Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

He gets, wat akelig Mal. Arme J. Snapt zo'n hummel natuurlijk helemaal niks van. Bah, als ik het me probeer voor te stellen kook ik ook al.

Hebben jullie thuis wel eens verschil van aanpak tav de kabouters? In principe zitten we wel op 1 lijn, maar ik vind dat vriend haar te weinig grenzen stelt en te veel ruimte geeft. En ja, ze is natuurlijk enorm aan het uitproberen, dus dan loopt het af en toe helemaal spaak. Vind het moeilijk te bespreken, wordt gauw opgevat als kritiek. Merk ook dat ik me zorgen maak dat ze zo´n zogenaamd typisch verwend (niet materieel maar in aandacht) enig kind wordt...

Nou ja, kleine overpeinzingen op de zaterdagavond. Ik duik erin. Trusten ladies!
Mijn zus zegt dat de wijkagent dat wel bespreekt met de persoonlijk begeleider op zijn school. Wie weet zeggen die ouders wel dat hij thuis altijd heel lief is enzo, omdat ze zelf ook wel op de klompen aanvoelen dat hij niet meer zo houdbaar is thuis. Ik denk dat hij beter af is als hij begeleid gaat wonen, maar goed, dat zeg je ook niet in zo'n verhit gesprek tegen die ouders natuurlijk. Als ze dat niet willen dan moeten ze maar bij hem blijven als hij naar buiten wil, maar ze schoppen hem ook steeds de straat op, dan hebben zij ook de handen weer vrij.
Stressed is just desserts spelled backwards
Onbegrijpelijk dat ouders zelf dan ook niet inzien dat het niet houdbaar is. Als je kind anderen aanvalt en je vindt nog steeds dat het allemaal wel meevalt...

Aanvulling op mijn vorige post, dan loopt het dus spaak tussen vriend en Mare. Ze lijkt op dit moment totaal niet naar hem te luisteren.

Goed, nu echt slapen.
Haai!

Mal wat een goed nieuws dat Jonathan een gebaar heeft gemaakt! Fijn zeg! Minder nieuws is het gebeuren rond de irritante buurjongen. Ik zou ook de wijkagent bellen, al is het alleen maar om je verhaal kwijt te kunnen. Was het verder nog wel gezellig met de andere buren? Hoe is het met het andere slechte nieuws? Balen zeg!

Compu je bent weer terug! Gezellig! wat grappig dat ze chocola als favorieten gebaar heeft, een echte dame he!

Hel lastig dat jullie daarmee niet op een lijn zitten. Ik zou zo geen oplossing weten. Ik kan me namelijk ook wel voorstellen dat je je kind alles wilt geven. Maar dat is waarschijnlijk een beetje teveel voor Mare, die windt haar papa zo om haar vinger en maakt daar veel gebruik van.

Cd beterschap met Twan, wanneer gaan jullie verhuizen?

Amaal ik zou me er niet zo druk om maken. Het gaat maar om een dagje toch? ik zou willen dat mijn schoonouders dat eens zouden doen, maar die hebben daar geen tijd voor. Nou ja ook prima, zij missen zo een heleboel, maar wel jammer vind ik. Jaa die zonnebril van Janet was echt gaaf! Heb je iets gevonden wat er een beetje op lijkt?

Bam al helemaal gesetteld op je nieuwe pc?

Balen zeg, gister voor Cas een allergietaart gebakken om te proberen voor zijn eerste verjaardag. Maar vannacht heeft hij veel gehuild en vanmorgen werd hij wakker met eczeem en een dikke snotneus. Een taartje met ei was dus geen succes, nu maar op zoek naar een ander alternatief want op je 1e verjaardag hoort natuurlijk wel een taartmeppertje.

Willen jullie kinderen wat voor jullie doen? Als ik Mart vraag om iets voor me te pakken of de deur open te doen dan weigert hij gewoon! Daar heeft meneer geen zin in. Mijn vriendin zegt dat het jongenseigen is, nou dan kan ik mijn lol op.
Mogge!

We zijn weer thuis en hebben het heerlijk gehad! Echt een super zalige uitrust vakantie waarin niks hoefde en alles mocht. Jeetje "zwemt" met haar bandjes om zo hele zwembad door en vond het super. Heerlijk weer en zalig eten (pizza, pasta en vis, man, de weegschaal moet ik even niet tegen komen ).

Huisje op rustige camping was perfect. Lekker koel en veel ruimte er omheen dus als iemand nog een vakantieadres zoekt op 1100 km van Utrecht: mail me! Veel kindjes, NL, It en paar Duitse en de freule was helemaal de koningin met haar gevolg van 2/3 jarige jochies, ha ha ha.

Zo, wat heb ik hier gemist? Nog leuke dingen (het minder leuke van Jessie heb ik helaas al gezien ) anyone???
Hoi Su! Welkom terug :-)
Su, zie bij nwe topics: iemand is op zoek naar een leuke camping 1100km van Utrecht af, Dus laat je horen!!!

Dacht even dat jij een topic had geopend
hallo,

even gauw een berichtje.

Met Twan ging het gisteren helemaal niet goed en is dan ook gisteravond opgenomen in het ziekenhuis. Hij heeft gisteren namelijk 14 kleine epilepsie aanvalletjes gehad, waarschijnlijk door de hoge koorts, en kwam er bijna niet meer uit. Heeft gelijk medicatie gehad in het ziekenhuis en is pas om kwart over 12 's nachts gaan slapen.

Onderzoeken gedaan, ruggeprik gehad en morgen EEG maken. Ze gaan het nu uitzoeken waar het vandaan komt, ook voor de toekomst en ook met het oog op de epilepsie van schoonmoeder...

Hij moet een paar nachtjes blijven nog, waarschijnlijk dinsdag naar huis.

Ben nu even thuis om gauw te douchen en Kevin te zien, ga zo weer heen, hij slaapt even nu.

Hou jullie op de hoogte.

groetjes!
O Crazydesi, wat schrik ik van dat nieuws!

Hopelijk is het 'alleen maar' een koortsstuip. Heeft hij een schok gehad van 14 bewegingen of heeft hij 14 los van elkaar staande aanvallen gehad. Hoe zag het eruit? Wat heeft hij gekregen, stesolid?

Als je tips wilt, vragen of praten dan kun je me altijd mailen of bellen! Ik ben op het epilepsieforum oa erg ingelezen geraakt over alle soorten epilepsie.
Jee CD wat een schrik! Vervelend! Sterkte ermee!
Ik heb net even gebeld naar het mobiele nummer van haar vriend, en aangeboden dat ze me kan bellen als ze haar verhaal kwijt moet. Haar vriend zei dat het nu wel weer goed ging met Twan, maar dat ze dus alle onderzoeken in gaan.
Jee CD, ik schrik ervan zeg! Arme Twan... hopelijk is het idd wat Mal zegt door de koorts en dus eenmalig.

Sterkte meid en een dikke knuffel voor Twan!
CD, sterkte zeg, wat een schrik voor jullie
Sterkte CD!!! Zorgen voor jullie zeg..

Hel, hier veel meningsverschillen over de opvoeding! Begint nu tussen ons in te staan. Mijn kritiek is nogal ongezouten..oei...

Vervelend dat het dan tussen hun botst. Je zit erbij hebt er ook hinder van toch? Niet zo gek dat jij dan je aanpak wilt overbrengen.

Ik denk trouwens dat het best goed is dat er 2 verschillende opvoedkanten zijn. Zo krijgen ze een bredere opvoeding toch?

Helaas bedenk ik me dat nu eigenlijk.

Maar ze zullen wel haarfijn aanvoelen bij wie er meer mogelijk is.

En dat verwende, daar denk ik ook veel over na. Op vakantie was ze helemaal de prinses, ik ben nu weer aan het afbouwen van de luxe.

CV is flink ziek. Sinds jaren hoge koorts etc. Dus zuster Compu leeft weer op.
zielig voor de kleine man, heel veel sterkte CD!
Zusterspakje weer uit de mottenballen getrokken dus?

Oei, tussen jullie in staan klinkt erg heftig Compu. Is het echt zo erg?
Hier ligt er ook een ziek op bed. En nee ik zuster niet ;)

Beterschap voor man compu

Hoe bevalt je verlof Star?
Bamman ziek Bam? Die wil gewoon lekker Tour de France in bed kijken zeker

Mwa, nog niet echt aan verlof gewend. Nog een beetje te gejaagd/onrustig.
Dat doet ie dan niet handig, geen tv op slaapkamer

Is er een reden waarom je zo gejaagd/onrustig bent?
Gewoon nog geen afstand van werk kunnen nemen enzo.

Dat kind van mij haalt dezelfde grapjes uit als ik vroeger. Gaan we weg ergens, zeg ik 'ga even gedag zeggen'. Loopt ze terug de kamer in: 'Gedag!'.
Heb ik iets verkeerd gedaan? Of lezen jullie over mijn post dat we weer terug zijn heen door het nieuws van CD?

CD, heel veel sterkte met je zieke mannetje! Ik schrik er van (en Mal, ik snap dat jij je rot schrikt hoor, lijkt me logisch!) en hoop met iedereen mee dat dit "gewoon" door de koorts kwam en dat er niets aan de hand blijkt te zijn. Beterschap en :hug:!

Oh, de Chinees is er. Ik kom vanavond terug want ben ongeveer bijgelezen. Gelukkig redelijk rustig gebleven hier .
O sorry Suus, ik was idd een beetje van slag. Uiteraard wel heel blij dat jullie er weer zijn!
Suus!

Fijn dat het leuk was. BIB zich ook gedragen?
Hai Suus

Ik kon boven niet inloggen en later vergeten, excuse me!
Hopelijk komt dat snel..

Je moet wel lekker genieten, het is het allemaal niet waard

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven