Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Kijk maar eens op www.tendi.nl Wij gaan niet meer . Vent moet die vrijdag nog werken, dus dan kunnen we pas een dag later heen. We moeten natuurlijk al 2 dagen eerder terug, dus dan wordt het ons te kort. In de bouwvak is hij verplicht vrij, dus waarschijnlijk gaat vent z'n rijbewijs nog halen en dan gaan we met de caravan van m'n ouders.
Ik vind gewoon Good Luck ook nog het leukste hoor. Voelt zo lekker vertrouwd en dekt de lading ook.
Goedemorgen!!
Morgen!

Wat balen Mamax! Erg jammer. Je had al geboekt toch?

Hmmm vandaag maar weer naar huisarts met het span. Blijft maar klooien zo... Moet er om 15.50 uur zijn.
Nee, had gelukkig nog niet geboekt.

M'n jongste ventje wordt groot! Een half jaar geleden zat hij nog in maat 74, nu gaat hij al naar 92! Maat 80 heeft hij echt maar een maandje aan gehad en maat 86 wordt nu ook al krap
Blijft lang hangen dan, Bridges! Zijn ze ook hangerig enzo?

Hij zal denken, Mama vindt shoppen zo leuk, dan heeft ze nu een goede reden;)
Dat zal het zijn! Daar had ik nog niet aan gedacht, maar ik ben meewerken van hem dan ook niet gewend
Sterkte Bridge, ze zullen elkaar wel aangestoken hebben!

Mamax, poe he! Dat is wel een flinke groeispurt ineens. Balen van je vakantie.

Hel & Suus, leuke foto op de AK van de meisjes.

Boehoe, ik heb nu 2 zieke kinderen thuis, M heeft griep/keelontsteking.
Stressed is just desserts spelled backwards
Mogge,

Ik vind Good Luck prima. En af er een 2 of 8 of 1234 achterstaat maakt me ook nie uit hoor. Hoefijzer vind ik erg leuk. Kan Bammie nu alvast gaan nadenken over wat ze de de volgende x doet .

Bammie hoest? Ben je echt lekker aan het opknappen nu?

Kunnen J en ik dinsdag op de koffie komen? Of is J dan op school?

Mal, alles goed met Jonathan? Is hij aan het opknappen? Leuk dat hij een echte Duplo fan is.
oh, cross post.. Mal, jeetje, dat is verrot zeg.... Je vent zeker heul, heul, heul erg zielig???
quote:Suze2 schreef op 19 maart 2009 @ 10:46:

oh, cross post.. Mal, jeetje, dat is verrot zeg.... Je vent zeker heul, heul, heul erg zielig???

ja.... die kan niks en is op sterven na dood, zeg maar

Jonathan heeft steeds wat verhoging en is de lopende snotfabriek maar eet en drinkt wel weer goed, gelukkig. Af en toe komt hij op schoot even huilen, moet alles een beetje verwerken denk ik.
mannen..... Nou beterschap voor je grote kerel dan maar he!

En een dikke kus van J voor de kleine man, hoop dat die nu snel op gaat knappen.

Zo, ik ga douchen/aankleden want ik zie zonnnnnnn! Vanmiddag pas half 4 echo dus da duurt nog ff. Ik sms wel als er nieuws is.
BIB

Nou lekker dan, kan ik dus alles wat er op het laatst is bijgeschreven op het vorige ding niet meer bijlezen.....Konden ze niet even de laatste 50 berichten kopieren ofzo of hem nog een dagje laten staan? (sorry hormonen)

Hier alles goed en wel. Vanmorgen de wieg gehaald dus nu kan het feest echt beginnen

Ben zo benieuwd nu wie/wat dit hummeltje is.

Gisteren dus de knoop doorgehakt qua school en we gaan voor een "gewone" Openbare school met twee locaties, een kleine locatie (ongeveer 200 leerlingen) en een hele grote locatie (met ongeveer 500-600 leerlingen). Maar dat kleinschalige vonden we prettiger en ook de sociale controle was erg leuk want de kleuters kennen dus de leraren van groep 8 ook al bij naam. Ze doen erg veel aan extra activiteiten en gisteren hadden de kinderen een Skate-clinic en er stond een grote vrachtwagen voor verkeersles etc.

Suze, succes met de echo vandaag en geniet maar lekker van jullie groeiende hummeltje.

Mal, de verdrietige post van het vorige topic heb ik dus niet meer gelezen maar ik neem dat het dus nog niet zo lekker loopt. En ik zie ook dat je nu schrijft dat je twee zieken in huis hebt

Hel, wat vervelend dat er mensen bij jullie uit moeten, door de recessie of door die al langer lopende reorganisatie? Leuke foto op de groep.

Noosje/Rissie/CD alles goed bij jullie???

Mamax, dat wordt dus heel druk shoppen voor nog meer kleren. Of draagt hij ook veel van Max?
Succes Suus!
Ow Enka, ja, dat kan ik me voorstellen dat je het nieuwe mensje graag wilt ontmoeten. Spannend spannend.

Moooooi hoefijzert hoor Bam!

Suus, lekker op de billen in de zon? Goed!

Mal, ojee, zieke man. Kan hij nou wel naar het voetbal?

Mamax, zonde van de vakantie. Maar caravan is ook leuk.

Over vakantie gesproken. Wij doen dit jaar low budget: een weekje varen met een van de varende monumentjes waar vriend altijd mee bezig is. En een weekje toeren met de camper van vrienden. Nu vriend nog zo gek krijgen dat 'ie er ook de grens mee over wil, want alleen maar Nl vind ik wel erg saai (gelukkig "mag" ik volgende maand voor werk op pad, heul ver weg).

Vind het wel raar hoor. Dit is het ;aatste jaar dat de kabouters thuis zijn. Volgend jaar om deze tijd zitten ze op school. Ik loop nu geregeld met zo'n weemoedig gevoel. De laatste lente, de laatste zomer.... Hebben jullie dat niet?
Nog éven Enka!!! Spannend!! Weet je trouwens al wat het wordt of is het een verrassing?

Hel, waar ga je naar toe?

Mamax, leuk die Tendi. Jammer dat je niet kan

Boerenbed.nl is ook zo leuk. Wilden we bijna boeken maar ik zag dat kacheltje toch niet zitten met die kleintjes...

Ik stuur even iedereen een mail, dus als je niets krijgt geef het even door.
quote:Suze2 schreef op 19 maart 2009 @ 10:45:

Mogge,

Ik vind Good Luck prima. En af er een 2 of 8 of 1234 achterstaat maakt me ook nie uit hoor. Hoefijzer vind ik erg leuk. Kan Bammie nu alvast gaan nadenken over wat ze de de volgende x doet .

Bammie hoest? Ben je echt lekker aan het opknappen nu?

Kunnen J en ik dinsdag op de koffie komen? Of is J dan op school?

Mal, alles goed met Jonathan? Is hij aan het opknappen? Leuk dat hij een echte Duplo fan is.

Gaat hartstikke goed met me, ik ben helemaal Happy.

Gezellig, alleen Juul zit idd op school, het kan wel in de middag, Als Julia dat trekt?

Bericht van Noos via de mail. Ik zal hier niks zetten. Naat, ik krijg je mailtjes terug.

Ja heb ik wel Hel, wil er alleen nog even niet aan denken.

Suus, succes vanmiddag!
Kokos, Naatie's mailadres staat ook verkeerd geschreven. Twee keer en aan elkaar.
Succes Suus! Hopelijk weer goed nieuws!

Zal zo mail even kijken.

Bam: ja hangerig en kort lontje. Tsja zal elkaar wel aansteken. Hoop eigenlijk dat meisje anders maar een kuurtje krijgt, die is het "ergst". Maar goed we zien wel. Fijn dat jij je echt beter voelt!

Hel: klinkt leuk jullie vakantie. Ook lekker toch?

Mal: hè gets Malman ziek. Dat is balen. Lekker zielig en zo. Hmmm als hij nou niet opknapt, moet jij zondag maar heen! :-)

Ja raar idee hè, dat ze volgend jaar op school zitten. Moet er echt nog niet aan denken, dat heen en weren en loslaten en zo. Brrr... Voordeel is tijd alleen met Fieke, dat heeft ze niet zo vaak. Maar goed, evengoed zie ik er best tegenop.

(zeker helpen op school met knutselen en zo... blgh... Ga wel in de mr of zo)
Aargh mánnen

Jonathan lag even te knuffelen op bed bij papa.

Ik: kun jij Jonathan even uit bed tillen, ik kan er zo niet bij

Maneficent: Nee, ik ben daar nu te slap voor, ik had net 37.8

aaaaaaaaaaaaaaaaargh
37.8 whoehahahahahahahaha

Sorry Maneficent
quote:Star schreef op 19 maart 2009 @ 13:20:

37.8 whoehahahahahahahaha

Sorry Maneficent 37.8 onder de paracetamol he (dat zegt hij er dan bij)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven