Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

O, ik ga snel kijken!!!

bedankt voor de bemoedigende woorden!
Stressed is just desserts spelled backwards
haha, ik heb een Weekup gemaakt nav het topic op Entertainment over 'Fans' en hij staat er nog op ook!
Morguh,

Druk weekend achter de rug; auto's gekeken (voor mij) en gisteren op visite geweest, maar alleen maar leuke dingen dus.

Zijn jullie peuters ook zo aan het fantaseren? Echt lachen, Lianne kletst tegen alles, ja, ook tegen flesjes, potjes met crème etc. Héle verhalen. En ze zingt haar eigen liedjes. Eén over een papagaai die naar buiten vliegt en dan weer na binnen. Ik lag plat onder de tafel. En ze neuriet nu verschillende liedjes. Lekker kind

Gisteren bij broer/schoonzus geweest, nichtje op schoot gehad. Ook zo leuk! En wat is Tim dan weer groot.

Star, een Peugeot, leuk! Wij zijn ook op autojacht geweest afgelopen weekend, waarschijnlijk wordt het een Huyndai of een Dacia (Renault). Ben er nog niet uit, eerst proefrijden.

Jin, ach gossie, voor jou. Niet leuk dat het niet goed gaat met je oma.

Met mij gaat het weer goed, neusspray heeft toch geholpen. Tim zijn longetjes waren ook 'schoon'.

Naatie, hoe gaat het met Robin? Koorts gezakt?

Amaal, leuk, vriendin bevallen!

Juud, hai! Goed van Cas!

Zandbak weer gevuld? Lianne maakt nu steeds zandkastelen, zo grappig.

Bam, hé 2x applaus voor Julian, knap hoor

Mal, als jij eens wist hoeveel lessen ik heb gehad......

Ik heb 7 keer examen gedaan, waarvan 1x staatsexamen. Geduld meis, het komt goed. En als de motor afslaat; da's dan jammer. Rustig blijven en niet opgefokt raken.

CD, hoe gaat het met jou/jullie?

Mal, leuk hoor! Ik had hem net wel al gezien, maar niet gezien dat hij van jou was.

Kokos, en, waren ze blij met het Pippi Langkous boek ?
Wow, knappe Julian! Wat gaat het dan ineens hard he?

Star, coole kar! Hebben jullie al lekker getoerd van het weekend?

Kokos, leuk he, dat fantaseren? Hier ook hele gesprekken, meestal op voorleestoon.

Enka, wat een mooie foto's van Lars! En samen met Thijmen, lieeeeef!

Jinny, hoe is het eigenlijk verder gegaan met dat bijtende potentiele vriendje?

Mal, een weekup, wasda? Ik ga zo eens even spieken. Lastig hoor, als je het gevoel hebt dat het niet opschiet met de rijlessen. Ik denk dat je het te somber inziet. Na 20 lessen kun je nog geen routine hebben, dus dat ligt niet aan jou. Maar waarom bespreek je het niet met je instructeur? Hij kan je vast gerust stellen. Alleen ja, het is wel erg duur natuurlijk...

Mamax, nou dat klinkt ook wel wat cru, hij wil wel een derde maar niet met jou. Maar het is vast lief bedoeld.

Nou, we hebben een doorbraak in de tuinmeubeldiscussie. Vriend mag twee van die afschuwelijke witte plastic dingen en ik m'n houten tuinsetje. Hah! Ik heb zo veel extra uren gedraaid dat ik best even naar de Ikea kan snieken om dat meteen even te regelen.

Mijn stoere dochter heeft vanochtend thuis met haar tante (jongste zus van vriend) doorgebracht. We hadden een opvangprobleem (vriend een crisis op werk waar hij heen moest en ik een belangrijke afspraak die ik niet kon afzeggen). Zij was de enige die kon, maar het was allemaal laatste moment en Mare kent haar niet zo heel goed. Dus ik vond het helemaal niet leuk. Maar mijn heldin heeft het geweldig gedaan, de hele ochtend met tante op stap geweest en gekletst. Toen tante eenmaal weg was zei ze wel tegen vriend dat ze het wel een heeeeel klein beetje eng vond. Maar dat is volgens mij meer om een beetje aan onze verwachtingen tegemoet te komen. We zijn ook zulke mutsen qua oppas. Maar ik lees dat jij een oppas via MP hebt gevonden Amalia, dus dat ga ik ook maar eens doen.
Wij ook hoor Hel! Wij vallen ook het liefste op onze ouders terug qua oppas. Volgende week viert vriendin 's avonds haar verjaardag. Ouders kunnen allemaal niet oppassen, dan ga ik niet een buurmeisje die de jongens nog nooit gezien hebben vragen. Dan maar geen verjaardag.
Julian fietst

Hij staat dwars, maar goed.....
Knappe Julian! Gek hè, dat ze dan ineens zo'n sprong maken en zoveel meer kunnen.

Hel, wit plastic, in jouw tuin! Hoe heb je ermee kunnen instemmen.

Zo zwart-wit was het inderdaad niet, vent wil op zich wel een derde, maar durft het niet aan vanwege mij. Deze samenvatting kwam van mij .

Binnenkort bakkie doen?
Jaaaa hoor Bam, nou is Laurens de laatste die niet zindelijk is.!!! Lekker is dat

Knap van hem hoor, en van jou

Hel, ik ben ook niet van de oppas hoor. Ik wil ze het liefst zelf op bed leggen en dan een oppas hier als zij slapen. Lekker veilig. De oppas die Berend overdag heeft is wel een goude trouwens. Maar dat is een oudere dame (63 geloof ik) en ik heb haar 'overgenomen, dus vertrouwd.

Aaaaaah net bij Zara geweest, cute!!! Rammel rammel die hormonen... zucht.

Mal, ik hoef ook niet NU een kind, maar ik wil het nog niet uitsluiten. Maar ik wil er niet meer dan 3 jaar tussen. Heb ik ze net op school, zit ik weer vast aan huis.

Ik ben ook wel moe hoor, maar ik weet ik vind dat ook weer niet echt een excuus. Dat gaat ook wel weer over, over een paar jaar moet je ze uit bed trappen

Ach, we zien wel van de zomer ofzo...
quote:bridges6 schreef op 05 april 2009 @ 21:17:

En inderdaad Amalia: dat het lastig wil als jouw keuze er niet toe lijkt te doen. hij wil niet dus het gebeurt niet. Wat ook wel logisch is, want je moet er samen voor gaan en toch is het dan geen gezamenlijke beslissing...Ook niet als jij besluit dat je er wel nog eentje wil.
quote:amalia schreef op 06 april 2009 @ 15:57:

Aaaaaah net bij Zara geweest, cute!!! Rammel rammel die hormonen... zucht.

Mal, ik hoef ook niet NU een kind, maar ik wil het nog niet uitsluiten. Maar ik wil er niet meer dan 3 jaar tussen. Heb ik ze net op school, zit ik weer vast aan huis.

Ik ben ook wel moe hoor, maar ik weet ik vind dat ook weer niet echt een excuus. Dat gaat ook wel weer over, over een paar jaar moet je ze uit bed trappen

Ach, we zien wel van de zomer ofzo...Dacht echt even dat je het over de winkel had... Lastig als je wat dat betreft niet op 1 lijn zit hè. Toch maar eens vragen waar al die meiden die zwanger worden met Mirena spiraal hem vandaan hebben
Zo, twee schermen maar even want moet veel lezen zie ik al.

Bridge, niks engs met vriend in ziekenhuis in P. voor de rest?

Mamax, jammer dat Het Gesprek niet zo gelopen is als je gehoopt zou hebben. Maar denk ik heel positief als ik denk dat je Sam ook nog wel vrij jong is en dat hij misschien over anderhalf jaar ofzo er heel anders tegenover staat?

Amaal, heb even gemist dat Het Gesprek bij jou ook niet zo goed verlopen is. Maar nog geen dichte deur denk je dus?

O Bridge ook al geen derde waarschijnlijk. Die legale opmerking vond ik wel een mooie trouwens

O en Hel dan ook maar

Hel, die witte afschuwelijke tuinstoeldingen zijn er tegenwoordig ook in bijvoorbeeld groen, dan zijn ze minder afstotelijk

Aaaaaah die Mare, tante wel een klein beetje eng maar toch stoer mee. Lieverdje.

Knappe Julian Weg met de luiers!

Euhm Mal, met een automaat verandert het verkeer niet opeens hoor Met andere woorden; ik zou het niet doen. Stop er dan helemaal mee als het op het moment niet lekker gaat.

Leuk Kokos, autootje voor jezelf!
Ja, Zara. Tja. Ik dacht ook direct aan de winkel en kan het niet echt een mooie naam vinden.
quote:Star schreef op 06 april 2009 @ 18:07:

[...]

Ook niet als jij besluit dat je er wel nog eentje wil.

nee, maar daar zijn er wel 2 voor nodig

Maar je hebt gelijk. Alleen vind ik dat je naar elkaar moet luisteren en op 1 lijn moet kunnen komen. Of dat nou ja of nee is. Nouja, het is ook lastig. Maar wat ik bedoel; als het nee wordt, dan vind ik wel dat ik 'afscheid' moet kunnen nemen zeg maar. En dat kan alleen in een gesprek dat uit meer bestaat dan:

ik: Zou toch wel leuk zijn, hè, zo'n kleintje erbij?

Hij: Nou, ik vind het nu druk genoeg.

Ik: Nu druk, maar over een paar jaar is dat ook wel over hoor.

Hij: ik vind het druk genoeg.

Stilte...

Behoorlijk nee dus, maar wel weer met andere dingen onduidelijk zijn hierover (kan nu niet echt op duidelijke voorbeelden komen, want die zijn ook altijd vaag).
Star, succes morgen!!! Ik duim voor een jongetje of een meisje!

Bam, goeie deal zeg. Mag je vast vaker doen. En knappe Juul! Applaus.

Kokos, fijn dat longetjes schoon waren! Ik baal hier weer van dat artsensysteem. Ik uit mijn werk naar de Kinderarzt gesjeesd voor nieuwe inhalatiespullen voor jongste hangt er een briefje dat de praktijk vanmiddag gesloten is... Het is hier ook altijd wat, stomme dokters.

Mal, al shoes gevonden?

Hel, goed compromis van die tuinstoelen en goed gedaan van die oppas!
Bridges, ben niet nieuwsgierig hoor, maar eh, wat voor brief?
Amalia, ik zou dan echt even een ander gesprek aangaan. Even met zijn tweetjes aan tafel en niet zeggen; wel leuk toch een kleintje erbij, maar echt je gevoel benoemen en dat het je verdrietig maakt dat er zo kort gereageerd wordt. Malman kan soms ook wel wat kort reageren, en dan vraag ik gewoon even of we even met wat drinken erbij aan tafel kunnen kletsen, zonder tv aan enzo (en Jonathan erbij). Niet dat je dan altijd op 1 lijn komt, maar er is dan meestal wat meer begrip wederzijds.

Nou ja, misschien werkt dat voor jullie wel helemaal niet zo, maar bij ons werkt dat soms wel (heel soms ) bij ons gaat het meestal over andere dingen hoor.

Haha Jinny, wijsneus met je duimen voor een jongen of meisje
quote:Jinny schreef op 06 april 2009 @ 20:27:

Bridges, ben niet nieuwsgierig hoor, maar eh, wat voor brief?Jij moet echt op hyves komen. Daar kan je toch ook een rare naam nemen en je profiel afgeblokt, dan vindt niemand je hoor.
Ik wilde me al aanmelden onder Jinny, maar dat kon niet en ook niet met mijn mailadres.....

Lastig trouwens met dat rijden. Ik zou zeggen, gewoon doorgaan, dan krijg je het vast onder de knie, of misschien "past" het autorijden niet bij je, dat heb ik ook wel eens gehoord.
Dan koop wel zo'n invalidenwagentje die niet harder dan 40 mag
quote:Maleficent schreef op 06 april 2009 @ 20:49:

Dan koop wel zo'n invalidenwagentje die niet harder dan 40 mag Krijg je van ons zo´n mooie sticker voor op de achterruit!
en natuurlijk zonneschermen met 40 erop ;) die krijg je dan van mij
Jinny: Ik denk dat je mailbox vol is, want volgens mij heb ik de mails met foto's teruggekregen!
Mailbox zat vol, maar is nu weer leger. Dank Bam!
Zo, trampoline besteld, ruim drie meter doorsnede (moet nog even passen en zo in de garten...) en belastbaarheid ruim 150 kilo, daar moet ik ook op kunnen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven