Good Luck
woensdag 16 september 2009 om 21:28
donderdag 17 september 2009 om 08:41
donderdag 17 september 2009 om 08:47
Ha voorweeen! Dat gaat goed Suus! Vandaag toch naar de vk? Kan ze je niet strippen, met al die voorweeen zou je toch wat ontsluiting moeten hebben. O nee, strippen doen ze niet voor 40 weken toch?
Mal, gisteren de Spaanse Droom nog gezien? Wie gaan er uit denk je?
Amalia, ik las het gisteren (van het nieuwe boek van Dan Brown). Ik ben er wel benieuwd naar, heb de anderen ook in één ruk uitgelezen.
Bridge, gezellig weer zo'n klein pukkie! Heb je de hele dag de oppas?
Mal, gisteren de Spaanse Droom nog gezien? Wie gaan er uit denk je?
Amalia, ik las het gisteren (van het nieuwe boek van Dan Brown). Ik ben er wel benieuwd naar, heb de anderen ook in één ruk uitgelezen.
Bridge, gezellig weer zo'n klein pukkie! Heb je de hele dag de oppas?
donderdag 17 september 2009 om 08:52
Wauw Suus, hier schrok Max om 5 uur wakker, 'Nee, je mag me geen pijn doen!' Kerel ging hem halen, zegt hij ook nog 'Mama was me vergeten'. Ik ben hem dus echt nog nooit vergeten! Nou ja, door alle tumult jongste ook wakker natuurlijk. Vervolgens nog wel met z'n allen in ons bed gelegen, maar echt slapen komt er dan niet meer van.
donderdag 17 september 2009 om 08:54
Jaaa! Spannend Suus! Ik hoop het voor je!
Mamax, ik vond hem wel leuk hoor die slip. Ik keek eerder altijd naar Temptation Island en daar zat een jongen in en die wilde wel met elke meid, maar niemand wilde met hem. En toen ging hij op een speciale date en had hij een boxer aan met de tekst 'It's not gonna suck itself' Die staat dus met stip boven aan bij mij als het foutste mannenondergoed ooit.
Oh schattig Bridge, zo'n kleine wurm van 3 maanden. Is ze wel een beetje zoet? Ik heb ook een keer op zo'n kleintje gepast, allemaal lief en leuk tot moeder weg ging
Mamax, ik vond hem wel leuk hoor die slip. Ik keek eerder altijd naar Temptation Island en daar zat een jongen in en die wilde wel met elke meid, maar niemand wilde met hem. En toen ging hij op een speciale date en had hij een boxer aan met de tekst 'It's not gonna suck itself' Die staat dus met stip boven aan bij mij als het foutste mannenondergoed ooit.
Oh schattig Bridge, zo'n kleine wurm van 3 maanden. Is ze wel een beetje zoet? Ik heb ook een keer op zo'n kleintje gepast, allemaal lief en leuk tot moeder weg ging
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 17 september 2009 om 08:57
Nee dat ken ik Mamax. Vaak is het zo dat Jeetje wakker wordt (kan om 1 uur zijn, kan om 5 uur zijn) en dan direct naar ons komt. Kruipt ze bij mij in bed maar dat is echt best krap dan, zo'n bed. Ook vindt ze haren kriebelen dan lekker (mijn haar..., is minder
). Ze mag natuurlijk 's morgens lekker bij ons komen liggen maar de afspraak is pas als het licht is.
Max naar gedroomd dus, hopelijk vannacht rustiger want je zal wel moe zijn dan nu?
Max naar gedroomd dus, hopelijk vannacht rustiger want je zal wel moe zijn dan nu?
donderdag 17 september 2009 om 09:03
Kun je voor Jeetje niet een zacht lampje kopen met een schakelaartje erop Suus? Die aanspringt om zeg half 8 ofzo. En dan afspreken dat als het lampje brandt dat ze dan naar papa en mama mag en eerder niet. Ik heb wel eens gehoord dat dat erg goed kan werken.
mamax, nee ik kijk niet naar de Spaanse Droom. Ah arme Max met nachtmerrie
Rissie leuk dat je even binnensluipt en een voor alles met schoonmama.
mamax, nee ik kijk niet naar de Spaanse Droom. Ah arme Max met nachtmerrie
Rissie leuk dat je even binnensluipt en een voor alles met schoonmama.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 17 september 2009 om 09:09
donderdag 17 september 2009 om 09:10
quote:mamax schreef op 17 september 2009 @ 09:09:
Valt wel mee Suus. En de mannen gaan vanmiddag naar school, dus dat scheelt ook. Max komt bijna nooit 's nachts, behalve zoals nu als hij naar gedroomd heeft. Dan vind ik het ook wel gezellig als hij bij ons ligt. Maar met z'n vieren wordt dan wel erg krap.Ja, ik vind met zijn 3-en al krap.... 4 is dan helemaal niks. Aha, vanmiddag tijd voor jezelf dus. Lekker!
Valt wel mee Suus. En de mannen gaan vanmiddag naar school, dus dat scheelt ook. Max komt bijna nooit 's nachts, behalve zoals nu als hij naar gedroomd heeft. Dan vind ik het ook wel gezellig als hij bij ons ligt. Maar met z'n vieren wordt dan wel erg krap.Ja, ik vind met zijn 3-en al krap.... 4 is dan helemaal niks. Aha, vanmiddag tijd voor jezelf dus. Lekker!
donderdag 17 september 2009 om 09:55
Ja ik ben erg psiegedelisch ingesteld Jinny , tussen het zoeken door zie je reacties en dan wil je dat ook lezen. Maar alle verdere details enzo heb ik eeeeeecccchhhttttt niet gezien.
Nu zit ik weer op mijn werk en kan ik het weer niet bijhouden, zucht. Ik houd het gewoon een beetje bij scannen van alles en Suze echte weeën wensen.
Nu zit ik weer op mijn werk en kan ik het weer niet bijhouden, zucht. Ik houd het gewoon een beetje bij scannen van alles en Suze echte weeën wensen.