Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Wat balen Mal. Had Jonathan ook weer een aanval?

Compu, hoe is het met de kleine zieke?

Mamax, nog goed thuis gekomen zaterdag? Was heerlijk luxe, vervoer met chauffeuse, dankjewel!

Jin, jullie ook alweer thuis gok ik. Leuke drukke dag gehad nog gisteren? Erg leuk je irl te ontmoeten. Ik zei dat ik je niet herkend zou hebben maar op de een of andere manier "oog" je toch vertrouwd, grappig.

Bridges, wat een ontzettend naar mens, die ex van je vader. En wat een ksituatie voor jou om in te zitten meis. Hoop dat het vandaag in alle opzichten een zonnige dag wordt.

Kokos, hoe is het met je, alweer wat opgeknapt?

Aaaaah, m'n collega leest het weerbericht voor: vrijdag plaatselijk 20 graden en grote kans dat de aangename temperaturen voorlopig aanhouden. Juich!
Bah Mal! Jonathan nog steeds koortsig ook?

Amaal, man had gister vroege dienst, maar die voelde zich zoooo beroerd, ben er dus toch maar zelf uitgegaan met Sam. Max heeft weer tot 9.45 (nieuwe tijd) geslapen bij papa. Doet ie nou nooit bij mij

Gave schoenen!

Hel, was om 12.15 thuis. Vrijdag 20 graden?! Dat is lekker!

Wij zijn gisteren naar Schoorl geweest. Een wandeling van 2 uur gemaakt en Sam heeft alles zelf gelopen! Was zo trots op hem. Daarna lekker een pannenkoek gegeten, erg luxe weekend dus!
Enka, wat een ontzettend leuk kamertje! Ik vind de lamp ook gaaf trouwens!

Bam, zaterdag vergeten te zeggen. Volgens mij heb jij op Julians site een leeftijdbanner voor een overleden kindje geplakt. Er staat namelijk dat Julian 3 jaar, 2 maanden en ? dagen geweest ZOU zijn.
Goedemorgen

Brigd, ik weet niet hoe ik zo moe kom. Heb rooster van werk omgeschoven naar 2 volle dagen werken ipv 3 halve, kijken of dat beter werkt... Hoe is het bij de buren? Wel veel hoor voor de kinderen, zo in één keer. Wow, de letter T gemaakt! Stoer van Ties zeg. Ohh en wat een dom wijf zeg Die ex! Egoïstisch zeg.

kokos, hoe is het? Snot al weer allemaal weg? Nog veel pijn in holtes? Ohhh en Tim bronchitus, sneu. Heeft ie er veel last van?

Juud, sinds anne op haar eigen kamertje slaapt, slaapt ze echt goed. Ze is dan rond 6 uur 's morgens wakker, dus dat vind ik erg netjes. Is Cas wel steeds aan het spoken?

Enka, trek je het nog?? Wat schattig van Thijmen dat ie je vorige week de krant bracht!! Popke. Ik ben nog niet weer bij de ha geweest. Ik moet er heen voor uitstrijkje volgende maand. Zien of ie dan wat zegt, of dat zijn vrouw dat doet.

Suze, wat en heerlijk nieuws zeg, nog een meid erbij! Heb je al wat leuks gekocht voor ukje? En hoe vind julia het?

Hel, heb je al meer gehoord van bezichtiging? Ohh lees het al, eerste huis, nou ja zegt op zich niks. Dit huis was ook eerste huis dat we bekeken. Masar aanbod was/is hier misschien ook wel minder.

Compu, hoe is het met meisje? Nog steeds ziek?

Zo dat was het weer. Las dat etentje gezellig was. Jammer dat ik niet meekon. Moest werken tot 5. Maar gelukkig zijn alle aangiftes dit weekend gedaan (hoop ik) dus komt er een iets rustige tijd met 1 standaard vraag; Wanneer krijg ik mijn geld????

Vrijdag bij vriendinnetje op kraamvisite geweest. Is afgelopen maandag bevallen van 3e meisje. Was een kleintje dan weer zeg! Heerlijk ukje.

Mark is zindelijk!!! Laatst was een meisje op de peuter die in haar broek had gepoept.. Juf dacht dat zij geen luier in haar tas zat en pakte die van mark. Later bleek er wel een luier in te zitten, dus stopte juf die weer in mark zijn tas. De donderdag daarna, wilde mark die luier aan (was zo'n broekje). Ik zei; die zijn voor kindjes die op de grote wc plassen. Dus mark was ineens ook een grote jongen die op de wc ging plassen. Broekje aangedaan. Sindsdien is het goed. Eerst zei hij het zelf, nu moeten we hem er wel op wijzen, anders vergeet hij het. Hij heeft nl nog wel zo'n broekje aan. Eerst even wat zelfvertrouwen opbouwen, dan zonder. Mark is best onzeker nl. Nou dat was het voor nu. Zal anne weer in de jas heisen en mark ophalen van de peuters. Tot schrijfs!
quote:mamax schreef op 30 maart 2009 @ 10:19:

Enka, wat een ontzettend leuk kamertje! Ik vind de lamp ook gaaf trouwens!

Bam, zaterdag vergeten te zeggen. Volgens mij heb jij op Julians site een leeftijdbanner voor een overleden kindje geplakt. Er staat namelijk dat Julian 3 jaar, 2 maanden en ? dagen geweest ZOU zijn.Echt?? ik ga meteen kijken en veranderen.
aangepast. echt suf. Dank voor het zeggen
Hi Ris! Hopelijk brengt de voorjaarszon wat meer energie mee! Ik ben ook altijd maar moe de laatste tijd (en dan heb ik maar 1 kind rondlopen). Dus ik voel met je mee. Ha ha, zo zie je hoe het toeval een handje helpt, met die luiers. gaat goed dus, mooi!

Wbt huis: zaterdag meegedaan aan die landelijke open dag, zijn er nog 3 kijkers geweest, allemaal positief en enthousiast. Dus goede moed.

Enka, wat een geweldig kamertje - en die lamp is helemaal super! Kan zo in een woontijdschrift idd!
Goedemorgen

BIB Hoe bedoeld u ik heb het wel gehad...ik kan werkelijk niets meer doen zonder een protesterende buik, met zoveel harde buiken ga ik denken dat dit kind er binnen 5 minuten uit is. Maar mag dat NU zijn ipv over twee weken????

Dank voor de complimenten van het kamertje. Tsja ik vind het gewoon leuk om Crea Bea uit te hangen. En dan zie ik ergens iets en dan krijg ik weer een idee. Man is er ook altijd blij mee Want bij de lamp had ik hem dan toch wel even nodig om alle draden om te leggen en een aan en uit knopje te maken (elektra, is nl niet helemaal mijn ding)

Rissie, ik zou gewoon ook eens even een bloedonderzoekje aanvragen. Misschien heb je wel iets van ijzertekort ofzo. Knap dat Mark nu ook bezig is met zindelijk worden.

Bam, ben ik steeds vergeten te vragen maar hoe reageerde Juul eigenlijk op het feit dat Bammeis ineens weer weg was?

Star, nog geen auto???

Jinny, ben je weer thuis? Is het nog lekker geweest? Jullie konden iig uitwaaien. En hoe is het met de gezondheid van de mannetjes?
Bam, lees net de achterkant van de WE bon (had zaterdag kleren gekocht voor de jongens) staat er heel groot op: We are Julian. En dan allemaal verschillende karaktertrekken. Geinig.

Hel, al een terugkoppeling gehad van de kijkers?

Suus, hoe vond Jeetje het eigenlijk dat ze een zusje krijgt?
Kijk Mamax, Sam zat gewoon op schoenen te wachten en nu hij ze heeft haalt ie al die stukken lopen in

Yek, Laurens zit zich enorm te vervelen zucht... ga even tijd in hem inverstern.

Suze, donderdag gezellig! Kom je hierheen?Hoe laat?
Huh, is er een ander topic ofzo waar jullie schrijven ?
Ja zeg, wat een rust.... Ik was druk aan het werk, vergaderingen en afspraak buiten de deur enzo... Wat is jullie excuus?

Morgen met Mare naar het cb, ben beniewd of ze een beetje wil meewerken.
Oh, ga je voor die ogentest? Laurens moet 22 april.
quote:Helenita2 schreef op 30 maart 2009 @ 00:43:

Aaaah, veels te lang aan bealstingaangifte gezeten maar wilde even melden dat het gisteren eeeerg grezellig was lieve dames!

Star, nog naar lammetjesdag geweest? Wij even om half 3 nog, erg leuk.Wij waren er om even bij twaalf, druuuuuuuuuuk. Maar wel leuk inderdaad, schattig.
Mamax, klimduim op geweest? In mijn herinnering van vroeger was ie toch hoger

Enka, ik dans me suf voor je!! Kom op Enkabeeb, val je moeder niet verder lastig. In de buik dan

Mijn excuus ook werk. Bleeeeugh, rotdag.
Hai!

Nog geen Enka-beeb... Kom baby, eruit nu! Tijd voor poepluiers in dat kamertje!!!

Hel: fijn dat er kijkers waren, wie weet!

Star: zomaar rotdag of met reden?

Ris: ha fijn dat de drukte wat dat betreft nu geweest is. Hopelijk kom je zelf ook beetje bij. Wie weet idd even bloedprikken?

Mamax: hé knap van Sam zeg! Wow! Is deze week gesprek met dokter weer? Zit opeens in mijn hoofd maar weet niet of ik goed zit...

Mal: jammer van de nacht. In de combisleeper? Koorts al gezakt?

Trusten allemaal! (voor wie er nog niet in ligt...)
Goedemorgen!!
Goedemorgen. De score is nu; een nog ziek mannetje, met ontstoken oogjes en gisteren 2 tanden door de lip. Maar wel beter geslapen vannacht, gelukkig!

Waar blijft Enkabeeb? Staat die tribune nou al een beetje klaar?

Stressed is just desserts spelled backwards
Even een uitdrijvingsdansje voor Enka Heb hem al eerder geplaatst en hij blijft leuk en toepasselijk

Stressed is just desserts spelled backwards
Haha nou als al die dansjes niet werken dan weet ik het ook niet meer. Dus voor de verandering nu nog steeds BIB.

Ben van alles aan het doen wat vast niet meer mag, gisteren met planten lopen sjouwen in de tuin, heb zoiets van kom maar op. (ook nog in het zonnetje gezeten hoor)

Mal, hoe heeft J dat nu weer voor elkaar, 2 tanden door zijn lip? Maar gelukkig dus wel beter geslapen.

Bridges, nog wel een beetje leuke dag gehad met de verjaardag van je vader?

Star, was er weer gezeur op je werk of gewoon geen zin door het mooie weer?

Hel, Nog wat gehoord van de bezichtigingen? En hoe was het met Mare op het CB?

Amalia, wat moet jij pas laat naar het CB, ik moest al in januari.

Ik ga maar eens even een lunch maken
Hallo!

Star, we zijn de Klimduin alleen af geweest . Anders wordt je er nog moe van.

Bridge, gesprek is morgen.

Vanmorgen met Sam even de stad in geweest. Leuk dekbed gescoord bij de Kruitvat. Terug probeerde hij uit het fietsstoeltje te ontsnappen, dat is best lastig fietsen
Ze lopen hier achter, zwangere Enka

Schiet niet op he, met dat kind van je? Ik lig in een deuk om die hamster Mal!

Waar ik ook in een deuk om lag:

Ik krijg de nieuwsbrief van Laurens' school (de speelzaal hoort bij een school). Morgen zijn er opnames voor Gooische Vrouwen op school en in de gangen, de vraag luidt nu of de kinderen zoveel mogelijk in merkkleding op school willen komen.Ha ha ha! Niet dat ze op het speelzaaltje filmen, maar ik ben in staat alles van de Zeeman en Wibra uit de kast te trekken.

Tssss.
Heb jij dat dan ?
Geen gezeur op werk hoor, maar pest in binnen zitten met mooie werk.

Belachelijk Amaal!

Aha, alleen Klimduin af
Als het werk zo mooi is is het toch geen straf binnen te zitten ? Hier valt het vandaag trouwens erg tegen. Hele dag al bewolkt. Maar m'n nieuwe dekbedovertrek maakt me erg gelukkig. Zal eens kijken of ik hem kan plakken.

Nog maar een week Star, en dan weet je wie er in je buik huist! Misschien weet je het zelfs wel eerder dan Enka!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven