van die scheermesjesgevoel herken ik wel ook de zeren oren is hier bekend, trok bij mij helemaal naar mijn oren.
Eten is ook gewoon KUT, maar goed ik moet gewoon werken en heb ook gewoon een kleine man rondlopen, dus ik prop er gewoon eten in, anders voel ik me zo lamlendig.
maar dat van jou klinkt wel erg heftig hoor!!
woensdag 24 juni 2009 om 22:18
Leuk om te lezen, Amalia! Op pag. 166 heb ik het gevonden. Lekker enthou en heerlijk zo zonder kids al die gave dingen..!
6 Jr. getrouwd alweer, gefeli! Waar ben je getrouwd eigenlijk?
Mal, las dat J. nog veel aanvallen heeft (paar dagen terug). Gaat het nu beter? Of nog klote?
Jin, moet lachen om jou! 'Heb de schijt in'. En daar is geen woord duits bij. Al lijkt het een vertaling.
6 Jr. getrouwd alweer, gefeli! Waar ben je getrouwd eigenlijk?
Mal, las dat J. nog veel aanvallen heeft (paar dagen terug). Gaat het nu beter? Of nog klote?
Jin, moet lachen om jou! 'Heb de schijt in'. En daar is geen woord duits bij. Al lijkt het een vertaling.
woensdag 24 juni 2009 om 22:41
Zo, alle achterstallige rekeningen betaald. Belastingteruggaaf was binnen.
Iiiieuw dat klinkt idd wel heel zielig Amalia. Ik denk dat Bam gewoon een hogere pijngrens heeft.
Man weer naar het zuiden Mamax? Lekker hoor, klein ventje bij je in bed!
Genoeg beeldscherm voor vandaag. Ook am, dus duik leker bed in met boek en glaasje roze belletjeswijn (sorry Star en Suus ).
Hoop zooooo dat het morgen ook zulk lekker weer is, Heb Mare beloofd dat we naar het strand gaan (en ik denk dat ik geen parasol meeneem )
Iiiieuw dat klinkt idd wel heel zielig Amalia. Ik denk dat Bam gewoon een hogere pijngrens heeft.
Man weer naar het zuiden Mamax? Lekker hoor, klein ventje bij je in bed!
Genoeg beeldscherm voor vandaag. Ook am, dus duik leker bed in met boek en glaasje roze belletjeswijn (sorry Star en Suus ).
Hoop zooooo dat het morgen ook zulk lekker weer is, Heb Mare beloofd dat we naar het strand gaan (en ik denk dat ik geen parasol meeneem )
donderdag 25 juni 2009 om 08:49
donderdag 25 juni 2009 om 09:40
Julian was pas op half 9 wakker, wat een heerlijkheid zeg, dat was al een poos geleden.
Straks met de trein naar Leiden, hopelijk is het niet zo druk.
Julian kent heel het meisje niet, maar is erg enthousiast, haha makkelijke Henkie.
Heb hem geleerd Hello en how are you, maar of hij het ook gaat zeggen
Straks met de trein naar Leiden, hopelijk is het niet zo druk.
Julian kent heel het meisje niet, maar is erg enthousiast, haha makkelijke Henkie.
Heb hem geleerd Hello en how are you, maar of hij het ook gaat zeggen