Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hé. Turbo Bam dus!

Ik word al moe als ik het lees. Gisteren maar weer begonnen met hardlopen, vind het vermoeiend genoeg.
quote:Maleficent schreef op 27 augustus 2009 @ 15:01:

Lijkt meer zo'n ding bij de bank waar ze geld in doen wat naar de kluis moet Hahahaha ja die in de supermarkt zo het plafond in verdwijnen.
'Ik word al moe als ik het lees'
Stressed is just desserts spelled backwards
Het lijkt wel zo'n aboriginal regengeluidpijpgeval. Maar dan in een modern jasje
Wat kunnen jullie ouwehoeren zeg! Hier zijn alle ramen gelapt. Kan ik het goed zien als het gaat regenen .

Hoeveel polo's heb je nou in totaal gehaald Amaal? Keek ze niet raar op?
Zo, de polo's in de brievenbus gepropt. Als er nooit iets aankomt dan is het blijven steken....
Ik kreeg net een telefoontje van de Rabobank. Wij krijgen een PGB binnenkort en wilden daar een aparte bank-spaar combinatie voor openen. En hadden daar eea opgevraagd.

' mevrouw, u kunt alleen een rekening openen bij ons als u ook ergens bij de Rabobank een rekening heeft waar het salaris op gestort wordt '

ik: ' o, hoezo dan? '

' Omdat wij heel veel administratieve kosten hebben zoals legitimaties kopiëren enzo (*proest*) en we willen niet zoveel kosten maken '

ik: ' ja, maar het gaat om een PGB, en dan komt er misschien wel 20.000 euro per jaar op die rekening'

'O. (stilte...... en dan enthousiaster dan daarvoor) maar in dat geval kunnen we misschien best wel een uitzondering maken hoor! '

ik: ' Nee hoor, we willen niet dat jullie onnodig kosten maken, we kijken wel even bij een andere bank'

'Maar ik kan best een afspraak maken voor jullie hoor'

ik: 'nee hoor, laat maar, bedankt voor de informatie '

Tjeeeeez wat een nitwits daarzo. Heb ik zo'n hekel aan, zulk gedrag.
Anyway, we gaan nu naar de SNS, die doen niet zo moeilijk. Man ik kreeg al het gevoel dat ik een of andere bijstandtrekker was, zo praatte ze in het begin tegen me.
Geweldig: nee hoor, we willen niet dat u onnodig kosten maakt. Die zal er nu wel flink de balen van hebben!

Amaal, ik ben benieuwd! Als het goed is krijg ik ook Max z'n winterjas binnen. Had je voor Sam nog een 2T kunnen krijgen?

Ik heb m'n zelfgemaakte kussen op de groep gezet.
Nee, helaas geen 2T meer... maar die van B en die van L schelen niet zo heel veel in maatlengte... En Sam is groter dan B. Nouja, anders 2 voor Max!
Ik heb nog een rose polo in maat 2T, die past Jonathan nog wel aan. Is wel wat krap maar het kan nog wel als het moet.
Ik ben pissig en niet zo'n beetje ook. Had onwijze trek in een Big Mac. Blijkt dat kolereding bij thuiskomst hartstikke rauw. Needless to say dat ik als hoogzwangere in staat ben de boel daar op te blazen. En mijn frietsaus waren ze ook al vergeten. Bokkelullen.
Frietsaus vergeten ze heel vaak. M wil er best een brengen zegt hij, maar dat kwam bij Juud ook niet goed

Kun je ze niet even bellen dat ze een nieuwe Bigmac voor je maken? Dan die rauwe terugbrengen.

Ik zag gisteren ook al een vrouw hoogzwanger met een verbeten gezicht de MacD binnen lopen, die moest en zou zeker ook een BigMac
Vind toch wel knap dat ze die dingen rauw kunnen maken. Zitten gewoon timers op. Wilde zeker record big mac maken op zijn naam hebben staan of zo?

kan je niet een nieuwe halen ehhh laten halen?
kijkt er iemand wel eens blootgewoon?
Wat een doos zeg Mal, jemig. Die heeft spijt als haren op haar hoofd!

Bam, wow petje af! Wil je nog veel kilo´s eraf hebben? Kijk geen blootgewoon, waarom?

Star, oh stomme Mc! Paardelullen klinkt nog stommer. Denk dat oudste het stoplicht als ik het ga bestellen ergens tussendoor wel krijgt. Maar ik heb hem net enorm verwend met wat knutselspullen, baufix (duur! maar super leuk spul voor handige jongetjes), een nieuwe kassa en dat allemaal gewoon tussendoor....

Maar ja, ben AM tot dinsdagochtend heeeeeel vroeg en moet wel het weekend een beetje leuk doorkomen toch?
Baufix ken ik niet Jinny, zal er zo eens op Googelen. Waar zit vent, ergens leuk?

Ben me net rot geschrokken. Max was gisteren bij schoonmoeder spelen, hebben ze zo'n schuimen vliegtuigje beschilderd. Daar heeft hij vanavond een heel stuk van in z'n neus gestopt. Bloeden, niet normaal! Hij bleef ook maar zeggen dat er nog wat in zat, maar ik kon niks zien. Ineens kreeg ik het geweldige idee hem heel hard te laten snuiten. En inderdaad, er kwam nog een heel stuk uit. Pfff.
Dit is het toch Jin?

Ziet er leuk uit! Heeft Oudste er al meer van?
quote:Maleficent schreef op 27 augustus 2009 @ 18:02:

Frietsaus vergeten ze heel vaak. M wil er best een brengen zegt hij, maar dat kwam bij Juud ook niet goed

Kun je ze niet even bellen dat ze een nieuwe Bigmac voor je maken? Dan die rauwe terugbrengen.

Ik zag gisteren ook al een vrouw hoogzwanger met een verbeten gezicht de MacD binnen lopen, die moest en zou zeker ook een BigMac Heel lief van M, maar vraag me af, komt ie met de Bugatti Veyron dan als ie 'm warm over wil krijgen?
quote:Jinny schreef op 27 augustus 2009 @ 19:27:

Wat een doos zeg Mal, jemig. Die heeft spijt als haren op haar hoofd!

Bam, wow petje af! Wil je nog veel kilo´s eraf hebben? Kijk geen blootgewoon, waarom?

Star, oh stomme Mc! Paardelullen klinkt nog stommer. Denk dat oudste het stoplicht als ik het ga bestellen ergens tussendoor wel krijgt. Maar ik heb hem net enorm verwend met wat knutselspullen, baufix (duur! maar super leuk spul voor handige jongetjes), een nieuwe kassa en dat allemaal gewoon tussendoor....

Maar ja, ben AM tot dinsdagochtend heeeeeel vroeg en moet wel het weekend een beetje leuk doorkomen toch?Ach, kinderen zijn er om te verwennen
Oooo dat spul, dat ken ik nog wel van vroeger, leuk vind ik dat.

Mijn moeder had gisteren hamertje tik voor Ceetje gekocht. Van die vormpjes en spijkertjes, ze vond het erg leuk.

He getver Mamax, gelukkig kwam het er wel uit, anders was het een ritje ziekenhuis geweest.

Bam, BigMac denk ik te vroeg van plaat afgehaald, hij was echt hartstikke roze.
Star, we zitten op één lijn. Dat hamertje-tik (zo´n soort prikblok toch?) was ook nog in de aanbieding en heb ik ook nog gekocht (schaam me een beetje). Volgens mij hebben we allemaal dezelfde boodschappen gedaan . Maar dat ligt in mijn ooittegevenkast.

Man heeft allemaal akelige examens en zo. Niks leuks dus.

Mamax, brrrrrrrrrrrrr wat fijn dat het eruit kwam, bah geen lolletje. Ja, dat is het. Als het goed is kan ik woensdag via soort marktplaats ook nog een bergje ophalen. Ik heb twee starterssets gekocht, voor allebei de ventjes één als cadeautje (jongste vindt het leuk alles te sorteren en zo, hij bouwt nog niet echt). Man was ook helemaal fan, die zag zich al heel idyllisch in de kelder in zijn klushok enorme projecten bouwen .
Ah moet hij ook weer voor zijn lichamelijke keuring enzo? Dus hij zit weer overzees?

Ja met zo'n vierkant prikblokachtig ding waar je dan op kunt spijkeren.
Hamertje tik heeft Sam voor z'n verjaardag gekregen. Inderdaad ook erg leuk.

Star, heb je nog een nieuwe Big Mac gehaald?

Ga nog even strijken, dan House kijken en naar bed. Tot morgen!
Ik denk dat we een andere hamertje tik bedoelen Mamax.

Jij bedoelt deze denk ik?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven