Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
Was je ook niet mee star?

Hoe was het dames? Klein groepje? Ik had een heel ehh bijzondere avond met zingen maar erg grappig
Hoera oudste mag in december voor B!!
Jaaah, was gezellig (en lekker) zaterdag! Mr. V was er ook, wat een zoet manneke! Allemaal goed thuis gekomen? Ik was bijna in slaap gevallen op de terugweg (en fijn ook nog drie kwartier file wegens wegwerkzaamheden).

Wat een knappe kinderen allemaal met dat afzwemmen! Maatje ook de 19e (A). Is ook de dag van de intocht van de goedheilig man in dorp, hopelijk is het 1 's morgens en het ander 's middags.
Halloooooooo
Hi!
Hooooi
Zo, gezellig, meer volluk!

Hier zondag afzwemmen. We hebben er zin in. Eindelijk geen stress gedoe meer op woensdagmiddag. Mooi.

Het was inderdaad erg gezellig zaterdag. En ik was heerlijk snel weer thuis

Hellus, mooi verrot nog file ook. Mal, Enka, jullie?

Iedereen al weer Sint aan het shoppen? Ik moet nodig aan de slag...

Volgende week ook rapporten. Benieuwd hoe Jeetje het doet in groep 3. Ik vind wel dat ze snel leren lezen en rekenen. Gaat echt al als een trein.

Mamax helemaal klaar voor morgen? Kaart is een dagje te laat, sorry!!!

Kokos niet meer geweest hè? Hopelijk alles goed daar...

Mal, doe eens update op groep over vandaag? Compu, jij ook???
Al weer aan het dutten?
Sint, pfffff nog niet eens begonnen.
Nog gefeli met je verkering hè.
Dutten? Was het maar waar. Ben aan het werk.

Ha, dat wil ik wel geloven ja, dat jij snel thuis was Suus.

Sint heeft nog niks in huis. En de laatste week van november kan ik niet shoppen omdat ik dan voor een training in de middle of nowhere zit. Denk dat ik morgenochtend maar even op pad moet.

Ohoo, vergeet ik alsnog de verjaardagskaart van Maxi. En we hadden het er zaterdag nog over! Ik ga je in elk geval morgenochtend als eerste online feliciteren.
HIEPERDEPIEP HOERA!!!!! Maxi is 6!

Gefeliciteerd Maxi, een hele fijne dag vandaag!
quote:Suze02 schreef op 08 november 2011 @ 22:04:

Nog gefeli met je verkering hè.

Verkering Klinkt wel geinig na tien jaar.

Wat koop jij voor mokkeltjes voor Sint? Ik heb inspiratie nodig. Aangezien Ceetje alleen iPads en Samsung tablets enzo aankruist in het BS boekje

Hoera!!! Onze eerste 6 jarige!
K3 microfoons.
En verder heb ik nog geen idee. Als het maar online te halen valt
Er is er een jarig hoera hoera! Gefeliciteerd Maxi! En Mamax-familie natuurlijk.

Hier zaterdagavond ook nog goed thuisgekomen hoor, reed bij mij allemaal vlotjes door. Was gezellig en lekker! En Mr V is echt een heerlijk ventje, zo wil ik er nog wel tien. En wat een ogen

Zondag met T wezen zwemmen, ging goed. Dus ik hoop ook zo op de verlossende woorden dat hij mag afzwemmen eind nov.. Daarna nog even lekker met zijn allen op het strand wezen wandelen/uitwaaien. En heel veel schelpen, veren en andere strandzaken gezocht. Haha het strand lag daarna ook bij ons in huis. De jongens hadden hun zakken volgepropt.

Met Sint ben ik al even langzaam bezig. Wanneer we iets zien koop ik het alvast. De meeste schoenkadootjes zijn al binnen. Nu de rest nog.

Hoe gaat het verder met iedereen? Hier gaat alles goed eigenlijk, niets te klagen en weinig te melden, best saai .

ben met allemaal plannetjes bezig wat ik wil gaan maken, maar ja dan eerst maar eens tijd maken.
quote:Suze02 schreef op 09 november 2011 @ 10:48:

K3 microfoons.Nu in de aanbieding bij Intertoys
quote:Suze02 schreef op 09 november 2011 @ 10:48:

En verder heb ik nog geen idee. Als het maar online te halen valt Heb net al wat schoenmeuk bij Lobbes besteld. Ik ga de winkels ook niet in
Net Hema folder gezien: poppenhuis voor Jeetje, theeservies voor Meetje. Slee voor samen. Ik ben klaar!
quote:enka schreef op 09 november 2011 @ 10:55:

[...]

Nu in de aanbieding bij IntertoysKijk, dat zijn de tips waar we wat aan hebben! Merci!
O nog geen folders gezien.
Hoera voor Maxi! Wat een grote vent alweer! Maak er een mooie dag van! Wat voor cadeaus krijgt hij?

Star, inspiratie van oudste, op zijn lijstje staat: een dozijn verlengsnoeren, een zekering voor in het stopcontact, plakband, een parkeergarage, een hippe step, een stopcontactverdeler, echte nooduitgangbordjes (die ook echt kloppen), een bord voor op de wc met Privat Toilette misschien heb je er wat aan . Gelukkig heb ik ook nog inspiratie voor hem (leesboeken, luistercd, mandala-kleurboek, slee voor beiden, electriciteitssetje, adventskalender van Cars, kluisje en verder denk ik nog).
Nee ik voel geen inspiratie opkomen. Hopelijk een soort Gamma bij je in de buurt
Goh goed verlanglijstje van je oudste Jin

Was idd gezellig zaterdag.

Ohh Mr V is zo,n schatje, ik was helemaal in love

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven