Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hel, lijkt me ook wel erg heftig als je ze dan voor het eerst ziet en er mag niet over gesproken worden kan me je tranen goed voorstellen.

Ha, allemaal papa's die er vandoor zijn met de smurf. Die 2 van mij zijn ook al samen op stap, maar ik ben aan het werk. Nog wel in de joggingbroek enzo met een hapje er naast. Het schiet niet echt op, ik wil het graag heeeel mooi maken, was een uur bezig met 2 pagina's steeds heen en weer schuiven, kleurtje anders, streepje erbij etc etc. Maar ik wil zo graag dat het doorgaat, dus maar even extra mijn best doen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Nou mijn man is in zijn eentje de auto uitlaten hoor. De larf is hier
Ben wel benieuwd Mal. Doe je voorpagina ook? Voorbeeld op groep misschien?
Compu, wat bedoel je met die planeten die langs komen? Heb je zo'n hoofdpijn?
quote:Suze2 schreef op 13 september 2009 @ 16:54:

Ben wel benieuwd Mal. Doe je voorpagina ook? Voorbeeld op groep misschien?Voorkant moet ik ook nog aan sleutelen. Daar staat de zoon op van de eigenaar van de schoenenzaak die het uitbrengt op (heel duur segment). Was een keer bij hem op de zaak, toen zei hij; is misschien wel wat voor je man, die schoenen die ik verkoop. Goedkoopste zijn 400 euro ofzo. Italiaans handgemaakt. Als het doorgaat zal ik het wel plaatsen. Ik heb al eerder een voorstel moeten maken voor een magazine, en dat ging toen niet door. Adverteerders zoeken is lastig in deze tijd.
Het werkt ook niet echt handig, zo:

Mal, wat een plaaaaatje!!! Ik zou niet werken hoor, maar knuffelen! Wat een lieverdje, geef 'm een knuffel vanaf hier. Hij geeft lekker af op zwart trouwens.

Ik was erg duizelig, dat waren de planeten (oftewel ik zag sterretjes). Met een klein achternaamgrapje. Nu gaat het weer, ben maar even gaan slapen.

Veel beterschap voor J., Suze! Vergat het helemaal. Krijspartijtje heeft er vast mee te maken.

Krijg je zin in beeb nu je Star zo voor je ziet? Of ben je er nog niet aan toe?
Ooh, Hel, wat dubbel inderdaad van die bbq! Mens, ik zou de hele nacht gehuild hebben denk ik. Geen onnodige mededeling. Ik gebruik zo´n rolbodem (uit het koelvak) en dan met verse broccoli, kaas, paprika en knoflook, mmmmm.

Suus, is ze weer iets beterderderder? Pfff, dat je niet spontaan bevallen bent na zo´n nacht!

Mal, oeh spannend van die opdracht. Inderdaad leuk, zo vier keer per jaar. Ik duim! Oooh, wat een leuk beestje heb je toch. Ik wil ook, ik wil ook. Maar ja, ik heb alleen twee oude besjes (die ook lief zijn).

Kokos, gaan de kindjes ook mee naar Frankrijk? Of ga je alleen met manlief? Leuk zeg! Hoeveel mensen gaan er mee?

Compu, ben jij niet zo van de feestjes?

Star, zelfde vragen als Compu en Suus. Hoe gaat het? Lijkt me heerlijk, een kraamtijd thuis!
Mamax, over die t-shirts (jouw vraag). Jongste heeft groen met donkerblauw, oudste heeft wit met donkerblauw en lichtblauw met donkerblauw. En jij? Is het gelukt met een winterjas?

Bridges, en bij jou? Heb jij al winterjassen? Ik had gelukkig op vakantie een leuke voor oudste gekocht, erg fijn dat ik die al heb!

Wat leuk al die pappadagen vandaag zeg! Ik hoop dat mijn meneer in een uurtje weer thuis is. Kunnen we nog samen fluffen (en dweilen, stofzuigen, opruimen en zo).
quote:compu schreef op 13 september 2009 @ 16:50:

Eetjes 1st night? Eetjes 1st milk?

Hoe gaat dat allemaal Star?

Jaaaaaa ik ben er al, beetje druk vandaag hier met kraamhulp voor het eerst enzo en dan vind ik het ook zo lullig achter de pc te gaan zitten

Zal zo als Ceetje op bed ligt even aan verslag gaan beginnen. Heb ik zo gedaan want komt neer op Cin's puf puf puf even duwen en floep kind

Tosso
Julius
Oh, ik ben gek op bevallingsverhaaltjes, vooral als ze eenvoudig zijn .Fijn dat het goed gaat Star? Lees ik dat tussen de regels door?
Oh leuk, ik schuif zo ook even aan!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Hoi Star!!! Fijn dat het zo goed ging. Verder wachten we geduldig op de eerste foto's en het verslag
Vish, sluit jij nu eens aan bij ons? Je bent hier toch zo vaak en ik vind het wel gezellig
Haha lief maar nee hoor, probeer juist te ontforummen. 't Is dat Starreke heeft gefloept anders was ik er helemaal niet.

Foto's op Star d'r hyves Mal.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
O echt? Ik had vanmiddag nog gekeken! Snel even spieken. Hoezo wil je ontforummen? Ga je een Eowynn/Thyra doen?
Je mag best in ons schema hoor Vish .

Mal, goeie smileys!
Wat is er dan met Eowyn?
Die is ineens weer verdwenen!

Ach, ik heb de foto's gezien. Wat een scheet en het is precies Ceetje toen ze net geboren was. Sterke genen heb je Star
Die smileys staan hier allemaal Jinny:

Link!

en dan kun je ze invoegen als een plaatje.
Wat een lievie die Eetje, echt leuke foto's
Star?? Ik vind haar echt op Starman lijken en idd op Ceetje die dan nu wel weer op Star lijkt! Conclusie, ze lijkt op allebei...

(mal je hebt een naam in je bericht staan)

Hier druk maar leuk weekend gehad, vol met verjaardagen en zieke kindjes. C. hebben we soya gegeven maar dat was geen succes, Gelijk weer een spierwit koppie, zwarte wallen, eczeem, hoesten en verkouden en dat hield 4 dagen aan. Nu knapt hij gelukkig weer op.

M heeft een nieuw spelletje geleerd...

"Ik zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is wit en het is die muur, wat is het?"

Hij is echt zo leuk nu! Makkelijk in de omgang, lief en erg grappig. Zo bedankte hij vanmorgen bij mijn ouders voor het gezellige feestje van opa, lief he! Dat ik ooit zo'n goed opgevoed kind zou krijgen .

Mal hoe plak ik een smiley???

Wat een zielige vent heb jij zeg! Ben je nog aan je middagdit toegekomen?

Suus heb je nog accupunctuur gedaan?

Compu vervelend die duizelingen, ben je er al eens mee naar de dokter geweest? (solly als je het al verteld hebt)

En Amaal waar filmde bnn voor?

Kokos veel plezier! Gaan de kinders mee?
Jaaaa, ze is er! Star, Starman en Ceetje gefeliciteerd met jullie dochter/zusje!

Kom morgen utigebreid bijlezen, zijn net thuis van een weekendje weg.
Dank Mal, maar ik houd het toch maar bij de smileys die ik uit mijn hoofd ken .

Juud, wat fijn dat Mart zo´n stuk rustiger is geworden. Ik wilde dat ik dat kon zeggen.... (alhoewel hij dit weekend echt gezellig is en ik ben veel alleen met ze). Wat leukd at spelletje. Ik deed het ook met oudste en ik kon telkens kiezen uit de kleuren rood, oranje en groen (juist, die van die stoplichtobsessie haha).

Mamax, waar ben je geweest? Heb je het leuk gehad? Met z´n vieren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven