Good Luck
dinsdag 24 mei 2011 om 14:27
quote:bambino schreef op 24 mei 2011 @ 13:07:
[...]
Van mijn werk bedoel je
Zo kun je het ook zien.
Dan zat ik vlakbij je. Als ik het geweten had...
Amalia, hoe is het met je deerne?
Leuk Hel, die is met zijn tijd meegegaan!
CG haar tand is eruit. Mag ze nu ook bij de fietsenrekclub?
Helemaal onder de indruk is ze.
[...]
Van mijn werk bedoel je
Zo kun je het ook zien.
Dan zat ik vlakbij je. Als ik het geweten had...
Amalia, hoe is het met je deerne?
Leuk Hel, die is met zijn tijd meegegaan!
CG haar tand is eruit. Mag ze nu ook bij de fietsenrekclub?
Helemaal onder de indruk is ze.
dinsdag 24 mei 2011 om 15:46
Deerne???? Monster bedoel je Draakje.
Ze houdt me bezig, laten we het daar ophouden
Ze kruipt nog sneller dat Nelli Cooman kon rennen, klimt snel de trap op en heeft het kattenvoer ontdekt. Dat is heel leuk om in het waterbakje te doen Zodra de deur van de gang open staat ruikt ze het ofzo en zoef...
Maar ze is erg leuk hoor Probeert los te staan, danst met de jongens mee op Micheal Jackson en is de prinses in huis. De jongens doen alles voor haar. Laat ze wat (express) vallen dan springen er 2 broers op van tafel om het haar te geven.
Zoiet dus.
Kom er zojuist achter dat ik vorige weer de afspraak op het cb heb gemist! Ai, prik ook gemist. Ik weet haar maten dus niet nu. MOrgen maar snel een nwe afspraak maken.
Ze houdt me bezig, laten we het daar ophouden
Ze kruipt nog sneller dat Nelli Cooman kon rennen, klimt snel de trap op en heeft het kattenvoer ontdekt. Dat is heel leuk om in het waterbakje te doen Zodra de deur van de gang open staat ruikt ze het ofzo en zoef...
Maar ze is erg leuk hoor Probeert los te staan, danst met de jongens mee op Micheal Jackson en is de prinses in huis. De jongens doen alles voor haar. Laat ze wat (express) vallen dan springen er 2 broers op van tafel om het haar te geven.
Zoiet dus.
Kom er zojuist achter dat ik vorige weer de afspraak op het cb heb gemist! Ai, prik ook gemist. Ik weet haar maten dus niet nu. MOrgen maar snel een nwe afspraak maken.
woensdag 25 mei 2011 om 23:08
Hel, blits karretje hoor! Lekker zonnig ook dat geel!
Mal, alles goed met de mannen?
Amaal, leuk zo'n meisje Lief dat de mannen zo voor hun zusje zorgenlopen!
Compu, CG ook al een tand eruit! Snelle dames en heren allemaal. Hier wiebelt nog niks.
Mannen waren gisteren op schoolreis, Mini was op de terugweg in slaap gevallen, dan merk je toch dat hij nog een stuk kleiner is dan Maxi.
Vanmiddag in ons toekomstige dorp een stuk gewandeld. Er loopt daar een looppad dwars door de weilanden, mannen keken wel even raar op toen er een koe direct naast het fietspad stond (zonder hek er tussen!) maar reden toch dapper door
donderdag 26 mei 2011 om 08:44
donderdag 26 mei 2011 om 20:55
Nou moe Wat ongezellie
vandaag met oudste naar de ha geweest. Ik hoor de hele dag: wat zeg je?
Oren na laten kijken. Die waren idd niet helemaal in orde. Ha wil het nog een paar weken aankijken (krijgen ze die zin in hun opleiding erin gedrild?) en als er over 3 weken geen verbetering is, krijgt hij buisjes. Er zit vocht achter zijn trommelvlies waardoor hij slecht(er) hoort. Dit kan weer wegtrekken maar als dat niet gebeurd moet dat dus met buisjes opgelost worden.
Arm kind; ik kreeg van juf te horen dat hij zo dromerig is de laatste tijd (ja, gek hij hoort niets) en ik zucht de halve dag als hij weer 'wat zeg je' zegt (hallo, we waren toch in gesprek??) en man is al een paar keer boos geworden omdat hij gewoon geen antwoord geeft op vragen. NOu, echt zielig dus
Ik heb er maar vanmorgen meteen een leuke ochtend met hem van gemaakt. Lekker koffie gedronken, naar de markt. Heerlijk vindt ie dat
Nou, tot zover mijn bijdrage. Kunnen jullie weer wat lezen vandaag ha ha.
vandaag met oudste naar de ha geweest. Ik hoor de hele dag: wat zeg je?
Oren na laten kijken. Die waren idd niet helemaal in orde. Ha wil het nog een paar weken aankijken (krijgen ze die zin in hun opleiding erin gedrild?) en als er over 3 weken geen verbetering is, krijgt hij buisjes. Er zit vocht achter zijn trommelvlies waardoor hij slecht(er) hoort. Dit kan weer wegtrekken maar als dat niet gebeurd moet dat dus met buisjes opgelost worden.
Arm kind; ik kreeg van juf te horen dat hij zo dromerig is de laatste tijd (ja, gek hij hoort niets) en ik zucht de halve dag als hij weer 'wat zeg je' zegt (hallo, we waren toch in gesprek??) en man is al een paar keer boos geworden omdat hij gewoon geen antwoord geeft op vragen. NOu, echt zielig dus
Ik heb er maar vanmorgen meteen een leuke ochtend met hem van gemaakt. Lekker koffie gedronken, naar de markt. Heerlijk vindt ie dat
Nou, tot zover mijn bijdrage. Kunnen jullie weer wat lezen vandaag ha ha.