Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Ik hoor er ook niet bij qua smaak, Amalia, met mijn Hans Teeuwen!
Compu, dat heeft Jonathan ook wel hoor, maar die gaat dan slaan (niet hard hoor) maar ik wil dat eigenlijk niet hebben. Het is meer zo'n nou-hou-hou manier van slaan. Maar dat is meestal als er iets gebeurt wat hij niet wil en hij niet kan duidelijk maken wat hij wil.
Stressed is just desserts spelled backwards
Over Flair gesproken: ik zie de hele tijd reclame voor die gasten hier op rechts. En win-acties enzo. Volgens mij willen ze me weg hebben hier...

Mal, nouhou-slaan doet Jeetje ook. Echt nie leuk nie... En tegenwoordig wordt ze dus gestraft. Mag niet tutje hola!
Het is slaan, knijpen, spugen, kopstoot geven en haren trekken, ik word er GEK van!! Maar dat heb ik al vaker gezegd..

Morgen medicijnen Jonathan afgelopen?
Ja, maar ik heb zo'n man die dan heel goed meewerkt. Jonathan was vanavond een beetje vervelend aan tafel, gaat dan lopen klieren op de trip-trap. Dus M zegt; zitten op je billen! Vervolgens wil Jonathan zo'n nou-hou klap geven. En M zegt NEE, dat mag niet.

Dan begint Jonathan echt te pruilen en melodramatisch huilen en dan zo overdreven dat M in de lach schiet. En dan lacht Mr J ook weer door zijn tranen heen met die boevenkop. Jaja, dat helpt lekker.
Nee, hij is er al vanaf! Vorige week donderdag de laatste dosering gehad. Dr B zal trots zijn op ons. 10 mg afgebouwd in pakweg 3/4 jaar.

Het gaat goed met hem, gelukkig. Hij was vandaag weer naar het KDV na de meivakantie en hij was zo blij om weer thuis te zijn, hele tijd mij knuffelen en van die boevenlachjes. Scheetje is het.
Het is zeker een scheetje!

Compu, das irri. En straffen helpt niet begrijp ik uit je frustratie? Doet ze het ook bij anderen of alleen bij jou? Jij bent natuurlijk wel een lekker makkelijk doelwit waarschijnlijk. Klinkt als tijd om naar school te gaan voor CG-tje?
Ik heb het haar-dillema van Mr J met man opgelost door het wat in laagjes te laten knippen. Het is nu toch nog wel wat langer, maar valt wat minder zwaar. Hij heeft echt een dikke bos hoor.
En zo kom je weer tot een compromis
Zeg kunnen jullie even helpen op de groep? Want kom er niet uit in mijn eentje
tukkie doen. Trusten dames
Ha, dat knijpen en slaan heb ik hier ook, maar dan met Berend. Kleine driftkikker kan dat zijn joh! En dan zeg je NEE, schaterlachen dan. Hmmm, maakt lekker indruk. En dat knijpen doet ie in'm;n nek en dan heel snel: aai aai. Hij weet het dus wel, boef. Ik zet hem meteen op de grond als hij dat doet, maar hij doet het dus ook als ik naar boven met hem ga om hem op bed te leggen. Kan hem moeilijk die trap af gooien. En hoe harder ik zeg: Berend niet doen! Des te harder meneer gaat lachen.

Hij's fijn. Zal het communicatieprobleem wel zijn denk ik dan maar.

Goed zeg Mal, van de Frisium af! Krijg J nu nog iets of is hij nu helemaal zonder medicijnen? Goed hoor. Dr B trots, maar wij ook allemaal

Oef, kom ik er nog goed vanaf hier Compu; met Hans Teeuwen bluf je zelfs mij af.

Getver!!!! Ha ha ha. Die neusgaten!

Hans Teeuwen moet alleen maar grappig zijn.
Ik lees het later even Star, ga nu te bed.

hel, je hebt nog mail op je werkmailadres.
Pfff nou dan ga ik ook maar naar bed. Als Suus er toch al in ligt...
Goedemorgen!

quote:amalia schreef op 06 mei 2009 @ 21:14:

Waarom zie ik die ubersuffe Jeroen van Koningsbrugge (Lama's --> was ie al niet grappig), Ik hou van Holland, een of ander zg grappig programma van BNN ofzo en nu weer op Net 5 met Tussen de Oren) opeens in alle programma's? Of is hij leuk en mis ik het even?

Ik heb gisteren al gemerkt dat ik een heeeeel andere smaak heb dan jullie (behalve Mamax ) dus het kan best aan mij liggen hoor.Hé, we verschillen een keer van smaak. Ik vind Jeroen namelijk wel leuk!
Goeiemorgen! Zal eens even op de groep gaan lezen.
Zo, ik heb mijn bijdrage daar ook geleverd. Je bent toch wel vrijd vandaag hè Suus? Ik wil natuurlijk niet tot vanavond moeten wachten.
Zo eindelijk ben ik erop, ik word steeds van de site afgegooid, heel irritant.

Mal fijn dat het zo goed gaat met J. Leuk al dat kattekwaad, hij heeft natuurlijk ook de perfecte ogen om daarna zo onschuldig mogelijk te kijken . En zijn haar in laagjes, ben benieuwd. Mart heeft het nu ook lang maar volgende week knip ik het toch maar weer kort, hij heeft gewoon vlashaar en wordt iedere ochtend wakker met een vogelnest in zijn haar, heel irritant.

Amalia Jeroen van Koningsbrugge is leuk! Maar ja jij gaat voor de toppers dus dat is toch een iets andere smaak, haha!

Hoe is het met de verkoop van je ouders huis of wonen ze al bij jullie in de buurt?

Compu wat lastig dat lichamelijke negatieve gedrag van Cg. KAn het komen omdat ze zicht nog niet goed kan uiten? Moeilijk he! Hoe ga je er mee om?
We zijn op en ga nu naar groep!
Jin wat ontzettend naar voor je vriendin zeg!

Bridge wat fijn een strijkende man. Ik heb er niet echt een hekel aan maar ik kan altijd wel een excuus bedenken om het niet te doen. Ik streek eigenlijk nooit wat maar nu Mart zijn kleren groter worden worden de kreukels ook groter en meer dus ik zal er wel aan moeten gaan geloven ben ik bang.

Bam watgoed dat Julian zindelijk is! Hoe gaat het met Bammeisje? Is je gezicht al weer bij getrokken?

Kokos wat fijn dat Lianne het zo naar haar zin heeft op de psz.

Enka wat naar dat Lars zoveel last heeft van reflux, ik hoop dat de osteopaat het kan verhelpen. Kun je overdag een beetje bijslapen als Thijmen naar het kdv is?

Hel wat balen dta je auto stuk was en dat je in de middle of niks stond. Is hij al wel weer gemaakt?

En Suze, heb je het andere paar schoenen nog besteld?

Ris wat naar van je schoonmoeder. Hoe gaat het nu?

Cas heeft koemelkallergie. Vrijdag naar de dietist en dan maar even kijken wat hij allemaal wel en niet mag. Woensdag moeten we met hem naar Nijmegen maar de uitslag trekt al helemaal weg. Volgens mij kwam het gewoon van de allergie maar de dermatoloog zegt van niet. Nu ben ik aan het dubben of ik wel naar Nijmegen zal gaan of dat ik af zal bellen... Het zal wel gaan worden, beter een keer teveel naar gekeken dan een keer te weinig.

Mart telt tot 1 want hij wil een dropje . Zo tel ik altijd tot drie als hij niet luister en nu ik niet luister telt hij tot 1 . Nou maar even bij hem gaan kijken...

Ciao!
Zo, daar ben ik weer. Nog geen bingo dames .

Jeetje hier heeft tot 09.45 uur heeeeerlijk liggen ronken en moeders dus ook. Ik ben zowaar helemaal uitgeslapen! Lekker zeg dit.

Jeroen is stom (kies maar welke, ha ha ha), Hans is ook niks. De toppers zijn kansloos dit weekend, dat mag duidelijk zijn. Eens even denken wat ik nou een lekker ding vind. The Mentalist! Ik heb helemaal niks met blond maar die meneer kijkt echt erg schattig uit zijn ogen.

Verder natuurlijk the usual: Sjors Kloenie en de rest van de cast van Oceans 11
EN VAN JE HIEPER DE PIEP HOERRAAAA VOOR BAM!

Lieve Bam, van harte gefeliciteerd!

Gezellige dag
Oeps, hoe onattent!!!!!!

Lieve Bammie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wens je een fantastisch jaar toe zonder gedoe en gedinges. Dt jaar wordt jou jaar!

Hieperdepiep!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven