Good Luck 2
donderdag 9 april 2009 om 15:34
quote:bridges6 schreef op 09 april 2009 @ 15:14:
Nee hoor hij zegt nog tegen niemand u. Maar voor hrt gemak hebben we hem wel al aangeleerd : "wat zegt u?" (Wat dacht ik... klinkt echt voor geen meter uit dat 3 jarige ventje...)Wij laatst ook een poging gedaan om "u" te introduceren. Mijn moeder was heel instructief bezig om het uit te leggen. En wat zeg je dan tegen de mevrouw in de winkel als je een ballon krijgt? Mare (met ernstige denkfrons): "Dankjewel U". Grote meid!
Nee hoor hij zegt nog tegen niemand u. Maar voor hrt gemak hebben we hem wel al aangeleerd : "wat zegt u?" (Wat dacht ik... klinkt echt voor geen meter uit dat 3 jarige ventje...)Wij laatst ook een poging gedaan om "u" te introduceren. Mijn moeder was heel instructief bezig om het uit te leggen. En wat zeg je dan tegen de mevrouw in de winkel als je een ballon krijgt? Mare (met ernstige denkfrons): "Dankjewel U". Grote meid!
donderdag 9 april 2009 om 15:45
Oh, ik denk dat het dus een fase is, dat hè? en wat? Gaat hopelijk weer over
Moeten ze straks dan wel U zeggen tegen je Bridges. Zal ik er hier ook maar vast mee beginnen, kan je ehhh u wennen, .
Ha, laurens roept vanachter zijn puzzel: mama mans, mijn voet doet het niet meer. Grappenmaker. Mamamans, tsss
Moeten ze straks dan wel U zeggen tegen je Bridges. Zal ik er hier ook maar vast mee beginnen, kan je ehhh u wennen, .
Ha, laurens roept vanachter zijn puzzel: mama mans, mijn voet doet het niet meer. Grappenmaker. Mamamans, tsss
donderdag 9 april 2009 om 16:12
donderdag 9 april 2009 om 16:40
Zo, we zijn terug uit Bamstad. Het was gezellig en de Jeetjes hebben reuze lief gespeeld samen. We zaten nog niet in de auto of mijn J vroeg of we morgen weer gingen?!? Nou nee schat, mama moet morgen werken....
Mamax, zonde van de wagen. Maar lekker dat er op korte termijn vervanging lijkt te komen!
Juud, waar denkt de huidarts aan dan? Psoriasis oid? Das wel echt minder nieuws dan je hoopte zeg
Fijn dat ze wel geprikt hebben. Brullen zeker?
Hellus, jou dame is fijn bijdehand.. Die van mij heeft ook weer wat nieuws: huilbuien. Gezellig joh! Maar goed, om niks dus ik reageer al niet meer. Hopelijk is dit een zeer korte fase.....
Oh, poepalarm....
Mamax, zonde van de wagen. Maar lekker dat er op korte termijn vervanging lijkt te komen!
Juud, waar denkt de huidarts aan dan? Psoriasis oid? Das wel echt minder nieuws dan je hoopte zeg
Fijn dat ze wel geprikt hebben. Brullen zeker?
Hellus, jou dame is fijn bijdehand.. Die van mij heeft ook weer wat nieuws: huilbuien. Gezellig joh! Maar goed, om niks dus ik reageer al niet meer. Hopelijk is dit een zeer korte fase.....
Oh, poepalarm....
donderdag 9 april 2009 om 16:48
Och Compu, das inderdaad verdrietig zeg! Lief dat je kaartje hebt gestuurd.
Star, heel veel plezier! Shop ze!
Kokos, ik zag dat je de testen gezien hebt. Ik roep natuurlijk ook maar gewoon wat ik van mijn man hoor he... Ik heb de ballen geen verstand van auto's, ik weet alleen wat ik mooi vind en welke kleur hij moet hebben. Als jij zegt dat auto veilig genoeg is neem ik aan dat je gelijk hebt hoor! Benieuwd wat je gaat kiezen zaterdag. Leuk hoor!
Enka, vrouw, hoest daar? Kleine Lars lief mannetje? En T de grote stoere broer??? Bergen visite of is dat voor kraamfeest? (dames, idee om daar met een clubje heen te gaan? Ik wil wel mee)
Na, weet ik het weer niet meer... wacht ff
Star, heel veel plezier! Shop ze!
Kokos, ik zag dat je de testen gezien hebt. Ik roep natuurlijk ook maar gewoon wat ik van mijn man hoor he... Ik heb de ballen geen verstand van auto's, ik weet alleen wat ik mooi vind en welke kleur hij moet hebben. Als jij zegt dat auto veilig genoeg is neem ik aan dat je gelijk hebt hoor! Benieuwd wat je gaat kiezen zaterdag. Leuk hoor!
Enka, vrouw, hoest daar? Kleine Lars lief mannetje? En T de grote stoere broer??? Bergen visite of is dat voor kraamfeest? (dames, idee om daar met een clubje heen te gaan? Ik wil wel mee)
Na, weet ik het weer niet meer... wacht ff
donderdag 9 april 2009 om 16:51
Amalia, oh, 2x waterpokken, das lekker.... (ben ik stiekem wel errug blij dat je vorige weg afgezegd heb want anders zie ik mijn weekend met H en M in het water vallen volgende week ). Hebben alle kinderen het toruwnes al gehad? De mijne dag niet....
Naat, hoest??
CD, hoe is het bij jou?
Noos, hoor graag hoe het met jullie gaat!
Naat, hoest??
CD, hoe is het bij jou?
Noos, hoor graag hoe het met jullie gaat!
donderdag 9 april 2009 om 17:21
ha ha Suze, moest ook meteen aan jou denken met die waterpokken! WS had hij toen het virus al dus had Jeetje ook met een gestippeld lijfje gelopen.
Ben zelf trouwens ook helemaal niet lekker, bah. Hoofdpijn, duizelig, buikpijn...
Oh Compu vreselijk met 14 weken. Ja, dat is echt een bevalling hoor. Mss nog wel erger, want je hebt dezelfde soort weeën (iets minder heftig mss) maar je wilt het helemaal niet dus bent heel verdrietig. Nouja, kan het niet uitleggen, maar als je weeën hebt en je krijgt na hard werken een prachtig kind kan je het nog hebben zeg maar. Maar weeën en niets krijgen -sterker nog, niet meer hebben ook- is erg naar. Fijn dat je een kaartje hebt gestuurd. Het meest heeft ze ws nog aan een luisterend oor over tig weken, mss een goeie om te onthouden.
Ben zelf trouwens ook helemaal niet lekker, bah. Hoofdpijn, duizelig, buikpijn...
Oh Compu vreselijk met 14 weken. Ja, dat is echt een bevalling hoor. Mss nog wel erger, want je hebt dezelfde soort weeën (iets minder heftig mss) maar je wilt het helemaal niet dus bent heel verdrietig. Nouja, kan het niet uitleggen, maar als je weeën hebt en je krijgt na hard werken een prachtig kind kan je het nog hebben zeg maar. Maar weeën en niets krijgen -sterker nog, niet meer hebben ook- is erg naar. Fijn dat je een kaartje hebt gestuurd. Het meest heeft ze ws nog aan een luisterend oor over tig weken, mss een goeie om te onthouden.
donderdag 9 april 2009 om 19:52
Compu, wat verdrietig voor je vriendin. Sterkte.
Juud, klinkt best ernstig wat je beschrijft. Kun je op korte termijn langskomen? Was het gezellig vanmiddag?
Suus, wat leuk dat het zo gezellig was! Dat ligt aan de naam denk ik.
Amalia, deze vrienden gaan ver weg wonen over een paar maanden, helaas, helaas. Grappig van Laurens.
Juud, klinkt best ernstig wat je beschrijft. Kun je op korte termijn langskomen? Was het gezellig vanmiddag?
Suus, wat leuk dat het zo gezellig was! Dat ligt aan de naam denk ik.
Amalia, deze vrienden gaan ver weg wonen over een paar maanden, helaas, helaas. Grappig van Laurens.
donderdag 9 april 2009 om 20:06
Jinny, ben je al begonnen met het dieet?
Wat ik me laatst afvroeg, heb je de tijd in het ziekenhuis geen moeite gehad met de taal? Zowiezo alle ziektebeelden in het duits, maar ook emotioneel gezien zeg maar..
Amalia, dat lijkt me zeker klote eraan. En wat het ook heel moeilijk maakt, is dat ze het hartje er kort voor nog heeft gehoord.
Ik vind het weleens apart dat iedereen zo zijn deel krijgt, als je begrijpt wat ik bedoel. Als je aan kids begint, dan maakt iedereen wel wat mee. Maar misschien zie ik dat zo vanwege CG's schooltje?
Wat ik me laatst afvroeg, heb je de tijd in het ziekenhuis geen moeite gehad met de taal? Zowiezo alle ziektebeelden in het duits, maar ook emotioneel gezien zeg maar..
Amalia, dat lijkt me zeker klote eraan. En wat het ook heel moeilijk maakt, is dat ze het hartje er kort voor nog heeft gehoord.
Ik vind het weleens apart dat iedereen zo zijn deel krijgt, als je begrijpt wat ik bedoel. Als je aan kids begint, dan maakt iedereen wel wat mee. Maar misschien zie ik dat zo vanwege CG's schooltje?
donderdag 9 april 2009 om 20:15
quote:compu schreef op 09 april 2009 @ 20:06:
Nee dat is zo; elk huisje heeft zijn kruisje. Maar de ene ervaart het natuurlijk anders dan de ander. Bv met een miskraam; sommigen zien dat als een natuurlijk proces 'ach, het is beter, het zal wel niet goed geweest zijn' en hebben er niet zoveel moeite mee. En anderen hebben het er heel zwaar mee.
Maar volgens mij heeft iedereen wel wat (meegemaakt) of maakt wat mee.
Helaas.
Nee dat is zo; elk huisje heeft zijn kruisje. Maar de ene ervaart het natuurlijk anders dan de ander. Bv met een miskraam; sommigen zien dat als een natuurlijk proces 'ach, het is beter, het zal wel niet goed geweest zijn' en hebben er niet zoveel moeite mee. En anderen hebben het er heel zwaar mee.
Maar volgens mij heeft iedereen wel wat (meegemaakt) of maakt wat mee.
Helaas.
donderdag 9 april 2009 om 20:15
Compu, wat lief dat je daar naar vraagt (en daar dus aan denkt!). Het is inderdaad echt een jargon en soms best lastig (vind ik in het Nederlands soms ook lastig want je bent niet bekend met de terminologie), dan ben je nog vermoeid, je maakt je zorgen etc. Gelukkig kon ik het al die tijd relativeren (bijna altijd) en moest ik soms ook nog in mezelf "lachen", van goh, moet je mij hier nou zien gaan (even los van dat erg zieke kind, want dat is niet te relativeren). Er waren wel momenten dat ik me heel alleen voelde, als je lang in onzekerheid werd gelaten en zo, en ineens kwam daar dan een beetje "heimwee" bij, maar het was te doen.
Jongste is al begonnen en ik heb het idee dat in zijn huidje al beter wordt.
Hoe gaat het met jou? Met de gebarentaal en het zoeken naar een school en met man?
Jongste is al begonnen en ik heb het idee dat in zijn huidje al beter wordt.
Hoe gaat het met jou? Met de gebarentaal en het zoeken naar een school en met man?
donderdag 9 april 2009 om 20:38
Stoer hoor van je! Als je je door die omstandigheden heen hebt geslagen, dan kun je alles aan denk ik.
Je bent een goed voorbeeld voor de kids eh.. Kinder.
Dus dan is het niet mijn zwartkijk-kant Amalia.
Ik wil die waterpokken trouwens wel! Volgens mij heeft ze ze nog niet gehad.
Met mij o.k. hier. CV heeft weer een dippie. Je ziet het aan zijn ogen, hij is geirriteerd, heeft bakken kritiek. Voorheen werd ik er onzeker van, maar nu laat ik het bij hem. School is gekozen, nu wachten of ze toegelaten wordt, fijn dat het zoeken klaar is.
Over 8 mnd. begint ze, dus babydansen stel ik nog even uit.
Gebarencursus hebben we gestopt, het was zoveel.
Ma. heb ik geboortsdag (). Ik vier het niet, wel even naar oma en lekker uit eten 's avonds.
Nu zijn jullie weer op de hoogte.
Je bent een goed voorbeeld voor de kids eh.. Kinder.
Dus dan is het niet mijn zwartkijk-kant Amalia.
Ik wil die waterpokken trouwens wel! Volgens mij heeft ze ze nog niet gehad.
Met mij o.k. hier. CV heeft weer een dippie. Je ziet het aan zijn ogen, hij is geirriteerd, heeft bakken kritiek. Voorheen werd ik er onzeker van, maar nu laat ik het bij hem. School is gekozen, nu wachten of ze toegelaten wordt, fijn dat het zoeken klaar is.
Over 8 mnd. begint ze, dus babydansen stel ik nog even uit.
Gebarencursus hebben we gestopt, het was zoveel.
Ma. heb ik geboortsdag (). Ik vier het niet, wel even naar oma en lekker uit eten 's avonds.
Nu zijn jullie weer op de hoogte.