Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je er weer bent Star!

Hier beetje onstuimig weekend, Mr J begonnen met medicatie-afbouw, is behoorlijk pittig geweest vanaf zaterdagmiddag. Oefenen met de fles en Mr V ging ook ruk, dus al met al geen vruchtbaar weekend zo.
Stressed is just desserts spelled backwards
Haai, welkom terug Star. Is niks nee, terugkomen in dit kaa uu tee weer. Goede terugreis gehad ook (herinner me dat dat vorig jaar wat tegen viel )?

Enka, wat een mooie manier om schoonvader te gedenken, bijzonder. Ah, en blauw gips, stoer hoor!

Jin, klinkt heel decadent, met het vliegtuig een dagje naar opa en oma! Hoe vindt oudste het op school?

Mal, dat is wel dubbelop een zwaar weekend.

Suus, 22 inch, stoer! Heeft ze hem al geprobeerd?

Wij ook weer thuis. Gisteren nog leuke dag in Zeeland met een heuse wedstrijd ringrijden, Maatje in de gloria, mocht een van de wedstrijdpaarden 'verzorgen'. Vandaag vakantiewas, ruzie gemaakt met vriend en tussen de buien door nog even naar de plaatselijke kermis.

Volgende week laatste weekje vakantie. Blij toe; kind is behoorlijk aan het muiten zo af en toe, compleet met bijdehante opmerkingen, brutaal smoeltje en tot slot hysterische huilbuien. Ben ik helemaal niet van dr gewend, vind er niks aan. Enfin, tijd voor de rust en regelmaat van juf.
Wrom ruzie?
Hai Starrie, hai Hellie. Welkom thuis!
Huishoudelijk geneuzel, te suf. Maar eigenlijk over hele andere dingen natuurlijk. Had m'n zinnen gezet op goed gesprek vanavond maar volgens mij is hij in slaap gevallen bij het naar bed brengen van Maatje (of hij doet alsof ). Dan maar een zak chips.
Hel, bah ruzie, niks aan. Toch nog kunnen praten gisteravond?

Enka, wat een mooie manier om schoonvader te herdenken! En wat een geweldige plannen, een veranda. Staat hier ook nog hoog op het lijstje.

Star, gezellig dat je er weer bent! Tja, wat een rotweer hè?

Suus, Jeetje blij met d'r fiets?

Wij waren gisteren naar Cars 2 bij de Arena. Mannen vonden het geweldig, zowel de film als de bioscoop . Daarna nog even bij de Ikea het wastafelmeubel opgemeten en op IJburg een fonteintje voor de wc gehaald (via MP). Al met al een vruchtbaar dagje dus ondanks het rukweer. Man is vandaag weer begonnen, ik heb nog een week vrij. Ik had bedacht dat ik het speelgoed van de jongens uit ga sorteren en meteen flink wat naar de kringloop breng. Is dat maar vast gebeurt voor de verhuizing.
Ha Mamax, ben vlak bij jou met Maatje en vriendinnetje. Je kunt zeker wel raden waar?! Was spontane aktie, konden nog net meerijden met vriend en worden over half uurtje alweer opgehaald, anders had ik je wel even gebeld. Leuke vestiging wel, ik was nog nooit geweest. Ha, en al goed aan het inslaan voor nieuwe casa, leuk! Kun je het allemaal nog een beetje kwijt thuis, of heb je iets van opslag geregeld?
Bij mij naast de deur of niet? Zit enorm te piekeren waar je zou kunnen zitten. Kan alleen B. bedenken, klopt dat?

Tot nu toe kunnen we het kwijt hoor. Ze hadden zaterdag 40% korting op de deurkrukken, dus die hebben we ingeslagen en het wasbakje. Voor de rest nog niet veel gekocht, houden wel de boekjes een beetje in de gaten. Budget gaat harder als gehoopt
Goed geraden. Wat is dat toch met budgetten dat ze zich nooit aan de planning houden he..
ik wou even bijkletsen vanavond, maar ik zit nu met een baby die niet wil en kan slapen morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Ah gelukkig is er niks gepost tussendoor

Hel, wat naar, ruzie, wel slim om te doen alsof je slaapt trouwens haha, is het wel weer uitgepraat nu?

Mamax, wel leuk om zo langzaamaan je nieuwe huis in te richten/er vast van alles voor te kopen. Als je een huis laat bouwen dan is alles ook meteen naar je zin, heerlijk hoor.

Enka, gaaf een veranda! Ik had je laatst bedankt voor het vogeltje met de vraag of je hem zelf hebt gemaakt, maar op de vraag geen antwoord nog door het arm-breek incident. Vogeltje hangt nu op mijn prikbord

Jinny, hoe gaat het met de oudste op school, is het vol te houden? Hoe vond jongste het in het vliegtuig?

Suus, was Jeetje blij met haar nieuwe fiets?

Bambino, alles goed daar? Druk met je werk bezig?

V-tje heeft nu weer 3 nachten normaal geslapen heerlijk hoor (dus een voeding om 10 uur en dan om een uur of 4-5 wakker, even drinken en dan verder maffen tot 8) Wat een verwennerij is dat weer na die paar weken.

Met Mr J gaat het helaas niet zo lekker, heeft erg veel last van de afbouw, vanmorgen gillen/slaan en zat steeds met zijn oogjes te knipperen. Naar hoor. Heb hem extra lang geknuffeld voor het busje kwam. Gelukkig komt hij zo al weer thuis. Op school zeiden ze dat gistermorgen hij de kindjes van zich af duwde, hij wil echt een beetje rust om zich heen na een poosje ging het wel beter.
Mal, wat lekker dat Mr V weer een paar dagen lekkerder slaapt. Dat geeft weer wat extra lucht of niet? En wat jammer dat Mr J zo'n last heeft van het afbouwen. Ik hoop altijd zo dat het voor jullie ook gewoon eens soepel verloopt maar dat schijnt niet te kunnen of zo.

En om op je andere vraag terug te komen, Ja dat vogeltje heb ik zelf gemaakt. Was weer 1 van mijn fröbel opdrachtjes. Dat verzin ik dan en dan maak ik een aantal en dan is het weer klaar haha. Zo heb ik dus 1001 dingen in mijn hoofd. En dan zeggen mensen, daar moet je wat mee doen... Maar ik vind het nooit leuk om heel veel van iets te maken dus het blijft altijd een hele beperkte oplage en ik heb besloten om Kapitein Kunst pas over 2 jaar echt te promoten, dan is L ook naar school en komt er wat meer tijd vrij (denk ik)

Oh en dit was weer onzinnig gewauwel ipv gewoon te zeggen "Ja, heb ik gemaakt."

Mamax, een veranda op je verlanglijstje haha, je krijgt een nieuw huis. Wat is nu zo'n beetje de planning? En gooi weer eens een up to date foto van de bouw op de groep, ben wel benieuwd hoe ver het paleis is.

Star, hoe bevalt meneer zijn nieuwe job? En hoe is het met jou idee/zoektocht?

Suze, is Juultje al nar hockey geweest? trek je het verdr nog een beetje?

Vandaag een spannende dag mijn vader krijgt de uitslag van de eerste behandeling, mijn zusje gaat mee dus die zal de arts wel weer helemaal uithoren.

Nu weer even werken
Enka, spannend vandaag! Nagels al op, of kun je een beetje afleiding vinden in je werk? Die veranda is voor achter in de tuin. Of toch aan het huis? Gelukkig nu nog geen budget voor, kan ik nog even verder denken Zit je op facebook? Die foto's zijn redelijk up-to-date, ze zijn net vorige week weer begonnen na 4 weken bouwvak.

Mal, heerlijk een paar nachten achter elkaar doorslapen! Naar dat het afbouwen zoveel van Jonathan vergt Lijkt me voor het mannetje ook behoorlijk vermoeiend.

Jin, ik stond vanmiddag m'n koffiemachine schoon te maken en vroeg me ineens af of jij er nog een gekocht hebt?

Iemand hier al geslaagd voor een winterjas voor de kabouters? Ik denk dat Mini die van hem nog wel aan kan, maar die van Maxi is echt te klein.
Nog geen winterjas hier. Hangen de wintercollecties er al? Met de winterlaarzen wacht ik nog even. Denk dat de voetjes voor de winter nog een groeispurtje gaan doen.

Heerlijk in het zonnetje bij dr kinderboerderij. Maatje vermaakt zich met de pony's. Gied uit te houden zo. Zou er prima aan kunnen wennen, zo zonder werk.

Ruzie weer bijgelegd (na 2,5 dagen onweer, nils leuk), lief dat jullie ernaar vragen!

Mal, las het op de groep ook van het afbouwen. Wat naar voor jullie alle drie dat dat zo'n impact heeft. Wat een dappare dodo, dat hij op zijn manier heel duidelijk aangeeft dat hij rust nodig heeft.
Mal, Bam is nog op vakantie.

Enka, meneer begint aanstaande maandag. Nu nog vakantie met z'n viertjes Niet dat het echt vakantiestemmerig is, suf weer zeg. Ik word er zo ontzettend sloom van ook.

Net vanmiddag weer vacatures bekeken, trekt nu weer een beetje aan. Hou goede hoop

Jeetje Hel, 2.5 dag is jakkes. Gelukkig weer bijgelegd
Vanmiddag bij jou ook niksweer Star? Hier (regio Den Haag) stralend. Morgen wordt ook lekker, hoorde ik op weerbericht (for what it's worth).

Enka, ik word helemaal nieuwsgierig naar die vogeltjes! Doe eens eentje op de groep?
Star, lekker zeg nog vakantie. geniet er nog maar even van want als het goed is komen en nu wel een paar dagen met vakantiestemming weer aan. En job gebeuren dus nog spannend.

Hel, dat was wel lang onweer, bah. Maar nu genieten op de kinderboerderij, altijd leuk. En ik zal kijken wat ik kan doen. Ben nu nog aan het werk, net even een broodje naar binnen gewerkt en dan nog even door met de sintfolder, het einde is gelukkig in zicht.

Mamax, ja ik heb facebook en kom daar ongeveer 1 x per maand. Ik ben denk ik een beetje social media moe aan het worden... Maar ik zal weer eens inloggen haha. Want nieuwsgierigheid wint natuurlijk.

Hier nog niet met de winterjassen bezig, hoop nog steeds op een zomer

Nou ik ga nog even koffie halen en dan weer aan de slag.
Oh en mijn nagels zijn weg... Uitslag vader was half half zeg maar, sommige plekken hadden wel gereageerd, anderen niet of weinig, dus hij moet nog een keer. Mijn vader praat nog steeds nergens over dus dat is wel weer moeilijk voor mijn moeder. Maar we wachten maar weer af.
Enka, wat moeilijk toch. . Leest nou niet dat het allemaal soepel verloopt en dat vader wat opener is. Echte update op groep?

Hel, jeetje dat is ook een lange ruzie. Ongezellig. Gelukkig weer bijgelegd. Leuk toch dat Maatje zo´n paardenmeiske is.

Bam boft dus, nog lekker op vakantie!

Star, is manlief begonnen met job? Hoe is het gegaan?

Mal, er gaat inderdaad niks soepel bij jullie . Ben er een beetje stil van.

Mamax, jaaaaaaaaaah ik heb er een gekocht maar ik moest er zo aan wennen dat ik wijselijk mijn mond heb gehouden, maar nu ben ik om . Saeco Syntia (oid). Ik had al een keer een vel op mijn koffie (echt zo goor) en ik dronk een week per ongeluk espresso voor ik door had dat het espresso was en toen ben ik toch maar eens de gebruiksaanwijzing gaan lezen en nu ben ik dus om .
voor allemaal!

P.s. Star, I love your new look, staat je goehoed!
Mal, zie ineens jouw aviator . Gaaf is ie! Mooie kleuren.
Enka, een voor de uitslagen. Wat naar dat niet opgeleverd heeft wat jullie allemaal hoopten.

Hel, oei zo lang ruzie lijkt me niet echt gezellig. Fijn dat het zo leuk was bij de pony's. Gaat Maatje ook nog ooit echt op paardrijles?

Star, vakantie nu echt afgelopen? Maandag allemaal weer aan de bak? Ik heb je foto ook gezien, en moet nu steeds aan het liedje van Arne Jansen denken, haha.

Mamax, heb me nog niet verdiept in winterjassen want ik denk dat Mr J zijn oude nog wel past.

Gisteren was ouderavond op school en ik denk dat Mr J wel min of meer verkering heeft. Een meisje die ook al bij hem in de groep zat op het KDV had thuis gezegd dat ze J wel heel lief vindt. Toen vroeg haar vader of ze verliefd was, maar daar wilde ze geen antwoord op geven, haha schattig!
Zo, ik zag die Amaal elders ook alweer....

Ik luv je new look ook Star! Nou alleen nog even lachen...

Enka, zo zo het nieuws dus. Dat is niet waar je op hoopt.
Over winterjassen: ik had die van Hema op de groei gekocht dus die past nog. Mooi!

Oehoe Mal, verkering. Schattig!

En senks voor de imput elders. Je verwoord het mooi. Dank!
Ja nou moet ik nog lachen ook

Enka, voor jou. Niet denderend die uitslag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven