Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai hai meisjes, ben bezig met de kaartjes dus alleen even melden: BIB. Alles rustig.
He, had je mijn mailtje gehad?
Stressed is just desserts spelled backwards
Alvast een goede doorslaapnacht voor Suus gewenst!

En voor Eetje, die haar eerste nacht doorbrengt bij Star, Starman en Ceetje. Wat een bijzonder idee toch..
Fijn Suus, dat het rustig is (of juist niet he). Ben benieuwd naar de kaartjes!

Compu, hopen dus op een virusje, daar ben je vast snel weer van af. Sterkte en beterschap. Wat leuk dat ze is gaan spelen bij de buren! Heb je veel vertrouwen in de buurtjes? Leuk he, zo´n loopfietsje. Ideaal om het evenwicht te leren houden.
quote:Maleficent schreef op 12 september 2009 @ 21:18:

He, had je mijn mailtje gehad?Daar was ik dus mee bezig! Als het goed is heb je mail terug??
Ja, en jij hebt ook weer mail terug

haha lekker geheimzinnig voor de rest
Haha Mal, heb je de smileys gevonden?

Suze balen dat het allemaal niet helpt, inderdaad stom dus! Hopelijk een lekkere nacht voor jou!

Compu fijn dat het wat beter gaat. Duizelingen zijn niet fijn!

Star inderdaad een vers babytje nu met de nacht. Ik hoop dat ze het goed doet!

Jinny hoe gaat het met je? Lekker met je man thuis?
LEZEN Naatie, LEZEN . Man komt begin van de nacht weer thuis, dus ben AM. Hoe gaat het met jullie eigenlijk? Je schrijft niks over jezelf.
Hai there.

He, ik zag toch heel even Star langs flitsen? Betekend dat ze het redelijk overleefd heeft, de bevalling

Mooi, niet dat ik daar aan twijfelde hoor, ha ha.

Gaat ietsjepietsje beter met Compu lees ik. Maar klinkt nog niet prettig.

Jin, bah weer AM. Sterkte.... Al meer nieuws van de Kita?

Goed, updeetje van hier. Uggs zijn binnen, net als de 3GS voor mijn vader. Dat was nog een klusje, maargoed, gelukt.

Vanmorgen naar het Guggenheim geweest. Te suf voor woorden. Het is al niet groot, en er waren ook nog eens maar 3 verdiepingen (en daar dan weer de helft van) open. Maargoed, Guggenheim check!

Vanmiddag bij GAP geweest, broeken voor L en B gehaald. Verder veeeeel leuke meisjesdingen, maarja, die heb ik niet haha.

Daarna was vent het zat. Terug naar het hotel alwaar we moesten wachten op onze nieuwe kamer. Die van gisteren keek nl uit op een muur en had nul komma nul daglicht. Daar word ik niet blij van.

Nu een ruime kamer met balkonnetje, heel cute.

Goed, vent naar bed ik naar de Lord and Taylor op zoek naar een jurkje voor de bruiloft volgende week. Nou puf puf, dat valt niet mee, want ik vind dat ik overal te veel vetkwabben zie.

Ik heb nog niets dus haha.

Vanavond naar de Comedy Gotham club ofzo.

Oja, ze zijn in het hotel van BNN aan het filmen. zal eens kijken of ze er nog zijn en of ik erachter kan komen wanneer het wordt uitgezonden.

We gaan eten, doei!
Ben benieuwd hoe de eerste nacht ging bij Eetje en Star.

Leuk shoppen dus daar Amalia, nee ik ben niet jaloers, echt niet. ECHT NIET.

Grrr, ben nu alweer vanaf 6 uur op door die stomme kat. Die miauwt dan zo hard dat Jonathan ook wakker wordt en daar zitten we dan nu. En M is zooo doodziek dat hij de hele dag op bed moet, maar wel tot laat keihard kan bellen met vriend zodat ik K2/K3 niet kon volgen en kijkt uiteraard de late uitzending van Studio Sport af.
Lekker dan Mal, je vent moet nie zeuren nie. 's Avonds een vent, 's ochtends een vent enzo.... Klinkt als de mijne als hij 1 nachtje wat minder geslapen heeft zeg maar .

Hier weer een mindere nacht achter de rug maar anders dan afgelopen dagen: Jeetje begon gisterenavond om half 11 te spugen en hield daar om 3 uur vannacht pas weer mee op. Arme kind was echt beroerd, zielig! En ik word beroerd als ik denk aan de hoeveelheid was die er nu ligt te wachten .

Afijn, ik sliep dus rond half 4 en heb tot 8 uur geslapen want toen was ze weer op. Vanmiddag maar even dutje doen denk ik .
Wat is het hier rustig!
O, dat is ook wel een helse nacht Suus! Is ze ziek of is het eten verkeerd gevallen? Arme Jeetje en arme jij! Hoe gaat het nu met Jeetje?
Ben d'r al!
Wel aardig geloof ik maar ze wil niet eten. Gelukkig wel een grote bak thee (kamille) op dus zal we los lopen. Ze voelt zich goed zegt ze. Hopelijk dus inderdaad bami verkeerd gevallen...
ja, ik was een toepasselijke smiley aan het zoeken en toen ik poste was jij me voor!
Ik ga zo vent maar uit bed trappen en zelf nog even een dutje doen. Ik heb nog een klus liggen die ik vanmiddag wil doen. Ik moet een voorstel afmaken voor een glossy magazine. Hoop dat dat doorgaat, want het is bij mij aardig rustig de laatste tijd, denk door kredietcrisis. Door dit magazine zou ik 4 keer per jaar wel weer een leuk bedrag binnen krijgen. Klant (is zelf drukker/vormgever) heeft zelf al een hele mooie voorzet gedaan dus het is gewoon wat mooier maken nog en een paar pagina's erbij verzinnen.
Klinkt goed Mal, 4x per jaar is ook een leuke frequentie.

Hmmmm, kind kakt as we speak weer in. Als ze maar niet echt ziek wordt...
Hallo,

Check 1: alles oké. Mooi!

We gaan 8 oktober naar Frankrijk tot de 12de. Leuk, leuk, leuk! Met de muziekvereniging, omdat het dit jaar 25 jaar bestaat. Een bekende (in ons dorp en hij is ook lid geweest) heeft daar een woning Hij heeft het zo geregeld dat de fanfare daar optredens geeft met de plaatselijke muziekvereniging. We gaan tussendoor ook allemaal leuke dingen doen: grotten bezoeken, bekende plaatsen.

Eén nadeel: we vertrekken al om 05.00u (en daar kan ik nou net niet zo goed tegen, hopelijk genoeg kotszakjes voor onderweg )

Star, hoi, ook zo hyper, zo net na de bevalling (komt me namelijk bekend voor, zo snel weer achter de pc )

Hoe is de eerste nacht gegaan?

Suze, voor Jeetje.

Jin, gezellige dagen met man en kinderen.

Compu, hi! Wat leuk dat CG bij de buren heeft gespeeld (met buurmeisje/jongetje?).

Hopelijk ben je snel weer opgeknapt!

Amaal, ik zag laatst in een advertentie kleine Uggjes, zo schattig! Hoe is het weer daar?

Niet zo kritisch zijn op jezelf hoor! Shop ze

Ga vriendin bellen voor een bakkie. Even vriedin tijd ipv kindertijd.
Jahaaaaaaa!!! Star, man en Ceetje gefeliciteerd met kleine meisje!!!

Wauwie zeg, wat gaaf!

Kom snel vertellen hoe het allemaal is gegaan. Maar lijkt er dus toch op dat 't strippen effect heeft gehad? Goed man...

Hah, en ik de hele tijd maar m'n mobiel checken, dacht jullie smsen wel als er iets gaat beginnen. Tssss. Anyway.

He, ben er helemaal vol van! Even kopje thee zetten en wat lekkers pakken om het te vieren.
Suus meis, heftige laatste loodjes zo met die beroerde nachten... Hoe is 't met Jeetje, echt ziek of valt 't mee?

Amalia, en uiteraard ben ik ook helemaal niet jaloers hoor...

Kokos, klinkt als een leuke trip! Gaan de kinderen mee, of krijgen opa en oma logees?

Mal, ojee, hyperzielige man. Verpleegsterspakje al van zolder gehaald?

Jin, las ik nou dat jij verse pizza had gemaakt? Wat voor bodem gebruik jij? Ik vanmiddag voor het eerst zelf pizza gemaakt (vorige week zondag al zelfgemaakt courgettesoep als lunch - jajaa, ik ben GOED bezig hier op het platteland ), maar was niet helemaal tevreden over de bodem (erg hard). Was gewoon van zo'n pak pizzamix dus zou toch goed moeten gaan...

Man en kind naar schoonpuders gestuurd, ik rust uit met laptop, krant, tv, thee en goodies. Zwaar genieten dit, doe ik veel te weinig (twee keer in 3,5 jaar dat ik me kan herinneren...).

Gisteren BBQ bij vriending over wie ik op hyves schreef. Harstikke gezellig maar (juist daardoor) ook heel raar. 's Avonds toen Mare goed en wel sliep moest ik heel erg huilen. Nou ja, onzinnige mededeling verder.

Zo benieuwd hoe het met Star en verde beeb is!!

Zo, ik ga me verder aan slappe zondamiddagtv en chocolade wijden, spaeter!
Haai,

Heel even, want ik zie Saturnus, Venus en Mars weer voorbij komen..

Kan me voorstellen dat je de spanning eruit huilde, Hel! Ik las het net pas op Hyves (soms zakken de berichten en herken je ze niet als nieuw, ken je dat), wat afschuwelijk.

CV en CG naar een feestje, die 2 hebben elkaar helemaal gevonden op dat gebied. En ik ben lekker even alleen, even op de bank hangen maar.
Eetjes 1st night? Eetjes 1st milk?

Hoe gaat dat allemaal Star?
Nou het is maar goed dat ik niet aan het baren geslagen ben he??? Tsss, wat een rust hier. Allemaal leuke dingen hoop ik?

Hier badkamer echt helemaal gesopt. Hele huis gezogen (mijn meneer, daar begin ik niet aan) en keukenla uitgemest. Alles over de datum is weg, jullie kunnen met een gerust hart komen eten hier .

Ook nog uurtje gelegen maar helaas was dut van korte duur omdat de Freule net toen ik sliep begon te krijsen omdat ze haar zin niet kreeg, gezellig :-8.

Hel, dat van die jankbui kan ik me gezien situatie helemaal voorstellen. Je moet je emoties ergens kwijt, niet waar?

Fluf ze verder vandaag!

Amalia, goed bezig!!!! Uggs echt vet goedkoper daar? Dan graag een paar bruine in maat 27 .

Mal, jij nog geslapen? Man wel wat opgeknapt ondertussen of nog steeds erg zielhiehielug??

Compu, wat goed van CG dat ze daar gespeeld heeft in haar uppie. Dat opent perspectieven

Kokos, trip naar Fr klinkt goed. Kotszakken minder (ik heb de afgelopen nacht meer kots gezien dan me lief is zeg maar).

Jeetje wel ok. Beetje sloom en eten gaat moeizaam maar ze drinkt goed dus maakt niet uit.

Star, ik ben ook reuze benieuwd naar je verhaal maar ben ook benieuwd hoe je eerste dag gaat? Kleine poppie een lieverdje en hoe vindt Ceetje het?
Compu, we zijn nieuwsgierig nar hetzelfde :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven