Good Luck
maandag 11 juli 2011 om 15:15
maandag 11 juli 2011 om 18:19
maandag 11 juli 2011 om 21:58
quote:Suze2hier schreef op 11 juli 2011 @ 18:21:
Hier nog steeds heerlijk. Amaal waar ga jij ook alweer heen? We hebben rondje gedaan en het is aan de andere kant ook leuk!
Verder geen zieken hiero enzo?
Ga bijna denken dat het jouw schuld is . Jongste koorts, 39nogwat, arm schaap.
Klinkt goed daar suus! Geniet ervan!
Hier nog steeds heerlijk. Amaal waar ga jij ook alweer heen? We hebben rondje gedaan en het is aan de andere kant ook leuk!
Verder geen zieken hiero enzo?
Ga bijna denken dat het jouw schuld is . Jongste koorts, 39nogwat, arm schaap.
Klinkt goed daar suus! Geniet ervan!
dinsdag 12 juli 2011 om 10:30
Mal, wat een schrik! Hoe is het nu met zwager, weten ze wat meer?
Compu, voor jou! Ik kan me voorstellen dat je het nog niet helemaal los kunt laten, maar het is hun probleem, niet van jou! Toch geschrooken van de uitslag? Is dat nog iets wat CV met z'n ouders wil bespreken, of wil hij het er met hun niet over hebben?
Jin, hoe is het nu met ventje?
Suus, geniet!! Klinkt als een supervakantie!
En verder een naar iedereen, morgenmiddag gaan ze van de gemeente onze gasleidingen buiten vervangen, dus dan heb ik de hele middag om bij te lezen
Compu, voor jou! Ik kan me voorstellen dat je het nog niet helemaal los kunt laten, maar het is hun probleem, niet van jou! Toch geschrooken van de uitslag? Is dat nog iets wat CV met z'n ouders wil bespreken, of wil hij het er met hun niet over hebben?
Jin, hoe is het nu met ventje?
Suus, geniet!! Klinkt als een supervakantie!
En verder een naar iedereen, morgenmiddag gaan ze van de gemeente onze gasleidingen buiten vervangen, dus dan heb ik de hele middag om bij te lezen
dinsdag 12 juli 2011 om 17:52
Compu, wat een toestand met die schoonouders van jou. Ik kan het maar niet bevatten dat mensen zich zo gedragen. Maar good for you dat je ze van repliek hebt gediend. You go girl. En man eindelijk een diagnose. Is hij opgelucht of broedt hij er nog op? Ik hoop dat het een breekijzer kan zijn om voor jullie allebei dingen (sneller - want voplgens mij zijn jullie keihard bezig) in beweging te krijgen en houden.
Jin, ojee, schaapje ziek, nog steeds koorts?
Suus, haaaaai! Klinkt goed (behalve dat van het dure inet dan), geniet ze!
Mijn kleine dappere dodo heeft gisteren haar kiesje laten vullen. Vriend was mee dus ik heb alleen de verhalen (en voel me ontaard ). Maar ze belde me zelf om te vertellen dat ze wel een beetje moest huilen, maar dat ze heel goed alles had gedaan wat de tandarts zei, en dat haar wang nog helemaal dik een gek voelde (ze had een verdoving gehad). Blij dat het achter de rug is.
Jin, ojee, schaapje ziek, nog steeds koorts?
Suus, haaaaai! Klinkt goed (behalve dat van het dure inet dan), geniet ze!
Mijn kleine dappere dodo heeft gisteren haar kiesje laten vullen. Vriend was mee dus ik heb alleen de verhalen (en voel me ontaard ). Maar ze belde me zelf om te vertellen dat ze wel een beetje moest huilen, maar dat ze heel goed alles had gedaan wat de tandarts zei, en dat haar wang nog helemaal dik een gek voelde (ze had een verdoving gehad). Blij dat het achter de rug is.
woensdag 13 juli 2011 om 16:43
Hel, dapper grietje!
Hier 2 prachtige rapporten gekregen. Beide mannen hadden in hun rapport staan dat ze erg slim zijn, vonden ze zelf helemaal terecht Morgenochtend een uurtje wennen in de nieuwe klas. Alle nieuwe kindjes komen dan en iedereen zit in de samenstelling van volgend jaar. Ben benieuwd hoe ze het vinden!
Hier 2 prachtige rapporten gekregen. Beide mannen hadden in hun rapport staan dat ze erg slim zijn, vonden ze zelf helemaal terecht Morgenochtend een uurtje wennen in de nieuwe klas. Alle nieuwe kindjes komen dan en iedereen zit in de samenstelling van volgend jaar. Ben benieuwd hoe ze het vinden!
woensdag 13 juli 2011 om 21:34
donderdag 14 juli 2011 om 08:37
Mamax, wat goed die rapporten! Hebben jullie nog geen vakantie?
Hele, ach wat sneu voor Maatje. Ze is wel een bikkel hoor!
Suze, zwaai als ik jou was bleef ik lekker daar, het is hier herfst ofzo! 15 graden!
Jinny, is jongste al wat opgeknapt?
Compu, die vrouw in de blog zat ook op het epilepsie-forum, heb wel eens met haar kletsen omdat haar dochter en Mr J een beetje gelijk op gingen toen ze klein waren. Ik heb hem opgeslagen, bedankt!
Hele, ach wat sneu voor Maatje. Ze is wel een bikkel hoor!
Suze, zwaai als ik jou was bleef ik lekker daar, het is hier herfst ofzo! 15 graden!
Jinny, is jongste al wat opgeknapt?
Compu, die vrouw in de blog zat ook op het epilepsie-forum, heb wel eens met haar kletsen omdat haar dochter en Mr J een beetje gelijk op gingen toen ze klein waren. Ik heb hem opgeslagen, bedankt!
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 14 juli 2011 om 09:22
Hoe is het met Mr V Mal, helemaal beter en bijgekomen van ziekenhuis avontuur? Mamax, Star en ik nog anderhalve week tot de vakantie, valt heel laat hier dit jaar.
Enka, heb ook ingeschreven voor de ladies run van DtD! Ben paar weekjes (tot ik met Evy 10 km begin) met Runkeeper aan het lopen, ken je dat? Heel handig.
Doe mezelf vandaag een dagje thuis werken kado. Even geen gesjees en gevlieg, heerlijk. Ben doodmoe, en as menstruatie en herfstweer helpen ook niet erg.
Maatje's zwemjuf repte gisteren van afzwemmen! Zal wel ruim na de zomerbreak worden, maar evengoed vlot. Ze zwemt al een paar weken zonder kurk en drijvers in het diepe, ik vind het maar knap.
Enka, heb ook ingeschreven voor de ladies run van DtD! Ben paar weekjes (tot ik met Evy 10 km begin) met Runkeeper aan het lopen, ken je dat? Heel handig.
Doe mezelf vandaag een dagje thuis werken kado. Even geen gesjees en gevlieg, heerlijk. Ben doodmoe, en as menstruatie en herfstweer helpen ook niet erg.
Maatje's zwemjuf repte gisteren van afzwemmen! Zal wel ruim na de zomerbreak worden, maar evengoed vlot. Ze zwemt al een paar weken zonder kurk en drijvers in het diepe, ik vind het maar knap.
donderdag 14 juli 2011 om 10:42
donderdag 14 juli 2011 om 14:21
Ik met je mee Mal. 't Klaart hier nu een heel klein beetje op. 't Is in elk geval droog. Voor zolang als het duurt.
O ja Mamax, dat is waar ook, na de zomervakantie naar de nieuwe school! Gingen ze vandaag voor het eerst kijken? Jij was al wel eerder geweest toch? Spannend hoor. Hoe lang moeten jullie overbruggen tot de verhuizing?
Maatje zwemt vanaf half februari. 't Is bijna 1 op 1 waar zij lest, dat scheelt (maar ze is ook wel de snelste gup van het stel).
O ja Mamax, dat is waar ook, na de zomervakantie naar de nieuwe school! Gingen ze vandaag voor het eerst kijken? Jij was al wel eerder geweest toch? Spannend hoor. Hoe lang moeten jullie overbruggen tot de verhuizing?
Maatje zwemt vanaf half februari. 't Is bijna 1 op 1 waar zij lest, dat scheelt (maar ze is ook wel de snelste gup van het stel).
donderdag 14 juli 2011 om 20:15
Knap Van Maatje Hel! Lijkt me zo leuk om te zien dat afzwemmen! Daar kunnen ze hier wat van leren . Ooh en wat dapper van de kies en het gaatje, zou ik echt als een berg tegenop zien. Knappe vriend heb je ook, met stalen zenuwen.
Mamax, wat fijn zulke mooie rapporten. Heerlijk om te lezen zeg!
Mijn zieke schaapje gaat morgen weer naar de kita, laatste dagje. Heb oudste ook thuis gehouden vandaag. Zijn echte juf is ziek, ze gingen ontbijten op een kleine flat bij iemand thuis. Dat leek me vragen om problemen op het moment .
Mamax, wat fijn zulke mooie rapporten. Heerlijk om te lezen zeg!
Mijn zieke schaapje gaat morgen weer naar de kita, laatste dagje. Heb oudste ook thuis gehouden vandaag. Zijn echte juf is ziek, ze gingen ontbijten op een kleine flat bij iemand thuis. Dat leek me vragen om problemen op het moment .