Good Luck 2

dinsdag 31 maart 2009 om 13:37
nou idd, het is hier prachtig weer.
belachelijke brief, amalia. tsssssss..
Enka: Julian is er heel goed mee omgegaan, vanzelfsprekend. En als ze langskomt is dat ook doodnormaal. en alles wat roze is is voor bammeis, haha zo ook het boeket wat we voor suze hadden, dat was niet voor iemand anders maar voor bammeis. ( ze is gek op roze, en dat weet die aap blijkbaar )
belachelijke brief, amalia. tsssssss..
Enka: Julian is er heel goed mee omgegaan, vanzelfsprekend. En als ze langskomt is dat ook doodnormaal. en alles wat roze is is voor bammeis, haha zo ook het boeket wat we voor suze hadden, dat was niet voor iemand anders maar voor bammeis. ( ze is gek op roze, en dat weet die aap blijkbaar )
dinsdag 31 maart 2009 om 13:48
Noujaaaaaaa Mamax, ik heb echt wel wat van de Zeeman hoor. En van de Wibra. Maar eerlijk gezegd niet heel veel want ik vind het geen goede kwaliteit. Ben meer van de Hema.
Laurens heeft niet zoveel merkkleding hoor. Toevallig van de week iets van Vingino gekocht en nu heeft hij een Benneton shirt aan. Verder valt het mee.
Ha, Laurens vroeg net of hij in de luier mocht poepen. Ik meteen naar boven gerend voor het potje en ja hoor!!!! Ik had een lolly beloofd ha ha. Echt erg. maargoed, als het werkt....
Laurens heeft niet zoveel merkkleding hoor. Toevallig van de week iets van Vingino gekocht en nu heeft hij een Benneton shirt aan. Verder valt het mee.
Ha, Laurens vroeg net of hij in de luier mocht poepen. Ik meteen naar boven gerend voor het potje en ja hoor!!!! Ik had een lolly beloofd ha ha. Echt erg. maargoed, als het werkt....

dinsdag 31 maart 2009 om 14:01
Ik heb helemaal niks van de Zeeman of Wibra. Wibra zit hier niet eens in de buurt.
Hier ook weinig merk hoor. Of de WE moet een merk zijn?
Alhoewel, Sam heeft wel een aantal merkdingen. Pointer, S.Oliver, Noppies, Name-It. Zit daar iets bij wat zou voldoen?
voor Laurens! Goed hoor, op het potje poepen!
Ik had vannacht voor het eerst een nat bed . Max gauw een schone pyama aangedaan en in ons bed gelegd.
Hier ook weinig merk hoor. Of de WE moet een merk zijn?
Alhoewel, Sam heeft wel een aantal merkdingen. Pointer, S.Oliver, Noppies, Name-It. Zit daar iets bij wat zou voldoen?
voor Laurens! Goed hoor, op het potje poepen!
Ik had vannacht voor het eerst een nat bed . Max gauw een schone pyama aangedaan en in ons bed gelegd.
dinsdag 31 maart 2009 om 14:40
ik vind lollies ook doodeng, maar het schoot me opeens te binnen. En hij heeft er ooit een bij de Chinees gekregen (bedankt lief...) en hij vindt het te gek. Dus het leek me een goeie lokker. Nu heeft hij Tum tummies uitgezocht bij de winkel, en wilde meteen poepen thuis. Boos nu dat het niet lukt, ha ha.
zielig....
zielig....
dinsdag 31 maart 2009 om 15:39
Haha, wat grappig van die merkkleding Amalia. Nou ja, stom is het wel. Ik zou ook gewoon lekker Hema ofzo aandoen daahaag. Terwijl ik wel merkkleding heb.
Leuk dekbed Mamax, ik zag hem ook al staan in het krantje! Welke kleur is het?
Zo, rijles gelukkig niet af hoeven bellen want mijn moeder kwam en die heeft meteen de tuin even gedaan, relaxed! .
Ga nu even MR J uit bed halen. O ja, die tanden door de lip kwam door mij, ik liep per ongeluk tegen hem op. Stom van mij. Dan voel je je echt schuldig terwijl je het niet expres doet.
Leuk dekbed Mamax, ik zag hem ook al staan in het krantje! Welke kleur is het?
Zo, rijles gelukkig niet af hoeven bellen want mijn moeder kwam en die heeft meteen de tuin even gedaan, relaxed! .
Ga nu even MR J uit bed halen. O ja, die tanden door de lip kwam door mij, ik liep per ongeluk tegen hem op. Stom van mij. Dan voel je je echt schuldig terwijl je het niet expres doet.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 31 maart 2009 om 15:45
Mal, het is stom omdat ze het zo in de nieuwsbrief zetten en niet eerst goedkeuring aan de ouders vragen (ze zetten erin dat je kind niet herkenbaar in beeld komt). Op zich logisch van die merkkleding want is natuurlijk wel GV, maar raar dat het zo even meegedeeld wordt... Toch?
Ach die tanden, sneu. Ja, dat enorme bloedgezicht was ook mijn schuld bij Laurens. Erg is dat hè? Voelde me er zo rot over ;s avonds in bed....
Ach die tanden, sneu. Ja, dat enorme bloedgezicht was ook mijn schuld bij Laurens. Erg is dat hè? Voelde me er zo rot over ;s avonds in bed....
dinsdag 31 maart 2009 om 15:52
quote:amalia schreef op 31 maart 2009 @ 15:45:
Zon weg
Hele dag nog geen zon gehad
Mal, hij is antraciet. Die PIP-studio achtige was ook errug leuk. Past alleen niet zo goed bij m'n slaapkamer. Hoe is het nu met Mr J?
Grappig, was gisteravond bij vriendin m'n haar laten knippen zegt Max vanmorgen: He, je lijkt niet op mamax! Ik vroeg op wie dan wel, zegt hij op Austin! (van de backyardigans)
Zon weg
Hele dag nog geen zon gehad
Mal, hij is antraciet. Die PIP-studio achtige was ook errug leuk. Past alleen niet zo goed bij m'n slaapkamer. Hoe is het nu met Mr J?
Grappig, was gisteravond bij vriendin m'n haar laten knippen zegt Max vanmorgen: He, je lijkt niet op mamax! Ik vroeg op wie dan wel, zegt hij op Austin! (van de backyardigans)
dinsdag 31 maart 2009 om 16:06
Ik heb belangrijk nieuws. De KG belde net. Ze hebben een chromosomenfout gevonden bij Jonathan. Nu moet niet de vlag uit want het is alleen positief voor ons als deze fout nieuw is ontstaan bij Jonathan en ze het met grote zekerheid kunnen koppelen aan de ziekteverschijnselen. Ze gaan nu verder uitzoeken welke genen beïnvloed worden door deze chromosomen. Dus wij moeten nu als de wiedeweerga bloed laten prikken en dan gaan ze het vergelijken. Stel, ik heb die fout ook en het is genetisch gekoppeld aan darmen ofzo, dan zegt het weer niks. Maar goed, wie weet, is er nu een heel klein beginnetje voor een verklaring. Want dat wil je als ouders toch graag hebben. Ze zei dat de kans heel klein is dat dit het is, maar ja, wie weet.
dinsdag 31 maart 2009 om 16:52
dinsdag 31 maart 2009 om 16:59
Nou ja, als dit het is, zouden we meer weten over de erfelijkheid, en als het alleen bij Jonathan zit, en ze weten zeker dat het de veroorzaker isvan de ziekte, dan is er geen herhalingskans bij een 2e kindje. Ik denk dat het weinig zegt over het verloop van de ziekte. Maar dat weet ik niet zeker hoor. Ze probeerde me wel wat te temperen hoor, want het is misschien ook wel niks.
Ze sturen 2 priksetten op, en dan kunnen we hier prikken en weer terugsturen. M wilde zelf al meteen naar het WKZ om te prikken, lol.
Ze sturen 2 priksetten op, en dan kunnen we hier prikken en weer terugsturen. M wilde zelf al meteen naar het WKZ om te prikken, lol.
dinsdag 31 maart 2009 om 17:25
Oh lief Malletje, ik kan me voorstellen dat je helemaal hieper de pieper bent! Mag ook best even toch? Altijd positief denken. Als je nu al gaat zitten denken: 'dit wordt toch niets', schiet het ook niet op.
Ik ga duimen hoor!!!
Kokos, voel jij je al wat beter?
Jin, terugreis overleefd? Blij weer thuis te zijn? Lekker uitrusten
Ik ga duimen hoor!!!
Kokos, voel jij je al wat beter?
Jin, terugreis overleefd? Blij weer thuis te zijn? Lekker uitrusten
dinsdag 31 maart 2009 om 17:53

dinsdag 31 maart 2009 om 18:42
We moeten eind augustus naar Dr S, want daar/dan krijgen we de uitslag van de huidbiopt.
Volgens mij zegt het niet zoveel over behandeling en toekomstverwachting maar meer over waarom hij dit heeft.
Star, dat zei M net ook al (wat jij zegt). Die zei; ze bellen ook niet voor niks natuurlijk. En omdat ze al zoveel onderzocht hebben zonder resultaat is de kans groot dat als ze iets vinden dat dat het ook is (statistisch gezien). Dit is trouwens van het bloedprikken in februari (het onderzoek wat al 2 keer fout is gegaan).
Mamax, sterkte morgen! Ik hoop dat ze met een voor jou goede uitslag/behandeling komen en dat Pamax er dan ook weer vertrouwen in heeft
Volgens mij zegt het niet zoveel over behandeling en toekomstverwachting maar meer over waarom hij dit heeft.
Star, dat zei M net ook al (wat jij zegt). Die zei; ze bellen ook niet voor niks natuurlijk. En omdat ze al zoveel onderzocht hebben zonder resultaat is de kans groot dat als ze iets vinden dat dat het ook is (statistisch gezien). Dit is trouwens van het bloedprikken in februari (het onderzoek wat al 2 keer fout is gegaan).
Mamax, sterkte morgen! Ik hoop dat ze met een voor jou goede uitslag/behandeling komen en dat Pamax er dan ook weer vertrouwen in heeft