Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, succes moet zeker opgebouwd worden Jin. Wat een drama was het. Het begon best goed, totdat ze doorhad dat ik niet de verzorgende taken deed. Daarbij was ze total-loss. Poeh, ben blij dat het achter de rug is.
Voor Compu, voor het wennen

Wij hebben nu we weer thuis zijn weer een heel dwars mannetje, dus vanmorgen MEE gebeld of we er iets mee kunnen doen. Ik word een beetje gek van het slaan/bijten/krabben.

Ik heb dus ook geen tips voor Enka als ik weet wat ik ermee moet doen dan laat ik het je weten

Dat gaat lekker snel met het huis mamax, maken jullie er steeds foto's van?

Amalia, proest voor de kussentjes Zijn het die met die borduursels, die vind ik altijd leuk in de winkel.
Stressed is just desserts spelled backwards
We proberen wel van elke verandering foto's te maken. Heb ze net weer op Facebook gezet.

Heeft Mr. J al vakantie Mal? Is hij op school ook zo, of uit hij zich alleen thuis? Moeilijk hoor, ik neem aan dat je z'n hand vast pakken en duidelijk nee zeggen al geprobeerd hebt? Anders helpt 'Het is een faaaaase' misschien

Compu, het kan alleen maar beter worden Naar dat ze er zo'n moeite mee had. Hopelijk went het snel voor haar!
Oei, CG nog niet erg happy met nieuwe opas dus. Blijf jij er dan bij Compu? Misschien helderder voor haar als je helemaal uit beeld bent. Wel vertrouwen in oppas zelf?

Jin, transformers,hmm. Dat voelt als een heuse generatiekloof! Tonka's ken ik gelukkig wel.

Morgen ga ik spiritueel achilderen met mijn schoonzussen in Friesland. Ik ben benieuwd.

Joehoe Suus, de iPad al aan de praat gekregen?!
Stappenplan was eerst ik erbij, Hel. Ik zal eens over jouw tip nadenken.

Vanavond dan. Schoonouders bellen dat er veel hen niet lekker zit. We zijn er gelijk heen gegaan. Heb een lading kritiek over me heen gekregen en ik heb de bal totaal teruggekaatst. Dat voelt toch goed!

We stonden echt als kemphanen tegenover elkaar. CV heeft me op zijn manier echt gesteund, fijn.

Heb respect en rust gevraagd (orders gegeven) om me aan mijn gezin te kunnen wijden en hen erop gewezen dat CV in de lastigste positie zat hierbij.

Toen waren ze uitgekritiekt.

Ze dachten echt dat ze even hun eigen frustratie over ons heen konden gooien. Maar ik ben veertig en heb een assertiviteitstraining gevolgd. Dacht het niet dus!

Nu de adrenaline langzaam laten wegvloeien...

Mal, je wordt er zo moedeloos van he. MEE geeft je vast weer wat houvast of inspiratie!
Flard verwijt: 'soms bel ik en dan neem je niet op'.
Compu, ik wilde hetzelfde als Hel vragen, heb je wel vertrouwen in de oppas? Of moet dat groeien denk je? wat een gedoe met schoonouders! Wat ontzettend naar zeg. Soms bel je en dan neem je niet op...... geweldige kritiek zeg. Echt opbouwend en doordacht. Kun je nog eens wat mee. Ben je erg van de leg nu? Knap dat je het hebt weerlegd. Hoe is het nu met cv? Voor hem heel enerverend denk ik. Kan hij er wat mee? Of staat hij meer achter jou omdat jij het bent?

Mal, wat naar van dat krabben en zo (wel herkenbaar bij oudste). Kon mee je advies geven?

Hel, veel plezier met de schoonzussen! (en aan transformers mis je niks hoor )

Zo. Net de boekenlijst voor oudste besteld. Een hele waslijst! handig dat internet. En nu ga ik slapen. Doei!
Oppas heb ik vertrouwen in. Ach, school duurde ook een half jaar. Geduld, uitleg, belonen..

Ja, ben wel van de leg helaas. Het vreet energie he, zoiets. Kan me niet indenken dat als je 60 bent, dat je dan zo tekeer gaat met je schoondochter. Groot ego blijkbaar. Ze denken zo vanuit zichzelf, wat een gebrek.

CV was zo blij, zo opgelucht, zo dankbaar. Wat hij niet kon bewerkstelligen in jaren, is nu gebeurd. Wie weet heeft het invloed op het losmakingsproces?

Boekenlijst? Voor school voor volgend jaar?

Fijne dag allemaal!
Compu, wat stom van je schoonouders zeg. Wat voor frustraties hebben ze nog meer dan, behalve het bellen en niet opnemen? Vinden ze dat ze zich te weinig mogen bemoeien met jullie gezin? Is dat de onderliggende frustratie? Wat kut dat je dat er OOK nog bovenop krijgt, het is allemaal al zwaar genoeg. Goed dat je je zo kranig hebt geweerd!

Jinny, we krijgen pas over 6 weken een consulente van MEE op bezoek, maar op school hadden ze het over kortdurende ondersteuning worden of IOG (Intensief Orthopedagogische Gezinsbegeleiding). Dan gaan ze eerst kijken wat Mr J laat zien thuis en wat er dan nodig is. Moeten jullie nu al zoveel boeken bestellen voor oudste? Het lijkt wel of hij naar de middelbare school gaat

Hel, veel plezier met het spiritueel schilderen. Het is vast leuker in het echt dan hoe het klinkt
Mogge!

Mal, middelbare school verbleekt bij de lijst van oudste voor school . Turnschoenen, gymtas, pantoffels, boeken, verfdoos, kwasten etc. etc. etc. Echt een berg hoor! Ben ik wel even van de straat van haha. Klinkt fijn die begeleiding. Zes weken duurt wel lang nog. Is het te overzien die tijd?

Compu, ik kan me voorstellen dat geduld niet makkelijk is. Ik heb zelf best een bergje geduld, maar als ik slecht geslapen heb een aantal nachten, man continu andere werkuren heeft dan verwacht en oudste wat van de leg is dan vind ik dat soms lastig hoor. Is mijn lontje wat korter. Heb jij dat ook? Wat naar toch van de schoonouders. Weet je ook waarom ze zo doen? Willen ze meer invloed op jullie gezin of op hun zoon? Wat een mijlpaal en een doorbraak bij cv zeg. Dat moet heel gek voor hem zijn. Heel knap vind ik dat!

Joehoe, de nieuwe kast is er. Echt geweldig, een aanwinst hoor! Het gekke is wel dat er een andere kast is geleverd dan we hadden besteld maar deze is ook mooi. We houden deze geloof ik. Gek he?
Lieve schatjes!!!!! Dat wifi kost echt bakken met centen hiero in de rimbo dus helaas geen uitgebreide bijklets sessies vanuit het zonnige en gezellige Gardameer.

Wij hebben het super. Dikke koeskoes voor jullie!
voor compu
Amalia, is de pleister eraf? Hoe gaat het nu?

Suus, klinkt goehoed!!!!
Mijn zwager is weer met loeiende sirenes opgenomen na een epileptische aanval van 1 uur. Ze waren net op vakantie gegaan gisteren, gelukkig wel in NL. Malman is er nu heen met mijn vader en Mr J.

Ik hoop niet dat er iets ergs in zijn hoofd aan de hand is, hij had al een goedaardige tumor, niet dat die ineens is gaan groeien ofzo. Ik maak me erg bezorgd...
Mal, wat afschuwelijk. Wat een schrik! . Heb je intussen al wat meer gehoord?
Wat een schrik Mal.
Hij is nog steeds op SEH, wel bij kennis nu!
Al nieuws voor de rest Mal? Blijft ze ook weinig bespaard bij je zus
Toestand weer daar Mal.. Sterkte!

Was even kwijt hoe het de laatste tijd ging daar, heb je er nog weleens over gepost?

Schoonouders kunnen niet loslaten, willen het nog steeds zoals vroegah en dat wij doen zoals zij het willen. Dat is de grote lijn in het verhaal. En zij focussen zich hierbij rechtstreeks op mijn karakter, ik moet me dus volledig aanpassen en in therapie. Totdat ik aan de maatstaven voldoe.

Maargoed, ik heb uitgestraald dat dat van zijn levensdagen niet gebeurd.
quote:Star schreef op 10 juli 2011 @ 15:13:

Al nieuws voor de rest Mal? Blijft ze ook weinig bespaard bij je zus Hij ligt nu op zaal, ze wachten op zijn dossier vanuit eigen zkhs en dan kijken wat ze gaan doen. Hij heeft wel weer gegeten nu en het gaat goed met hem.
Mal, fijn dat het nu goed gaat met hem. Wanneer komt er duidelijkheid, weet je dat? .

Compu, het zit je hoog he? Dan mag ik je nu vast wel een geven. Het is je zo ontzettend niet gegund! Heeft cv broers of zussen? Heb je iemand bij wie je je ei kwijt kunt? (Hier ook he)?
quote:compu schreef op 10 juli 2011 @ 15:20:

ik moet me dus volledig aanpassen en in therapie. Totdat ik aan de maatstaven voldoe. Heb je niet gezegd dat ze beter zelf in therapie kunnen gaan
Hopelijk komt het gewoon door het goedaardige en is het niet erger ofzo Mal
Compu, echt hoor, ben trots op je

Wie denken die mensen wel niet dat ze zijn om zo over/tegen jou te praten. Gatver. Fijn dat CV het op zijn manier voor je heeft opgenomen, goed van hem!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven