Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

je hebt overigens mail, mamax
Max slaapt gewoon door. Laatst had man Max op z'n arm, komt de badkamer in, dus ik zeg tegen Mas: ga maar lekker plassen met papa. Toen was papa nat...

Giesteravond niet laten plassen, dat ging ook goed.
quote:mamax schreef op 06 mei 2009 @ 11:05:

Max slaapt gewoon door. Laatst had man Max op z'n arm, komt de badkamer in, dus ik zeg tegen Mas: ga maar lekker plassen met papa. Toen was papa nat...

Giesteravond niet laten plassen, dat ging ook goed. Ergens ook best een logische reactie toch?
hahaha, humor.

Of papa dat ook vond...
Er is me er hier toch 1 sjagerijnig en dwars, echt niet leuk meer.

komt vast door het weer... die is al net zo ;)

Goed we hebben al een olifant in elkaar geknutseld en nu liggen de paasbroodjes in de oven
Joehoe voor Julian, goed!! Haha, en leuk dat hij dan zelf helemaal trots de luier weggooit.

Kokos, je dochter zegt je niet eens gedag na een nachtje logeren? Wat een ontaard kind heb jij (wel makkelijk trouwens )!

Enka, ik zou niet een beetje moe zijn, maar een heleboel moe! Vindt Thijmen het nog altijd interessant, z'n kleine broertje? En weet hij alweer dat hij zindelijk is (of was dat alleen de eerste daagjes)? Kolven deed ik om op te bouwen een uur/anderhalf uur na de voeding, en dan niet helemaal leeg kolven. Spannend wel, zo'n eerste keer weg!

Jin, ha ha, dank hoor, maar als ik achter het stuur zit (zoals jij toen) kom ik ook niet verder dan vermaakvoer naar achteren schuiven.

Bridges, ieuw, vreselijk, zo'n berg strijk... Maar je bent er weer even vanaf. Katoen en linnen spul, ja, dat moet je wel strijken idd. Ik heb 1 linnen broek, dat is idd ook het enige kledingstuk dat ik strijk. En dat ene overhemd van vriend, maar dat doet 'ie meestal zelf (die drie keer per jaar dat hij het aan wil). Ik heb ook wel wat katoenen bloesjes, maar dat is van dat spul dat niet superglad hoeft (hmmm, ik ga nou toch ineens twijfelen..).

Mamax, ik hang de dekbedhoezen meestal aan de lijn, dat vind ik minder erg dan strijken.
Paasbroodjes,Bam? Je kunt er maar vroeg bij wezen. Fijn dat keel zakt (eh, nou ja, de keelpijn dan) en dat het met je gezicht mee lijkt te vallen. Ga je daar nog mee naar zh of dokter?
quote:Helenita2 schreef op 06 mei 2009 @ 12:07:

Mamax, ik hang de dekbedhoezen meestal aan de lijn, dat vind ik minder erg dan strijken.

Dat doe ik ook! Strijk ik inderdaad ook niet.

Moet even twee mannen uit elkaar plukken. Ze hebben een hele mand met auto's, maar willen allebei met dezelfde
precies, beter vroeg dan nooit.....

Ik ben er al geweest naar het zkh, heb 3 juni mri en er staat bloed op kweek.

Strijken ook niet mijn ding, dekbedovertrekken en dat soort zaken weiger ik te strijken haha
En inderdaad, paasbroodjes??
Die hadden we nog staan, van de pasen en niet gebruikt omdat ik mijn oven tevroeg verkocht had. wie wat bewaard die heeft wat............
En ook goeiemiddag.

Pfff strijken. Ik strijk altijd 5 overhemden voor vent, zodat hij elke dag kreukelvrij naar zijn werk kan. En als ik zin heb strijk ik de overhempjes van de kiddo's. Maar lang niet altijd. Voor mezelf strijk ik bloesjes als ik er een aan moet, maar ik pak dan toch meestal een trui, ha ha.

Ik vind het best rustgevend hoor, strijken. Alleen zo saai. Mss moet ik de plank eens beneden zetten. Nu zet ik meestal de kinderen in bad, plank in de gang en dan strijk ik.

Jee, wat kan ik veel over strijken vertellen

Bam, fijn dat het ergste geweest is in je gezicht. Even wachten op de uitslag en mri dus. Ik moet wel wennen aan je eendje hoor

Gelukkig Mamax, dat jij JvdB ook wel leuk vindt. Niet onwijs lekker ding ofzo hoor, gewoon leuke vent.

Kokos, goed dat je het 2e couplet niet kende van het Wilhelmus. Anders had je mooi voor l*l gestaan, want na het 1e zing je altijd het 6e.

Flauw.

Ik mis Mal al een tijdje....

Hel, leeftijd is idd maar een getal, maar ik snap het wel van je vriend.

Ik ga een boodschappenlijstje maken, toedeloe
Ik ben er wel hoor. Heb niet zoveel te vertellen, en moet heul hard werken ook nog...!
Stressed is just desserts spelled backwards
Wat een geklets weer! Ik ga zo muffins bakken met oudste die ik net van de kita heb gehaald. Vanmiddag is een speelgroep bij ons thuis, dus moet even flistsend voor de dag komen .

Strijk ze allemaal!!!!!

Enka, sterkte met de nachten. Niks aan he? Helaas hoort het erbij.... (hier nog steeds enerverende nachten zeg maar).
Grr, krijg m'n motto niet meer weg...
Ik zie nu 3 puntjes. Als je je avatar opnieuw erin zet ben je ook je motto kwijt. Daar hoor ik altijd iedereen over klagen, dus dat zou moeten lukken
Yep, net gedaan. Ik zal die puntjes ook even weghalen, ik moest het even uitproberen

En nu aan het werk jij!
Over strijken gesproken, ik heb een nieuw strijkijzer, maar strijk zelden . Theedoeken strijken doe ik al helemaal niet, die gaan (ja, Bridge) ook onder de stapel.

Jin, ik had nog niet gezegd dat ik vreselijk moest lachen om je onderschrift. Het is duidelijk

Bridges, die Fieke, kleine dramaqueen

Mamax, viel wel mee met vroeg opstaan; kwart voor acht noem ik uitslapen.

Bam, eet smakelijk

Amaal, ha, ha, ja, nu je het zegt: het 6de couplet. Na ja, maakt niet uit. Ik heb gewoon netjes mijn mond gehouden .

Ik krijg mijn motto ook niet weg. Heb nu ... Zal eens kijken of het lukt wat Mal noemt.

En ik heb geen opties voor een kleurtje, onderschrift etc. Dan niet.

Jin, veel plezier met de speelgroep (hoeveel kinderen?) en eet smakelijk.
Dank je Mal.
Hè hè, gelukt.... wat een werk altijd weer.
Pfff dat stomme forum. Ik kom er echt nauwelijks op. En moet ook gewoon nuttige dingen doen maar geen zin... (opruimen, stofzuigen en met kind spelen, maar die wil een heeeeel stom spelletje doen...) Dus dan maar dit proberen haha!

Ik ben eigenlijk verwend qua strijken hoor. Vent zegt gemiddeld nu nog een keer per week: zal ik even strijken? (Zodat hij boven voetbal kan kijken en ik gewoon vrouwenseries kan kijken... ) Is dat een goeie vent of niet!

Hé Mal, heb jij mijn motto er ook weer ingezet dan? Want die heb ik nog steeds toch?

Mamax: ha wat een goeie van Max! Moest er om grijnzen!

Ehm... wilde ik nog iets zeggen? Want voor ik er weer op kan zijn we vast weer paar uur verder... Nee denk het niet, hihi...
Ja, ik klik ook altijd even je motto aan! lief ben ik he!
´t Is dat ik geen plaatjes kan plakken! Anders had ik een allerallerallerallerallerliefst plaatje voor je geplakt! (Zat te denken aan troetelbeertjes of zo, dus denk die er maar bij!)

(en ondertussen hoef ik nog steeds even geen koetje boe te spelen, joehoe!!!)
is koetje boe geen leuk spel dan Bridges?

staat hier nog ongeopend in de kast
Voor Mal van Bridges

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven