Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

*proest* Jeej zeg... Je hebt hem toch wel een zetpil laten nemen en zo. Even huisarts bellen? Misschien even kippenbouillonnetje maken? Beschuitjes en slappe thee schijnen ook goed te zijn. Kun je qweg om sinaasappeltjes te halen? Anders moeten we ze even digitaal naar je toe krijgen...
Hij blijft nu ook maar eens lekker een tijd binnen. Altijd als hij ziek is gaat hij na 2 dagen ofzo weer aan het werk. En hij biljft maar kwakkelen. Volgens mij wint de mijne wel echt de piephoofdprijs.
Stressed is just desserts spelled backwards
Zo is het Mal! Even uitzieken is wel belangrijk, anders blijf je maar doorgaan. Je moet 1 dag goed op de been zijn voor je weer "mag" werken hè...
Ha ha, is dat zo Bridges, een dag op de been voor je weer gaat werken? Ow, helpen met knutselen op school? Ik dacht een keer per jaar mee met een uitstapje ofzo, lijkt me mooi zat... Ja, dat is natuurlijk wel een groot voordeel, jij gaat straks nog lekker 3 jaar thuis tutten met de kleine kabouter (nou ja, als je niet werkt dan)! Succes bij de dokter, hoe laat ga je?

Ochgos Mal, 37,8 maar liefst.... Ik zou inderdaad ook op flike zetpillen overstappen.

Star, ik wil er ook niet te veel bij stilstaan hoor, beetje zonde van de tijd (die ons nog rest samen, boehoeeeee ). Maar merk wel dat ik dat arme kind op onze vrije daagjes van hot naar haar sleep, onder het motto "volgend jaar kan het niet meer", haha.

Amalia, naar Peru, en dan nog heel hoog de bergen in ook (ben er al paar keer geweest, da's dan wel weer jammer, had graag wat nieuws gezien weer). Zie er erg tegenop om een week bij Mare weg te zijn. Krijg van die doembeelden dat ze me dan afwijst als ik terug kom, dat ze boos op me is enzo... Snik.

Kokos, hoe is 't met Lianne, weer helemaal beter? Of loop ik achter? Hoe bevalt jullie huis na de make-over, is het al helemaal gewend?

Suus, succes zometeen!
Ja hoorde ik laatst van een dag op de been zijn en zo. Vraag me af wie dat in de praktijk echt zo doet, maar goed.

ja tutten klinkt goed. Lekker samen ATWT kijken en koffie drinken met koekjes en zo, haha! En dat helpen, tsja maar je hebt luizenmoeders, overblijfmoeders, wcmoeders, leesmoeders, knutselmoeders, vervoermoeders, ikwilallesmoeders, klassenmoeders, irritante moeders, organiseermoeders... Dus, tsja kies maar uit!

Peru, wow! Gaaf!!! Jammer dat je er al bent geweest, maar toch. Vorige keer dat je weg moest, zat je nog met bv toch?

Puf, puf, hijg, hijg. Ik lijk net zo'n oud wijffie. Ben snotverkouden, de tissues vliegen erdoorheen. Lianne ligt nu in bed. Net zo verkouden en van die kleine, waterige oogjes.

Dus Mal, we sluiten ons aan bij de snotfabriek, jiiipppiieee!

Geef die vent van jou eens een schop onder zijn kont! Neem maar als voorbeeld Lianne die vorige week met een temp van 39.0 nog beneden zat te spelen. Kijken hoe 'ie daar op reageert.

Mamax, da's jammer dat het niet doorgaat.

Suus, succes zo meteen!

Star, als dat niet het juist mailadres is, wil jij dan even mailen? Of misschien zit haar mailbox te vol?

Hel, Lianne was weer beter. Gisteren naar psz geweest en 's middags met stoepkrijt gekleurd. Nu is ze hartstikke verkouden.

Make-over bevalt ons zeer goed. Maar was bijna in de rook opgegaan.

Gisteren heeft onze home cinema set het begeven. Ik rook zo'n smerig geurtje wat lijkt op gesmolten electra. Neus bovenop dat ding en ja hoor, het kwam uit de ventilator en de transformator. Stekker eruit en niet meer erin. Anders was ons nieuwe interieur misschien wel in de fik gegaan.

Balen, want er worden alleen maar complete home cinema sets verkocht. Laten repareren is een optie, maar dat zouden we moeten nakijken. Dat ding is nog geen 5 jaar oud.

Ga even bij mijn kleine lachebekje kijken. Heb een hele leuke video-opname, misschien kan ik het op de groep plaatsen?

Filmpje, leuk, zet maar op de groep Kokos! Mmm, da's balen van de home cinema set. Dat soort apparaten is repareren meestal duurder dan een nieuwe. Maar goed, beter een kaduuke hcs dan je huis in de as. Je moet er toch niet aan denken...

Bridges, ik denk dat ik dan ikwilallesmaardoeniks-moeder word. Luizenmoeder, juk. Nee hoor, lijkt me juist leuk om betrokken te zijn bij school van kind. Begrijp dat dat ook best een probleem is voor veel scholen tegenwoordig, al die drukke ouders die nergens zin in tijd voor hebben. En te weinig geld voor ondersteunend personeel. Komt het bij jullie wel eens voor dat er dan dingen niet door kunnen gaan? Ha, ja inderdaad, vorige keer nog bv toen ik voor werk weg moest. Weet nog dat ik toen tijdens een heeeeeele lange saaie meeting ergens een kleine baby hoorde huilen, gelijk tsr natuurlijk. Sowieso niet handig met al die hormonen nog in je lijf, al die honger en armoe en kleine kindjes. Kwam allemaal erg hard binnen. Toen ik 25 wkn zwanger was was ik in Senegal, oa een gezondheidsproject evalueren, geweldig om daar met 15 zwangere vrouwen en vroedvrouwen te praten maar was wel heul blij dat ik niet in die kraamkliniek hoefde te bevallen (en daar voel je je dan tegelijk weer rottig over omdat je weet dat jij weer in het vliegtuig stapt en zij niet - omdat je nou toevallig aan de andere kant van de wereld geboren bent). Anyway. Als ik nou niet weer aan het werk ga valt er niks te reizen.
Oei Kokos,, balen... hopelijk valt reparatie mee...

Hel; tsja ons onderwijs is gedeeltelijk wel op ouders gebaseerd. Ouders worden niet verplicht om meete helpen, maar bep[aalde dingen gaan wel makkelijker/beter met ouders. En excursies doe ik (zelfs met groep 8) niet zonder ouder(s). Dus tsja het komt wel eens voor, al zit ik wel in een regio met veel betrokken ouders hoor.
Het mailadres is WEL juist, staat alleen TWEE keer mrsx@hotmail.commrsx@hotmail.com AAN ELKAAR, zonder spatie.
Maar inderdaad, ik heb nu ook nog weinig zin om te helpen bij van alles en nog wat. maar ook omdat ik mezelf ken denk ik, en overal denk dat ik het stiekem beter kan haha! (valt wel mee hoor, maar denk dat ik te gewend ben om juf te zijn.)
Zo, sachertorte in de oven
Oh, wat lekker! Helemaal zelf gemaakt?
Hallo,

Lekker krakend vers topic zeg!

Ik word GEK van de hooikoorts! Kan bijna niet uit mijn ogen kijken. Op school vroegen ze wat er met me aan hand was, ik zie er niet uit! Welke boom heeft het op mij gemunt?
quote:mamax schreef op 19 maart 2009 @ 16:40:

Oh, wat lekker! Helemaal zelf gemaakt?Met een beetje hulp van meneer Oetker
Iets bloesemerigs vrees ik Compu.
Was wel ego toch? Nu ga ik me op jullie richten.

Mal, wat erg een zieke man! Ik heb het met je te doen. Gelukkig is J. wat meer zichzelf nu. Blijft hij morgen nog thuis?

Hel, daar zeg je wat! Het laatste jaar. Door jou ga ik er nu maar even bij stilstaan. Heb jij al scholen bezocht?

Wat te vieren, Star?

Is het erg vervelend van Noos? Ik heb geen mail gekregen. Hoop dat het een beetje gaat met haar.

CG heeft een fiets! Een rose van het buurmeisje. Het duurt vast jaren eer ze fietsen kan, maar ze geniet er nu al van.

En we hebben een Dora pop waarvan het haar groeit gekregen.
Nee hoor, gewoon trek in taart Compu

Heb de mail net naar je doorgestuurd.
Wow, wat zal ze trots zijn op fiets en Dora monster
Compu, een Dora waarvan het haar groeit?! Wat ze al niet verzinnen... Ieuw, hooikoorts, da's nie fijn nie. Balen. Heb je het elk jaar? Ojee, en niet door mij melancholisch worden hoor! Scholen: we staan op de wachtlijst bij de jenaplan. Dus moet binnenkort ook maar eens naar de openbare en de oecemenische - meer smaken hebben ze hier niet.

Star, aaaaaah, Sachertorte! Met een beetje hulp van Dr. Oetlul. Lekker hoor.

Ik ga zo op weg naar huis de raambekleding voor achter ophalen, hadden van de week gebeld dat het klaar ligt. Erg benieuwd...
Dank Star! Wat een ellendige situatie. Ik hoop dat het goed gaat met de kids. Die zullen ook wel van slag zijn.

2e Jaar hooikoorts, Hel.

Ben eigenlijk wel erg benieuwd naar je inrichting, is het al een beetje af? Heb je al foto's?

Gaat ie met vriend?
Inrichting nog steeds tamelijk minimalistisch Compu. Willen van 't weekend een muurtje verfen en dus gordijnen ophangen, eens kijken of het dan een fotootje op de ak waard is. Vriend met ups en downs (en daar word ik af en toe heeeeeeeel moe van).

O ja, nu herinner ik het me, je had er vorig jaar ook last van, hooikoorts. Gek he, dat dat zomaar kan komen.

Heeft iemand al wat van Suus gehoord?
Ze had om 15.30 toch de afspraak? Zou ze nu toch wel wat moeten weten of niet?
Hey Star, een nieuw motto? Leuk!
Dr Oetlul

Ja Hel, echo was goed
Ja reuze Zen hè, mijn nieuwe motto

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven