Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier hakkebar weer

Compu, hoe is het vandaag gegaan. heeft het spikkelijs nog zijn werk gedaan?

Ik heb nog steeds Nokia6210, werkt prima....met bellen en sms

Vandaag treinsuperpack gescoord in Sittard, lekker in de buurt. We hebben half NL afgebeld en nergens meer voor de schappelijke kortingsprijs te krijgen, daar nog 1! Dus T zijn verjaardagscadeau is binnen, nu Sint nog.

Amalia, druk dagje. Maar wel leuk. En is de sushi nog gelukt?

En ben je ook Beer zijn dagboek aan het bijhouden? Wij hebben PomPom, ik vind het echt een smerig ding, zou hem het liefst in de wasmachine gooien.

Suze gezeik is niet leuk! Vakantie in de zon wel!

En 19.00 uur perfect.

Vadndaag was de juf van T voor het laatst, over 16 weken weer terug . T heeft een tekening gemaakt en die heb ik gescand en op een wit rompertje gedrukt. Was echt leuk geworden als zeg ik het zelf.

Verder weinig nieuws, voel me een beetje dus ga zo lekker met een maskertje op en een kop thee/boek in bad en dan in bed.

X voor allen (zonder ziektekiemen)
Geen compu..

Pompon? Ken ik niet. Ja Flip van tv maar niet met tv gelukkig . Gewoon foto's en dagboek bijhouden. Mag in de wasmachine en droger maar hij is pas 7 weken oud dus ik geloof het wel.

Man is voet ballen. Wel een erg lange 3e helft
Goeiemorgen!!!
Goeiemiddag!
Enka, stoer dat je het al gekocht hebt. Wordt vast een hit! Leuk zeg. Heb je nog lekker gewinkeld in Sittard? Leuk cadeautje heb je gemaakt voor de juf, origineel. Zal ze vast waarderen. Ben je weer wat beter? Ik ben snotverkouden, beeegh.

Amalia, bijna goedenavond . Aah, het is de logeerbeer! Nu snap ik het haha. Druk programma voor de beer, die wil nooit meer komen , dacht dat ie een rustig weekend had.

Compu, hoe is het gegaan?

Oudste naar de nl-school geweest en toen we thuis waren belde er een meisje van school of ze mocht spelen. Ze spelen heel erg rustig met de playmobil-school.
Geweldig verlopen! Wist niet dat ze dat in zich had. Ze had als steun een koffiebekertje mee, daar is ze zo dol op. Kussens om haar hoofd heen en scannen maar. Ze nam nog een nepslokje uit dat bekertje, toen moest het even over. Maar gelukt! Het werd ijs met smarties (om 9.30 uur haha).

Thuis kwam de spanning er bij haar wel uit hoor, maar dat gaf niet.
Je vond het dus niks, Star (Derek)?

Jinny, fijn dat ze zo speelden. Bloeide er liefde op?
Compu, wat super dat het zo goed verlopen is! Geweldig! Dat ijs heeft ze dubbel en dwars verdiend! Wanneer krijg je de uitslag? [s
Jin, heb jij groep vandaag al gezien?
Nee, ik zal even spieken.
mooi verwoord Compu, bloeide er liefde op .
Uitslag pas over een week of 5. Nouja, we zien het wel weer.

Vannacht dat die klok met dat uur. Morgen kids vroeg wakker grrr.

CB heeft de waterpokken nu trouwens.
Mogge allemaal, een zonnetje voor jullie allemaal, dat kunnen jullie wel gebruiken.

Compu, vijf weken is lang ja, dan is de goede man uit Spanje weer weg! Denk je dat er veel uit de uitslag komt?

Hel, genoten van je vrije dagje?
Ik hoop van harte dat alles normaal is aangelegd. Dan zouden ze kunnen opereren als ze tien is. Of ze het aandurven is een tweede. Maar dat wil ik graag weten.

Wanneer zouden jullie voor plastische chirurgie gaan? Zo jong mogelijk?

Vroegertje vanmorgen, jullie ook?
quote:compu schreef op 29 oktober 2011 @ 20:02:

Geweldig verlopen! Wist niet dat ze dat in zich had. Ze had als steun een koffiebekertje mee, daar is ze zo dol op. Kussens om haar hoofd heen en scannen maar. Ze nam nog een nepslokje uit dat bekertje, toen moest het even over. Maar gelukt! Het werd ijs met smarties (om 9.30 uur haha).

Thuis kwam de spanning er bij haar wel uit hoor, maar dat gaf niet.

Superknap kind heb je Compu! Fijn dat het zo goed is gegaan.

Nope, Derek niks nee...
Tien zou dus dan zo jong mogelijk zijn? Ik zou er denk ik wel voor gaan dan zodra het kan.
Eh nee, dat is het inwendige operatieve gebeuren. Daar was de scan voor en zo mogelijk is dat met tien jaar.

Maar ik spring ineens op een nieuw onderwerp, wanneer laat je je kind plastisch opereren, voor de uitwendige kant dus?
Ah ok, snapte tien al niet zo goed. Kind van mijn neef (je weet wel, geadopteerde jongetje) heeft al een aantal constructieve operaties gehad.
Hoe gaat het met hen?

Is het mooi geworden? In Utrecht geopereerd?
Hai compu! Jullie zijn stoere meiden!!!! Ik zou trouwens zo vroeg mogelijk beginnen zodat ze zich er het minst van bewust is denk ik. Maat kan het al? Moet ze niet uitgegroeid zijn?

Jin wat mooi dat oudste zo lekker heeft gespeeld .

En dat zonnetje was er gister niet zo erg maar doet vandaag flink z'n best! Dank

Even de groep bijlezen, volgens mij is het nodig...
Compu, wat wordt geadviseerd mbt chirurgie? Ik denk dat ik het ook zou laten doen, mits er niet veel extra operaties nodig zijn omdat ze nog niet is uitgegroeid.

Iedereen druk?
Ik niet druk maar er is niet veel om op te reageren Jin
Thetistroe
Waar is de tijd van aap, noot, Mies en boom, roos, vis gebleven ? Mijn oudste moet gewoon het woord piraten-roman lezen op school .
En hij leest zo lief, zo verschrikkelijk lief met dat leuke stemmetje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven