Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

quote:Star schreef op 07 april 2009 @ 22:37:

Jullie zijn maf, moet ik tig pagina's bijlezen. Heb niet eens iedereen gesmst en lees hier dat er mobieltjes aanstonden enzo Kom je er nu pas achter Star? Ik dacht dat je ons nu onderhand wel kende

Rond de bevalling zet ik wel een telefoonboom in werking dan Kokos, net als vroeger op de middelbare school
Goedemorgen!

Nog plannen voor Pasen meiden?

Jin, vraagje nog over het dieet van jongste. Moeilijk om producten te vinden die erbij horen? Weet je wanneer de symptomen verdwijnen? Duurt dat een maand of langer?

Star, kurkdroge droom van Starman. Arme ziel

Tim krijgt sinds het weekend groentehapjes: bah, bah, bah. Wel lachen, dat gezicht dat hij erbij trekt. Heb nu nog groentepotjes, maar ga snel mijn eigen gekookte hap geven.

Het is alweer tijd; ik ga Lianne ophalen van psz.
Da's een goeie Star. Tot later!
Tim aan de groentehap, wat gaat dat toch snel Kokos!

Mamax, goed plan van die kofie, je hebt mail!
Haha Star, een telefoonpyramide (heette dat bij ons). Goeie! Doet me denken aan mijn schooltijd, als ik echt geen zin had in school belde ik de eerste van de pyramide met de zelfverzonnen mededeling dat het eerste uur uitviel. En dan samen met mijn broer wachten tot ik gebeld werd... Broer snapte toen nooit hoe ik dat toch kon voorspellen haha.

Kokos, is verschillend wanneer de klachten afnemen. Ik hoop dat zijn huid verbetert en de bronchitis afneemt (gisteren weer naar de arts geweest en die heeft weer medicijnen voorgeschreven, bah).
Bah, bah, bah! Hebben we net besloten dit jaar een vouwwagen aan te schaffen en te gaan creperen, belt manlief net dat hij de auto total loss heeft gereden

Star, om in de engelse namen te blijven, is Princess Tiamii niks ? Bekt wel lekker met Ciara toch?

Laurens heeft de waterpokken.

Nouja, hij is gewoon fris en vrolijk gelukkig. Nou, nu Berend ook maar meteen aansteken, zijn we daar ook weer vanaf.

Oh, Laurens tilt berend op: ik ga mijn broer optillen. Mijn broer is mijn vriendje.

En Berend, die speelpop vindt het allemaal goed.

Hè bah, Amalia, de waterpokken! Heeft hij er erg last van?
Ow Mamax, auto total loss. Wat is er gebeurd? Man zelf geen kreukels? Dus dat wordt een nieuwe auto? Toestand zeg.

Gets, waterpokken Amalia. Hopen dat ze er niet te veel last van krijgen. Laurens z'n verwondingen van de botsing met de fiets waren zeker net een beetje weg getrokken? Zielug hoor.

Zo, werkdag zit er weer op, ik ga me in de file storten. Wat zijn jullie rustig geweest vandaag? Star druk met shoppen, dat snap ik , maar de rest?
Nee geen last. Gelukkig. Maar het zijn er maar 4 ofzo. Zal zich nog wel uitbreiden denk ik. Nu is hij nog gewoon het mannetje. Vooral met het hoogste woord
Rest heeft zich gisteravond uitgeleefd...

Mamax: hè wat naar! Hoe is het met man? Dat is naar...

Amalia: ieks de pokken. Nou dan heb je het maar gehad...
Ai Mamax, wat is er met de auto gebeurd? En Pamax, had hij wat? Balen zeg ook, van de auto...

Ja hoor, ik zag het al bij Berend; die pokjes worden hem ook niet bespaard. Nou gezellig, ga ik maandag met 2 gestippelde paashaasjes op verjaarsvisite bij mijn ouders

Ik hoop dat het niet op het gezicht gaat zitten, mijn nichtje heeft daar een paar littekens aan overgehouden. Zo zonde.
quote:Star schreef op 08 april 2009 @ 10:51:

Daar heb ik mijn schoonzoon Nemo van Vish al voor, voor het shoppen. Da's namelijk ook een roze prinsesje, maar hij heeft pech want hij moet toch met Ceetje trouwen

Hij heeft vandaag nog voor me geshopt. Liep in de Hema allenig naar de bh afdeling, keek serieus in het rond en riep toen heeeeeeeeeeeeeel hard: Kijk mam deze met bloemetjes, die is mooi voor je grote borsten!!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Vish, oudste zoon is ook gek op winkelen en kleding, dus ik herken het helemaal!

Man was druk en lette niet op. Reed in op een geparkeerde (!) auto. Ik was er wel een beetje chagrijnig over.
Ha ha ha Vish, heerlijk. Laurens zegt ook altijd terwijl hij op mijn borsten duwt: dikke buik zeg.

Bedankt...

Mamax, een beetje sjagerijnig? Pff, ik zou echt wel boos zijn. Wat een oen...
Ik kom net terug van de opera, met een collega geweest, en dacht ik ga even bijlezen. Schrijven jullie helemaal niet! Het was een zit van vijf uur, maar heel erg mooi (Wagner).

Vishnu, haha wat leuk zo´n shoppende koter. Mijn oudste vindt er niks aan, die blerde laatst in de winkelopening: mamma nee, niet naar binnen, mag niet!

Amalia, oh jee, waterpokken (hier zeggen ze windpokken). Jeuk! Beterschap.

Mamax, hoe heeft man dat voor elkaar gekregen? Wat balen zeg. Heeft hij zelf niks?
Sorry Mamax, ik lees het net. Erg klote, ben je wel goed verzekerd?
Goedemorgen!

hahaha vish, grappig die kleine man van jouw
zow gisteren de vaatwasser en fornuis verkocht, kan ik weer gaan shoppen ;)

wel beetje onhandig, maar goed morgen komt het nieuwe spul al, dus ik denk dat wij vandaag maar patat eten....
Haai,

Bam je had toch al geshopt . Een keer patat eten vindt Julian vast niet erg! Het blijft hier het lievelingseten van Mart, euh het enige eten wat hij eet dus ik denk dat hij graag bij je langs komt want jammer voor hem eten we het hier maar eens in de 2 weken ofzo.

Hoe is het met Bammeisje? Zit ze helemaal op haar plek?

5 uur zitten Jin! Dat is echt lang! Gelukkig was het mooi. Ik heb daar denk ik niet het geduld voor als ik naar een musical ga ben ik er zo rond de pauze al klaar mee.

Grappig Vish en mamax dat jullie jongens zo van winkelen houden. Hier valt het wel mee, maar ik heb Cas nog . Mart vond laatst wel een hele mooie bh alleen riep hij door de winkel dat ie "wel mooi voor papa was" haha.

Star al gewinkeld, wanneer ga je ook alweer naar Londen? Heb je al die gave jurken van Ceetje bewaard of heb je ze al verpatst?

Mamax wat een dom ongeluk zeg, daar zou ik ook niet blij van worden.

Amaal aah jij hebt twee gespikkelde eitjes lopen daar, hebben ze er jeuk van?

Kokos wij gaan 1e paasdag eieren zoeken met de buurtkinderen en 's middags dacht ik even bij mijn ouders, maar daar heb ik nog niks over gehoord. 2e paasdag moet Vent werken. En jij?

Tim aan de groente hap, wat gaat dat dan snel he! Cas hier nog steeds alleen maar de fles, volgende week naar de dietiste voor zijn voeding dus dan kunnen we eindelijk gaan bijvoeden!

Enka hoe is het met Lars? Veel kraamvisitie?

Gister naar de taartworkshop en ik heb een mooie taart gemaakt. Mal heeft geluk vanmiddag!

Straks met Cas naar de dermatoloog voor zijn huid maar het wordt al een stuk minder dus het komt echt door de melk, iets anders krijgt hij niet.
Wij eten hier best vaak patat hoor ( 1x per week meestal), gewoon omdat het makkelijk is, en ik wel eens tijdnood heb.....

ik bedoelde eigenlijk voor mezelf shoppen, haha

Hier dacht er vanmorgen een dat zijn hemd een bh was, haha moest er wel om lachen, en dan dat koppie erbij.

Hier ook niet echt een shopmannetje, zeker niet als het om kleren gaat. isse nie leuk mama!!
Bammeisje gaat wel oke, ze vind het nog steeds niet echt je van het! het contact is hier ook wel wat minder momenteel we smsen wel, en morgen komt ze gezellig. Ik maak me er minder druk om zeg maar.....
Haha, wat grappig al die wijze opmerkingen hier.

Jonathan houdt niet meer echt van shoppen helaas. Ik heb het voor mezelf verpest toen hij nog niet kon lopen, denk ik. Toen wandelde ik zo vaak met hem naar de stad als hij nu ziet dat we alleen maar een winkel binnenlopen begint ie al te piepen. Behalve boodschappen doen, dat vindt hij wel leuk.

Mamax, balen zeg van die auto!

Hebben jullie gezien dat het morgen 22 graden wordt! lekker hoor!

Juud, ik zie jou vanmiddag he! Heb je nog wat taart voor me bewaard
Stressed is just desserts spelled backwards
Wow Juud, Mal boft zeg, met zo´n stukje taart. Lekker. Wat heb je gemaakt? Ik was eigenlijk veel te moe voor die zit, maar ik had al toegezegd en achteraf erg mooi (wat een prachtig gebouw, dan ben ik toch heel blij en trots op "mijn" stadje).

Bam, wij eten minder vaak patat. Maar het is wel erg lekker! Leuk dat Bammeisje komt bijtanken bij jullie.

Morgen komen potentiele-ver-weg-vrienden ontbijten en eieren zoeken in de tuin. Zaterdag lekker rustig dagje gepland en met de paasdagen is man lang werken, dus ga ik ook rustig aan doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven