Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
Amalia, gefeliciteerd met diploma. En wat leuk zo´n goed voetballertje.

Mamax, balen van de vloer, maar gelukkig nog geen aanbetaling zeg!

Enka, fijn dat het zwemmen goed ging. Spannend blijft het toch, kan ik me goed voorstellen.

Man en ik nu ook geveld door een keelontsteking, zijn aan de antibiotica.

Ik ben oudervertegenwoordiger bij jongste en hadden gisteren een vergadering. Viel me niks tegen .
Oh ja, hier ook twee weken herfstvakantie. De eerste week is al weer voor de helft om! Gaat zo snel!
Oeh, dat doet zo zeer!!! Tja, het was te voorspellen he. Beterschap hoor!

CG krijgt een CT scan om te zien of de gehoorgangen geopereerd kunnen worden. Ben benieuwd of dat gaat lukken (pas over een paar weken). Ivm stil liggen. Vandaag even de CT scan met haar bekeken.

Mamax, de kindjes zijn thuis. Ouders zijn vast erg druk nu, maar fijn om ze in hun eigen bedjes te hebben.

Weet je het nog?
Beterschap Jinny, bah dat is niks aan keelontsteking. Hebben jullie nu al herfstvakantie? Dat is snel.

Wanneer moeten jullie Compu, dat is wel weer spannend allemaal.

Mijn baby is ziek, hij is heel erg zielig, snothoofd en koorts erbij.
Stressed is just desserts spelled backwards
Zielig Mal! Sterkte voor het jochie.

De laatste week van oktober. Nog tips?

Geen contrastvloeistof.

We gaan maar planking oefenen hier.
Mal, wat zielig. Een snotterbaby is nooit leuk.

Jinny, jullie ook beterschap. Zijn de jongens wel weer een beetje opgeknapt? Nog wel een beetje puf om wat leuks te ondernemen zo in de vakantie?

Compu, dat is ook weer spannend. Succes met oefenen.

Suze, nog gefeliciteerd met je kleinste grote dochter! Wat hebben jullie gegeven?

Ik vind het best moeilijk om wat te verzinnen voor L om te geven altijd, we hebben al zoveel en hij speelt met alles van T. Nu komt natuurlijk weer het kado seizoen er aan.

Vanavond weer 10 min gesprek van T, ben benieuwd.

Hij zei zelf dat de juf ging zeggen dat hij heel lief is
Enka wat fijn dat T weer ging zwemmen! aaah gaat juf dat zeggen? Vast wel, schatje hi hi.

Jin vakantie daar dus al. Hoe gaat het nu? Ik zal even op Hyves kijken. Jee, jullie ook keelontsteking! Lekker slap zooitje daar dus.

Mal zielig een snotterbaby. Heb je hem nog aan de borst trouwens? Ga je weer net zo lang door als bij J, of zie je wel hoe het loopt? Aatje is nu bijna 16 maanden, en ik had B toen nog in de ochtend aan de borst. Als ik A zie kan ik me dat echt niet voorstellen, dat ik haar nog ga voeden ha ha. Maar nou moet ik zeggen dat ik haar ook niet echt 16 mnd vind, ik verwacht ieder moment dat ze een volzin tegen me gaat zeggen ofzo bijdehandje

Ik vind jou avatar echt zo leuk! zie m alleen op de computer, niet op de phone. Maar ben dan steeds blij verrast

Ha, wakker kindje. Jammer want dan moet ze mee de jongens ophalen van school. Vind het altijd wel erg handig als ze nog slaapt.

Hmm, het is weer stil, mss hoestte ze alleen maar. Nou nu wakker worden of over een half uur.

Compu spannend van die oren! Is dat alleen reconstructie of zou het wellicht ook een hoorherstel kunnen zijn (raar woord, je snapt wat ik bedoel denk ik)?
Spannend Compu! Fijn dat de kindjes thuis zijn! Had je uiteindelijk nog wat aan m'n kadotips gehad?

Mal, arme V! Hopelijk knapt hij snel weer op!

Enka, om T.

Dit weekend komt de voltallige duitse familie op bezoek, gezellig!
Ooo, helemaal de verjaardag van Meetje vergeten!

Nog van harte Suus, met je (niet meer zo heel) kleine meid. Is ze goed verwend?
Jazeker Mamax! Soep en knuffelpopjes.

Amalia, hoe vervoer je het span dan?

Plastische ingreep over een jaar of 1,5.

Hoorherstel zo mogelijk met tien jaar.

Mal, hoe is het in de ziekenboeg?

En Jin al wat beter?
Meetje dus wel jarig! Gefeliciteerd Suus! Denk altijd dat het in de zomer is, maar herfst dus.

Nog een fotootje van het feestvarken? Eerste verjaardag in ruim huis?
Ik ben Meetje ook vergeten, wat erg alsnog van harte met jullie kleine grote meid, Suus

Amalia, ik heb V nog aan de borst en ik zie wel hoe lang ik het nu ga doen. Hij is nu bijna 6 maand en ik denk sowieso het eerste jaar wel vol te willen maken.

Het gaat al iets beter met hem, hij was gisteren wel heel zielig, zoals het een echte man betaamd maar als je zo klein bent dan mag dat ook nog wel.

Mamax, veel plezier dit weekend met die ganze familie.

Enka, hoe was het op school, vond de juf T ook lief?
Mal, hoe is het met J.?

Gelukkig weer iets beter met je jongste poppie.
Nick en Simon waren zooooooooo leuk!

Fantastische avond gehad
mal shut up, ik word jaloers!!!!

Gezellig een borstbaby! Ik baalde wel dat het bij Aatje niet zo lekker liep, had haar wel langer aan de borst willen hebben gehad. Maar het was ook goed zo hoor. Alleen soms... ach..

Compu, ik heb een bakfiets. Aatje in het zitje (ik heb een stoeltje voor aan het stuur in de zitting geboord, zodat ze kan zitten), 1 kind ernaast en oudste achterop. Of soms fietst hij zelf naast me. Zoiets dus. En af en toe stiekem met de auto hoor, maar dan moet het regenen of ik kom van boodschappen doen oid af.

Lekker druk hier.

Leuk dames een eetdeet!!!
quote:amalia schreef op 10 oktober 2011 @ 13:38:

mal shut up, ik word jaloers!!!! terecht!
Oooh, is de eetdate rond? Ik ga gauw even spieken.

Haha, ik spotte Nick (of Simon, weet nooit wie wie is ) vorige week zondag nog op het plaatselijke strand. En tijdje terug zat ik twee tafeltjes bij die andere vandaan in "ons" grand café.
Simon, Simon, Simon!
Nah, ik vond Nick altijd het leukste maar Simon was ook wel schattig zaterdag. Het was leuk dat het het eerste concert was van de reeks en dat je zag hoe blij en verrast ze waren.
Ik heb gewoon een uur voor ik Meetje moet halen. Wow, voor het eerst sinds twee jaar weer eens Day-time tv. Niks nieuws dus ik heb niks gemist
Ik zeg het nog 1 keer SIMONNN
Oeh Nigilla. Lekker!
Haha Suus, je wordt aaseter genoemd
Lekker uit je dak gegaan dus bij Nikker Simon, Mal! Kan het niet meer gewoon zeggen, sorry.

Gaat het dan goed met weggaan, kolven, Malman? Of was hij ook mee?

CG heeft waterpokken. Jammer, gaat de klassefoto aan haar voorbij...(al zal ze dat zelf niet erg vinden).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven